Sari la conținut

Dnepr MT11


Dnepr&Sidecar
 Share

Postări Recomandate

Salut. Cind vei demonta partea de antrenare dinspre axul cardanic, vei gasi in ordine: pe ax un tambur de cauciuc ptr. etansare ax-pahar, (pahar care se demonteaza prin desfiletare normala), o colivie in care se monteaza cele 2(doua) simeringuri (atentie la colivie, are filetul pe STINGA), pe aceasta colivie in partea cu filet pe stinga se monteaza O-ringul. Simeringurile fac etansarea intre colivie si crucea cardanica, iar O-ringul intre colivie si carcasa grupului diferential. Si gata, acum ai idee unde vine fiecare, ce face si locul lui. ATENTIE MARE cind demontezi surubul-pana care fixeaza crucea cardanica de axul pinionului de atac. Nu-l "ciomagi". Am acasa vreo 3 (trei) pinioane cu capatul rupt din cauza asta. Iar vis-vis de ce ai spus tu Cosmine, partea asta de forum este "exclusivista", vinzatorii de piese nu au acces pe ea, ca asa vrem noi sa credem, ori sa nu gindim si la "faza asta". Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Azi am reusit sa vopsesc cadrul si rotile,si ma apuc de pregatit aripile,ca rezervorul nu mi-a sosit inca.

P.S.

Rzervorul de M72,merge pa prinderile de Nipru??

post-7295-1241089729_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnule mirel astazi ti-am expediat rezervorul

am incercat sa te sun dar se pare ca nu ai auzit telefonul

probabil ai fost la plimbare cu motorul

salutari si spor la treaba

Multam tare fain. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma apuc de instalatia electrica,o fac de la zero,nacazul e ca la instalatia veche aveam releu de incarcare electronic de Dacie,da am si unul nou original de Nipru,care e mai bun si eventual daca stie cineva cum se leaga la acumulator si alternator??.

La alternator am vazut ca sunt 3 fire iar la regulatorul de dacie 2,cel original are 3,(banuiesc ca una este pentru indicatorul de incarcare)

In poza una din cele 3 iesiri de la alternator nu e legata,iar in schema din coltul de jos dreapta,e alta varianta si e legata??

post-7295-1241465114_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma apuc de instalatia electrica,o fac de la zero,nacazul e ca la instalatia veche aveam releu de incarcare electronic de Dacie,da am si unul nou original de Nipru,care e mai bun si eventual daca stie cineva cum se leaga la acumulator si alternator??.

La alternator am vazut ca sunt 3 fire iar la regulatorul de dacie 2,cel original are 3,(banuiesc ca una este pentru indicatorul de incarcare)

In poza una din cele 3 iesiri de la alternator nu e legata,iar in schema din coltul de jos dreapta,e alta varianta si e legata??

acumvorbesti?

aveam o instalatie noua

de fapt doua dar una e promisa

daca mai ai nevoie de ceva suna-ma si intreaba

spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai avansat cu lucrarile la el,l-am pornit da nu-mi place cum mere,se tureaza greu,da rateuri,(parca-i moara dracilor),trebe sa o i-au babeste.

post-7295-1242497149_thumb.jpg

post-7295-1242497181_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avansat cu lucrarile la el,l-am pornit da nu-mi place cum mere,se tureaza greu,da rateuri,(parca-i moara dracilor),trebe sa o i-au babeste.

 

E frumos! Si mie imi place mai mult original, dar al tau nu are modificari de prost gust, ai putea sa-l pastrezi si asa.

Editat de ShereKhan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,am un mare necaz cu bascula de la atas,cand am incercat sa desfac cele 2 suruburi care o tin in bucsele de cauciuc si cadru so rupt amandoua.Treaba e ca chiar daca nu se rupeau tot nu cred ca iesea,am scos cele 2 bucse si o ramas un ax,in care am batut bine da nu sa misca,iar din desen nu inteleg cum o reusit so scoata cineva. :)

post-7295-1243238364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Te-ai "lipit" de ceva chinuiala sa scoti cele doua suruburi rupte. Ptr. asta "multumeste-le" posesorilor anteriori ai atasului care nu au demontat si pus un "praf de vaselina" pe filetul de la suruburile alea. Nu te chinui sa scoti axul, nu ai ce. Axul ala asa cum arata si in poza "joaca" in miscari scurte in bucsile de cauciuc. Exact asa este si la bascula spate a motocicletei. La unele motociclete bascula spate are rulmenti in loc de bucse, depinde de seria de productie si destinatia produsului. Sa nu te manince undeva sa pui vaselina pe ax inainte de a monta bascula in bucse. Vaselina va ataca saibele alea de cauciuc, le va face muci si pe urma ai sa intrebi "cine mi-a furat maimuta?". Acolo ungi cu putin seu de oaie cel mai indicat, daca nu grasime de porc, pasare. Orice unsoare de origine animala. Ai pus petrol, ti-ai "frecat" argintii. La surubutile rupte, daca ai mina sigura si ceva experienta, gaurit pe centrul surubului rupt, curatat gaura si daca este bine refiletat. Daca nu esti sigur pe mina ta mai bine te duci la un mester, dar nu la un ciomagar ca din astia e plina tara. Daca dai "buleala" si pe urma vinzi motorul sa vezi tu "sughituri" de la "multumirile" cumparatorului. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Te-ai "lipit" de ceva chinuiala sa scoti cele doua suruburi rupte. Ptr. asta "multumeste-le" posesorilor anteriori ai atasului care nu au demontat si pus un "praf de vaselina" pe filetul de la suruburile alea. Nu te chinui sa scoti axul, nu ai ce. Axul ala asa cum arata si in poza "joaca" in miscari scurte in bucsile de cauciuc. Exact asa este si la bascula spate a motocicletei. La unele motociclete bascula spate are rulmenti in loc de bucse, depinde de seria de productie si destinatia produsului. Sa nu te manince undeva sa pui vaselina pe ax inainte de a monta bascula in bucse. Vaselina va ataca saibele alea de cauciuc, le va face muci si pe urma ai sa intrebi "cine mi-a furat maimuta?". Acolo ungi cu putin seu de oaie cel mai indicat, daca nu grasime de porc, pasare. Orice unsoare de origine animala. Ai pus petrol, ti-ai "frecat" argintii. La surubutile rupte, daca ai mina sigura si ceva experienta, gaurit pe centrul surubului rupt, curatat gaura si daca este bine refiletat. Daca nu esti sigur pe mina ta mai bine te duci la un mester, dar nu la un ciomagar ca din astia e plina tara. Daca dai "buleala" si pe urma vinzi motorul sa vezi tu "sughituri" de la "multumirile" cumparatorului. Numai bine.

Da tot nu stiu cum o pot scoate(bascula),de pe cadru,ca altfel lucru cu ea data jos.Ori-cum trebe sa o dau jos ca am probleme cu axul,e uzat si joaca rulmenti pa el,plus ca roata de la atas e aproape "patrata",(dupa ce bag a 2-a si o turez un pic incepe sa sara ca o minge),da am o roata buna pa 19,de IJ 56,cu spite groase si as strungi axul la cota ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Te-ai "lipit" de ceva chinuiala sa scoti cele doua suruburi rupte. Ptr. asta "multumeste-le" posesorilor anteriori ai atasului care nu au demontat si pus un "praf de vaselina" pe filetul de la suruburile alea. Nu te chinui sa scoti axul, nu ai ce. Axul ala asa cum arata si in poza "joaca" in miscari scurte in bucsile de cauciuc. Exact asa este si la bascula spate a motocicletei. La unele motociclete bascula spate are rulmenti in loc de bucse, depinde de seria de productie si destinatia produsului. Sa nu te manince undeva sa pui vaselina pe ax inainte de a monta bascula in bucse. Vaselina va ataca saibele alea de cauciuc, le va face muci si pe urma ai sa intrebi "cine mi-a furat maimuta?". Acolo ungi cu putin seu de oaie cel mai indicat, daca nu grasime de porc, pasare. Orice unsoare de origine animala. Ai pus petrol, ti-ai "frecat" argintii. La surubutile rupte, daca ai mina sigura si ceva experienta, gaurit pe centrul surubului rupt, curatat gaura si daca este bine refiletat. Daca nu esti sigur pe mina ta mai bine te duci la un mester, dar nu la un ciomagar ca din astia e plina tara. Daca dai "buleala" si pe urma vinzi motorul sa vezi tu "sughituri" de la "multumirile" cumparatorului. Numai bine.

dai gaura in centru sau pe aproape

te sui in masina

mergi in casa ambient(nu stiu daca exista acolo la voi magazinul acesta)

cumperi extractor (35 ron)=o chestie conica care infiletata invers se blocheaza in gaura

si ai scos si cel mai pacatos surub rupt

o spun din proprie experienta

salutari si spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Omule, prima data lamureste-ma ce fel de atas ai. Corespunde cu cel din poza s-au nu? Nu de alta dar sa nu bat cimpii de pomana. La atasul original de Nipru pe fiecare parte a axului (acolo unde s-au rupt suruburile) sint cite doua bucse de cauciuc. Dupa ce demontezi telescopul misti de bascula sus-jos si ai sa vezi ca incep sa iasa putin bucsile exterioare. Uita-te pe desen si ai sa le vezi. In desen nu vad a patra bucsa , pe partea de la exterior lipseste una. Ridici bratul bascula la verticala, cu un ciocan de plastic s-au lemn lovesti usor in brat cind spre exterior cind spre interior, pina ies putin bucsile exterioare. Vezi cum le dai afara, dupa care dai afara bucsa de pe partea libera a axului. Bati usor in bratul basculei, axul va trece prin locasul bucselor. Asa dai afara si cealalta jumatate de bucsa si poti scoate bascula. Te uiti si tu pe desen si compari cu ce ai la fata locului. E imposibil sa gresesti. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Omule, prima data lamureste-ma ce fel de atas ai. Corespunde cu cel din poza s-au nu? Nu de alta dar sa nu bat cimpii de pomana. La atasul original de Nipru pe fiecare parte a axului (acolo unde s-au rupt suruburile) sint cite doua bucse de cauciuc. Dupa ce demontezi telescopul misti de bascula sus-jos si ai sa vezi ca incep sa iasa putin bucsile exterioare. Uita-te pe desen si ai sa le vezi. In desen nu vad a patra bucsa , pe partea de la exterior lipseste una. Ridici bratul bascula la verticala, cu un ciocan de plastic s-au lemn lovesti usor in brat cind spre exterior cind spre interior, pina ies putin bucsile exterioare. Vezi cum le dai afara, dupa care dai afara bucsa de pe partea libera a axului. Bati usor in bratul basculei, axul va trece prin locasul bucselor. Asa dai afara si cealalta jumatate de bucsa si poti scoate bascula. Te uiti si tu pe desen si compari cu ce ai la fata locului. E imposibil sa gresesti. Numai bine.

Atasul este cel original de nipru,i-ar bucsele exterioare le-am scos deja,sa vad astazi ce mai pot face fara sa folosesc flexul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am scris de mai multa ori, bucse de cauciuc. E normal sa suporte o comprimare cauciucul ala cit de rusesc ar fi el. Acuma vezi cum repari paguba de la suruburile rupte. Este si asta cu extractoarele ( chestiile alea conice cu filet pe stinga) o varianta. Pina la urma vei gasi tu o solutie sa dai afara rupturile. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am scris de mai multa ori, bucse de cauciuc. E normal sa suporte o comprimare cauciucul ala cit de rusesc ar fi el. Acuma vezi cum repari paguba de la suruburile rupte. Este si asta cu extractoarele ( chestiile alea conice cu filet pe stinga) o varianta. Pina la urma vei gasi tu o solutie sa dai afara rupturile. Asfalt uscat numai sub roti.

Am incercat sa le scot sudand cate o piulita pa ele,da nu mers ,apoi am dat gaura de 4 in ele si am incercat cu un extractor,da so rupt ca era facut din material tare prost,iar suruburile alea nu cred co vazut vazelina nici ?92,cand le-o pud Ivan.

Acum am dus bascula la cineva care are scule mai bune,si care sper sa reuseasca sa-mi schimbe si axul.

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunt de acord,frumos.....si io am vrut la fel...da mi-a scapat flexu' pe el....

 

 

 

mah incepe sa prinda forma, is curios ce iasa...oricum nu-i rau keep up the good work!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunt de acord,frumos.....si io am vrut la fel...da mi-a scapat flexu' pe el....

 

Am zis io ca incepe sezonul si nu-i gata!!!!?

Hai mai iute, ca nu am cu cine mere la intruniri :D .Daca pot sa te ajut cu ceva, cu cea mai mare placere.

SPOR MAXIM !

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis io ca incepe sezonul si nu-i gata!!!!?

Hai mai iute, ca nu am cu cine mere la intruniri :P .Daca pot sa te ajut cu ceva, cu cea mai mare placere.

SPOR MAXIM !

 

merci pentru sustzinere !!!! am lungit-o cam mult.. recunosc...dar sper sa fi gata cat mai curand....fara sa ma fac de ras :D

bafta multa si asfalt de viatza!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis io ca incepe sezonul si nu-i gata!!!!?

Hai mai iute, ca nu am cu cine mere la intruniri :D .Daca pot sa te ajut cu ceva, cu cea mai mare placere.

SPOR MAXIM !

 

....bag maaaare !!!!......noi pozitzii :.......

post-42819-1244180791_thumb.jpg

post-42819-1244180883_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...