Florin_Nx Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Poate e si marketing intr-un anumit procent, insa dupa vreo 3 ani uleiurile incep sa-si mai piarda din proprietati. Si avand in vedere ca furca e un element de siguranta - are efecte mari in tinuta de drum, franare.....etc - nu-ti doresti sa afli ce inseamna o furca cu probleme. Ulei, conform manualului, intra 499 ml in fiecare telescop. Deci 1l ajunge ca sa-ti servisezi furca. Se desfac telescoapele, se scoate capacul din partea superioara si se scurge uleiul vechi foarte foarte bine. Apoi se pune uleiul nou in telescop, dar cu arcul scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Pai atunci ar fii trebuit sa il schimb de acum 4 ani :-) nu am simtit nimic in tinuta de drum pana acum Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 CU placere si cred ca trebuie sa dai decat cu spray pe la contacte nu trebuie sa demontezi nimic .Neutralu se aprinde in bord? Da neutral se aprinde, se blocheaza schimbatorul de viteze nu pot sa mai schimb trepte la rece dar nu cred sa fie de la asta, la motorul anterior mai facea faze de genul, teoretic daca am ambreiajul apasat ar trebui sa porneasca si bagata in viteza, atat timp cat cricul e ridicat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 N-am acum acces la motocicleta ca sa-ti spun exact, insa parca la contactul de ambreiaj are mufe. Vezi la capatul manetei de ambreiaj, ar trebui sa ai 2 fire cu mufa. Scoti mufele si verifici cu un aparat de masura daca face contact cand apesi maneta. La cric, se vede unde apasa cricul pe intrerupator. Vezi daca poti verifica asemanator si acolo. Daca imi dai o adresa de mail iti pun un manual, poate gasesti acolo mai exact. Releu am gasit SH, parca vreo 40 ron sau mai putin. Oricum, din cate stiu eu, cam asta e boala lor, releul. La 4 ani. La naiba am incercat sa scot carena in partea stanga, am desurubat toate suruburile, vreau sa ajung la releu sa vad siguranta de acolo mai intai. Am tras de carena in 2 locuri a iesit din punctele de prindere dar unul mai in fata nu vrea si sincer mi-e frica sa nu fac vreo prostie, motorul e impecabil. Am bagat mana la releu, atat cat imi permite spatiul dintre carena semi-trasa, am scos capacul verde dar siguranta care trebuie sa o verific e inspre motor si nu a iesit nici sa o pic cu ceara Cea dinspre exterior e cea de rezerva si normal a iesit usor. Ma duc iau un spray WD40 dau la contacte ambreiaj, cric si schimbator viteze si daca nu rezolv ma duc la un service moto. Oricum multumesc de sfaturi. VINE CALDURA ACUSIIIIICA - TREBUIE SA FIU GATAAAAA! ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA!!! La naiba am incercat sa scot carena in partea stanga, am desurubat toate suruburile, vreau sa ajung la releu sa vad siguranta de acolo mai intai. Am tras de carena in 2 locuri a iesit din punctele de prindere dar unul mai in fata nu vrea si sincer mi-e frica sa nu fac vreo prostie, motorul e impecabil. Am bagat mana la releu, atat cat imi permite spatiul dintre carena semi-trasa, am scos capacul verde dar siguranta care trebuie sa o verific e inspre motor si nu a iesit nici sa o pic cu ceara Cea dinspre exterior e cea de rezerva si normal a iesit usor. Ma duc iau un spray WD40 dau la contacte ambreiaj, cric si schimbator viteze si daca nu rezolv ma duc la un service moto. Oricum multumesc de sfaturi. VINE CALDURA ACUSIIIIICA - TREBUIE SA FIU GATAAAAA! ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA!!! Gata am rezolvat si cu WD40, tot nu merge probabil e releul, o sa il duc la baietii din service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Da asa tr sa fie cu ambreiajul tras si cricul ridicat si schimba uleiul si nu mai tr sa intre greu. /blocheze la rece . Tu de care carena VB? Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Si totusi nu cred ca se schimba din 4 in 4 ani ,cred ca se schimba cand iti pisa vreun semering .In furca nu este temperatura excesiva sau frecare ,am intrebat un amic care are tot o katana din 2002 si nu a schimbat NICIODATA uleiul in furca si crede ma tipul chiar s a plimbat cu motorul Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Black rider, vezi ca cea superioara(carena) mai are un surub de prindere situat SUB carena inferioara. Deci trebuie sa desfaci carena de jos intai, ai suruburi si prin fata, spre furca, ai suruburi si chiar sub motocicleta, basca niste cleme. Dupa ce o dai jos pe cea inferioara, o sa gasesti si prinderea care nu te lasa acum....surubul respectiv e undeva mai in fata , jos. Si eu m-am chinuit la inceput.Dupa ce le dai jos de cateva ori....te descurci si cu ochii inchisi. Aikidoro. Nu stiu care e scopul tau aici - vrei sa aduni postari sau doar vrei atentie, nu-mi dau seama. Ai pus o intrebare, ti-am raspuns. Nici la motocicleta mea nu cred ca a fost schimbat vreodata - tocmai de aceea vreau sa o fac anul acesta.Prefer sa cumpar 1 l de ulei si sa muncesc cateva ore, decat sa plec la drum si sa ajung in curtea vreunei babe (been there, done that...) Schimbarile in tinuta de drum le sesizezi greu, mai ales daca nu ai o experienta foarte bogata. De obicei, cand descoperi o problema la furca e prea tarziu, deja esti in sant/sub TIR...etc. De aceea uleiul se inlocuieste preventiv. Ca poate si-a mai pierdut din vascozitate, poate s-au uzat ceva componente, cuzineti...etc, cand schimbi se poate vedea dupa aspectul uleiului. Cand o sa pui o frana in curba si vei pierde brusc aderenta, cand o sa franezi de urgenta si o sa-ti "topaie" fata, cand o sa-ti intre ghidonul in voblaj o sa intelegi importanta respectarii regulilor impuse de producator. In plus, daca nu esti primul proprietar, nu ai de unde sa stii pe unde a umblat fostul proprietar. Poate a desfacut din greseala un surub al unui telescop si a pierdut 50 ml din ulei.Si in felul asta ai 2 telescoape care lucreaza diferit....etc. Depinde cat de safe vrei sa fii. Eu pe moto nu ma joc cu siguranta, chiar daca asta inseamna cauciucuri noi la fiecare 2 ani (adica 10-20 mil), verificari si schimbari de piese ce tin de directie, frana...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Black rider, vezi ca cea superioara(carena) mai are un surub de prindere situat SUB carena inferioara. Deci trebuie sa desfaci carena de jos intai, ai suruburi si prin fata, spre furca, ai suruburi si chiar sub motocicleta, basca niste cleme. Dupa ce o dai jos pe cea inferioara, o sa gasesti si prinderea care nu te lasa acum....surubul respectiv e undeva mai in fata , jos. Si eu m-am chinuit la inceput.Dupa ce le dai jos de cateva ori....te descurci si cu ochii inchisi. Aikidoro. Nu stiu care e scopul tau aici - vrei sa aduni postari sau doar vrei atentie, nu-mi dau seama. Ai pus o intrebare, ti-am raspuns. Nici la motocicleta mea nu cred ca a fost schimbat vreodata - tocmai de aceea vreau sa o fac anul acesta.Prefer sa cumpar 1 l de ulei si sa muncesc cateva ore, decat sa plec la drum si sa ajung in curtea vreunei babe (been there, done that...) Schimbarile in tinuta de drum le sesizezi greu, mai ales daca nu ai o experienta foarte bogata. De obicei, cand descoperi o problema la furca e prea tarziu, deja esti in sant/sub TIR...etc. De aceea uleiul se inlocuieste preventiv. Ca poate si-a mai pierdut din vascozitate, poate s-au uzat ceva componente, cuzineti...etc, cand schimbi se poate vedea dupa aspectul uleiului. Cand o sa pui o frana in curba si vei pierde brusc aderenta, cand o sa franezi de urgenta si o sa-ti "topaie" fata, cand o sa-ti intre ghidonul in voblaj o sa intelegi importanta respectarii regulilor impuse de producator. In plus, daca nu esti primul proprietar, nu ai de unde sa stii pe unde a umblat fostul proprietar. Poate a desfacut din greseala un surub al unui telescop si a pierdut 50 ml din ulei.Si in felul asta ai 2 telescoape care lucreaza diferit....etc. Depinde cat de safe vrei sa fii. Eu pe moto nu ma joc cu siguranta, chiar daca asta inseamna cauciucuri noi la fiecare 2 ani (adica 10-20 mil), verificari si schimbari de piese ce tin de directie, frana...etc. Mersi Florin, oricum aplic ceea ce mi-ai spus la carena (oricum trebuie sa-mi cunosc motocicleta, macar lucrurile de baza) in momentul in care imi soseste releul de pornire nou. Ieri am mai desfacut o data carena cu unul din baietii de la Evo Motors (Marius, am inteles ca e pe cont propriu acum) si am verificat siguranta de la releu de 30A dupa care a testat foarte simplu releul: contact pus, cu o surubelnita a facut legatura intre cele 2 contacte ale releului si sa vezi faza...a pornit. Cum ziceai tu sau alt coleg, boala acestui model: releul de pornire. A mea are aproape 40.000km (daca or fi reali). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Florine. Scopul meu aici este ca si al tau sa ma informez ,si stai linistit nu vreau atentie mai ales a ta (nu esti genul meu ).Eu am pus o intrebare tu ai raspuns ,eu am venit cu contra argumente si tu te ai inflamat deci calmeaza te .Tu ai spus ca se schimba din 4 in 4 ani si acum tot tu spui ca se schimba preventiv .Deci cand dracu se schimba uleiul ? Si stai linistit ca am ceva km facuti sa i mi pot da seama cand se schimba ceva la tinuta de drum pt cultura ta am carnet din 95"si din 2000 lucrez pe motor . Si te rog treci peste faza cu mistoul, acolo am scris de pe o tableta eu scriam ceva si alta se posta incercam sa rescriu si nu reuseam , sincer nu prea ma impac cu tehnologia asta pe vremea mea nu erea asa ceva asa ca da mi credit Florine. Scopul meu aici este ca si al tau sa ma informez ,si stai linistit nu vreau atentie mai ales a ta (nu esti genul meu ).Eu am pus o intrebare tu ai raspuns ,eu am venit cu contra argumente si tu te ai inflamat deci calmeaza te .Tu ai spus ca se schimba din 4 in 4 ani si acum tot tu spui ca se schimba preventiv .Deci cand dracu se schimba uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Hai sa-ti explic cu alte componente. Cauciucurile. Se inlocuiesc la 2 ani, chiar daca nu au uzura. De ce? pentru ca timpul duce la degradarea chimica.Poti sa mergi cu ele asa, insa se inlocuiesc preventiv . Acelasi lucru cu uleiul din furca. In timp se degradeaza chimic, pierde din capacitati. De aceea, la fel ca si anvelopele, se schimba preventiv , la 4 ani si/sau ori de cate ori se face vreo interventie la telescoapele furcii (care implica dezasamblarea lor). Unii nu l-au schimbat niciodata.Altii merg 5 ani cu o pereche de anvelope. Altii pleaca la drum cu placute de frana subtiri ca foita de tigara. Fiecare face lucrurile astea pe riscul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Florine,noi vb despre uleiul din furca , nu despre gume si placute de frana.Da este normal sa schimbi uleiul cand umbli in furca ,dar gumele nu au timp sa le ( schimbi preventiv) daca mergi peste 10000 km pe sezon le schimbi din necesitate asa si cu placutele de frana .Eu unul schimb din 2 in 2 ani lichidul de frana pt ca asta este supus la modificari de temperatura Am intrebat niste amici in legatura cu uleiul din furca 1 Ba il schimbi cand furca se balangane (moale ) 2 Ba cand umbli in ea 3 Ba nu mi am pus problema asta pana acum chiar cand se schimba ? Am tradus mot-a-mot ce au spus De anul asta la munca avem Kawasaki Versys si de la 120 km in sus intra in boblaj o fii uleiul? Deci vb de model2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Eu nu incerc sa te conving pe tine de ceva. Eu am spus ca voi schimba uleiul in furca. Eu schimb lichidul de frana la inceputul fiecarui sezon, odata cu verificare/curatarea placutelor si etrierilor, pistonase....etc Eu nu vreau sa astept pana furca "se balangane". Imi place sa stiu ca bomba de sub fundul meu e in stare tehnica excelenta, sa nu ma tem ca va intra in voblaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Pai asta am dedus ca nu vrei sa convingi pe cineva ,dar ce am vrut sa scot in evidenta este timpul pt a schimba uleiul in furca . Eu chiar nu mi am pus aceasta problema pana acum . Da ai dreptate voblaj dar b este chiar langa v off mama ei de tastatura.Ce an este agregatul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 salutari!am o intrebare legat de bujii.la GSX 600F din 1999.am gasit ca mi-ar trebui modelul CR9EK de la NGK.dar pot pune si CR9E?singura diferenta e doar ca una are 1 electrod si cealalta 2?sau mai sunt si alte chestii?merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Salut. E posibil ca diferentele sa fie legate si de alte aspecte - gen temperatura optima de functionare. Pune ce zice producatorul, e cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut,a vazut cineva in Romanica gsxf ca atas? CU atas Salut intrebarea intrebatoare ,ce fel de suportii pt cutii potrivesc pe gsxf 750 /2004 ? In afara de original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Salut!A schimbat careva pana acum doar cablul dintre fisa bujiei si bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Am schimbat cablurile dintre bobina si fisa.....incalzesti cu un feohn 'clipsurile' de pe bobina si bagi dupa fiecare 'clips' o scobitoare, chibrit, etc, apoi apuci ambele cabluri si tragi! Ai grija ca sunt fragile! Editat Martie 12, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Hai bre nimeni despre suporti ? Deci repet ce suporti pt cutii se potrivesc in afara de originali ? Gsxf 750 an 2004 Editat Martie 14, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Salutare. S-ar putea sa imi cumpar in curand un GSX 600 F din 2001 (initial vroiam un Bandit din 2007 dar e peste bugetul meu :/ ), problema mea e inaltimea : 1,88 cm / 98 kg . Am avut ocazia sa ma urc pe ea, dar nu am condus-o. Are cineva de aici peste 1,85 cm si poate sa imi spuna cate ceva ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Hai bre nimeni despre suporti ? Deci repet ce suporti pt cutii se potrivesc in afara de originali ? Gsxf 750 an 2004 Eu am adaptat unii, dar nu mai stiu de pe ce motor au fost luati, stiu doar ca avea doua evacuari ca a mea( gsxf din 92). La tine cred ca trebuie sa te orientezi tot cam asa sa fie de pe un moto care are evacuarea pozitionata cat mai asemanator, dupa care niste modificari. Eu a trebuit sa scurtez si sa indoi putin prinderea la scarita si am dat manerul din spate jos si an sudat doua tevi cu o platbanda care sa vina oa gaurile pt maner, apoi .... gata. )). Multam lui s@rpe pt ajutor. Este un baiat de caracter. Merci de sfaturi. Sfaturi la tel legate de functionarea incorecta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Merci , Kar_ile Mario,am un amic care a fost udat la radacina la fel ca tine :-) si se simte bine pe motor .PS are 750 /2003 Hai ca l am sunat si are 1,92 ,a spus neaparat parbriz turing altfel o sa simti vantul in plete:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Merci , Kar_ile Mario,am un amic care a fost udat la radacina la fel ca tine :-) si se simte bine pe motor .PS are 750 /2003 Hai ca l am sunat si are 1,92 ,a spus neaparat parbriz turing altfel o sa simti vantul in plete:-) Multumesc pentru raspunsul rapid. Am condus o MT 03, naked, timp de 4 ani si 40.000 de km, vantul in "plete" l-am tot simtit. Daca reusesc sa o cumpar o sa va mai bat la cap cu una alta, deocamdata asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Cu placere Editat Martie 16, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Salutare Daca e cineva interesat , un suport topcase SW-MOTECH , folosit . ALU-RACK GSX650F 250 Ron , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.