Sari la conținut

Cutie Viteze Nipru


Bazil88
 Share

Postări Recomandate

Un prieten are nevoie de sfaturi, eu am avut candva nipru dar nu-mi mai amintesc de loc cum sta treaba cu pinionul de marsarier.

Pe scurt tipu a luat motorul cu, Cutia de viteze modificata (din marsarier a fost facuta vit. 5a) el vrea sa revina la marsarier :ok: deci a luat si pinionul de marsarier si un ax primar nou dar ceva nu se bugheste, oare ce?

mai jos va pun pozele trimise de el poate reusiti sa ne ajutati cu sfaturi pareri, etc...

post-2476-1138175616_thumb.jpg

post-2476-1138175628_thumb.jpg

post-2476-1138175637_thumb.jpg

post-2476-1138175651_thumb.jpg

post-2476-1138175663_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..pai mai bine sa o vinda asa,ca sint multi doritori de a 5-a,sau sa o dea la schimb cu una normala...e pacat sa "resurubareasca"in ea mai ales ca e fier rusesc.....crezi ca o sa "cada"ca inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vzi ca la marsarier mai e un pinion intermediar, care nu apare in pozele tale. Ala inverseaza sensul cutiei si se prinde pe un ax mic de capacul din spate al cutiei.

 

 

da ai dreptate insa vreau sa te mai intreb un lucru, ce parerea ai de axul cel nou este o diferentza acolo la ultimii dinzi (este model mai nou,este de alt tip...???)

post-2476-1138178841_thumb.jpg

post-2476-1138179553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e , din poze lipseste un pinion care sta pe un ax secundar si inverseaza turatia de iesire.

Difrenta dintre cele 2 axe nu cred sa afecteze, pur si simplu au "uitat" sa intre cu strungul sa separe in 2 pinioane partea aia din cap.

Personal am vazut atatea ciudatenii pe piesele de Dnepr si in general la sovietice incat nu ma mai mira nimic. Sa vezi chin 2 ore sa inchid o cutie de Dnepr pana mi-am dat seama ca unul din fusuri e STRAMB din fabrica (era nou) ni nu cadeau rulmentii in locas :welcome:

 

Sfatul meu e sa o lasi asa in 5 trepte si sa faci schimb cu alt Dneprist, sunt multi care plang dupa cutie in 5, marsarierul nu foloseste oricum la mare branza decat daca mergi cu atas. In locul tau as lasa cutia in 5 :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Un prieten are nevoie de sfaturi, eu am avut candva nipru dar nu-mi mai amintesc de loc cum sta treaba cu pinionul de marsarier.

Pe scurt tipu a luat motorul cu, Cutia de viteze modificata (din marsarier a fost facuta vit. 5a) el vrea sa revina la marsarier :ok: deci a luat si pinionul de marsarier si un ax primar nou dar ceva nu se bugheste, oare ce?

mai jos va pun pozele trimise de el poate reusiti sa ne ajutati cu sfaturi pareri, etc...

 

Heeheheee Calin vrea sa mearga iar cu spatele? :welcome: Io zic sa treceti pe la Kerosen, poate va descurca el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heeheheee Calin vrea sa mearga iar cu spatele? :) Io zic sa treceti pe la Kerosen, poate va descurca el ...

 

Nu-i vorba de Calin ci de altcineva, un tip Cristi din Maramures.

 

Sfatul meu e sa o lasi asa in 5 trepte si sa faci schimb cu alt Dneprist, sunt multi care plang dupa cutie in 5, marsarierul nu foloseste oricum la mare branza decat daca mergi cu atas. In locul tau as lasa cutia in 5 :ok:

 

Si eu sunt de parerea ta legat de cutia cu 5 viteze ,dar cutia nu-i a mea si omu' asa vrea (marsarier) ...no comment! este gustul lui :welcome:

este o idee buna chestia cu schimbul am sa-i dau ideea :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor! eu am probl cu cuti. renunt la a 5-a pentru ca nu a fost modificata calumea. nu cred ca v-ar convenii si voua sa mergeti cu motorul si sa auziti zdranganind si caraind de parca ar fi plina cutia de vit de doage si alte chestii. intr-adevar ca marsalierul nu-mi foleseste la mai nimic, dar si cu a 5-a era periculos sa umblu.

mersi tare de sfaturi. maine de dimineata fuga in garaj sa vad cum o rezolv.

 

bazil88.....i'l be back :ok:

 

mai era ceva...intre cele doua axuri principale exista o diferenta totusi... la unghiul dintilor. numarul lor este egal...9 si pe unul si pe altul...inaltimea lor este egala....dar totusi difera dispunerea lor pe circumferinta axului. cred ca e poate observa in foto.

 

am sa vad cum pot sa-i dau de capat

 

intr-adevar....piesele astea rusesti sunt o continua.......surpriza :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

asha-i! eu am zis ca nu mai e bun trenu fix de rulare (ala care nu se "pupa" cu toate ca e nou) si am luat altu' acum 2 ani jumate , si e exact ca ala de la tine! numai ca nu a vrut sa-l monteze amicul ala al meu :) care are nipru de vreo 10 ani.... si ne-am contrazis noi , pana a inchis-o cu axu ala vechi care eu sustineamm tare , ca nu e bun ca e uzat... cu toate ca n u mai vazusem o cutie de nipru desfacuta vreodata...

asta e ! piese rusesti....( chiar asha: nu vrea nimeni un tren fix de rulare? ieftin:) )

BAFTA!

:laugh: :moto: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...