cristi cbr Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 salut. dupa cum ziceam si in topic imi pierde ulei pe la garnitura capacului de chiulasa. pierde= se umezesc cu ulei vreo 2,3 cm in jurul garniturii aleia negre de vreo 3,4 mm grosime. ce risc sa se intample daca merg asa, presiunea uleiului in partea de sus al motorului mai e aceeasi? nu ma deranjeaza pata aia de ulei , dar ma tem sa nu fie interiorul motorului afectat(ungere, presiune, etc ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Sal.Umezeala se poate datora garniturii si poti sa desfaci capacul ,cureti garnitura cu diluant si aplici un strat subtire de silicon pentru temperatura si montezi capacul.verifica nivelul de ulei in motor sa nu fie peste nivel ca strici semeringurile si furtunul de la epurator sa nu fie infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 26, 2009 Autor Share Postat Aprilie 26, 2009 Sal.Umezeala se poate datora garniturii si poti sa desfaci capacul ,cureti garnitura cu diluant si aplici un strat subtire de silicon pentru temperatura si montezi capacul.verifica nivelul de ulei in motor sa nu fie peste nivel ca strici semeringurile si furtunul de la epurator sa nu fie infundat. ca sa dau jos capacul trebuie sa desfac doar alea 6 suruburi prezoane, si fisele la bujii, atat nu? uleiul e ok la nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 ca sa dau jos capacul trebuie sa desfac doar alea 6 suruburi prezoane, si fisele la bujii, atat nu? uleiul e ok la nivel fa ce a zis lupu batran ...are dreptate...dar vezi cand pui capacu inapoi este o ordine de strangere a capacului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Desfaci tot ce este in jur cu atentie pentru a nu strica sau zgiria ceva atunci cind lucrezi la capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 mai exista si posibilitatea sa fi imbatranit garnitura aceea de cauciuc. eu am patit la fel si mai bine am schimbato. parerea mea e ca mai bine pui una noua daca tot desfaci. nu sunt scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 26, 2009 Autor Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) uite buba , si cat ulei a iesit intr-un sezon, mecanicii lu draq ....italieni sau care or fi fost Editat Aprilie 26, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Haha, ai incercat sa pui silicon pe dinafara? Nu prea merge. Schimba garnitura ca arata jalinic. (atsa daca prima poza e de pe acelasi motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Haha, ai incercat sa pui silicon pe dinafara? Nu prea merge. Schimba garnitura ca arata jalinic. (atsa daca prima poza e de pe acelasi motor) garnitura a fost pusa stramb acolo, pe acolo scapa si ulei. da, am incercat sa o ''prostesc'' cu silicon dar nu a tinut faza decat cateva luni.ma gandesc sa dau drumul la prezoane si sa o trag putin in afara cu un varf de cutit ca vad ca ceva acolo calca rau pe ea, de asta e si stramba.....daca nu una noua.. ms mult de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Of, oare chiar atit de putini oameni stiu ce e o chiulasa? Aia nu e chiulasa, e capacul motor, capacul supapelor/distributiei, in nici un caz chiulasa. Nici macar chiuloasa. Chiulasa e kktul ala in care se "infig" supapele si care inchide CILINDRII deasupra, si care nu se prea vede din exteriorul motorului. Editat Aprilie 27, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Of, oare chiar atit de putini oameni stiu ce e o chiulasa? Aia nu e chiulasa, e capacul motor, capacul supapelor/distributiei, in nici un caz chiulasa. Nici macar chiuloasa.Chiulasa e kktul ala in care se "infig" supapele si care inchide CILINDRII deasupra, si care nu se prea vede din exteriorul motorului. era vorba peste tot de CAPACul de deasupra chiuloasei, nicidecum doar chiuloasa...in fine, nu are rost sa mai lungim topicul, pe viitor de va mai fi nevoie o sa scriu doar ''garnitura capac'' numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 era vorba peste tot de CAPACul de deasupra chiuloasei, nicidecum doar chiuloasa...in fine, nu are rost sa mai lungim topicul, pe viitor de va mai fi nevoie o sa scriu doar ''garnitura capac''numa' bine OK, ai scris capac chiulasa, scuze Anyway, confuzia e comuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Cristi, schimba garnitura. Poti sa faci si cum spune Batranul Lup, numai ca la cum arata garnitura aia... Gandeste-te ca fiind prinsa stramb, trecand prin sute/mii de cicluri de incalzire/racire, deja nu mai ai ce-i face. E ieftina o garnitura din-aia, desi poti sa iei si un set complet de garnituri pentru motor relativ ieftin. Mare atentie la ordinea in care strangi suruburile, ar trebui sa ai o schema in manual, dar in principiu se strang in cruce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 ok, de maine ma apuc de dat jos carene, rezervor,cutie filtru aer sa am acces usor la prezoane si sa vad tot acolo...mai am o nedumerire: ce e cu furtunul indicat cu sageata verde care intra in capacul care trebuie sa l dau jos? si mai atasez o poza cu garnitura. ceva mi se pare in neregula acolo deoarece garnitura sta in halul ala acolo din cauza ...nush cum sa i zic ceva de metal, o impuritate care apasa rau pe garnitura, nu vad ce rol are acolo, sau ma gandesc ca e vreo pietricica, bucatica de metal care s-a lipit de capac cand a fost montat ultima oara, fara ca mecanicii sa bage de seama lucrul asta si de asta e asa distrusa, e exagerat de presata in punctul ala indicat de sageti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Eu nu am vazut cum arata in poze,garnitura aia trebuie schimbata,si aplica si un strat subtire desilicon.Verifica suruburile in zona unde garnitura era deformata sa nu fie vreo problema la filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Of, oare chiar atit de putini oameni stiu ce e o chiulasa? Aia nu e chiulasa, e capacul motor, capacul supapelor/distributiei, in nici un caz chiulasa. Nici macar chiuloasa.Chiulasa e kktul ala in care se "infig" supapele si care inchide CILINDRII deasupra, si care nu se prea vede din exteriorul motorului. Nu a gresit cu nimic, este vorba de garnitura dintre chiulasa si capacul acesteia. Chiulasa este "kktul" ala care se vede fff bine in poza si din care ies galeriile de evacuare. @cristi_cbr: Vezi ca poti avea surprize. Am avut un suzuki la care capacul era fixat cu suruburi direct in cuzinetii de aluminiu ai axelor cu came. Fostul proprietar, in loc sa schimbe garniturile a strans suruburile pana a paradit filetul din cuzineti. Cuzinetii vin set cu chiulasa, iar reparatia e destul de dificila. Din poza ta suspectez ca e vorba de un sistem similar de prindere. Deci mare grija la suruburile alea de deasupra. Vezi ca au si ele garnituri, si mai ai cate o garnitura la fiecare loc de bujie. Cel mai bine le schimbi toate si dormi linistit. Si daca tot desfaci, reglezi si supapele ca nu te costa nimic (daca nu sunt pe pastile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) @Cristi: poate bucata aia de metal e pentru centrare si corespunzator ei trebuia sa fie o degajare in garnitura. (posibil sa fi pus de F2) La F3 asa arata: Furtulnul ala vezi unde merge, eu cred ca e de la epurator @Batranul Lup: stiam ca nu vazusei pozele, nu a fost un atac @Dani31: pastile Editat Aprilie 27, 2009 de Alveola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 @Cristi: poate bucata aia de metal e pentru centrare si corespunzator ei trebuia sa fie o degajare in garnitura. (posibil sa fi pus de F2)La F3 asa arata: Furtulnul ala vezi unde merge, eu cred ca e de la epurator @Batranul Lup: stiam ca nu vazusei pozele, nu a fost un atac @Dani31: pastile ms mult, pana nu dau jos sa vad ce e cu degajarea aia nu am cum sa mi dau seama, si poza mi-a fost de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.