Cercelush Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Salutare! Poate sa-mi spuna cineva cat e de complicat sa schimbi camasa cilindrului? Pentru ca inca nu stiu la ce cota sunt acum, m-am gandit ca ar fi mai avantajos sa schimb camasile cilindrilor si sa pun totul la cota 0. Camasile ma costa 174 euro. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Daca sunt bagate la rece (au niste garnituri)e usor dar daca sunt bagate la cald (trebuie sa incalzesti blocul si camasa sa fie rece) e un pic mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Martie 31, 2009 Autor Share Postat Martie 31, 2009 In manual am vazut ca se fixeaza cu 2 inele... Inseamna ca-s bagate la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Daca sunt bagate la rece (au niste garnituri)e usor dar daca sunt bagate la cald (trebuie sa incalzesti blocul si camasa sa fie rece) e un pic mai complicat. Cum adica sa incalzesti blocul iar camasa sa fie rece? Mai, daca nu stiti, nu sunteti siguri sau, pur si simplu nu ati inteles ceva bine, de ce deschideti gura sa propagati peste tot tampenia? In cazul in care sunt bagate "la cald", se depreseaza folosind ori o presa, ori un ciocan si un dispozitiv de forma unei bucse, in care sa de poata bate fara a strica tot ansamblul. Nu am mai pomenit asa ceva! Vorbim ca sa ne aflam in treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 da, ce nu pricepi? Cilindrul se tine in frigider iar camasa in cuptor. Se aduce cuptorul in frigider sau frigiderul in cuptor si se executa operatiunea de imbinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 da, ce nu pricepi? Cilindrul se tine in frigider iar camasa in cuptor. Se aduce cuptorul in frigider sau frigiderul in cuptor si se executa operatiunea de imbinare. Da, ma, numai ca era vorba de "dezbinare"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 eu vorbeam de imbinare ca e un pic mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 eu vorbeam de imbinare ca e un pic mai greu. Tu vorbeai ca sa te afli in treaba! Nu mai da sfaturi fara fundament! Ori, daca nu judeci ceea ce spui, abtine-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 lamuriti-ma si pe mine va rog: absolut toate motocicletele de azi au camasi in cilindrii, sau inca mai exista motoare fara camasi - in care pistonul gliseaza direct in blocul motor ? thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Da, ma, numai ca era vorba de "dezbinare"! ...imbinare , dezbinare , cu ciocanul e cel mai bine!El este mama tuturor lucrurilor! Ciocan placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.