[kamikaze] Postat Decembrie 28, 2003 Share Postat Decembrie 28, 2003 1. dc actzipildul de la rar care e lipit pe cadru e lovit/zgariat in doua locuri...shi placutza cu serii e lovita intr-un loc are ceva ? ar fi mai bine ca atunci cand vopsesc cadrul sa las gatul nerevopsit?...nu de alta dar zarieturile/loviturile de pe actzipild shi de pe placutza au continuitate pe cadru...adica se vede ca erau pe acelashi cadru cand le-am zgariat?? asta in ideea sa nu zica careva ca am facut manarii!!! 2. la minsk, spre deosebire de ij [de exemplu], intre boltz shi biela este o colivie cu cu nishte role ca shi nishte ace in loc de bucsha cum are ij-ul. bun...mie, ultima data din anu asta cand am ieshit cu minsku mi s-a spart aceasta colivie shi vreo doua ace mi-au sarit in capul pisonului [...o placere] ...va imaginatzi ce s-a intamplat...ma rog...intrebarea este cum e mai bine sa fac acu...sa pun tot colivie sau bucsha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 28, 2003 Share Postat Decembrie 28, 2003 @1: daca nu ai si seria epansionata pe cadru, cind o s-o vinzi o sa ti-o bata ei oricum. daca ai, se poate constata ca e vorba de aceeasi motocicleta, si deci nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 aha...10x a lot!!! dar cu bucsha aia cum zicetzi sa fac??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 29, 2003 Share Postat Decembrie 29, 2003 ,Dec 28 2003, 03:47 PM] aha...10x a lot!!! dar cu bucsha aia cum zicetzi sa fac??? indicat ar fii sa pui tot pe role cum e original daca ai de unde sa faci rost daca nu merge si cu o bucsa de bronz grafitat dar ai grije cineti face bucsa sa iti puna bronz grafitat nu alt material salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 29, 2003 Autor Share Postat Decembrie 29, 2003 aha merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 30, 2003 Share Postat Decembrie 30, 2003 Ok, o luam " stiintific" : 1. Daca moto are abtipildul de RAR trebuie sa aiba si carte de identitate ....daca are trebuie sa aiba si seria batuta pe cadru de rusi sau de RAR'ul nostru. Daca nu are inseamna ca raru care a facut cartea nu a batut seria-->tre sa te duci cu moto exact la raru ala si sa-i strici la cap pana iti bat seria. Un prieten a trebuit sa alerge buc-galati si galati-buc in 12 ore pentru faza asta Seria de pe placuta de aluminiu e doar orientativa ca aia poate fi schimbata usor...e bine sa o lasi nevopsita , ca si stickeru ala cu codul operatiunii in rar.La vopsire pui o banda adeziva pe ele... 2. E bine ca la boltul biela-piston sa pui tot colivie....e mai eficienta si se uzeaza mai greu. Daca nu gasesti poate fi si bucsa de bronz grafitat dar trebuie sapat in ea pe interior un sant de ungere elicoidal ca sa asiguri vapori de ulei. Fara asta se uzeaza ultra-rapid. La ij bucsa aia are o fanta care se potriveste pe una din capul bielei...pe acolo intra uleiul. Spor la treaba ca timp ai....e iarna full-power deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 30, 2003 Share Postat Decembrie 30, 2003 EU am carte la mz, dar serie pe cadru canci. astia vor sa ma bage in "comisie mixta". cartea e facuta la rarul din voluntari. sa inteleg ca tre sa-i fuck la cap si sa nu-i las sa ma "bage" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Decembrie 31, 2003 Autor Share Postat Decembrie 31, 2003 mda...merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.