Rocknroll Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Salut. Cind vei demonta partea de antrenare dinspre axul cardanic, vei gasi in ordine: pe ax un tambur de cauciuc ptr. etansare ax-pahar, (pahar care se demonteaza prin desfiletare normala), o colivie in care se monteaza cele 2(doua) simeringuri (atentie la colivie, are filetul pe STINGA), pe aceasta colivie in partea cu filet pe stinga se monteaza O-ringul. Simeringurile fac etansarea intre colivie si crucea cardanica, iar O-ringul intre colivie si carcasa grupului diferential. Si gata, acum ai idee unde vine fiecare, ce face si locul lui. ATENTIE MARE cind demontezi surubul-pana care fixeaza crucea cardanica de axul pinionului de atac. Nu-l "ciomagi". Am acasa vreo 3 (trei) pinioane cu capatul rupt din cauza asta. Iar vis-vis de ce ai spus tu Cosmine, partea asta de forum este "exclusivista", vinzatorii de piese nu au acces pe ea, ca asa vrem noi sa credem, ori sa nu gindim si la "faza asta". Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Azi am reusit sa vopsesc cadrul si rotile,si ma apuc de pregatit aripile,ca rezervorul nu mi-a sosit inca. P.S. Rzervorul de M72,merge pa prinderile de Nipru?? Editat Aprilie 30, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 domnule mirel astazi ti-am expediat rezervorul am incercat sa te sun dar se pare ca nu ai auzit telefonul probabil ai fost la plimbare cu motorul salutari si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 domnule mirel astazi ti-am expediat rezervorulam incercat sa te sun dar se pare ca nu ai auzit telefonul probabil ai fost la plimbare cu motorul salutari si spor la treaba Multam tare fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Vreau sa ma apuc de instalatia electrica,o fac de la zero,nacazul e ca la instalatia veche aveam releu de incarcare electronic de Dacie,da am si unul nou original de Nipru,care e mai bun si eventual daca stie cineva cum se leaga la acumulator si alternator??. La alternator am vazut ca sunt 3 fire iar la regulatorul de dacie 2,cel original are 3,(banuiesc ca una este pentru indicatorul de incarcare) In poza una din cele 3 iesiri de la alternator nu e legata,iar in schema din coltul de jos dreapta,e alta varianta si e legata?? Editat Mai 4, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Vreau sa ma apuc de instalatia electrica,o fac de la zero,nacazul e ca la instalatia veche aveam releu de incarcare electronic de Dacie,da am si unul nou original de Nipru,care e mai bun si eventual daca stie cineva cum se leaga la acumulator si alternator??.La alternator am vazut ca sunt 3 fire iar la regulatorul de dacie 2,cel original are 3,(banuiesc ca una este pentru indicatorul de incarcare) In poza una din cele 3 iesiri de la alternator nu e legata,iar in schema din coltul de jos dreapta,e alta varianta si e legata?? acumvorbesti? aveam o instalatie noua de fapt doua dar una e promisa daca mai ai nevoie de ceva suna-ma si intreaba spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 16, 2009 Autor Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Am mai avansat cu lucrarile la el,l-am pornit da nu-mi place cum mere,se tureaza greu,da rateuri,(parca-i moara dracilor),trebe sa o i-au babeste. Editat Mai 16, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) Am mai avansat cu lucrarile la el,l-am pornit da nu-mi place cum mere,se tureaza greu,da rateuri,(parca-i moara dracilor),trebe sa o i-au babeste. E frumos! Si mie imi place mai mult original, dar al tau nu are modificari de prost gust, ai putea sa-l pastrezi si asa. Editat Mai 17, 2009 de ShereKhan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 Buna ziua,am un mare necaz cu bascula de la atas,cand am incercat sa desfac cele 2 suruburi care o tin in bucsele de cauciuc si cadru so rupt amandoua.Treaba e ca chiar daca nu se rupeau tot nu cred ca iesea,am scos cele 2 bucse si o ramas un ax,in care am batut bine da nu sa misca,iar din desen nu inteleg cum o reusit so scoata cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut. Te-ai "lipit" de ceva chinuiala sa scoti cele doua suruburi rupte. Ptr. asta "multumeste-le" posesorilor anteriori ai atasului care nu au demontat si pus un "praf de vaselina" pe filetul de la suruburile alea. Nu te chinui sa scoti axul, nu ai ce. Axul ala asa cum arata si in poza "joaca" in miscari scurte in bucsile de cauciuc. Exact asa este si la bascula spate a motocicletei. La unele motociclete bascula spate are rulmenti in loc de bucse, depinde de seria de productie si destinatia produsului. Sa nu te manince undeva sa pui vaselina pe ax inainte de a monta bascula in bucse. Vaselina va ataca saibele alea de cauciuc, le va face muci si pe urma ai sa intrebi "cine mi-a furat maimuta?". Acolo ungi cu putin seu de oaie cel mai indicat, daca nu grasime de porc, pasare. Orice unsoare de origine animala. Ai pus petrol, ti-ai "frecat" argintii. La surubutile rupte, daca ai mina sigura si ceva experienta, gaurit pe centrul surubului rupt, curatat gaura si daca este bine refiletat. Daca nu esti sigur pe mina ta mai bine te duci la un mester, dar nu la un ciomagar ca din astia e plina tara. Daca dai "buleala" si pe urma vinzi motorul sa vezi tu "sughituri" de la "multumirile" cumparatorului. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 Salut. Te-ai "lipit" de ceva chinuiala sa scoti cele doua suruburi rupte. Ptr. asta "multumeste-le" posesorilor anteriori ai atasului care nu au demontat si pus un "praf de vaselina" pe filetul de la suruburile alea. Nu te chinui sa scoti axul, nu ai ce. Axul ala asa cum arata si in poza "joaca" in miscari scurte in bucsile de cauciuc. Exact asa este si la bascula spate a motocicletei. La unele motociclete bascula spate are rulmenti in loc de bucse, depinde de seria de productie si destinatia produsului. Sa nu te manince undeva sa pui vaselina pe ax inainte de a monta bascula in bucse. Vaselina va ataca saibele alea de cauciuc, le va face muci si pe urma ai sa intrebi "cine mi-a furat maimuta?". Acolo ungi cu putin seu de oaie cel mai indicat, daca nu grasime de porc, pasare. Orice unsoare de origine animala. Ai pus petrol, ti-ai "frecat" argintii. La surubutile rupte, daca ai mina sigura si ceva experienta, gaurit pe centrul surubului rupt, curatat gaura si daca este bine refiletat. Daca nu esti sigur pe mina ta mai bine te duci la un mester, dar nu la un ciomagar ca din astia e plina tara. Daca dai "buleala" si pe urma vinzi motorul sa vezi tu "sughituri" de la "multumirile" cumparatorului. Numai bine. Da tot nu stiu cum o pot scoate(bascula),de pe cadru,ca altfel lucru cu ea data jos.Ori-cum trebe sa o dau jos ca am probleme cu axul,e uzat si joaca rulmenti pa el,plus ca roata de la atas e aproape "patrata",(dupa ce bag a 2-a si o turez un pic incepe sa sara ca o minge),da am o roata buna pa 19,de IJ 56,cu spite groase si as strungi axul la cota ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut. Te-ai "lipit" de ceva chinuiala sa scoti cele doua suruburi rupte. Ptr. asta "multumeste-le" posesorilor anteriori ai atasului care nu au demontat si pus un "praf de vaselina" pe filetul de la suruburile alea. Nu te chinui sa scoti axul, nu ai ce. Axul ala asa cum arata si in poza "joaca" in miscari scurte in bucsile de cauciuc. Exact asa este si la bascula spate a motocicletei. La unele motociclete bascula spate are rulmenti in loc de bucse, depinde de seria de productie si destinatia produsului. Sa nu te manince undeva sa pui vaselina pe ax inainte de a monta bascula in bucse. Vaselina va ataca saibele alea de cauciuc, le va face muci si pe urma ai sa intrebi "cine mi-a furat maimuta?". Acolo ungi cu putin seu de oaie cel mai indicat, daca nu grasime de porc, pasare. Orice unsoare de origine animala. Ai pus petrol, ti-ai "frecat" argintii. La surubutile rupte, daca ai mina sigura si ceva experienta, gaurit pe centrul surubului rupt, curatat gaura si daca este bine refiletat. Daca nu esti sigur pe mina ta mai bine te duci la un mester, dar nu la un ciomagar ca din astia e plina tara. Daca dai "buleala" si pe urma vinzi motorul sa vezi tu "sughituri" de la "multumirile" cumparatorului. Numai bine. dai gaura in centru sau pe aproape te sui in masina mergi in casa ambient(nu stiu daca exista acolo la voi magazinul acesta) cumperi extractor (35 ron)=o chestie conica care infiletata invers se blocheaza in gaura si ai scos si cel mai pacatos surub rupt o spun din proprie experienta salutari si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Am mai avansat cu lucrarile la el,l-am pornit da nu-mi place cum mere,se tureaza greu,da rateuri,(parca-i moara dracilor),trebe sa o i-au babeste. Poti incepe prin reconditionarea acelor filtre de aer. Prin aruncare, vorba cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut. Omule, prima data lamureste-ma ce fel de atas ai. Corespunde cu cel din poza s-au nu? Nu de alta dar sa nu bat cimpii de pomana. La atasul original de Nipru pe fiecare parte a axului (acolo unde s-au rupt suruburile) sint cite doua bucse de cauciuc. Dupa ce demontezi telescopul misti de bascula sus-jos si ai sa vezi ca incep sa iasa putin bucsile exterioare. Uita-te pe desen si ai sa le vezi. In desen nu vad a patra bucsa , pe partea de la exterior lipseste una. Ridici bratul bascula la verticala, cu un ciocan de plastic s-au lemn lovesti usor in brat cind spre exterior cind spre interior, pina ies putin bucsile exterioare. Vezi cum le dai afara, dupa care dai afara bucsa de pe partea libera a axului. Bati usor in bratul basculei, axul va trece prin locasul bucselor. Asa dai afara si cealalta jumatate de bucsa si poti scoate bascula. Te uiti si tu pe desen si compari cu ce ai la fata locului. E imposibil sa gresesti. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Salut. Omule, prima data lamureste-ma ce fel de atas ai. Corespunde cu cel din poza s-au nu? Nu de alta dar sa nu bat cimpii de pomana. La atasul original de Nipru pe fiecare parte a axului (acolo unde s-au rupt suruburile) sint cite doua bucse de cauciuc. Dupa ce demontezi telescopul misti de bascula sus-jos si ai sa vezi ca incep sa iasa putin bucsile exterioare. Uita-te pe desen si ai sa le vezi. In desen nu vad a patra bucsa , pe partea de la exterior lipseste una. Ridici bratul bascula la verticala, cu un ciocan de plastic s-au lemn lovesti usor in brat cind spre exterior cind spre interior, pina ies putin bucsile exterioare. Vezi cum le dai afara, dupa care dai afara bucsa de pe partea libera a axului. Bati usor in bratul basculei, axul va trece prin locasul bucselor. Asa dai afara si cealalta jumatate de bucsa si poti scoate bascula. Te uiti si tu pe desen si compari cu ce ai la fata locului. E imposibil sa gresesti. Numai bine. Atasul este cel original de nipru,i-ar bucsele exterioare le-am scos deja,sa vad astazi ce mai pot face fara sa folosesc flexul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 uite asa se face Niprul, nu cu flexul : http://www.ferraraworld.com/dnepr_chron_main.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Am reusit pana la urma,nu ma asteptam ca bucsa interioara din partea libera sa treaca prin gaura din cadru,da o trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salut. Am scris de mai multa ori, bucse de cauciuc. E normal sa suporte o comprimare cauciucul ala cit de rusesc ar fi el. Acuma vezi cum repari paguba de la suruburile rupte. Este si asta cu extractoarele ( chestiile alea conice cu filet pe stinga) o varianta. Pina la urma vei gasi tu o solutie sa dai afara rupturile. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Salut. Am scris de mai multa ori, bucse de cauciuc. E normal sa suporte o comprimare cauciucul ala cit de rusesc ar fi el. Acuma vezi cum repari paguba de la suruburile rupte. Este si asta cu extractoarele ( chestiile alea conice cu filet pe stinga) o varianta. Pina la urma vei gasi tu o solutie sa dai afara rupturile. Asfalt uscat numai sub roti. Am incercat sa le scot sudand cate o piulita pa ele,da nu mers ,apoi am dat gaura de 4 in ele si am incercat cu un extractor,da so rupt ca era facut din material tare prost,iar suruburile alea nu cred co vazut vazelina nici ?92,cand le-o pud Ivan. Acum am dus bascula la cineva care are scule mai bune,si care sper sa reuseasca sa-mi schimbe si axul. Editat Mai 26, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 uite asa se face Niprul, nu cu flexul : http://www.ferraraworld.com/dnepr_chron_main.htm ...sunt de acord,frumos.....si io am vrut la fel...da mi-a scapat flexu' pe el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 ...sunt de acord,frumos.....si io am vrut la fel...da mi-a scapat flexu' pe el.... mah incepe sa prinda forma, is curios ce iasa...oricum nu-i rau keep up the good work! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) ...sunt de acord,frumos.....si io am vrut la fel...da mi-a scapat flexu' pe el.... Am zis io ca incepe sezonul si nu-i gata!!!!? Hai mai iute, ca nu am cu cine mere la intruniri .Daca pot sa te ajut cu ceva, cu cea mai mare placere. SPOR MAXIM ! Editat Mai 30, 2009 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Am zis io ca incepe sezonul si nu-i gata!!!!?Hai mai iute, ca nu am cu cine mere la intruniri .Daca pot sa te ajut cu ceva, cu cea mai mare placere. SPOR MAXIM ! merci pentru sustzinere !!!! am lungit-o cam mult.. recunosc...dar sper sa fi gata cat mai curand....fara sa ma fac de ras bafta multa si asfalt de viatza!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Am zis io ca incepe sezonul si nu-i gata!!!!?Hai mai iute, ca nu am cu cine mere la intruniri .Daca pot sa te ajut cu ceva, cu cea mai mare placere. SPOR MAXIM ! ....bag maaaare !!!!......noi pozitzii :....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 ....bag maaaare !!!!......noi pozitzii :....... Uite niste pozitii ideale: sau.....asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.