CrashTestPilot Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 am si eu mare rugaminte la voi fac cinste!!! cine imi imprumuta si mie 20 de minute carburatorul de pe motoreta sa pot verifica daca are probleme al meu? dupa ce pornesc motoru 10 minute il montez la lor pls ca deja sunt plin de spume si nu mai vreau sa cheltui alti bani aiurea cautand problema PLS are doar 2 coliere + furtunasul de la rezervor atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 aceeas rugaminte o am si eu,, dau o lada de bere, e vb de un schimb maxim 2 minute,,ma bag eu sa demontez..am un pegaso 650.. aceas prob,carburatia ,nu stiu 100% daa este sau nu de vina... va roooooooggggggggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salut baieti, Nu stiu cine va indrumat spre aceasta solutie, dar are cateva "neajunsuri". In majoritatea cazurilor nu carburatorul e de vina ci setarile lui. Ideea de a lua un carburator de alt tip e de la bun inceput exclusa (asta si datorita faptului ca fiecare tip de moto are particularitatile lui: senzori, diverse furtunase etc.), deci ar ramane sa gasiti exact acelasi model de pe alt moto, dar si in acel caz cu siguranta setarile nu vor coincide. Prima varianta ar fi sa gasiti pe cineva care chiar se pricepe. Stiu ca e destul de greu de realizat, dar nu imposibil si daca sunteti ca mine si nu suportati sa umble altcineva la motrul vostru cam iese din discutie. Varinata a-II-a ar fi sa postati detalii despre problema voastra (aici; la subforumul service; si chiar pe TT - care este la ora actuala ces mai tare comunitate la capitolul "pufaitoare" ) si sa incercati sa o rezolvati singuri. Stiu ca nu e raspunsul care il asteptati, dar sper sa ajute. Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 (editat) deci ....carbu meu l-am dus deja la service l-am curatat reglat iar...FACE LA FEL nu de nebun devin paranoia...am umblat si la distributie la intinzator si nu vad sa fie de acolo si oricum carbu meu fiind un fcr de 39mm care vine perfect si pe un drz si la fel si mikunurile de pe drz vin pe al meu de aia am intrebat aici pt ca suntenti multi cu drz in bucuresti ....slabe sperante sa dau de unu cu wr in speranta ca va fi cineva de'acord sa imi dea 2 min carbu sa il pun pe motoreta mea sa vad ce zice as afla cu siguranta daca este carbu sau nu pt ca nu vreau sa mai cheltui alti bani si timp cautand in alta parte problema si sa aflu ca e defapt tot de la carb aceeas rugaminte o am si eu,, dau o lada de bere, e vb de un schimb maxim 2 minute,,ma bag eu sa demontez..am un pegaso 650.. aceas prob,carburatia ,nu stiu 100% daa este sau nu de vina... va roooooooggggggggg la tine ce simptome are? sa vedem ce si cum poate il schimbam intre noi si vedem ce si cum Editat Martie 17, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Pai si cei de la service au zis ca e carburatorul stricat si atat? Nu ti-au zis ce anume la carburator. Ce anume face sau nu face? Da mai multe detalii despre problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 pai nu a zis nimic a fost desfacut curatat suflat bine si pus la loc...acum nu stiu ce sa zic (vreau sa ma asigur ca e de la carb) si daca e de la carb il duc la alt service mai bun sa zicem asa si strang bani pt manopere si eventual ce trebuie schimbat prin el si asta e dar sa stiu clar ce e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Dude, Zi-ne si noua ce face motocicleta, cum se comporta, cum ai ajuns la concluzia ca e carburatorul de vina si l-ai desfacut, poate putem sa te ajutam cu un sfat util. Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 daca vreau sa o accelerez mai brusc da sa moara daca o turez mai tare ramane in ture isi revine f greu cred ca este destul de evident cica sunt sanse sa traga aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Si presupun ca se tureaza decat pe loc, daca motorul e in cuplu (esti in mers) nu urca in ture sau urca greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Si presupun ca se tureaza decat pe loc, daca motorul e in cuplu (esti in mers) nu urca in ture sau urca greu. in mers pleaca destul de greu si da se sa innece cand o turez de jos sa plec de pe loc trebuie sa o turez destul de mult si cand prinde viteza se tureaza destul de rau si nu mai revine decat daca ii dau drumu la ambreiaj sa mai preia din turatii motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 am si eu mare rugaminte la voi fac cinste!!! cine imi imprumuta si mie 20 de minute carburatorul de pe motoreta sa pot verifica daca are probleme al meu? dupa ce pornesc motoru 10 minute il montez la lor pls ca deja sunt plin de spume si nu mai vreau sa cheltui alti bani aiurea cautand problema PLS are doar 2 coliere + furtunasul de la rezervor atat! numai asa vei putea separa posibilele probleme electrice de cele de carburatie, rapid si sigur. Carbu sa fie identic. Am patit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 in mers pleaca destul de greu si da se sa innece cand o turez de jos sa plec de pe loc trebuie sa o turez destul de mult si cand prinde viteza se tureaza destul de rau si nu mai revine decat daca ii dau drumu la ambreiaj sa mai preia din turatii motoru Din ce zici problemele ar putea fi urmatoarele: 1. Cum ai zis si tu, trage aer fals, dar asta poti identifica destul de usor. Flansa (racord) rupta/gaurita/crapata. Ideea e ca trage aer pe undeva intre carburator si cilindru. 2. Merge foarte sarac (prea putina benzina). Asta poate avea mai multe cauze: - instalatie de alimentare infundata - nivel la benzina foarte mic - duze/jigloare infundate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperMoto Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Aceeasi problema a avut-o un prieten cu o Honda CBR 600 F4, pe carburatie. Totul se datora pompei de benzina care nu alimenta suficient! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Aceeasi problema a avut-o un prieten cu o Honda CBR 600 F4, pe carburatie. Totul se datora pompei de benzina care nu alimenta suficient! Aici nu prea se aplica pentru ca wr-ul nu are pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperMoto Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Aici nu prea se aplica pentru ca wr-ul nu are pompa de benzina. Da, insa vroiam sa fac referire la alimentare. Sa verifice si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 momentan o sa pun alt carb pe ea de wr am gasit de la cineva ...si sa vad ce e de facut la ala si de reglat daca merge bine cu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 deci ....carbu meu l-am dus deja la service l-am curatat reglat iar...FACE LA FEL nu de nebun devin paranoia...am umblat si la distributie la intinzator si nu vad sa fie de acolo si oricum carbu meu fiind un fcr de 39mm care vine perfect si pe un drz si la fel si mikunurile de pe drz vin pe al meu de aia am intrebat aici pt ca suntenti multi cu drz in bucuresti ....slabe sperante sa dau de unu cu wr in speranta ca va fi cineva de'acord sa imi dea 2 min carbu sa il pun pe motoreta mea sa vad ce zice as afla cu siguranta daca este carbu sau nu pt ca nu vreau sa mai cheltui alti bani si timp cautand in alta parte problema si sa aflu ca e defapt tot de la carb la tine ce simptome are? sa vedem ce si cum poate il schimbam intre noi si vedem ce si cum la mine ,nu se mai alimenteaza ,da rateuri k la balamuc,urca doar pana la 4000 d turatii. care in mod normal ajungea pana la 12..si asta dintr-o data.... l-am curatat dar de pomana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 la mine ,nu se mai alimenteaza ,da rateuri k la balamuc,urca doar pana la 4000 d turatii. care in mod normal ajungea pana la 12..si asta dintr-o data.... l-am curatat dar de pomana.... Daca da rateuri, eu nu cred ca nu se alimenteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) la mine ,nu se mai alimenteaza ,da rateuri k la balamuc,urca doar pana la 4000 d turatii. care in mod normal ajungea pana la 12..si asta dintr-o data.... l-am curatat dar de pomana.... La tine ar putea fi distributia (latul slab si a sarit un dinte), pe de alta parte s-ar putea sa fie senzorul de aprindere sau alte cateva, dar le-am numit si eu pe cele mai probabile. Editat Martie 18, 2009 de mmisulicaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 eu zic sa va duceti la un mecanic bun , macar pentru un diagnostic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 La tine ar putea fi distributia (latul slab si a sarit un dinte), pe de alta parte s-ar putea sa fie senzorul de aprindere sau alte cateva, dar le-am numit si eu pe cele mai probabile. distributia am verificat-o,e ok, de uitat m-am uitat(am verificat) si aprinderea, intradevar cam ciudat ,am gasit senzorul plin de silicon,cineva a umblat pe acolo (probabil fostul propietar) dar nu vad rolul siliconului,practic la prima vedere l`a pus sa fixeze cele 2 fire care pleca din el. senzorul e destul de fix pe suport nu vad sa fi asta motivul! nu stiu................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 distributia am verificat-o,e ok, de uitat m-am uitat(am verificat) si aprinderea, intradevar cam ciudat ,am gasit senzorul plin de silicon,cineva a umblat pe acolo (probabil fostul propietar) dar nu vad rolul siliconului,practic la prima vedere l`a pus sa fixeze cele 2 fire care pleca din el. senzorul e destul de fix pe suport nu vad sa fi asta motivul! nu stiu................. daca toate par in regula verificati nenorocirea de stator ca mie mi-a scos peri albi pana am descoperit. incepe sa se arda pe rand cate o spira din bobina si-ti face zile negre de ajungi sa schimbi si supapele si tot degeaba. dupa manualul de reparatii, dadeam la cheie si masuram si era in paramerti. doar dupa ce am luat de la un moto identic am descoperit buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 18, 2009 Autor Share Postat Martie 18, 2009 azi sau maine urmeaza sa pun carburatorul unui prieten si vom vedea acolo ce se intampla daca merge bine...e clar trebuie sa dau carburatorul cuiva sa mi-l regleze eventual sa ii schimb ceva pe la el (dar la salariu asta) in rest motoru merge de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 am montat azi noul carb pe motoreta face la fel (deci a sarit de la punct distributia cu un dinte si cred ca stiu din ce cauza am schimbat intinzatorul de lant de distributie cu altu nou pt ca ala nu prea isi facea bine treaba) deci voi merge cu ea la service saptamana care vine si eventual o sa ii pun lant nou de distributie sa fie acolo nou si el si cu ocazia asta ii voi schimba iar uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLD AS ICE Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 pai nu iti mai baga bah tu nasul! ca nu te pricepi! si mai rau il strici! te-ai apucat tu sa faci si sa dregi! si na! uite ce c.a.c.a.t. ai facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.