pintea ioan alexandru Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 salutari!am o intrebare legat de bujii.la GSX 600F din 1999.am gasit ca mi-ar trebui modelul CR9EK de la NGK.dar pot pune si CR9E?singura diferenta e doar ca una are 1 electrod si cealalta 2?sau mai sunt si alte chestii?merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Salut. E posibil ca diferentele sa fie legate si de alte aspecte - gen temperatura optima de functionare. Pune ce zice producatorul, e cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut,a vazut cineva in Romanica gsxf ca atas? CU atas Salut intrebarea intrebatoare ,ce fel de suportii pt cutii potrivesc pe gsxf 750 /2004 ? In afara de original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Salut!A schimbat careva pana acum doar cablul dintre fisa bujiei si bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Am schimbat cablurile dintre bobina si fisa.....incalzesti cu un feohn 'clipsurile' de pe bobina si bagi dupa fiecare 'clips' o scobitoare, chibrit, etc, apoi apuci ambele cabluri si tragi! Ai grija ca sunt fragile! Editat Martie 12, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Hai bre nimeni despre suporti ? Deci repet ce suporti pt cutii se potrivesc in afara de originali ? Gsxf 750 an 2004 Editat Martie 14, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Salutare. S-ar putea sa imi cumpar in curand un GSX 600 F din 2001 (initial vroiam un Bandit din 2007 dar e peste bugetul meu :/ ), problema mea e inaltimea : 1,88 cm / 98 kg . Am avut ocazia sa ma urc pe ea, dar nu am condus-o. Are cineva de aici peste 1,85 cm si poate sa imi spuna cate ceva ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Hai bre nimeni despre suporti ? Deci repet ce suporti pt cutii se potrivesc in afara de originali ? Gsxf 750 an 2004 Eu am adaptat unii, dar nu mai stiu de pe ce motor au fost luati, stiu doar ca avea doua evacuari ca a mea( gsxf din 92). La tine cred ca trebuie sa te orientezi tot cam asa sa fie de pe un moto care are evacuarea pozitionata cat mai asemanator, dupa care niste modificari. Eu a trebuit sa scurtez si sa indoi putin prinderea la scarita si am dat manerul din spate jos si an sudat doua tevi cu o platbanda care sa vina oa gaurile pt maner, apoi .... gata. )). Multam lui s@rpe pt ajutor. Este un baiat de caracter. Merci de sfaturi. Sfaturi la tel legate de functionarea incorecta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Merci , Kar_ile Mario,am un amic care a fost udat la radacina la fel ca tine :-) si se simte bine pe motor .PS are 750 /2003 Hai ca l am sunat si are 1,92 ,a spus neaparat parbriz turing altfel o sa simti vantul in plete:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Merci , Kar_ile Mario,am un amic care a fost udat la radacina la fel ca tine :-) si se simte bine pe motor .PS are 750 /2003 Hai ca l am sunat si are 1,92 ,a spus neaparat parbriz turing altfel o sa simti vantul in plete:-) Multumesc pentru raspunsul rapid. Am condus o MT 03, naked, timp de 4 ani si 40.000 de km, vantul in "plete" l-am tot simtit. Daca reusesc sa o cumpar o sa va mai bat la cap cu una alta, deocamdata asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Cu placere Editat Martie 16, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Salutare Daca e cineva interesat , un suport topcase SW-MOTECH , folosit . ALU-RACK GSX650F 250 Ron , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Cum spuneam și în postările mai vechi, am terminat "capodopera" până la sf lui martie. Am terminat tot de vopsit, i-am retapițat șaua, schimbat toba și i-am făcut revizia totală de care vorbeam. Urmează schimbul de cauciucuri și stripes-urile pe jante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 unde ai tapitat, cum, ai schimbat si buretele. Cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 a iesit fain, Suzukifan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 unde ai tapitat, cum, ai schimbat si buretele. Cat? La Dan Ena în TM, are nick pe forum moto_dan. Mi-a schimbat buretele, a mai lățit puțin șaua și ia făcut ridicătura aia să nu alunece pasagerul. Ma costat 280 ron. a iesit fain, Suzukifan! Mulțumesc Kali! Link către topic-ul lui moto_dan: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-2&do=findComment&comment=3195505 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 multam fain. o sa-l contactez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Nu ai pentru ce! Vrei să îi faci șaua? Cu toată încrederea poți lua legătura cu el, îi foarte serios și face o treabă minunată. Donez parpriz negru, plăcuțe frână față 45-55% bune și set bujii NGK CR9EK folosite în jur de 5000 (maxim 5500). Predare personală în zona Rădăuțului. Pentru GSX-600F 98-02. Piesele nu sunt ale mele, sunați pentru detalii. Tel: 0741.39.61.13 Liviu Mai este valabil parprizul, plăcuțele și bujiile au plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salutare. Azi am cumparat si eu un GSX 750 F din 1999 (1.000 de E + 200 de E pt acte) cu 46.000 de km la bord. Bugetul a fost mic de tot (mi-au furat fosta motocicleta, o Yamaha MT-03) si nu puteam intinde prea mult, dar am gasit ocazia asta si nu am ezitat. Motocicleta merge bine, am mers cu proprietarul pe ea cam 1 km si a fost OK. Astept sa imi fac asigurarea zilele acestea si apoi o scot pe strada, sa ma obisnuiesc cu ea Porneste bine, bateria e OK, schimbul de ulei l-a facut cam acum 1.500 de km, franele sunt OK ... ce sa mai zic, se vede ca a fost tinuta bine (nu are urme de cazaturi, si tipul la un moment dat a mers fara maini vreo 100 de m, probabil vroia sa imi arate ca este bine echilibrata). Acum, aveti ceva sfaturi sa imi dati cu privire la acest model ? Pot sa urmaresc si topicul cu motorul de 600, nu sunt diferente mari ? Pe unde pot sa gasesc manualul de intretinere ? Vroiam sa le multumesc si baietilor de pe topicul cu TDM / Bandit / ZX 9 , i-am bazait cu niste intrebari pentru ca oscilam intre aceste modele, dar pana la urma s-a ivit ocazia asta si nu am lasat-o. Va multumesc anticipat si va doresc o primavara insorita si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 @Mario MT 03 Ai făcut o alegere bună, alegând un GSX-750F, mai ales că ai dat și foarte puțin pe ea. Este o motocicletă foarte fiabilă și cu puține probleme. Consumul cât și specificațiile tehnici sunt apropiate de a celor de 600cc din 98-02. Dacă îi faci schimb de consumabile la timp și o menajezi, acest model de motor este indistructibil. Mulți spun că se înferbântă foarte tare vara, dar lucrul ăsta nu-i o problemă. Eu sunt posesor de GSX-600F din 2012 și în perioada asta am făcut 17400 km și l-am testat în toate situațiile. Am făcut 5 km la 42 grade în vreo 45 min într-un trafic infernal și nu s-a topit, în 200m cum ai scăpat din aglomerație este rece la loc. Japonezii știu ei ce au făcut! Drum uscat și-o vară de aventură! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Multumesc pentru urari , o sa ma bag pe topicul de 600 atunci. Dupa ce o sa incep sa o conduc, promit sa public primele impresii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Salutare tuturor, m-am mutat aici de pe topicul de GSX 750 la sugestia lui suzuki_fan. Am sa dau copy & paste la ce am scris acolo : Salutare. Azi am cumparat si eu un GSX 750 F din 1999 (1.000 de E + 200 de E pt acte) cu 46.000 de km la bord. Bugetul a fost mic de tot (mi-au furat fosta motocicleta, o Yamaha MT-03) si nu puteam intinde prea mult, dar am gasit ocazia asta si nu am ezitat. Motocicleta merge bine, am mers cu proprietarul pe ea cam 1 km si a fost OK. Astept sa imi fac asigurarea zilele acestea si apoi o scot pe strada, sa ma obisnuiesc cu ea Porneste bine, bateria e OK, schimbul de ulei l-a facut cam acum 1.500 de km, franele sunt OK ... ce sa mai zic, se vede ca a fost tinuta bine (nu are urme de cazaturi, si tipul la un moment dat a mers fara maini vreo 100 de m, probabil vroia sa imi arate ca este bine echilibrata). Acum, aveti ceva sfaturi sa imi dati cu privire la acest model ? Pot sa urmaresc si topicul cu motorul de 600, nu sunt diferente mari ? Pe unde pot sa gasesc manualul de intretinere ? Vroiam sa le multumesc si baietilor de pe topicul cu TDM / Bandit / ZX 9 , i-am bazait cu niste intrebari pentru ca oscilam intre aceste modele, dar pana la urma s-a ivit ocazia asta si nu am lasat-o. Va multumesc anticipat si va doresc o primavara insorita si asfalt uscat ! Editat Martie 31, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Băieții au postat multe pe aici, majoritatea au și o experiență mai îndelungată cu un F. Nu poți fi sigur dacă vechiul proprietar ți-a spus numai adevărul, așa că sfatul meu este să îi faci o verificare mai amănunțită și să îi schimbi obligatoriu lichidele. Producătorul recomandă ulei 10w40, lichid de frână Dot4, bujii NGK CR9EK. Fă-i o verificare și revizie și bucurăte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 M-am uitat azi la nivelul uleiului si e sub limita. Un prieten mi-a zis sa nu il completez, ci sa il schimb cu totul. Am vazut in manualul descarcat de pe internet cum se face (nu va luati de mine, la mecanica sunt aproape zero ) si cred ca ma descurc, dar ce specificatii are uleiul ? O sa ma duc maine sa il cumpar si sa il schimb, cam cati litri stau inauntru? 4 - 5 l ? Am cautat putin pe topic, dar e mult de citit si acum nu am timp. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) salut, baga Motul 5100 sau 7100 10w-40 si intra 3.5 l Editat Aprilie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.