[kamikaze] Postat Decembrie 21, 2003 Share Postat Decembrie 21, 2003 Am doua intrebari in legatura cu minsk-ul: 1. Exista vreo posibilitate sa transform instalatia electrica din c.alternativ in c.continuu? eu m-am gandit sa fac cu o punte redresoare...dar am inteles ca nu merge...mai trebuie sa pun ceva....??? 2. Minsk-ul meu mai nou vrea sa fie un cros...shi eu m-am gandit daca ash putea sa ii cresc puterea motorului prin micshorarea camerei de ardere...adica sa mai astup din chiuloasa [cu sudura in argon]...intrebarea este dc rezolv ceva.... Cred ca totul ar ieshi bine dc rap de compresie nu ar depashi 13:5 [parca asha tzin minte] incat sa faca autoaprindere...shi cred ca doar ambielajul ar avea de suferit...cu toate ca, cred ca m-ar tzine un sezon... Help please!!!! [kamikaze] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 21, 2003 Share Postat Decembrie 21, 2003 salut! daca ridici raportul de compriesie castigi putere dar si motorul se uzeaza mai repede, si vezi ca poti sa tai din cicilndru nu sa sudezi nu stiu ce in chiuloasa gazaele nu o sa mai aiba un circuit fluent.,......iar cu instalatia cel mai bine las-o asa ihi sta bine minskului... bafta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 21, 2003 Autor Share Postat Decembrie 21, 2003 din cilindreu nu am cum sa tai ca atunci mi-ar lovi pistonul in chiuloasa iar in legatura cu gazele nu are cum sa o afecteze....e in doi timpi shi gazele nu au treaba cu chiuloasa!!!! iar cu instalatia electrica trecuta pe curent continuu chiar imi trebuie pt. ca vreau sa folosesc nishte chestii care nu merg la curent alternativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Decembrie 21, 2003 Share Postat Decembrie 21, 2003 Omule minsku e pe dinam de 6v deci face curent continuu. De aici si posibilitatea excelentei aprinderi electronice. Acum, daca ai nevoie de 12v trerbuie sa pui in loc de dinam alternator si implicit releu cu punte redresoare. Dar aprinderea trebuie si ea modificata modelul clasic cu bobina de inductie. Un mic calcul : alternator de ij 900+releu 350+bobina ~150 . Dar marea problema e la strunjirea locasului pt alternator. Tu hotarasti, dar eu sincer zic ca nu merita. Apropo pt ce iti trebuie curentul asta continuu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 22, 2003 Autor Share Postat Decembrie 22, 2003 bai...deci minskul nu are dinam ci are magnetou, nu scoate 6v ci 12v, shi nici curent continuu nu scoate ci scoate curent alternativ!!! iar curentul continuu imi trebuie la fel de fel de prostii cum ar fi kilometrajul electronic, un neon, stopul pe spate[o sa ii pun unu cu leduri], claxonul[mai bine spus pompa de aer de la o goarna]...shi parca mai era ceva da nu-mi aduc aminte!!! oricum ma mai intereseaza intrarile shi ieshirile din casetutza de diode de sub sha...sau mai bine schema electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 Man... ia si tu de la firele care merg la far curent. Ce mi-e teama insa e ca tu nu ai acolo curent alternativ propriu-zis, ci ai de-ala monofazic, adica are numai partile pozitive ale sinusoidei. In cazul asta, nu prea merge sa-i pui punte redresoare clasica cu 4 diode. Ar fi cam un fel de curent "pulsatoriu", nu alternativ propriu-zis. Cu kilometrajul electronic nu cred ca se impaca, dar cu restul de consumatori pe care i-ai enumerat cred ca merge fara sa il mai redresezi deloc. Daca ai chiar curent alternativ, atunci pui o punte redresoare, de-aia din 4 diode si gata. Intrebarea e cum poti sa-ti dai seama de forma de unda a curentului... si aici e nasol. Ai putea sa legi un difuzor si sa te uiti la membrana sa vezi ce miscare are, in timp ce rotesti incet incet cu mana de roata/motor/magnetou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 1. de ce vrei tu curent continuu? vrei casetofon sau ce? ai alternativ monofazic de 14 V stabilizat si aprindere electronica. daca vrei sa o faci de cross... nu trebuie sa u ingfeunezi f. mult 2. raportul de compresie care poti sa i-l faci este intradevar de @ 13:1. poti sa rabatezi 1-1,5 mm din suprafata chulasei (diametrul pe care se aseaza pe cilindru). grija mare ca aia tre sa fie perfect plana si sa pastreze pozitia initiala. daca vrei pot sa iti fac un calcul dar numai dupa sarbatori. daca te apuci sa sudezi pe suprafata chiulasei o sa ii strici forna si frontul de ardere => canci putere si cuplu, functionare neregulata, puncte calde-puncte reci, etc. mai exista unele chestii pe care poti sa le faci: - modificare ferestre - usurare ambielaj (fara modificarea formei generale) - marirea boltului de la ambielaj (pt rezistenta) - etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 22, 2003 Autor Share Postat Decembrie 22, 2003 Man... ia si tu de la firele care merg la far curent. Ce mi-e teama insa e ca tu nu ai acolo curent alternativ propriu-zis, ci ai de-ala monofazic, adica are numai partile pozitive ale sinusoidei. In cazul asta, nu prea merge sa-i pui punte redresoare clasica cu 4 diode. Ar fi cam un fel de curent "pulsatoriu", nu alternativ propriu-zis. Cu kilometrajul electronic nu cred ca se impaca, dar cu restul de consumatori pe care i-ai enumerat cred ca merge fara sa il mai redresezi deloc. Daca ai chiar curent alternativ, atunci pui o punte redresoare, de-aia din 4 diode si gata. Intrebarea e cum poti sa-ti dai seama de forma de unda a curentului... si aici e nasol. Ai putea sa legi un difuzor si sa te uiti la membrana sa vezi ce miscare are, in timp ce rotesti incet incet cu mana de roata/motor/magnetou. bun..din cate am intzeles de la E.Z.rider magnetoul scoate curent alternativ monofazic de 14 V stabilizat...in cazul acesta exista vreo varianta sa il redresez??? iar in legatura cu kilometrajul nu intzeleg dc nu ar merge varianta asta...sa il alimentez de la moto cu curent continuu...el initzial este cu baterii[e unu pt bicicleta]....oricum, am ales varianta asta deoarece nu am gasit kilometraj pt roata pe 21 shi in plus cred ca initzial moto de la care e roata asta ori nu avea kilometraj ori era electronic pt ca nu exista pe roata nici un sistem mecanic pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 22, 2003 Autor Share Postat Decembrie 22, 2003 1. de ce vrei tu curent continuu? vrei casetofon sau ce?ai alternativ monofazic de 14 V stabilizat si aprindere electronica. daca vrei sa o faci de cross... nu trebuie sa u ingfeunezi f. mult da, dar vreau sa fie un cross dar sa aiba semnale shi alte prostii care sincer nu sunt decat nishte pasarici d-ale mele...fiecare cu fixurile lui... 2. raportul de compresie care poti sa i-l faci este intradevar de @ 13:1.poti sa rabatezi 1-1,5 mm din suprafata chulasei (diametrul pe care se aseaza pe cilindru). grija mare ca aia tre sa fie perfect plana si sa pastreze pozitia initiala. ...ar fi o varianta f buna dar nu shtiu unde pot sa ma duc cu ea ca sa fac asta, nici cam cat ma costa.....ca prsupun ca singur nu prea am cum sa fac asta shi sa mai iasa shi plana perfect. in leg cu celelalte chestii care le-ashi putea face nu shtiu unde sa ma duc sa fac asta...undeva unde sa iasa shi bine apropos...daca i-am pus un plaman "polini" pt 2 timpi, ii influenzeaza cumva performantzele motorului? eu l-am pus de design mai mult, dar am intzeles ca cica ar merge mai bine cu plaman ca ca moto in 2 timpi merge cu 75% gaze proaspete shi 25% gaze arse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 22, 2003 Autor Share Postat Decembrie 22, 2003 mai am doua intrebari [....imi spunetzi cand devin enervant]: 1. dc actzipildul de la rar care e lipit pe cadru e lovit/zgariat in doua locuri...shi placutza cu serii e lovita intr-un loc are ceva ? ar fi mai bine ca atunci cand vopsesc cadrul sa las gatul nerevopsit?...nu de alta dar zarieturile/loviturile de pe actzipild shi de pe placutza au continuitate pe cadru...adica se vede ca erau pe acelashi cadru cand le-am zgariat?? asta in ideea sa nu zica careva ca am facut manarii!!! 2. la minsk, spre deosebire de ij [de exemplu], intre boltz shi biela este o colivie cu cu nishte role ca shi nishte ace in loc de bucsha cum are ij-ul. bun...mie, ultima data din anu asta cand am ieshit cu minsku mi s-a spart aceasta colivie shi vreo doua ace mi-au sarit in capul pisonului [...o placere] ...va imaginatzi ce s-a intamplat...ma rog...intrebarea este cum e mai bine sa fac acu...sa pun tot colivie sau bucsha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Decembrie 23, 2003 Share Postat Decembrie 23, 2003 Salut! Electrica de Minsk iti ofera 12V curent continuu (ma rog, pulsatoriu, da' merge si asa, o rezolvi cu un condensator), treaba de care se ocupa tot creierul ala electronic care face mai multe decat crezi. Are in el niste diode care fac asta. Deci poti sa alimentezi ce circuit electronic vrei tu. Vezi ca e posibil sa mai creasca tensiunea daca pui condensatorul ala. El trebui sa fie peste 2000 microF. Pe de alta parte colivia aia de acolo este pusa cu mare mestesug iar pentru motoarele in doi timpi este cea mai recomandata. Si, hm, parerea mea e ca nu merita sa bagi bani sa-l faci cros, mai bine il pui la punct sa fie ca de la mama lui. Ai destule de facut chiar si asa. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 23, 2003 Autor Share Postat Decembrie 23, 2003 din toate raspunsurile primite se pare ca pana la urma ar fi pulsatoriu, iar asta inseamna ca pot sa alimentez de la el ceva care merge cu curent continuu? la partea ca mai bine sa nu il fac cross...nu prea mai pot ca deja mai am de prins scaritzele din spate shi cricul shi termin cadrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 23, 2003 Autor Share Postat Decembrie 23, 2003 a...shi raspunderzi shi voi la celelalte intrebari.... pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 25, 2003 Autor Share Postat Decembrie 25, 2003 mda...se pare ca v-am cam enervat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 30, 2003 Share Postat Decembrie 30, 2003 a....vezi ca daca ai umblat la cadru nu mai poti s-o treci de RAR in caz ca trebuie batuta seria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 31, 2003 Autor Share Postat Decembrie 31, 2003 da...am modificat cadru' dar am deja batuta seria pe cadru...deci nu mai tre' s-ajung la rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Ianuarie 3, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 Nu ai cum sa pui goarna, stop cu leduri sau kilometraj electronic cu neon. Gandeste-te ca magnetoul de minsk nu are putere sa asigure curent pt. toate astea. Daca observi, claxonul minskului, cand este in relanti, abia mornaie. Daca ii pui goarne il omori de tot. Sincer sa-ti spun, mai cunosc eu unul care si-a pus halogen la minsk si a distrus magnetoul. Iar daca ii micsorezi camera de ardere, nu rezolvi nimic. doar ca ii cresti turatia, deci implicit si uzura. Nu prea ai cum sa-i mai scoti un plus de putere pt. ca ar trebui s-ai maresti capacitatea. Dar vezi, poate incerci un kit Polini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.