Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 12, 2006 Share Postat Februarie 12, 2006 cabine zici cosmine:) NU SE MAI BALBAIE!!!!!! MAI ALES K NIPRU ORIGINAL ,E CAM BALBAIT ....MOSTENIRE GENETICA.... CRED ! da' las k vin carburile de 40mm si sa dea dreaqu in el de motor dak nu merge BINE!!! IL SPARG IN JDEMII DE BUCATZI.... K M-A EPUIZAT.... uitam esentialul! TRAIASCA GYM! HAI CU ELE K MA ARDE RAU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 12, 2006 Share Postat Februarie 12, 2006 IL SPARG IN JDEMII DE BUCATZI.... K M-A EPUIZAT.. bai gabi pe tine nu niprul te-a epuizat ci bautura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 bai gabi pe tine nu niprul te-a epuizat ci bautura! Ha ha ha ha!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 cabine zici cosmine:) NU SE MAI BALBAIE!!!!!! MAI ALES K NIPRU ORIGINAL ,E CAM BALBAIT ....MOSTENIRE GENETICA.... CRED ! da' las k vin carburile de 40mm si sa dea dreaqu in el de motor dak nu merge BINE!!! IL SPARG IN JDEMII DE BUCATZI.... K M-A EPUIZAT.... uitam esentialul! TRAIASCA GYM! HAI CU ELE K MA ARDE RAU! cineva nu-mi traduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 Salutare tuturor Am facut poze despre carbu cu care am luat simsonul. Cineva poate sa-mi dea ceva sfat le ce e bun carbu asta. Ca la simson nu potriveste. In sfarsitul februariei asa a aratat micutul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 eu pt simson mi-am cumparat cu k68(din cate am inteles este cel mai nou model) si din cate am inteles cim mere bine cu carburatoru asta....dc vrei iti zic cum mere cam la inceputu lunii mai(atunci o termin).............zi-mi cat te-a costa furca aia??????e de Ij ??????sincer as vrea si eu una... aaaaaaaaaa.....si la partea electrica am pus un alternator de Ij....cu mici modificari..am strunjit 9 mm adancime in vechiul soclu al dinamului si am sudat 3 urechi ca sa pot sa-l prind......uite poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 (editat) Furca aia e de Kawasaki z 650. Cu alternatorul m-am descurcat,am montat si io un alternator de Ij de 12 V, dar habar n-am cum sa leg cutia alba? Editat Aprilie 9, 2006 de fricz-ko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Salutare tuturor Am facut poze despre carbu cu care am luat simsonul. Cineva poate sa-mi dea ceva sfat le ce e bun carbu asta. Ca la simson nu potriveste. In sfarsitul februariei asa a aratat micutul un carb. de minsk! cum adica nu se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker_1977 Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 stie careva cum vine montata aprinderea la SImson? vad ca are pe volanta niste gradatii OT, 10 , ZP, 15 ...care din ele tre sa fie la semn chind incepe a se deschide platina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 @stress nici mie nu vine sa cred. Asta este. Este un carb de minsk K 2401. A fost montat pe simsonica cand am luat. Am reglat ore intregi si am reusit numai sa aprindem, si asta cu greu. Dar cand am tras gazu' tot timpu' murea. N-am avut alta sansa sa iau de acolo. Acum caut un carb care e bun si fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 la bujie te-ai uitat? sa nu fi dat prea multa benzina! daca totusi nu da destula ridica cuiul la maxim si reglezi de acolo in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 Nu-i suficient de larg canalul in care intra benzina la plutitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 incearca cu un nivel mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 uite, cu carburi din astea merge de vis! shi consumul e de 2% astea au diametrul de 30mm shi sunt ideale pentru simson sau alte motoare in 4 timpi de 250 cmc vestea buna e ca sunt de vanzare, nu sunt ale mele, daca le vrea cineva o sa intreb de pretz ultima strigare! daca inca nu v-atzi saturat de reglaje interminabile! astea sunt carburile, 100 lei bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 @stress nici mie nu vine sa cred. Asta este. Este un carb de minsk K 2401. A fost montat pe simsonica cand am luat. Am reglat ore intregi si am reusit numai sa aprindem, si asta cu greu. Dar cand am tras gazu' tot timpu' murea. N-am avut alta sansa sa iau de acolo. Acum caut un carb care e bun si fiabil. Fritzi!E OK! simbata am reglat si e unul.Omul umblase la nivel , ca nu-i inchidea bine cuiul ponton(se unflase garnitura de cauciuc de pe cui si se mai bloca in diverse pozitii....) Deci:- nivelul tre' sa fie cit mai sus, chiar la buza cuvei(la care tre' sa ai o garnitura buna, musai!) - acul de dozaj cit mai jos, ultima sau penultima pozitie, depinde de cit de uzat iti este cilindrul si cum se face aspiratia -etansare buna la prindrea carbului pe quloasa(vezi ca flansa de prindere se mai indoaie de la stringeri animalice, si ar trebui sa aiba un O-ring de etansare) -este utila o saiba in forma de pana(din textolit de 10mm) la prinderea carbului care i-ar corecta pozitia (prea inclinata ,favorizind curgerea benzinei in cilindru la un nivel prea ridicat in cuva) -filtru pe admisie, altfel la rece va porni foarte greu Si o sa mearga!Chiar am ramas surprins de cum percuteaza cu modelul asta de carburator(motorul urca in ture mai repede decit cu K63) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 hehe Na miercuri cand ma duc acasa incep iara cu reglarea carbului de minsk. sunt curios ce iese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 (editat) Salutare tuturor Am si io o simsonica in garaj. Cand am luat a avut ceva carb de minsk, ceva mai noua, dar nu a post suficient, ca dupa multe reglaj am reusit s-o pornesc. In relantin a functionat bine dar cand am vrut sa-l accelez murea tot timpu'. Intre timp am facut rost de un carb original dar uzat, ca ala chinuiesc motorul acuma. Am vazut ca multi folositi carburatoare rusesti (k 62....k68) Dintre astea care este cel mai bun, care sfatuiti ca pun pe simsonica mea ? Astept parerile voastre Trimite shi tu un mesaj lu' "jon22" El shi-a pus un carb vacuumatic (de la ceva japoneza) shi merge de rupe ...Am testat shi io motoru ... Editat Aprilie 10, 2006 de BAlanuS-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 (editat) stie careva cum vine montata aprinderea la SImson? vad ca are pe volanta niste gradatii OT, 10 , ZP, 15 ...care din ele tre sa fie la semn chind incepe a se deschide platina? ZP tre sa fie la semnul de pe motor la momentul in care platina incepe sa se deschida. Teoretic, in OT, platina tre sa fie complet deschisa. Volanta ajunge la OT cand pistonul e in punctul mort superior. Oricum, in functie de ce aprindere ai pe el, eu iti recomand o reglare provizorie a aprinderii la rece cum am zis mai sus, urmata de o reglare cu motorul pornit. Asta se face in general la simtz....adik tre sa vezi cum merge, sa asculti cum suna, sa vezi cum se tureaza si cum trage. Eu asa imi reglez aprinderea pt ca daca o reglez dupa semne ceva nu ii place...se tureaza mai greu si nu trage chiar cum ar trebui. Aaaaaa...si inca ceva....cand pui aprinderea sus....ai grija sa nu o pui invers....adica sa iti dea scanteia intre evacuare si admisie, ci sa ti-o dea cand tre....intre compresie si detenta . La mine merge si invers..si asa arunca ste rateuri pe carb... . Editat Aprilie 13, 2006 de MadRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 eu am folosit cu foarte mare succes un carburator Jikov de pe un CZ de 175. am fost tare multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jon22 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Sfatul meu este sa folositi carb-uri vacumatice! Sunt categoric mai bune, mai eficiente motorul merge mai bine si uimitor consuma mai putin! Uitati de carb-urile rusesti! Eu am avut pana anul trecut K68, am un prieten care are carb de minsk, am vazut cum merge Simsonul cu acestea. Porneste , consumul e acceptabil insa nu se compara cu carbul vacumatic! Este posibil ca cel vacumatic sa nu mearga din prima fiind necesara mai intai o reglare a acestuia. De obicei e vorba de jiglerul principal. La mine murea motorul dupa juma de tura din acceleratie, am majorat jiglerul principal pana la 1mm si acum e totul ok! Sunt super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.