trilapis Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 ma gandeam sa imi iau un 400 exc pe care sa il folosesc si oras (zilnic, nu pe distante foarte mari). probabil cu niste roti de supermoto. ideea e: e ok varianta asta? adica sa mergi cu asa un motor prin oras? ma refer la uzura/confort/siguranta (adica e cam usor sa fie furata). cum vi se pare? merge cineva cu motoru de hard-enduro si prin oras zi de zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flic Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) daca ii pui roti de supermoto merge prin oras,eventual ii pui si accesoriile " urbane" : oglinzi, semnalizatoare, numar etc. problema mare e cu parcatul : ai unde sa o lasi sa fie in siguranta? ca altfel, primul venit, primul servit Editat Aprilie 14, 2009 de flic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 lant antifurt, intrerupator secret si contact cu cheie si crtificat de inmatriculare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilapis Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 dar ca si uzura e ok? ca stiu ca motoarele astea trebuie turate intr-un anume fel, nu trebuie tinut gazul constant deschis si alte "legende" d-astea...sau nu e nimic adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 dar ca si uzura e ok? ca stiu ca motoarele astea trebuie turate intr-un anume fel, nu trebuie tinut gazul constant deschis si alte "legende" d-astea...sau nu e nimic adevarat? Aia cu gazul constant e valabila pentru motoare in 2 fumuri. 400exc e in 4 timpi. On the other hand, presupun ca stii faptul ca motorul asta nu are cheie la contact. De fapt, nu are contact. Oricine se suie pe el poate sa plece catre apus fara sa te intrebe de sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 dar ca si uzura e ok? ca stiu ca motoarele astea trebuie turate intr-un anume fel, nu trebuie tinut gazul constant deschis si alte "legende" d-astea...sau nu e nimic adevarat? Pai, in oras, nu ti gazul constant deschis. Asta nu te va scuti de cheltuielile specifice EXC (intretinere, uzura). Si sa ai in vedere ventilator pt radiator. Oricat de meserias esti, tot mai prinzi niste semafoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilapis Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 Aia cu gazul constant e valabila pentru motoare in 2 fumuri. 400exc e in 4 timpi. On the other hand, presupun ca stii faptul ca motorul asta nu are cheie la contact. De fapt, nu are contact. Oricine se suie pe el poate sa plece catre apus fara sa te intrebe de sanatate. banuiesc ca "intrerupatorul ascuns" rezolva problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 merge in oras, si merge bine... problrma cu spritzurile era valabila la motoarele de generatie veche ce nu aveau pompe de ulei si faceau ungerea prin barbotare. cat despre tinutul in blana... l-am tinut eu p-al meu 525 cand am fost la mare si n-a avut nici pe draq, dar cred ca la vara o sa iti trebuiasca ventilator neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 exc ul are cheie de blocare ghidon. contact insa nu exista. nu as merge la oras cu exc, este prea pretentios la intretinere. gama LC4 cred ca e ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Poti sa mergi linistit in oras cu el. Dar sa pui alte cauciucuri pt uz zilnic prin oras, nu cramponate. Cat despre contact e simplu, iei unul aftermarket, chiar si o chinezarie mai ieftina si il montezi in asa fel incat pe o pozitie sa faca acelasi lucru ca si butonul rosu de oprit+sa anuleze butonul de la demaror iar pe cealalta exact invers. Si eu am tot 400 exc si si fiindca mai merg prin oras, i-am pus un contact cu 50ron de zici ca ii din fabrica (doar ca nu e portocaliu ). Cat despre uzura tot aia e, chestia cu turatia constanta era la motoarele in 2 timpi si la cele mai vechi din cate stiu. Totusi la cat oras zici ca vrei sa faci at ti-as recomanda un LC4, e mai putin pretentios la intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.