Sari la conținut

Dnepr MT11


Dnepr&Sidecar
 Share

Postări Recomandate

daca sunt ''ciudate'' sunetele alea e posibil sa dai si capacul distributiei. fa-i o proba cu alternatorul in alta pozitie,sau fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am rezulvat deocamdata problema,si-a facut joc pinionul pe axul alternatorului,deocamdata am mai strans un pic piulita,da nu stiu cat o sa tina ca are uzura in interior pinionul in locul unde vine pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu stiu cat o sa tina ca are uzura in interior pinionul in locul unde vine pana.

Gasesti la loctite tot ce vrei! eu am utilizat cu succes 601-603 in astfel de siuatii, cand am blocat rulmenti ce jucau in cartere. Nu sunt adeptul cherneruirii pt a fixa un rulment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara, am si eu o problema,astazi in timp ce ma deplasam cu niprul am sesizat ca nu mai am scanteie la pistonul din dreapta , am verificat si problema este de la bujie sau de la pipa, am bujii Sinterom iar pipe NGK , ei cand bag complet pipa pe bujie nu da scanteie, dar daca tin pipa deasupra bujiei si nu fac contact cu metalul apare scanteie iar motorul merge bine, am simtit in degete ca pipa scapa curent, aceasta sa fie cauza?, sau e posibil sa se fi defectat pipa? daca s-a stricat pipa pot taia cablul si sa conectez alta pipa sau trebuie sa montez pipa noua cu tot cu cablul din bobina? Bujiile sunt complet negre, datorita amestecului bogat in carburant cred, dar nici sa reglez carburatoarele nu stiu, dar asta e alta poveste.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...problema clasica cu 'saritoarea cu nasture' de la IJ.... :cheers:

...spatiu disruptiv mai mare (un eclator inserat suplimentar) face ca descarcarea sa se produca la tensiune mai mare ( si oarecum la energie mai mare...Dar nu rezolva problema!Problema este cu calamina/carbonul depus pe izolatorul bujiei , care 'fura scanteia' si nu mai ramane energie pentru descarcarea intre electrozi...Deci reglatul carburatoarelor nu esta alta poveste , este povestea principala...

Sau iti cumperi o cartusiera de aia de vanator si porti la tine vreo 27 de bujii de schimb...

14NP21 merg , sau mai la vara 14NP24...

 

...bine, ar mai putea fi vorba si despre uleiul pompat in camera de ardere , sau supt pe la ghidul supapei de admisie.....sau avansul incorect, sau filtru de aer colmatat....sau ramura de bobina corespunzatoare cu izolatie slabita...

 

Mesaj completat

Am rezulvat deocamdata problema,si-a facut joc pinionul pe axul alternatorului,deocamdata am mai strans un pic piulita,da nu stiu cat o sa tina ca are uzura in interior pinionul in locul unde vine pana.

...o sa tina pana cand o sa trebuiasca sa dai jos capacul de la distributie ca sa cauti dintii rupti de la diferite pinioane, resturile de piulita, respectiv centrifuga de ulei...si ce s-o mai gasi p-acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...problema clasica cu 'saritoarea cu nasture' de la IJ.... :blink:

 

...o sa tina pana cand o sa trebuiasca sa dai jos capacul de la distributie ca sa cauti dintii rupti de la diferite pinioane, resturile de piulita, respectiv centrifuga de ulei...si ce s-o mai gasi p-acolo...

Nu-l speria maestre,...mobra e buna, eu i-am dat-o, e chestie de schimbat bujia si apoi sa invete cind sa schimbe vitezele sa n-o inece;greseala clasica a posesorilor de nipre:se uda bujia si incepe sa umble la reglaje. Baiatul e tinar, acuma invata! :)

Mesaj completat

buna seara, am si eu o problema,astazi in timp ce ma deplasam cu niprul am sesizat ca nu mai am scanteie la pistonul din dreapta , am ? Bujiile sunt complet negre, datorita amestecului bogat in carburant cred, dar nici sa reglez carburatoarele nu stiu, dar asta e alta poveste.Multumesc

 

 

Treci pe la mine cind ai timp,sa ti-o resuscitez, fisele bosch si pipele japoneze sint de cea mai buna calitate,...doar pune bujii noi si zi ce rezultate ai....nu umbla la reglaje, sfatul meu :P !!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit problema, nu era nimic grav, din cauza trepidatiilor a iesit fisa din surubul pipei, o infiletare scurta si merge brici, ce sa ii faci, cand esti la inceput te ingrijorezi din orice chitibus. Salutare domnul Cristi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l speria maestre,...mobra e buna, eu i-am dat-o, e chestie de schimbat bujia si apoi sa invete cind sa schimbe vitezele sa n-o inece;greseala clasica a posesorilor de nipre:se uda bujia si incepe sa umble la reglaje. Baiatul e tinar, acuma invata! :)

Mesaj completat

 

 

 

Treci pe la mine cind ai timp,sa ti-o resuscitez, fisele bosch si pipele japoneze sint de cea mai buna calitate,...doar pune bujii noi si zi ce rezultate ai....nu umbla la reglaje, sfatul meu :P !!!!!!!!!!!

...eu nu am mai auzit de schimbat vitezele in asa fel incat sa nu se ude bujiile! :blink:

De fapt nu cred ca am vazut bujii ude la nipru...dar noh ...printr-un tuning personalizat cred ca se poate ajunge si la performanta asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu nu am mai auzit de schimbat vitezele in asa fel incat sa nu se ude bujiile! :)

De fapt nu cred ca am vazut bujii ude la nipru...dar noh ...printr-un tuning personalizat cred ca se poate ajunge si la performanta asta...

 

 

Omu` cit traieste-nvata!!!! :P ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rezista. Cel putin la mine nu a tinut mult.

 

dupa mers pe ea.....de anu' trecut la Tg.Secuiesc

post-42819-1273246273_thumb.jpg

post-42819-1273246334_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Poze de la ”BIKERS FESTIVAL 2010, TIMISOARA” :)

Ma apuc sa-i pun o pereche de carburi KeiHin,si sa vad cum mesteresc o aprindere electronica din delcou auto,ca a lui domnul Berchez.

post-7295-1277369306_thumb.jpg

post-7295-1277369315_thumb.jpg

post-7295-1277369330_thumb.jpg

post-7295-1277369342_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da` puscociul, puscociul cat costa ? :laugh:

E manufacturata de mine,nu mo ajuns mult,mai scump a fost rotopercutorul. :D

Mesaj completat

Azi m-am hotarat sa montez si senzorul 012 la aprindetrea AT011,l-am montat pe platoul original si am lasat cama originala cu avansul centrifugal ,iar bobina am folosit una dubla de japoneza cu 4,3 ohmi in primar si 15 Kohmi intre fise.Deocamdata totul e OK,astept sa vad maine daca-i vreme buna cum se comporta la drum.

Mesaj completat

Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei (unde se prinde de blocul motor) ?

Mesaj completat

Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei (unde se prinde de blocul motor) ?

post-7295-1277578668_thumb.jpg

post-7295-1277578711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

m-am tot uitat pe aici,nu vreau decat sa spun ca am tot respectul pt oameni care pun tot sufletul intr-o pasiune ca asta.si mie imi plac comunistele f mult,dar deocamdata nu am,ma bate gandul insa sa imi iau una...dar cred ca tre' sa invat mecanica :)

Anyway,respect si sa va bucurati de ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei''

vrei sa faci conversie cu alternator de tico?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei''

vrei sa faci conversie cu alternator de tico?

Am un alternator de suzuki bandit de 600,si ala as vrea sa-l convertesc,nacazu o fi la ax,ca daca-i pun fata de la alternatorul de nipru o sa fie prea scurt.

O sudat cineva un ax ,s-au stie cineva vre-o modalitate de lungire?

post-7295-1279872803_thumb.jpg

post-7295-1279872814_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mearga ce vrei tu sa faci! e bine asa....treaba e ca trebuie sa unesti BINE partile alea doua. cauta pe cineva cu un atelier cu freze ,raboteze, strung ,..materiale..! si afla la ce turatie lucra alternatorul ala de bandit! cu releul de incarcare cum faci? e incorporat in alternator?

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mearga ce vrei tu sa faci! e bine asa....treaba e ca trebuie sa unesti BINE partile alea doua. cauta pe cineva cu un atelier cu freze ,raboteze, strung ,..materiale..! si afla la ce turatie lucra alternatorul ala de bandit! cu releul de incarcare cum faci? e incorporat in alternator?

Totul e incorporat in alternator.

 

Mesaj completat

Poze cu noile tobe:

Mesaj completat

Stie cineva daca se potriveste fara modificari roata de M72 la Dnepr,ca nu mai vreau sa vad roti de nipru,mi-o mancat zilele.

post-7295-1281539775_thumb.jpg

post-7295-1281539786_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Mesaj completat

Azi m-am hotarat sa montez si senzorul 012 la aprindetrea AT011,l-am montat pe platoul original si am lasat cama originala cu avansul centrifugal ,iar bobina am folosit una dubla de japoneza cu 4,3 ohmi in primar si 15 Kohmi intre fise.Deocamdata totul e OK,astept sa vad maine daca-i vreme buna cum se comporta la drum.

 

Nu s-a mai facut proba la drum? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a mai facut proba la drum? :cheers:

 

Sa facut de atunci,cred ca am cam o mie de km facuti fara probleme ,o sa desfac capacul de la aprindre azi ca sa ved ce mai e pe acolo,dar de mers ,mere brici. :laugh:

Mesaj completat

Azi m-am apucat sa pun o roara cu frana pe disc (de Virago 535),pe atas,dupa ce am pus in prealabil un cauciuc 3,75x19 pe ea.

Suportul etrierului (de Honda),l-am facut dintru-n intinzator de alternator auto.

Axul mai subtire a fost presat intr-o bucse care la randul ei a fost presata in bascula.

M-ai ramane sa fac rost de pompa de frana de picior si de furtun.

post-7295-1285348358_thumb.jpg

post-7295-1285348370_thumb.jpg

post-7295-1285348380_thumb.jpg

post-7295-1285348389_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Mesaj completat

Azi m-am hotarat sa montez si senzorul 012 la aprindetrea AT011,l-am montat pe platoul original si am lasat cama originala cu avansul centrifugal ,iar bobina am folosit una dubla de japoneza cu 4,3 ohmi in primar si 15 Kohmi intre fise.Deocamdata totul e OK,astept sa vad maine daca-i vreme buna cum se comporta la drum.

 

Poti sa dai mai multe detalii de bobina japoneza folosita? (poze, cum arata, pret de unde?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul e incorporat in alternator.

 

Mesaj completat

Poze cu noile tobe:

Mesaj completat

Stie cineva daca se potriveste fara modificari roata de M72 la Dnepr,ca nu mai vreau sa vad roti de nipru,mi-o mancat zilele.

 

vin rotile de m72 la nipru fara nici o modificare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...