marius_florin Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 am mers si eu cu un prieten cu a mea si intr adevar pe la 170 cam iti face masaj la picioare ca si pasager,nu stiu cum o fin in spate.oricum e motor fain.m am dat azi "off-road"pe potecile din baneasa,super fain,ma cam dureau mainile dar e super!!!e mai frumos decit pe asfalt abia astept sa mi iau permisu! mai spune ti mi si mie cite ceva despre pegaso!!la cite ture schimbati??si alte trebi d astea! ..in fata vroiam sa spun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 ce anvepole ai? alea standard, pirelli de strada sunt varza cu carne. aderenta nu-i, nici macar pe asfalt (decat cand asfaltul are mai mult de 20 celsius) am incercat si eu putin drum forestier vara trecuta si m-am calmat imediat. unii recomanda diverse alte anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 A mea am dus-o la 150 si nu vibra foarte tare. M-am culcat pe rezervor si se auzea doar motoru urland. Am simtit-o stabila. Oricum, dupa 120 sta singura in picioare. Cu fugitu' spatelui, am patit-o si eu dar era drumul cu denivelari, undeva intre Timisoara si Buzias. La viteza aia, franele sunt cam tricky. Eram in ceva depasire, pe la 130 si nu am reusit sa intru in fatza masinii pe care o depaseam, i-am dat gaz si am mai depasit inca una desi din fata venea masina. Dupa aia, in prima parcare, am respirat o tigare Eu am gume Metzeler si sunt bune si pe vreme mai rece, chiar si pe asfalt ud am avut aderenta ok (in oras). Inca n-am dus-o pe teren, dar nici nu intentionez sa abuzez de ea pe hartoape. Din pacate momentan, mobra mea e in service, cu bendixu' terminat, astept sa vina pesa si sa o puna sus. A mai avut careva probleme cu bendixu ? Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Si eu am mers cu 150 km/h (pe ceas) cu Pegaso - cat timp nu bate vantu' din lateral e okay 170 la ora si cu pasager zic eu ca e cam fortzarea norocului. Ca pneuri am avut Metzeler Tourance - f. bune pe asfalt dar pe langa... Iar despre schimbat vitezele - la mers relaxat schimbi undeva pe la 4000-4500 => ajungi pe la 3000 si un pic in treapta superioara, acolo unde deja ii place ei sa traga . La un mers mai "vioi", poti sa schimbi undeva pe la 5000-5500 de ture sau chiar mai mult, depinde cat de finutz vrei sa fii cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 A mea am dus-o la 150 si nu vibra foarte tare. M-am culcat pe rezervor si se auzea doar motoru urland. Am simtit-o stabila. Oricum, dupa 120 sta singura in picioare. Cu fugitu' spatelui, am patit-o si eu dar era drumul cu denivelari, undeva intre Timisoara si Buzias. La viteza aia, franele sunt cam tricky. Eram in ceva depasire, pe la 130 si nu am reusit sa intru in fatza masinii pe care o depaseam, i-am dat gaz si am mai depasit inca una desi din fata venea masina. Dupa aia, in prima parcare, am respirat o tigare Eu am gume Metzeler si sunt bune si pe vreme mai rece, chiar si pe asfalt ud am avut aderenta ok (in oras). Inca n-am dus-o pe teren, dar nici nu intentionez sa abuzez de ea pe hartoape. Din pacate momentan, mobra mea e in service, cu bendixu' terminat, astept sa vina pesa si sa o puna sus. A mai avut careva probleme cu bendixu ? Dan Am un prieten care are problema asta cu benixu,cred.Cand da la demaror haraie ca naiba si nu pornjest.La tine cum se manifesta? Cat e un bendix nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Am un prieten care are problema asta cu benixu,cred.Cand da la demaror haraie ca naiba si nu pornjest.La tine cum se manifesta? Cat e un bendix nou? Scump... In jur de 400 de euroi daca-l iei de la reprezentanta Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 (editat) I-am dat si eu pina pe la 150 si n-am simtit nimic suspect , dar nu cred ca e facuta sa mearga cu mai mult de 120 -130 croaziera. in schimb am bagat-o in offroad pe niste drumuri destul de desfundate... si culmea e ca se descurca binisor. Problema e ca e cam grea... daca ai scapat-o pe o parte si daca esti prin noroaie, e cam naspa de ridicat.... In rest sint multumit de ea deocamdata si visez la modelul Pegaso Trial din 2006 care arata superb ! As fi vrut io un KTM adventure dar e mult prea inalt pt mine............ Editat Martie 31, 2006 de arhigraph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Scump... In jur de 400 de euroi daca-l iei de la reprezentanta Aprilia. Vreau sa stiu care au fost simptomele la tine,cand s-a stricat bendixul?Cum a facut? Ca sa diagnostichez problema cu Pegaso-ul prietenului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 (editat) Vreau sa stiu care au fost simptomele la tine,cand s-a stricat bendixul?Cum a facut? Ca sa diagnostichez problema cu Pegaso-ul prietenului meu. Pai exact cum ai zis si tu... facea un zgomot de zile mari (harait/scrasnit) si nu invartea motorul decat din cand in cand => nu prea pornea. Oricum, s-ar putea sa fie si faimoasa garnitura de chiulasa bulita (la mine asa a fost - intra apa la bujie si eu ma chinuiam s-o pornesc habar n-avand ce are => asa s-a dus si bendix-ul si bateria ). Editat Martie 31, 2006 de _Alex_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Pai exact cum ai zis si tu... facea un zgomot de zile mari (harait/scrasnit) si nu invartea motorul decat din cand in cand => nu prea pornea. Oricum, s-ar putea sa fie si faimoasa garnitura de chiulasa bulita (la mine asa a fost - intra apa la bujie si eu ma chinuiam s-o pornesc habar n-avand ce are => asa s-a dus si bendix-ul si bateria ). Haraia si scrasnea. Parca scapa metal pe metal. Cateva zile am mers asa cu ea, pornea pana la urma. Dar apoi n-a mai prins deloc. Se aude cum se invarte motoru electric in gol. Am incercat sa o pornesc impinsa, dar eram doar doi oameni si n-am avut succes. Acum e intr-un service si asteapta de peste 2 luni bendixu, care nu mai vine, nu stiu din ce motiv. Baterie i-am luat una noua, Yuasa, am inteles ca e buna si e aceasi cu care vine ea din fabrica. Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Acum e intr-un service si asteapta de peste 2 luni bendixu, care nu mai vine, nu stiu din ce motiv. Cred ca stiu unde e... Daca te consoleaza cu ceva si eu am asteptat de m-am scarbit pt. al meu (tot acolo) . Asta e, cand nu e concurenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 ce sai faci daca cei de la buc se misca asa greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Pai ar tb. "bagati in viteza" cumva; par egzample: E super-stresant sa stai cu motocicleta pe tusa cu lunile pt. o cacao de "pesa"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Pai ar tb. "bagati in viteza" cumva; par egzample: E super-stresant sa stai cu motocicleta pe tusa cu lunile pt. o cacao de "pesa"... Tocmai am primit un telefon si se pare ca maine scot doamna pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Tocmai am primit un telefon si se pare ca maine scot doamna pe sosea Okey-dokey Poate ne intalnim la o tura pe (si pe langa ) sosea... Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 doar tu stii cel mai bine 'alex' ca doar ai avut aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Cred ca stiu unde e... Daca te consoleaza cu ceva si eu am asteptat de m-am scarbit pt. al meu (tot acolo) . Asta e, cand nu e concurenta... Pe viitor sa stiti ca se potriveste bendixul de BMW f650 pana in 2001. Si asta se aduce in 7 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Pe viitor sa stiti ca se potriveste bendixul de BMW f650 pana in 2001. Si asta se aduce in 7 zile De unde se aduce si la ce bani? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 se aduce de la reprezentanta bmw, nu stiu cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 De vanzare urmatoarele repere pegaso 650, model 2004, ramase dupa reparatie: carena fata zgariata (gri sobolan): 100 euro parbriz original foarte bun: 35 euro suporti side cases artizanali: 35 euro. st+ dr toate la 150 euro. locatie bucuresti. 0722250092 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stafy Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 am gasit pe internet fotografii cu noul pegaso trail, lansat in 2006. united motors spune ca il va aduce la salon. acum am intrebarea pentru cei care stiu mai multe despre ultimele modele (pegaso strada si pegaso trail). am inteles ca au motor yamaha xt de 650, care la teste (pe care le publica revistele de specialitate), se duce la 7% pe o viteza constanta de 130km/h. si probabil ca la fel si in oras. e pe bune? ar fi pacat pentru ca arata trasnet! dar pentru bmw-isti! e chiar pe bune ca motorul rotax de pe 650gs consuma 3.2-4.6???? am mari dileme. nu stiu ce sa aleg., pegaso trail, cel nou, sau bmw f650gs??? nu ca as avea bani, dar trebuie sa muncesc si eu cu un scop. astept sfaturi si sugestii. pls!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pegas Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Eu am avut un Pegaso din 99 (cu carburatoare) si ajungea sigur la suta sub cinci secunde nu in sase cum scrie in testul lor. Deasemenea viteza maxima era de 170 km/h (180 arata in bord dar ''fura'' cu zece km). Consuma 5-5.5 la drum lung si cam 6-7 in oras. Probabil varianta pe injectie este mai moale. Despre rezistenta e cam cu dus-intors. Majoritatea ard garnitura de chiulasa ,axa cu came de admisie se ciupeste (la modelul cu cinci supape) si strica definitiv amortizorul spate (de regula intre 30-60 mii km);dar chiar si asa faci suta de mii fara reparatii importante la motor. Am un prieten care a venit de la Brasov la Braila fara apa in radiator (ceasul de apa era pe rosu) , iar motorul nu a patit nimic; a schimbat garnitura de chiulasa si cam atat. In final o recomand fara rezerve cu conditia sa nu treci de 6500 de ture. Salut, sunt si eu posesor de pegaso 2 - 1996, 36.000 km . M-a cam speriat ideea cu arderea garniturii de chiulasa. - am citit in cateva locuri diferite asta ... E cazul sa-mi cumpar o garnitura noua ca sa am la necaz ?.. sau s-a intamplat absolut accidental. Care e motivul ? e cauza ca s-a fortat motorul prea tare sau chiar se intampla frecvent ... ? De unde se cumpara, ca cei dela united motors nu mai aduc piese pentur moto mai vechi de 1997 .. ? merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 asa cum zice si colegul pe care tocmai l-ai citat, daca nu treci de 6500 ture n-ai probleme. Acum am aflat si de ce nu fugea mobra mea mai mult de 6100-6200 ture in sarcina: intra limitatorul electronic in functine si ma lasa fara injectie. Asta-i treaba buna si penru motor si pentru familie, deci o reparatie mai putin si o inmormantare mai indepartata. Acu' pe bune, la viteza aia deja incepe sa dea din poponeata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 astazi am scos o si eu pt.prima oara in lume si am primit un botez pe cinste,am ajuns leoarca acasa si cu o groapa luata in plin,adica janta fata putin indoita puteti sa mi recomandati pe cineva "meserias" e cineva din bucuresti dispus sa ne intilnim odata,poate mai aflu si eu cite ceva despre pegaso sau despre mersu pe moto,ca s ca m in plop,dar vreau sa mi revin am uitat sa pun "?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Pt posesorii de Pegasso 3,cam cate grade ar tb sa indice termometrul la apa cand intra ventilatorul in fuctiune? Cineva imi zice ca porneste abia cand intra pe rosu? La voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.