Sari la conținut

ktm 400 exc. merge si in oras?


Postări Recomandate

ma gandeam sa imi iau un 400 exc pe care sa il folosesc si oras (zilnic, nu pe distante foarte mari). probabil cu niste roti de supermoto. ideea e: e ok varianta asta? adica sa mergi cu asa un motor prin oras? ma refer la uzura/confort/siguranta (adica e cam usor sa fie furata). cum vi se pare? merge cineva cu motoru de hard-enduro si prin oras zi de zi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii pui roti de supermoto merge prin oras,eventual ii pui si accesoriile " urbane" : oglinzi, semnalizatoare, numar etc.

problema mare e cu parcatul : ai unde sa o lasi sa fie in siguranta? ca altfel, primul venit, primul servit :D

Editat de flic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ca si uzura e ok? ca stiu ca motoarele astea trebuie turate intr-un anume fel, nu trebuie tinut gazul constant deschis si alte "legende" d-astea...sau nu e nimic adevarat?

Aia cu gazul constant e valabila pentru motoare in 2 fumuri. 400exc e in 4 timpi.

 

On the other hand, presupun ca stii faptul ca motorul asta nu are cheie la contact. De fapt, nu are contact. Oricine se suie pe el poate sa plece catre apus fara sa te intrebe de sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ca si uzura e ok? ca stiu ca motoarele astea trebuie turate intr-un anume fel, nu trebuie tinut gazul constant deschis si alte "legende" d-astea...sau nu e nimic adevarat?

 

Pai, in oras, nu ti gazul constant deschis. Asta nu te va scuti de cheltuielile specifice EXC (intretinere, uzura). Si sa ai in vedere ventilator pt radiator. Oricat de meserias esti, tot mai prinzi niste semafoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu gazul constant e valabila pentru motoare in 2 fumuri. 400exc e in 4 timpi.

 

On the other hand, presupun ca stii faptul ca motorul asta nu are cheie la contact. De fapt, nu are contact. Oricine se suie pe el poate sa plece catre apus fara sa te intrebe de sanatate.

 

 

banuiesc ca "intrerupatorul ascuns" rezolva problema asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge in oras, si merge bine... problrma cu spritzurile era valabila la motoarele de generatie veche ce nu aveau pompe de ulei si faceau ungerea prin barbotare. cat despre tinutul in blana... l-am tinut eu p-al meu 525 cand am fost la mare si n-a avut nici pe draq, dar cred ca la vara o sa iti trebuiasca ventilator neaparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa mergi linistit in oras cu el. Dar sa pui alte cauciucuri pt uz zilnic prin oras, nu cramponate. Cat despre contact e simplu, iei unul aftermarket, chiar si o chinezarie mai ieftina si il montezi in asa fel incat pe o pozitie sa faca acelasi lucru ca si butonul rosu de oprit+sa anuleze butonul de la demaror iar pe cealalta exact invers.

 

Si eu am tot 400 exc si si fiindca mai merg prin oras, i-am pus un contact cu 50ron de zici ca ii din fabrica (doar ca nu e portocaliu :D). 

 

Cat despre uzura tot aia e, chestia cu turatia constanta era la motoarele in 2 timpi si la cele mai vechi din cate stiu. Totusi la cat oras zici ca vrei sa faci at ti-as recomanda un LC4, e mai putin pretentios la intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...