marius84 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 salut baieti ... si unele fete. Aveti idee cum pot sa-mi fac si eu motorul de 50 cmc sa dezvolte mai multa putere. De cand mi-am luat scuterul anul trecut am reusit sa-i scot limitatorul si in loc de 46 acum prind 65. E un plus, nu pot sa mint, dar ... stiti cu e, parca se poate si mai bine. Cineva mi-a sugerat ca caut o piesa numita CDI, e o piesa care sa gaseste pe motociclete, unele ATV parca, ma rog, si ajuta la marirea vitezei cica, dar nu am identificat inca un furnizor pt asa ceva. (am inteles ca se cam merge pe sub mana cu astea). Plus ca altcineva mai priceput in ale motoarelor mi-a spus ca i-ai afecta f mult ungerea acest CDi. Care va pricepeti, care ati reusit, va rog , un sfat prietenesc, si promit ca va las sa plecati primii de la stop ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 http://scootertronics.com/hipeelup.html Cred ca daca , cauti gasesti si la noi. Sincer nu stiu cat merita doar cdi-ul pt ca sunt pe Youtube cateva care au cdi delimitat si merg ~75.Mai bine incerci cu kit de 80cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 marius, asta e un caz din ala in care e foarte gresit sa te uiti in gura la toti oamenii. Oamenii sunt usor influentabili si ei tind sa deformeze si sa transmita mai departe ce au auzit. In primul rand nu te astepta la prea mult, este un scuter, chiar unul 4T daca nu ma insel, nu? Este facut pentru consum+ fiabilitate nu pentru viteza. Totusi ai putea obtine si mai mult din el. Acea piesa CDI reprezinta, sa zicem simplificat un cip, echivalent unui ECU de la masina(doar ca la scutere nu contine si un computer.) Aici intervine slaba informare. Aud foarte des, si ma enerveaza, de la toti "baietii" ceva de genu: "ba, si-a pus vara-meu cip pe masina, rupe acum." Asta e cum mai e, dar cand aud deja :" smechera masina asta, are doua cipuri puse pe ea, rupe" incep sa ma aprind. Exact asa e si aici. Acele cipuri de la masina sunt defapt unul, ca si la scutere, unul, ele vin montate din fabrica, fiind o componenta fara care motorul nu ar putea functiona. La scutere acest cdi este vital aprinderii, coordoneaza scanteia bujii cu momentul pistonului. Un cdi modificat (nou, pentru ca nu se poate modifica acasa) nu face mare lucru. Ceea ce ai auzit tu este tot o delimitare, unele scutere sunt limitate din cdi (la numarul de rotatii al motorului), si se delimiteaza, la tine nu cred ca este cazul. Acel priceput in motoare este foar nepriceput, acest cdi fiind parte electrica - electronica, neavand nici o legatura cu ungerea motorului, parte mecanica. Alt zvon gresit, cum s-ar putea merge pe sub mana cu o piesa de scuter? Contrabanda? Distribuitori sunt in tara, gen www.scuter-centre.ro, desi este o investitie fara mare rezultat. Si eu iti recomand, ca si da'beorz, un kit de 80, poate un carburator marit, un filtru de aer, ceva role, si o curea kevlar. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 Multumesc foarte mult pentru lamurire. O sa iau o decizie corecta acum . Sper sa fiu si eu de folos cuiva la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 Intrebare pentru 'da'beorz' : Pot sa pun orice kit de 80 cc sau acestea variaza in functie de marca scuterului ? PS : multumesc de ideea cu kitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Intrebare pentru el, dar te superi daca iti raspund eu? Da, variaza foarte mult de marca scuterului. Sunt destul de multe tipuri de motoare, doar la chinezarii sunt compatibile majoritatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Ai carnet A/A1?! ... daca da, de ce te chinui si nu iti iei ceva mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Frate...omu are scuter, l-a cumparat cu un rost. La ce sa-si ia altul. Ca si cum ti-ai lua tu azi dacie si eu maine sa te intreb la misto...de ce nu ti-ai luat bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Aprilie 23, 2009 Autor Share Postat Aprilie 23, 2009 Ca sa va raspund la amandoi am carnet, scuterul e al fratelui meu mai mare, care nu are. De obicei se intampla invers, dar ce sa-i faci. Momentan ma axez pe gasit un Kit de 80cc care sa se potriveasca la Kymco agility 50, care e de fapt al fratelui meu. daca are cineva vreo relatie, link, etc, ii multumesc de pe acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Zi-mi si mie cam ce ai vrea de scuter, viteza sau demaraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 a spus, viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 In cazul acestaii recomand sa caute un cdi fara limita de turatie, astfel scuterul va merge cu 75km/h pe drum drept si 80km/h in vale, mentionez ca vit. max va scadea odata cu uzura rolelor si a curelei. E consider ca nu se merita un set de 80cc pe un 4t datorita faptului ca ii scade fiabilitatea si rezultatele nu sunt extraordinare. Parerea mea de fost posesor al acestui model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Cum tunez motorul la Kymco Agility 50 il scoti in ploaie, pe furtuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 oa. ce banc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Aprilie 23, 2009 Autor Share Postat Aprilie 23, 2009 Vreau viteza, dar sa pot urca si un deal la nevoie. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa dau in extreme, nu vreau sa plec nici primul de la stop si sa fiu primul pentru 20 de metri, nici sa ma intrec cu motocicletele la drum lung. vreau sa fac scuterul sa atinga cca 90 km/h si sa-l pot folosi si de exemplu, pe transfagarasan sper ca dorinta mea sa nu-ti para absurda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allexx_2 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 il scoti in ploaie, pe furtuna Sau...il vinzi si iti iei motor si casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 ) ai ramas tot la ideea cu transfagarasan. Stai calm, scuterele 4T au cuplu mai mare si urca mai bine ca unul in 2t, ce-i drept, la o viteza si o turatie mai mici. Nu stiu daca poti atinge 90 km/h, dar cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 ) ai ramas tot la ideea cu transfagarasan. Stai calm, scuterele 4T au cuplu mai mare si urca mai bine ca unul in 2t, ce-i drept, la o viteza si o turatie mai mici. Nu stiu daca poti atinge 90 km/h, dar cine stie... In cadere libera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Moama....esti tu jmecher ai 1000 cmc. Zeule. Rog eu pentru initiatorul topicului ca toti lupii moralisti, precum si ceilalti 2, sa se abtina. Sunt total pe langa subiect. Daca aveti ceva inteligent de spus, va ascultam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Moama....esti tu jmecher ai 1000 cmc. Zeule. Rog eu pentru initiatorul topicului ca toti lupii moralisti, precum si ceilalti 2, sa se abtina. Sunt total pe langa subiect. Daca aveti ceva inteligent de spus, va ascultam jmechedre care esti tu jmecher. cine e pe langa subiect eu..ca fac o gluma sau voi ca vreti sa urcati pe tranfagarasan...si eventual sa faceti si offroad cu scuterul? Prin natura lui, a fost conceput ptr orash, ptr aglomeratie etc. baga-i kit din ala fantastic, pune-i roti de 19 baga-te pe transalpina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 multumesc rolly pt toate sfaturile. te sfatuiesc si eu sa-i ignori pe cei ce nu merita atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 jmechedre care esti tu jmecher. cine e pe langa subiect eu..ca fac o gluma sau voi ca vreti sa urcati pe tranfagarasan...si eventual sa faceti si offroad cu scuterul? Prin natura lui, a fost conceput ptr orash, ptr aglomeratie etc. baga-i kit din ala fantastic, pune-i roti de 19 baga-te pe transalpina. Nea Stechere, ai trecut demult pe langa subiect...motorul dumitale a fost conceput pentru un mediu extraurban, sa nu imi zici ca nu mergi cu el prin oras ca nu te cred. Am prieteni cu 4T 50cc care au facut:Bucuresti-Constanta;Bucuresti-Brasov;Bucuresti-Rasnov;etc, asa ca nu vad dc ar avea el probleme pe transalpina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salutam Sunt proaspat posesor de Kymco s8....si m-am aventurat cam 100 de km pe DN 1. Viteza max.55km/h (durata 3 ore) Sincer .... trebuie macar 70 km/h. M-am plictisit pana am ajuns la destinatie....si in plus este mai periculos la 50 km/ decat la 70-80. Din pacate nu ma pricep sa-l delimitez din CDI, dar sper sa ma documentez..... nu au intrat zilele in sac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Sal. Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente! De ce este mai periculos la 50 deca al 70-80 km/h? In legatura cu...marele rider cu motor de 1000 - nu stiu cum se numeste, sincer nici nu ma pasa. Daca o iei asa, ajungem la urmatoarea concluzie: capra ta prinde n km, cu mult peste limita de viteza admisa oriunde pe Terra(in afara de circuit). Deci ajungem la urmatoarea idee: motorul tau e facut pentru venus. De ce mergi cu el pe-aici? Si daca mergem pe aceeasi idee, martienii nu au voie pe terra, ne dam seama ca tu provi...dintr-o gaura neagra. Hai ciaules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 jmechedre care esti tu jmecher. cine e pe langa subiect eu..ca fac o gluma sau voi ca vreti sa urcati pe tranfagarasan...si eventual sa faceti si offroad cu scuterul? Prin natura lui, a fost conceput ptr orash, ptr aglomeratie etc. baga-i kit din ala fantastic, pune-i roti de 19 baga-te pe transalpina. da tu nu cumva te-ai ratacit pe forum? faci ca liceeanul frustrat de se duce sa bata copii in scoala generala sa fie si el smecher? stati ca penibili in trafic cu peste 150cp sub sa si cand va fac curierii va plesnesc venele pe creier de ciuda si de ipotenta incepeti sa va laudati ca aveti p_ula de un metru dar din pacate o folositi numai pt laba. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.