Sari la conținut

Intrebare Ambreiaj


danny_nt
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am schimbat de vreo 2 saptamani uleiul, am pus un motul 7100. Si cam tot de pe atunci mi se pare uneori ca nu schimb in viteza. Adica nu mai tine nici un pic de rezistenta, de parca ar fi aer in cutie si uneori mai schimb inca o treapta in sus sa fiu sigur ca am schimbat.

Cand schimb in jos e si mai rau mi se blocheaza aproape in fiecare treapta, trebuie sa cuplez ambreiajul de fiecare data pentru a se debloca si a schimba mai jos. O sa-l mai las vreo luna sa vad daca se schimba ceva..daca nu il dau naibii si il schimb cu ce aveam inainte.

Nu mi se pare o chestie grava doar enervanta, mai ales in aglomeratie.

Pina acum nu am avut motul daia intreb poate e uleiul asta mai smecher.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Salut. Am schimbat de vreo 2 saptamani uleiul, am pus un motul 7100. Si cam tot de pe atunci mi se pare uneori ca nu schimb in viteza. Adica nu mai tine nici un pic de rezistenta, de parca ar fi aer in cutie si uneori mai schimb inca o treapta in sus sa fiu sigur ca am schimbat.

Cand schimb in jos e si mai rau mi se blocheaza aproape in fiecare treapta, trebuie sa cuplez ambreiajul de fiecare data pentru a se debloca si a schimba mai jos. O sa-l mai las vreo luna sa vad daca se schimba ceva..daca nu il dau naibii si il schimb cu ce aveam inainte.

Nu mi se pare o chestie grava doar enervanta, mai ales in aglomeratie.

Pina acum nu am avut motul daia intreb poate e uleiul asta mai smecher.

Mi se pare normal sa se comporte asa la ce porcarie scumpa de ulei ai bagat in motor.

Mi s-au raportat aceleasi simptome la un Suzuki Bandit, tot cu mizeria asta de ulei frantuzesc.

Acum, daca va mananca sa plecati urechea la mizeriile comerciale, asa va trebuie! Motor avariat si fara bani in buzunar!

Felicitari!

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu ai ramas la modelul de ulei pe care l-ai avut inainte..daca inainte nu facea figura asta ?? .... ai scurs de tot uleiul vechi .. ? ... ai schimbat si filtru'..?... ..ca mai ramane in filtru' ulei vechi si la combinatie..nu da bine... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e ca si eu folosesc motul 7100 10w40 si imi patineaza ambreiajul ca dracu, placile le-am masurat si nu au ajuns la limita maxima de uzura, arcurile le-am schimbat ca erau aproape de lungimea minima obligatorie si tot patineaza ca dracu

 

incep sa cred ca motul e bullshit de ulei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De scurs s-a scurs tot, de schimbat am schimbat si filtrul.

Faza este ca inainte am avut un ulei facut de Agip dar nu am mai gasit la ei nici sa mor. Dupa 2 zile de vizitat toate benzinariile agip am cedat nervos si am intrat in primul magazin moto de care am dat. Si acolo aveau ulei...tana..tana...MOTUL singurul tip.

Acu nu prea pun botul la chestii de marketing ala a fost primul tip de ulei compatibil..nu m-am uitat neaparat la marca desi e scump ca dracu.

Da dar e roz si miroase asa de frumooos face toti banii.. :blink: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
De scurs s-a scurs tot, de schimbat am schimbat si filtrul.

Faza este ca inainte am avut un ulei facut de Agip dar nu am mai gasit la ei nici sa mor. Dupa 2 zile de vizitat toate benzinariile agip am cedat nervos si am intrat in primul magazin moto de care am dat. Si acolo aveau ulei...tana..tana...MOTUL singurul tip.

Acu nu prea pun botul la chestii de marketing ala a fost primul tip de ulei compatibil..nu m-am uitat neaparat la marca desi e scump ca dracu.

Da dar e roz si miroase asa de frumooos face toti banii.. :laugh: :wink:

In acest caz, il poti folosi pe post de balsam de corp. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu ai ramas la modelul de ulei pe care l-ai avut inainte..daca inainte nu facea figura asta ?? .... ai scurs de tot uleiul vechi .. ? ... ai schimbat si filtru'..?... ..ca mai ramane in filtru' ulei vechi si la combinatie..nu da bine... :wink:

Stai tu linistit, ca la un schimb "normal" de ulei ramine destul ulei in motor. La mine peste 1l., in comparatie cu cei 200 de ml care incap in filtru. Ca sa scurgi tot uleiul tre sa demontezi juma' de motor. Pe ce te bazezi cind zici ca combinarea uleiurilor nu e buna? Pe vreun folclorist de forum?

 

PS si OT: @ guy.til - schimba si tu avatarul ala ca-mi strici Pastele :wink:

 

Mi se pare normal sa se comporte asa la ce porcarie scumpa de ulei ai bagat in motor.

Mi s-au raportat aceleasi simptome la un Suzuki Bandit, tot cu mizeria asta de ulei frantuzesc.

Acum, daca va mananca sa plecati urechea la mizeriile comerciale, asa va trebuie! Motor avariat si fara bani in buzunar!

Felicitari!

Si eu tot am auzit ca 7100 nu s-ar impaca cu Banditul, drept pt. care am trecut la Castrol semi-sintetic. N-am sesizat vreo diferemta in comportamentul motorului, da' na, cred ca de-acum pe Castrol o sa merg totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danny;

 

dar tu nu ai mai avut glume cu schimbatorul pana sa schimbi uleiul ?

a mea are aceeasi "gluma"; si inainte si dupa ce am schimbat uleiul - am bagat mobil - ; la revenire; din 3-2-1 nu mai vrea sa cupleze....trebuie sa bag zdravan calcaiul in ea....si nu prea-mi vine....e de ca*cat; la semafor mi se intampla sa caut punctul mort nestiind in ce treapta sunt blocat....zicea unu` ca asa fac toate horneturile, in special intre 2-1....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ viespu

Cand schimbi pe loc mai multe trepte odata, nici cea mai fina cutie de viteze nu te poate duce dintr-a 6 pana la liber. Schimba vitezele inainte de a te opri in loc, astfel ca inainte de 0km/h sa fii intr-a 2-a, iar la oprirea completa, doar un click ai de dat in jos pt "N".

Sperca ca la asta te-ai referit, daca nu, scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai evident ca NU la asta m-am referit !

tampenia este ca tot incercand sa le schimb in mers pana la urma trebuie sa opresc ptr. ca ajung la semafor....si cauta tata....

 

si a draq nu face totdeauna gluma asta....cica se intampla veziduamne sa se incalece pinion pe pinion in cutie - chestie care mi se pare aberanta.....totusi...nu vorbim de motoreta brasoveana "mobra"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe bune nu stiu ce ulei avea inainte; cert e ca era al draq de bun - neuzat - .

ala care l-a schimbat era tentat sa-l recupereze - era pus in italia, de-acolo a venit mobra.

era rosiatic da` nu stiu ce era....

cand am schimbat uleiul am bagat mobil 10 - 40 semisintetic.

.....mai e ceva.....acu vreo...niste luni....am reglat singur cursa ambreiajului; l-am facut sa tina cat mai jos ( cursa mica, cu maneta jumate de cursa=moarta ) si parea totul ok.....dar se pare ca nu prea e in regula; poate fi si acolo cauza....

cea mai simpla treaba de facut este sa-i las cursa maxima la ambreiaj ( cum era inainte ) si sa vad daca mai face gluma cu pricina....

am un coleg cu un fireblade luat nou acu 2 ani - de 1k cc- la munca si zicea ca numai in urma unei curatari a ...pedalei de la schimbator, intra mult mai "soft" in viteze.....

zicea ca s-a speriat de ce ca*cat si noroi cu nisip a scos mecanicul de pe la ghidajele alea....

 

ce parere aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe bune nu stiu ce ulei avea inainte; cert e ca era al draq de bun - neuzat - .

ala care l-a schimbat era tentat sa-l recupereze - era pus in italia, de-acolo a venit mobra.

era rosiatic da` nu stiu ce era....

cand am schimbat uleiul am bagat mobil 10 - 40 semisintetic.

.....mai e ceva.....acu vreo...niste luni....am reglat singur cursa ambreiajului; l-am facut sa tina cat mai jos ( cursa mica, cu maneta jumate de cursa=moarta ) si parea totul ok.....dar se pare ca nu prea e in regula; poate fi si acolo cauza....

cea mai simpla treaba de facut este sa-i las cursa maxima la ambreiaj ( cum era inainte ) si sa vad daca mai face gluma cu pricina....

am un coleg cu un fireblade luat nou acu 2 ani - de 1k cc- la munca si zicea ca numai in urma unei curatari a ...pedalei de la schimbator, intra mult mai "soft" in viteze.....

zicea ca s-a speriat de ce ca*cat si noroi cu nisip a scos mecanicul de pe la ghidajele alea....

 

ce parere aveti ?

 

Ai reglat prost ambreiajul,nu decupleaza complet si de aceea iti "agata" cand vrei sa o pui in neutral.Trebuie sa ai joc liber la maneta de ambreiaj maxim un centimetru,reglajul pe care il ai acum duce la uzura prematura a ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. am scos filtru' ..am scos surubul de la ulei .. a inceput sa se scurga uleiul .. am inclinat motocicleta in mai multe pozitii am dat cateva pedale .. dupa ce am pus uleiul ..am facut o comparatie cat ulei s-a scurs .. cantitatea era o idee mai mica .. ceva de genu' 100...150ml ... pierderea asta cred din cauza ca mai picura ulei pe la o mica fisura care era lipita cu poxipol(acum sudata) ... dar nici ceva de genu' 1L ..asta nu se mai num schimb de ulei daca ramane 1L ..se numeste Cocktail... la mine 1L e cca jumatate din uleiul total... si zic ca nu e buna combinatia intre uleiuri ...daca va uitati pe ambalaj... sunt mai multe standarde .. fiecare ulei se dif prin ele .. motul 7100 Standarde: API SL / SJ / SH / SG – JASO MA .. motul 300v Standarde : API SG, CCMC G-5, si etc..etc.. nu cred ca prin nush ce combinatie vei obtine o formula magica de face minuni pt motocicleta ..daca se puteau combina ..cred ca faceau cei de la Motul si nu numai.. nu mai mentionez de nush .. o combinatie intre mineral+sintetic .. in fine este parerea mea ceea ce am scris mai sus. ps:CalinD ...nush ce intelegi tu prin..un schimb normal de ulei...din cate inteleg ..cred ca faci ceva de genu...un schimb partial de ulei.. fiecare cum vrea si cum crede ca e mai bine pt. motocicleta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

viespule vladut are dreptate, este o chestie specifica la hornet, am gasit si pe un forum specific englez. Cika se agata cand schimbi incet/lent..daca schimbi rapid vitezele nu se agata. Am incercat si am reusit sa schimb foarte repede din a 4-a plus ca atunci cand intra din a 2-a in a I -a face tzacul ala puternic, de iti dai seama in ce viteza esti.

Oricum dupa ce am mers vreo 400 de km sambata vad ca incepe sa se comporte normal, ori si-a revenit uleiul la ganduri mai bune, ori m-am obisnuit eu cu noua miscare acum nu mai am problema aia.

Dar cu vreo 5 km inainte sa ajung la destinatie m-am trezit cu o bataie in motor cand o turez, tot pe ulei ma gandesc sa dau vina. Acum o sa mai fac 3-400 de km si daca imi mai bate ceva prin motor schimb uleiul. Incep sa-mi caut alta marca si daca la limita de 1000 nu se comporta normal il schimb si sa nu mai aud de motul 1001 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu cand am pus motul 300v, prima oara la mobra un f4, trecusem de la mobil, discurile de ambreaiaj aveau un comportament ciudat si kiar un sunet specific intre anumite trepte de viteza la un anumit regim de turatie, dar dupa 600 - 700 de km a disparut; acum am motorex full sintetic si cu asta merg, am lasat motul deoarece vibra motorul foarte tare, simteam in palme vibratiile transmise de ghidon, chestia asta, ceea ce inainte nu se intampla(nu zic ca e un ulei prost, dimpotriva), dar totusi nu-si justifica pretul mai ales acum.

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi from hell: si eu zgiltii pe cit posibil motorul cind schimb uleiul si-l mai inclin oleaca pe-o parte si pe alta, dar iti garantez ca ramine ulei in motor. In manaul scrie ca cantitatea totala de ulei care trebuie pusa dupa demontarea completa a motorului e 4 litri si ceva, iar cea care se scurge cind schimb uleiul e doar 3 litri lumatate, am masurat. Ramine prin cotloane pe acolo, poti sa fii sigur. Daca ar fi probleme legate de amestecarea uleiurilor cred ca s-ar sti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu desi nu sunt avizat si nici cu o vasta experienta dar am citit zilele astea pentru ca urmeaza sa fac schimbul la un dragstar. Din ce am citit uleiurile sintetice si suprasintetice determina o supralubrificare a ambreiajului. De aici am tras eu concluzia ca ar fii mai indicat un semisintetic.

 

Va rog corectati-ma daca gresesc! Iar pentru climatul romanesc 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi from hell: si eu zgiltii pe cit posibil motorul cind schimb uleiul si-l mai inclin oleaca pe-o parte si pe alta, dar iti garantez ca ramine ulei in motor. In manaul scrie ca cantitatea totala de ulei care trebuie pusa dupa demontarea completa a motorului e 4 litri si ceva, iar cea care se scurge cind schimb uleiul e doar 3 litri lumatate, am masurat. Ramine prin cotloane pe acolo, poti sa fii sigur. Daca ar fi probleme legate de amestecarea uleiurilor cred ca s-ar sti.

 

 

Tie iti intra 4 litri de ulei in bandit!?!?? :D Vorbesc prostii :D , normal ca intra, dar e bine!?!?!? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...