Sari la conținut

Intrebare Ambreiaj


danny_nt
 Share

Postări Recomandate

ma bag si eu desi nu sunt avizat si nici cu o vasta experienta dar am citit zilele astea pentru ca urmeaza sa fac schimbul la un dragstar. Din ce am citit uleiurile sintetice si suprasintetice determina o supralubrificare a ambreiajului. De aici am tras eu concluzia ca ar fii mai indicat un semisintetic.

 

Va rog corectati-ma daca gresesc! Iar pentru climatul romanesc 10w40

Asta cu uleiurile sintetice nu e adevarata. Nu am mai auzit. Am folosit ulei sintetic si nu a patinat ambreiajul deloc. Oricum ambreiajul e facut sa lucreze in ulei, asa ca orice ulei ar fi, merge.

10W40 e pentru orice climat. Pt Romania ar merge un 15W40 sau chiar mai sus.....dar pune 10W40 si nu ai treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

de cateva zile am si eu problema cu schimbarea vitezelor la Hornet. daca schimb soft intra mai greu in superioara, aiurea este din 1 in 2 ca imi ramane in neutral si dau gaz degeaba. daca bag bine piciorul in levier lucreaza fara probleme, dar inainte mergea la o simpla atingere si fara a ma gandii ca trebuie sa infig bine piciorul in schimbator. uleiul(Repsol Moto sintetico 10w40) il am schimbat de vreo 3000km, dar abia de cateva zile se simte problema, zic eu ca nu e din cauza lui. ma gandeam sa fac curatenie prin cutia de viteze sa vad ce este pe acolo. cat de migaloasa este treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa iti spun cat de migaloasa e treaba, insa iti pot spune cu certitudine ca pana sa desfaci cutia de viteze,sa vezi ce e in ea si sa pui totul la loc, e destul de multa munca. Ai face bine sa cumperi un radio si 'cateva' beri pentru 2-3 zile;)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cateva zile am si eu problema cu schimbarea vitezelor la Hornet. daca schimb soft intra mai greu in superioara, aiurea este din 1 in 2 ca imi ramane in neutral si dau gaz degeaba. daca bag bine piciorul in levier lucreaza fara probleme, dar inainte mergea la o simpla atingere si fara a ma gandii ca trebuie sa infig bine piciorul in schimbator. uleiul(Repsol Moto sintetico 10w40) il am schimbat de vreo 3000km, dar abia de cateva zile se simte problema, zic eu ca nu e din cauza lui. ma gandeam sa fac curatenie prin cutia de viteze sa vad ce este pe acolo. cat de migaloasa este treaba asta?

Fix aceeasi problema o am si eu, dar se intimpla si inainte, cu Motul 7100 10W40 (full synth) si se intimpla si acum, cu Castrol Power1 Grandprix 10W40 (semi-synth). Daca dau mai sanatos din 1 in 2 nu-s probleme, dar daca dau mai fara tragere de inima de schimbator citeodata ramine in neutru. As zice ca e posibil ca legatura cu uleiul sa fie mai curind auto-sugestie, eu nu am observat nici o corelatie cu tipul acestuia, si sint destul de diferite.

Solutia pe care o s-o adopt pentru rezolvarea problemei o sa fie datul pedalei oleaca mai jos, astfel incit sa-mi fie mai suro s-o trag in sus :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia pe care o s-o adopt pentru rezolvarea problemei o sa fie datul pedalei oleaca mai jos, astfel incit sa-mi fie mai suro s-o trag in sus :laugh:

este o idee buna, o incerc. sa vedem daca mai sunt probleme :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...