ingridana Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Am un aprilia sr50 model 1997,puteti sa-mi spuneti o modalitate de a curata toba in interior, va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) eu am folosit metoda cu focul . Am facut rost de un cauciuc de masina , l-am aprins si am pus toba pe cauciuc si am lasat-o pe foc pana s-a ars tot cauciucul . Dupa ce o scoti de pe foc , o lasi sa se raceasca si pe urma o bati usor cu un lemn si vei vedea ca v-a iesi ceva negru din ea bafta Editat Aprilie 2, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Am un aprilia sr50 model 1997,puteti sa-mi spuneti o modalitate de a curata toba in interior,va multumesc La foc cu ea...alta solutie nu exista.Si eu cand aveam in 2 timpi asa facem:un foc sanatos si o aruncam acolo pana toata calamina si uleiul nears aruncat pe teava ardea,se usca si se desprindea de pe toate elementele tobei in interior.Scoate amortizorul din ea inainte,asta daca ai.O intorci si o scuturi bine dupa ce s-a racit.Las-o sa-si revina normal dupa ce o scoti din foc caci daca dai cu apa pe ea risti sa se strambe datorita contractiei bruste.Dupa aia o poti vopsi cu o vopsea rezistenta la temperatura,gasesti la orice magazin de profil care se respecta.Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Sau ai putea baga decarburol in ea si sa o lasi 10-15 minute, sa o agiti si apoi sa iasa tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Aprilie 2, 2009 Autor Share Postat Aprilie 2, 2009 multumesc pt.raspuns.cred ca o sa folosesc metoda cu solutie(am o aparatoare de plastic pe ea care are un surub gripat care nu-l pot desface),acum sa vad unde pot face rost de decarburol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 De la orice magazin cu solventi, vopsele auto, etc. Decarburol sau decarbusolv. Sa nu ti prea mult acolo pentru ca o actiune indelungata ar putea sa-ti arda sitele din interior. Ideea e sa acoperi toba la un cap, sa pui solutia acolo, acoperi celalalt capat cu mana, agiti bine, lasi vaporii care s-ar putea forma afara, apoi o lasi 10-15 minute, scoti totul clatesti de doua ori cu apa (tot cu un cap astupat). Poti repeta procesul inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 pentru ca e tot pe tema toba de 2 timpi pun si eu o intrebare: am toba din poza, sunt 100% sigur ca are site in interior, daca scot silencerul se aude exact la fel ca cu el montat. Vreau sa o desfac sa le scot. credeti ca voi castiga putere ceva?? prin faptul ca va fi goala, exact cum trebuie o toba de genul asta sa fie. sa lucreze corect.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 O toba de genul asta NU trebie sa fie goala. Motorul in doi timpi functioneaza pe principiul...2 timpi, adica cele 4 momente ale unui motor normal sunt "compresate" in 2 momente, de aceeas pistonul trebuie sa fie impins in pozitia de admisie cu ajutorul gazelor din toba, gaze ce nu au fost evacuate complet (deci sitele din toba functioneaza ca o oglinda). Tu ai o limitare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) pai da stiu, dar vrei sa spui ca o toba racing are site in partea aia umflata?? nu cred. daca scot sitele va fi asemanatoare cu una goala, doar forma o va diferentia putin/ Editat Aprilie 2, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 nu intelegi ca motorul in 2 timpi nu functioneaza cu o toba goala? Aia e la 4t. Uite ce-ti propun eu...scoate toba si mergi cu el fara toba...daca trage calumea, atunci o golesti, daca nu....dedu si tu. Forma tobei este putin importanta, dar are si ea efectul ei, forma dublu conica e parte din acea "oglinda", dar fara site...unei tobe racing nu ii lipsesc sitele, ele sunt mai rare, confectionate din alte materiale care conduc la o circulare mai rapida a gazelor. Uite care e parerea mea...da toba jos, daca e giannelli vezi ca acolo in gura de admisie (iesirea din cilindru cilindrului), adica acolo unde se prinde in cilindru, e o restrictie, un fel de con. Scoate-l si iti va merge cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Eu am un prieten are un F15 tuning si are toba home made GOALA fara site cu silencer de carbon.. facut de italianu de la care a cumparat scuteru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 http://www.southernskies.net/page_pics/miss/two-stroke_c.gif vrei sa spui ca toate prostiile astea de mai sus au site?? Restrictie nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Frate faci ce crezi...eu ti-am spus principiile motorului. Daca tu vrei sa-l faci 4t ok. Si nu e ceva nou, daca dai un search si cauti bine, ai sa vezi ca s-a mai spus de multe ori aici, pe forum. Tu goleste-o si gata. Nu inteleg de ce mai intrebi daca nu ma crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.