Sari la conținut

ulei


Postări Recomandate

salut. dupa cum ziceam si in topic imi pierde ulei pe la garnitura capacului de chiulasa. pierde= se umezesc cu ulei vreo 2,3 cm in jurul garniturii aleia negre de vreo 3,4 mm grosime. ce risc sa se intample daca merg asa, presiunea uleiului in partea de sus al motorului mai e aceeasi? nu ma deranjeaza pata aia de ulei , dar ma tem sa nu fie interiorul motorului afectat(ungere, presiune, etc

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.Umezeala se poate datora garniturii si poti sa desfaci capacul ,cureti garnitura cu diluant si aplici un strat subtire de silicon pentru temperatura si montezi capacul.verifica nivelul de ulei in motor sa nu fie peste nivel ca strici semeringurile si furtunul de la epurator sa nu fie infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.Umezeala se poate datora garniturii si poti sa desfaci capacul ,cureti garnitura cu diluant si aplici un strat subtire de silicon pentru temperatura si montezi capacul.verifica nivelul de ulei in motor sa nu fie peste nivel ca strici semeringurile si furtunul de la epurator sa nu fie infundat.

ca sa dau jos capacul trebuie sa desfac doar alea 6 suruburi prezoane, si fisele la bujii, atat nu? uleiul e ok la nivel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa dau jos capacul trebuie sa desfac doar alea 6 suruburi prezoane, si fisele la bujii, atat nu? uleiul e ok la nivel

 

 

 

fa ce a zis lupu batran ...are dreptate...dar vezi cand pui capacu inapoi este o ordine de strangere a capacului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exista si posibilitatea sa fi imbatranit garnitura aceea de cauciuc. eu am patit la fel si mai bine am schimbato. parerea mea e ca mai bine pui una noua daca tot desfaci. nu sunt scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha, ai incercat sa pui silicon pe dinafara? Nu prea merge. Schimba garnitura ca arata jalinic. (atsa daca prima poza e de pe acelasi motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha, ai incercat sa pui silicon pe dinafara? Nu prea merge. Schimba garnitura ca arata jalinic. (atsa daca prima poza e de pe acelasi motor)

garnitura a fost pusa stramb acolo, pe acolo scapa si ulei. da, am incercat sa o ''prostesc'' cu silicon dar nu a tinut faza decat cateva luni.ma gandesc sa dau drumul la prezoane si sa o trag putin in afara cu un varf de cutit ca vad ca ceva acolo calca rau pe ea, de asta e si stramba.....daca nu una noua..

ms mult de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, oare chiar atit de putini oameni stiu ce e o chiulasa? Aia nu e chiulasa, e capacul motor, capacul supapelor/distributiei, in nici un caz chiulasa. Nici macar chiuloasa.

Chiulasa e kktul ala in care se "infig" supapele si care inchide CILINDRII deasupra, si care nu se prea vede din exteriorul motorului.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, oare chiar atit de putini oameni stiu ce e o chiulasa? Aia nu e chiulasa, e capacul motor, capacul supapelor/distributiei, in nici un caz chiulasa. Nici macar chiuloasa.

Chiulasa e kktul ala in care se "infig" supapele si care inchide CILINDRII deasupra, si care nu se prea vede din exteriorul motorului.

era vorba peste tot de CAPACul de deasupra chiuloasei, nicidecum doar chiuloasa...in fine, nu are rost sa mai lungim topicul, pe viitor de va mai fi nevoie o sa scriu doar ''garnitura capac''

numa' bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba peste tot de CAPACul de deasupra chiuloasei, nicidecum doar chiuloasa...in fine, nu are rost sa mai lungim topicul, pe viitor de va mai fi nevoie o sa scriu doar ''garnitura capac''

numa' bine

OK, ai scris capac chiulasa, scuze :) Anyway, confuzia e comuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, schimba garnitura. Poti sa faci si cum spune Batranul Lup, numai ca la cum arata garnitura aia... Gandeste-te ca fiind prinsa stramb, trecand prin sute/mii de cicluri de incalzire/racire, deja nu mai ai ce-i face. E ieftina o garnitura din-aia, desi poti sa iei si un set complet de garnituri pentru motor relativ ieftin.

Mare atentie la ordinea in care strangi suruburile, ar trebui sa ai o schema in manual, dar in principiu se strang in cruce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, de maine ma apuc de dat jos carene, rezervor,cutie filtru aer sa am acces usor la prezoane si sa vad tot acolo...mai am o nedumerire: ce e cu furtunul indicat cu sageata verde care intra in capacul care trebuie sa l dau jos? si mai atasez o poza cu garnitura. ceva mi se pare in neregula acolo deoarece garnitura sta in halul ala acolo din cauza ...nush cum sa i zic ceva de metal, o impuritate care apasa rau pe garnitura, nu vad ce rol are acolo, sau ma gandesc ca e vreo pietricica, bucatica de metal care s-a lipit de capac cand a fost montat ultima oara, fara ca mecanicii sa bage de seama lucrul asta si de asta e asa distrusa, e exagerat de presata in punctul ala indicat de sageti...

post-35648-1240841422_thumb.jpg

post-35648-1240841539_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, oare chiar atit de putini oameni stiu ce e o chiulasa? Aia nu e chiulasa, e capacul motor, capacul supapelor/distributiei, in nici un caz chiulasa. Nici macar chiuloasa.

Chiulasa e kktul ala in care se "infig" supapele si care inchide CILINDRII deasupra, si care nu se prea vede din exteriorul motorului.

Nu a gresit cu nimic, este vorba de garnitura dintre chiulasa si capacul acesteia. Chiulasa este "kktul" ala care se vede fff bine in poza si din care ies galeriile de evacuare.

 

@cristi_cbr: Vezi ca poti avea surprize. Am avut un suzuki la care capacul era fixat cu suruburi direct in cuzinetii de aluminiu ai axelor cu came. Fostul proprietar, in loc sa schimbe garniturile a strans suruburile pana a paradit filetul din cuzineti. Cuzinetii vin set cu chiulasa, iar reparatia e destul de dificila.

 

Din poza ta suspectez ca e vorba de un sistem similar de prindere. Deci mare grija la suruburile alea de deasupra. Vezi ca au si ele garnituri, si mai ai cate o garnitura la fiecare loc de bujie. Cel mai bine le schimbi toate si dormi linistit.

 

Si daca tot desfaci, reglezi si supapele ca nu te costa nimic (daca nu sunt pe pastile) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristi: poate bucata aia de metal e pentru centrare si corespunzator ei trebuia sa fie o degajare in garnitura. (posibil sa fi pus de F2)

La F3 asa arata:

post-2973-1240861892_thumb.jpg

 

Furtulnul ala vezi unde merge, eu cred ca e de la epurator

 

@Batranul Lup: stiam ca nu vazusei pozele, nu a fost un atac :)

 

 

@Dani31: pastile :bigstar:

Editat de Alveola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristi: poate bucata aia de metal e pentru centrare si corespunzator ei trebuia sa fie o degajare in garnitura. (posibil sa fi pus de F2)

La F3 asa arata:

post-2973-1240861892_thumb.jpg

 

Furtulnul ala vezi unde merge, eu cred ca e de la epurator

 

@Batranul Lup: stiam ca nu vazusei pozele, nu a fost un atac :)

 

 

@Dani31: pastile :finger:

ms mult, pana nu dau jos sa vad ce e cu degajarea aia nu am cum sa mi dau seama, si poza mi-a fost de ajutor. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...