Sari la conținut

Scutere la SMAEB 2009


maryus
 Share

Postări Recomandate

Si ca sa fiu on-topic,am remarcat,la SMAEB,scuterele firmei SYM.Le-am vizitat si la sediul firmei... Vreau,mai ales pt. oras,un scuter de 125-150 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Citesc si rad...care- mai-de-care,mai vitezist...Clar,viitori posesori de R1,R6 sau alte d-astea...Da' la capitolul frine,cum stati?! Ca un scuter de 50 cc,gandit sa mearga cu 45 km/h ,legal,in majoritatea tzarilor europene,are frine gandite sa-l opreasca in conditii optime,pt. greutatea/inertia/viteza asta... Sa mergi cu 100 km/h, cred ca poate oricine...Dar cand trebuie sa frinati de urgenta,ca de! se mai intimpla...Ce faceti?!Ca se duc,astea..Ca au discul de frina,cat palma...Rotile,sunt mici...Adica,mi-i se pare un pic "kamikaze",treaba asta.Am vazut acu' vreo 2 ani,un documentar,pe M6,cu tuning-ul la scutere.Bagau pustii (de fapt,parintii lor),sute de euro,in modificari.Aceeasi chestie,ziceau si aia:"ce tari suntem noi,ca mergem cu 100-120 km/h,cu un scuter cu nr. galben".Si-au luat interviu si unui grup de parinti,cu fiii morti in accidente cu scuterul,din cauze de viteza excesiva. Cred c-ar fi trebuit sa-l vedeti si voi,documentarul asta...! Si-n Franta,totusi,sunt obisnuiti toti soferii,sa vada scutere pe strada,nu ca la noi...!

Am uitat sa mentionez:merg de cel putzin 3X pe saptamina,cu scuterul.Si merge si cu 72-75 km/h.Si-am facut curierat cu scuterul,un an intreg - mai mult de 8000 km.Asa ca (sper) ca stiu ce vorbesc...

frana de locomotiva

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam exagerat pretul, sa fim seriosi !!!

am avut si eu scuter adevarat, un sr cu super piese defapt o mare parte din piesele de pe aeroxul lui "doctor" sunt de la mine .. in fine ! cu maxim 2500 euro investiti intr-un scuter .. face acelasi lucru ca si aeroxul de 5000 si ceva de euro !:banana:

 

sr-ul evea piese mhr team 1 :cheers:

disc malossi si multe altele...

post-27996-1245316935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai ca s-a ales prafu' de ideea principala a topicului.

 

Dar,referitor la acel scuter de 5000 de EUR...chiar daca a costat atat(nu contest nici nu aprob),parerea mea e ca nu prea merita,decat daca ai bani de aruncat.

 

In legatura cu "alergatu'" pe scuter la 100km/h...mai oameni buni...aia e sinucidere curata.In primu' rand,rotile sunt prea mici pentru asemenea viteze;in al doilea rand franele(la toate scuterele) cam lasa de dorit.Poate sa fie si mama lui de disc Malossi sau ce alte marci or mai fi(recunosc,nu le am cu tuningu' la scutere),daca e diametru mic...PA-PA!

 

Recunosc,e frumoasa ideea de tuning tehnic,inclusiv cea de tuning vizual,dar....scuterul e "ceva" ce trebuie tratat ca atare,mai exact,libertatea si senzatia placuta de a merge pe doua roti si de a simti curentul de aer,care de la 60km/h in colo,devine destul de neplacut.

 

Si cam atat,nu prea am inspiratie.Oricum,injuraturile la mine,nu ma supar.:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr_ORL...sunt frumoase vespele pentru un cunoscator si un om ce apreciaza bunul-gust. Aici observi si tu ca se vorbeste preponderent de tuning, ramura cea mai taraneasca a modificarilor. Nu stiu cat apreciem noi, cei tineri de 15-16-17-18 ani clasicul...

Scuze, acum am vazut postul :laugh:

 

Observ, dar Vespa, atat prin traditie cat si prin lucratura se diferentiaza clar de majoritatea scuterelor de pe piata...Si sunt tehnologizate si ele, avand chiar motoare de aproximativ 200 cmc, inca pastreaza carcasa metalica, ce le face rezistente la tavaleala, dar nu-s de hinghiereala de oras, recunosc, ci exprima o nota extraordinara de eleganta...

 

Tocmai, daca vrei sa impresionezi o fata cu o plimbare de seara spre un lac unde sa o bagi in tufe, recomandat e un Vespa elegant :D

SI NOU...

 

Ma rog, mie mi s-a taiat subit apetitul cand am vazut preturile, dar recunosc, nu se compara cu plasticaraia de pe piata, indiferent de marci :D

 

vespa-wed2.jpg

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are frine gandite sa-l opreasca in conditii optime,pt. greutatea/inertia/viteza asta...

Un tunning in performante duce implicit si la upgradarea franelor la un moment dat, astfel incat franarea este cel putin la fel de eficienta, daca nu chiar mai eficienta decat cu scuterul stock cap coada :blink:

referitor la acel scuter de 5000 de EUR...chiar daca a costat atat(nu contest nici nu aprob),parerea mea e ca nu prea merita,decat daca ai bani de aruncat.

Asta tine de gusturile si pasiunile fiecaruia. Poate tu ai da 5000 de euro pe o croaziera in jurul lumii, eu as da pe o chitara si un amplif, tot asa si el a bagat banii astia din pasiune, in scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta tine de gusturile si pasiunile fiecaruia. Poate tu ai da 5000 de euro pe o croaziera in jurul lumii, eu as da pe o chitara si un amplif, tot asa si el a bagat banii astia din pasiune, in scuter.

 

 

Corect,adevarul e ca gusturile nu se discuta si intr-adevar,pasiunea nu cunoaste limite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate de cate ori tre sa spun asta? Scuterele facute de o firma care se respecta si care au o traditie testeaza pe circuit produsele lor la o putere si aproape dubla. Am mai spus asta ca exemplu: citisem pe undeva, poate chiar aici, ca aprilia isi testeaza motoarele de 50 la 140 km/h sau 160 (nu mai stiu) si pe cele de 125 la 210-220, deci oricum sunt cu un pas in fata tuturor. Asa ca lasati chestile alea cu e sinucidere curata sau franele trebuie schimbate. Deja cand bagi 5000 de euro mi se pare normal si de bun simt sa schimbi si franarea, dar in rest, chiar si tuning extrem, franele si cadrul, ROTILE MICI(iar nu inteleg ce aveti cu rotile mici) si alte componente nu vor avea probleme.

 

Desigur daca mergeti pe chinezarii, acolo pot aparea probleme, dar nu isi tuneaza nimeni scuterele cu "5000 de euro"

 

Roxanna care a fost rostul postului tau? Ca tot n-am inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate de cate ori tre sa spun asta? Scuterele facute de o firma care se respecta si care au o traditie testeaza pe circuit produsele lor la o putere si aproape dubla. Am mai spus asta ca exemplu: citisem pe undeva, poate chiar aici, ca aprilia isi testeaza motoarele de 50 la 140 km/h sau 160 (nu mai stiu) si pe cele de 125 la 210-220, deci oricum sunt cu un pas in fata tuturor. Asa ca lasati chestile alea cu e sinucidere curata sau franele trebuie schimbate. Deja cand bagi 5000 de euro mi se pare normal si de bun simt sa schimbi si franarea, dar in rest, chiar si tuning extrem, franele si cadrul, ROTILE MICI(iar nu inteleg ce aveti cu rotile mici) si alte componente nu vor avea probleme.

 

Desigur daca mergeti pe chinezarii, acolo pot aparea probleme, dar nu isi tuneaza nimeni scuterele cu "5000 de euro"

 

Roxanna care a fost rostul postului tau? Ca tot n-am inteles

N-ai tu treaba. Nu ti-a fost adresat tie. :laugh: N-are voie omu' sa mai fie offtopic....

Editat de roxanna_ghfx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...