Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Black rider, vezi ca cea superioara(carena) mai are un surub de prindere situat SUB carena inferioara. Deci trebuie sa desfaci carena de jos intai, ai suruburi si prin fata, spre furca, ai suruburi si chiar sub motocicleta, basca niste cleme. Dupa ce o dai jos pe cea inferioara, o sa gasesti si prinderea care nu te lasa acum....surubul respectiv e undeva mai in fata , jos.

Si eu m-am chinuit la inceput.Dupa ce le dai jos de cateva ori....te descurci si cu ochii inchisi.

 

Aikidoro. Nu stiu care e scopul tau aici - vrei sa aduni postari sau doar vrei atentie, nu-mi dau seama. Ai pus o intrebare, ti-am raspuns. Nici la motocicleta mea nu cred ca a fost schimbat vreodata - tocmai de aceea vreau sa o fac anul acesta.Prefer sa cumpar 1 l de ulei si sa muncesc cateva ore, decat sa plec la drum si sa ajung in curtea vreunei babe (been there, done that...)

Schimbarile in tinuta de drum le sesizezi greu, mai ales daca nu ai o experienta foarte bogata. De obicei, cand descoperi o problema la furca e prea tarziu, deja esti in sant/sub TIR...etc.

De aceea uleiul se inlocuieste preventiv. Ca poate si-a mai pierdut din vascozitate, poate s-au uzat ceva componente, cuzineti...etc, cand schimbi se poate vedea dupa aspectul uleiului.

Cand o sa pui o frana in curba si vei pierde brusc aderenta, cand o sa franezi de urgenta si o sa-ti "topaie" fata, cand o sa-ti intre ghidonul in voblaj o sa intelegi importanta respectarii regulilor impuse de producator.

 

In plus, daca nu esti primul proprietar, nu ai de unde sa stii pe unde a umblat fostul proprietar. Poate a desfacut din greseala un surub al unui telescop si a pierdut 50 ml din ulei.Si in felul asta ai 2 telescoape care lucreaza diferit....etc. Depinde cat de safe vrei sa fii. Eu pe moto nu ma joc cu siguranta, chiar daca asta inseamna cauciucuri noi la fiecare 2 ani (adica 10-20 mil), verificari si schimbari de piese ce tin de directie, frana...etc.

 

Mersi Florin, oricum aplic ceea ce mi-ai spus la carena (oricum trebuie sa-mi cunosc motocicleta, macar lucrurile de baza) in momentul in care imi soseste releul de pornire nou. Ieri am mai desfacut o data carena cu unul din baietii de la Evo Motors (Marius, am inteles ca e pe cont propriu acum) si am verificat siguranta de la releu de 30A dupa care a testat foarte simplu releul: contact pus, cu o surubelnita a facut legatura intre cele 2 contacte ale releului si sa vezi faza...a pornit. Cum ziceai tu sau alt coleg, boala acestui model: releul de pornire. A mea are aproape 40.000km (daca or fi reali).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Florine. Scopul meu aici este ca si al tau sa ma informez ,si stai linistit nu vreau atentie mai ales a ta (nu esti genul meu ).Eu am pus o intrebare tu ai raspuns ,eu am venit cu contra argumente si tu te ai inflamat deci calmeaza te .Tu ai spus ca se schimba din 4 in 4 ani si acum tot tu spui ca se schimba preventiv .Deci cand dracu se schimba uleiul ?



Si stai linistit ca am ceva km facuti sa i mi pot da seama cand se schimba ceva la tinuta de drum pt cultura ta am carnet din 95"si din 2000 lucrez pe motor . Si te rog treci peste faza cu mistoul, acolo am scris de pe o tableta eu scriam ceva si alta se posta incercam sa rescriu si nu reuseam , sincer nu prea ma impac cu tehnologia asta pe vremea mea nu erea asa ceva asa ca da mi credit

 

Florine. Scopul meu aici este ca si al tau sa ma informez ,si stai linistit nu vreau atentie mai ales a ta (nu esti genul meu ).Eu am pus o intrebare tu ai raspuns ,eu am venit cu contra argumente si tu te ai inflamat deci calmeaza te .Tu ai spus ca se schimba din 4 in 4 ani si acum tot tu spui ca se schimba preventiv .Deci cand dracu se schimba uleiul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti explic cu alte componente.

Cauciucurile. Se inlocuiesc la 2 ani, chiar daca nu au uzura. De ce? pentru ca timpul duce la degradarea chimica.Poti sa mergi cu ele asa, insa se inlocuiesc preventiv .

Acelasi lucru cu uleiul din furca. In timp se degradeaza chimic, pierde din capacitati. De aceea, la fel ca si anvelopele, se schimba preventiv , la 4 ani si/sau ori de cate ori se face vreo interventie la telescoapele furcii (care implica dezasamblarea lor).

 

Unii nu l-au schimbat niciodata.Altii merg 5 ani cu o pereche de anvelope. Altii pleaca la drum cu placute de frana subtiri ca foita de tigara. Fiecare face lucrurile astea pe riscul lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine,noi vb despre uleiul din furca , nu despre gume si placute de frana.Da este normal sa schimbi uleiul cand umbli in furca ,dar gumele nu au timp sa le ( schimbi preventiv) daca mergi peste 10000 km pe sezon le schimbi din necesitate asa si cu placutele de frana .Eu unul schimb din 2 in 2 ani lichidul de frana pt ca asta este supus la modificari de temperatura Am intrebat niste amici in legatura cu uleiul din furca 1 Ba il schimbi cand furca se balangane (moale ) 2 Ba cand umbli in ea 3 Ba nu mi am pus problema asta pana acum chiar cand se schimba ? Am tradus mot-a-mot ce au spus



De anul asta la munca avem Kawasaki Versys si de la 120 km in sus intra in boblaj o fii uleiul? Deci vb de model2014
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu incerc sa te conving pe tine de ceva. Eu am spus ca voi schimba uleiul in furca.

Eu schimb lichidul de frana la inceputul fiecarui sezon, odata cu verificare/curatarea placutelor si etrierilor, pistonase....etc

Eu nu vreau sa astept pana furca "se balangane".

Imi place sa stiu ca bomba de sub fundul meu e in stare tehnica excelenta, sa nu ma tem ca va intra in voblaj .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta am dedus ca nu vrei sa convingi pe cineva ,dar ce am vrut sa scot in evidenta este timpul pt a schimba uleiul in furca . Eu chiar nu mi am pus aceasta problema pana acum . Da ai dreptate voblaj dar b este chiar langa v off mama ei de tastatura.Ce an este agregatul tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat cablurile dintre bobina si fisa.....incalzesti cu un feohn 'clipsurile' de pe bobina si bagi dupa fiecare 'clips' o scobitoare, chibrit, etc, apoi apuci ambele cabluri si tragi! Ai grija ca sunt fragile!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. S-ar putea sa imi cumpar in curand un GSX 600 F din 2001 (initial vroiam un Bandit din 2007 dar e peste bugetul meu :/ ), problema mea e inaltimea : 1,88 cm / 98 kg . Am avut ocazia sa ma urc pe ea, dar nu am condus-o. Are cineva de aici peste 1,85 cm si poate sa imi spuna cate ceva ? Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bre nimeni despre suporti ? Deci repet ce suporti pt cutii se potrivesc in afara de originali ?

 

Gsxf 750 an 2004

Eu am adaptat unii, dar nu mai stiu de pe ce motor au fost luati, stiu doar ca avea doua evacuari ca a mea( gsxf din 92).

La tine cred ca trebuie sa te orientezi tot cam asa sa fie de pe un moto care are evacuarea pozitionata cat mai asemanator, dupa care niste modificari.

Eu a trebuit sa scurtez si sa indoi putin prinderea la scarita si am dat manerul din spate jos si an sudat doua tevi cu o platbanda care sa vina oa gaurile pt maner, apoi .... gata. :))).

 

Multam lui s@rpe pt ajutor. Este un baiat de caracter. Merci de sfaturi.

 

Sfaturi la tel legate de functionarea incorecta a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci , Kar_ile

 

Mario,am un amic care a fost udat la radacina la fel ca tine :-) si se simte bine pe motor .PS are 750 /2003

 

Hai ca l am sunat si are 1,92 ,a spus neaparat parbriz turing altfel o sa simti vantul in plete:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci , Kar_ile

 

Mario,am un amic care a fost udat la radacina la fel ca tine :-) si se simte bine pe motor .PS are 750 /2003

 

Hai ca l am sunat si are 1,92 ,a spus neaparat parbriz turing altfel o sa simti vantul in plete:-)

 

Multumesc pentru raspunsul rapid. Am condus o MT 03, naked, timp de 4 ani si 40.000 de km, vantul in "plete" l-am tot simtit. Daca reusesc sa o cumpar o sa va mai bat la cap cu una alta, deocamdata asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator suzuki_fan

Cum spuneam și în postările mai vechi, am terminat "capodopera" până la sf lui martie.

Am terminat tot de vopsit, i-am retapițat șaua, schimbat toba și i-am făcut revizia totală de care vorbeam. Urmează schimbul de cauciucuri și stripes-urile pe jante ;)

post-83209-0-80236500-1396008538_thumb.jpg

post-83209-0-13299400-1396008550_thumb.jpg

post-83209-0-11996500-1396008561_thumb.jpg

post-83209-0-59240600-1396008574_thumb.jpg

post-83209-0-84171400-1396008584_thumb.jpg

post-83209-0-42570600-1396008596_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

unde ai tapitat, cum, ai schimbat si buretele. Cat?

La Dan Ena în TM, are nick pe forum moto_dan. Mi-a schimbat buretele, a mai lățit puțin șaua și ia făcut ridicătura aia să nu alunece pasagerul. Ma costat 280 ron.

 

a iesit fain, Suzukifan! :)

Mulțumesc Kali!

 

Link către topic-ul lui moto_dan: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-2&do=findComment&comment=3195505

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Nu ai pentru ce! Vrei să îi faci șaua? Cu toată încrederea poți lua legătura cu el, îi foarte serios și face o treabă minunată.

 

Donez parpriz negru, plăcuțe frână față 45-55% bune și set bujii NGK CR9EK folosite în jur de 5000 (maxim 5500). Predare personală în zona Rădăuțului.

Pentru GSX-600F 98-02.

Piesele nu sunt ale mele, sunați pentru detalii.

Tel: 0741.39.61.13 Liviu

Mai este valabil parprizul, plăcuțele și bujiile au plecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Azi am cumparat si eu un GSX 750 F din 1999 (1.000 de E + 200 de E pt acte) cu 46.000 de km la bord. Bugetul a fost mic de tot (mi-au furat fosta motocicleta, o Yamaha MT-03) si nu puteam intinde prea mult, dar am gasit ocazia asta si nu am ezitat. Motocicleta merge bine, am mers cu proprietarul pe ea cam 1 km si a fost OK. Astept sa imi fac asigurarea zilele acestea si apoi o scot pe strada, sa ma obisnuiesc cu ea
Porneste bine, bateria e OK, schimbul de ulei l-a facut cam acum 1.500 de km, franele sunt OK ... ce sa mai zic, se vede ca a fost tinuta bine (nu are urme de cazaturi, si tipul la un moment dat a mers fara maini vreo 100 de m, probabil vroia sa imi arate ca este bine echilibrata). Acum, aveti ceva sfaturi sa imi dati cu privire la acest model ? Pot sa urmaresc si topicul cu motorul de 600, nu sunt diferente mari ? Pe unde pot sa gasesc manualul de intretinere ?

Vroiam sa le multumesc si baietilor de pe topicul cu TDM / Bandit / ZX 9 , i-am bazait cu niste intrebari pentru ca oscilam intre aceste modele, dar pana la urma s-a ivit ocazia asta si nu am lasat-o.

Va multumesc anticipat si va doresc o primavara insorita si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...