florinmotoare Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 am gasit treaba asta pe un sait frantuzesc cu nipre si urale?ati facut vreunu asa ceva?credeti ca merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 da, merge, in sensul ca efectul este exact ca in poza, dar nu sunt sigur daca ultimul segment de ungere (cel de pe fusta pistonului) isi va mai face treaba calumea....frate-meu a avut pistoanele modificate asha cand shi-a luta niprul.....problema este ca din cauza turnarii proaste unul dintre pistoane s-a fisurat shi mi-a fost frica sa aplic din nou aceasta modificare.... acuma mi-am cumparat un set nou de pistoane pentru niprul meu dar inca stau sa ma gandesc daca sa le modific sau nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 26, 2005 Autor Share Postat Decembrie 26, 2005 (editat) http://dnepr.ural.free.fr/cadres.htm iata si linkul poate va ajuta cu ceva(poate ma ajuta si pe mine mai mult da franceza astaa.....) Editat Decembrie 26, 2005 de florinmotoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 si la ce e modificarea asta asha de buna? adik arunca si pe acolo ulei , si?... ce iese ? un piston dezechilibrat.... astea sunt facute in asha fel incat sa fie aproape perfecte(la greutate si axe...) si inca ceva: TU CHIAR CREZI CA UN NIPRU SAU URAL , AR FACE FATZA LA UN BMW R-90????????? NU TE SUPARA , DA' TU ESTI COPIL???????? STII CUM DEMAREAZA UN BMW R-90????????? AVION FATZA DE NIPRU...CARE E CAM BASINN///A ... din cate stiu un bmw r-90 prinde 100 in vreo 4 secunde... sper sa nu gresesc, da' la aparitia lui a fost pt motocicletele de atunci... le cam batea la ..cu..r pe toate(0aproximativ...) sincer , cred ca astia de pe site-ul asta de care zici tu , cred ca sunt niste necunoscatori care s-au gandit sa bage si ei o poza hai 2 si sa zica , ca "vezi doamne " uralul si un nnipru ar face fatza la unn bmw r-90 sau un gs-80(care nici asta nu e prea de uitat....) iti dai seama ca puterrea motorului de nipru e "cam" aceeasi , deci cum dreaqu sa faca fatza la BMW-URI???????? sincer m-ai ofticat un pic , si de-asta am scris atat... BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 : scratch : nu shtiu exact ce fenomen se intampla acolo, dar aceasta modificare nu este pentru performantza ci pentru ca pistoanele sa nu mai "caleze" (cel putzin asha zic ei) eu am remarcat faptul ca pe pistoane se depunea mult mai putzina calamina (nu se mai innegreau pe partzile laterale) cand aveau astfel de gauri. Personal cred ca tot uleiul depus pe cilindru(care din pacate la nipru shi asha e putzin) se scurge prin acele gauri minune shi deci ungerea, shi asha precara, devine shi mai slaba. Personal nu am remarcat nici o diferentza intre cum mergea cu pistoane gaurite shi cum merge cu pistoane bombate, nemodificate. Vorba lui DarkRider cred ca gaurile alea nu vor face decat sa dezechilibreze pistoanele, care shi asha la nipru nu sunt nici macar bine turnate dar ce sa mai vorbim de echilibrare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 aiurea! cum sa dezechilibreze , cand se dau shi de o parte shi de cealalta parte a pistonului?!- se echilibreaza una cu alta fatza de axul boltzului! dark-rider,shi cum palaria mea sa fie pistonul de nepra echilibrat sus/jos fatza de axul boltzului cand are trei segmentzi shi capul pistonului sus, iar jos e doar fusta shi un segment ... mai gandeshte un pic inainte sa postezi! nu cred ca va scadea ungerea,uleiul care ajunge acolo e cel care oricum nu ajungea pe suprafatza cilindrului inca in plus, daca intra ulei acolo intre segmentzii la nipru, abea va fi mai etansh pistonul shi mai ajutasa nu scada compresia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 ba te complici. tu roaga pe TunaRU sauai degraba pe Gaspar sa-ti aduca un set bun si gata ,uiti de griji. da-le naiba de gauri,si ce daca sa caleaza un pic la inceput? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 (editat) aiurea! cum sa dezechilibreze , cand se dau shi de o parte shi de cealalta parte a pistonului?!- se echilibreaza una cu alta fatza de axul boltzului! dark-rider,shi cum palaria mea sa fie pistonul de nepra echilibrat sus/jos fatza de axul boltzului cand are trei segmentzi shi capul pistonului sus, iar jos e doar fusta shi un segment ... mai gandeshte un pic inainte sa postezi! nu cred ca va scadea ungerea,uleiul care ajunge acolo e cel care oricum nu ajungea pe suprafatza cilindrului inca in plus, daca intra ulei acolo intre segmentzii la nipru, abea va fi mai etansh pistonul shi mai ajutasa nu scada compresia! pistoane de ural.. rat_jawa:draga andrei,nipra lu' Misu avea park gauri dinalea...cumparata cu gaurile fostu proprietar zicea k simte o imbunatatire a mersului mottorului Editat Decembrie 28, 2005 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 ok FIE CUM ZICETI VOI!SI ACUMA MEMORATI TOTI CEI CARE O SA CITITI POSTUL ASTA: SA FIU AL DREAQU DAK NU M-A OBOSIT RAU TARE , DA' RAU TARE DE TOT HARBU ASTA DE MOTOR!stiu , acuma o sa sariti toti pe mine cu gura , k , "nu ma nu-i harb" si atuncea de ce am stat eu azi-noapte pan la 3 si tot nu a pornit/?? ok , m-a mancat undeva sa umblu la nivel , ca facea bujiile negre , da' de ce nu mai pornea????? eu sunt total SATUL DE CHESTIA ASTA DE MOTOR" TOTAL , MAI AM PUTIN SI VAND TOT SI IMI FOUUT UN MALAGUTI MADISON K-400 SI AM TERMINAT TREABA! SI PUN PARIU K NERVII MEI VOR FI CU MUUUUULT MAI RELAXATI.... cam atat am avut de spus , acu' ma duc sa beau ceva , ca-s nervos rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 ok FIE CUM ZICETI VOI!SI ACUMA MEMORATI TOTI CEI CARE O SA CITITI POSTUL ASTA: SA FIU AL DREAQU DAK NU M-A OBOSIT RAU TARE , DA' RAU TARE DE TOT HARBU ASTA DE MOTOR!stiu , acuma o sa sariti toti pe mine cu gura , k , "nu ma nu-i harb" si atuncea de ce am stat eu azi-noapte pan la 3 si tot nu a pornit/?? ok , m-a mancat undeva sa umblu la nivel , ca facea bujiile negre , da' de ce nu mai pornea????? eu sunt total SATUL DE CHESTIA ASTA DE MOTOR" TOTAL , MAI AM PUTIN SI VAND TOT SI IMI FOUUT UN MALAGUTI MADISON K-400 SI AM TERMINAT TREABA! SI PUN PARIU K NERVII MEI VOR FI CU MUUUUULT MAI RELAXATI.... cam atat am avut de spus , acu' ma duc sa beau ceva , ca-s nervos rau... Cat vrei pe el? Intrebare valabila daca motorul nu are modificari "consistente" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 are, are! o groaza chiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 aiurea! cum sa dezechilibreze , cand se dau shi de o parte shi de cealalta parte a pistonului?!- se echilibreaza una cu alta fatza de axul boltzului! dark-rider,shi cum palaria mea sa fie pistonul de nepra echilibrat sus/jos fatza de axul boltzului cand are trei segmentzi shi capul pistonului sus, iar jos e doar fusta shi un segment ... mai gandeshte un pic inainte sa postezi! nu cred ca va scadea ungerea,uleiul care ajunge acolo e cel care oricum nu ajungea pe suprafatza cilindrului inca in plus, daca intra ulei acolo intre segmentzii la nipru, abea va fi mai etansh pistonul shi mai ajutasa nu scada compresia! Very clever!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 bai axi, da' tu esti durere, adika tot ce zice cosmin , tu esti de acord cu el.... cum dreaqu????? in fine , si tu comunistule , cu moto-comuniste... , "CAT DAI PE EL?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 (editat) bai axi, da' tu esti durere, adika tot ce zice cosmin , tu esti de acord cu el.... cum dreaqu????? in fine , si tu comunistule , cu moto-comuniste... , "CAT DAI PE EL?" Pe forum consens, iar in atelier "razboi" Pai avand in vedere ca-i modificat nu mai dau nimic pe el Oricum de astazi incep sa lucrez la un IZH Editat Decembrie 29, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 aiurea! cum sa dezechilibreze , cand se dau shi de o parte shi de cealalta parte a pistonului?!- se echilibreaza una cu alta fatza de axul boltzului! nu cred ca dark rider se referea la dezechilibrarea pistonului fatza de axul boltzului.....eu cred ca se referea la dezechilibrarea pistoanelor unul fatza de celalalt, adica nu mai au aceeashi masa, pentru ca rsiti sa scotzi mai mult material din unul decat din celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 ok , mi-am mai revenit , da' nu complet... asha k azi mai pe seara plec la bistrita, la o tipa, mai exact la tiha bargaului sa ma mai calmez , si sa uit de rasnita asta ruseasca , si poate mai vb pana atunci ! dak nu , atunci va urez la toti bikerii , (care cititi pe aici ...) UN SINCER LA MULTI ANI , SI SA AVETI PARTE IN NOUL AN NUMAI DE NIPRE CARE MERG BINE:) SAU FUNCTIONEAZA BINE... BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 MULTAM' PENTRU URARI SI PENTRU RASPUNSURI ,EU NU AM DE GAND SA FAC MODIFICAREA ASTA ,VROIAM DOAR SA STIU DESPRE CE E VORBA CA SI FENOMEN,MULTAM' INCA O DATA SI SA NE VEDEM LA ANU' LA CAT MAI MULTE INTRUNIRI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 nu cred ca dark rider se referea la dezechilibrarea pistonului fatza de axul boltzului.....eu cred ca se referea la dezechilibrarea pistoanelor unul fatza de celalalt, adica nu mai au aceeashi masa, pentru ca rsiti sa scotzi mai mult material din unul decat din celalalt pentru asta exista balantza digitale,- ca sa le echilibrezi la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 (editat) ok , mi-am mai revenit , da' nu complet... asha k azi mai pe seara plec la bistrita, la o tipa, mai exact la tiha bargaului sa ma mai calmez , si sa uit de rasnita asta ruseasca , si poate mai vb pana atunci ! dak nu , atunci va urez la toti bikerii , (care cititi pe aici ...) UN SINCER LA MULTI ANI , SI SA AVETI PARTE IN NOUL AN NUMAI DE NIPRE CARE MERG BINE:) SAU FUNCTIONEAZA BINE... BAFTA! LA MULTI ANI TIE SI TUTUROR CITITORILOR TOPICULUI SI DISTRACTIE PLACUTA DE REV! Editat Decembrie 29, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 bai axi, da' tu esti durere, adika tot ce zice cosmin , tu esti de acord cu el.... cum dreaqu????? in fine , si tu comunistule , cu moto-comuniste... , "CAT DAI PE EL?" ba da tu ce dracu ai de acolo. e de acord cu cosmin pentru ca are dreptate. in fine, LA MULTI ANI TUTUROR . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.