Sari la conținut

furca fata "DNEPR" tip atas


gtr 1000
 Share

Postări Recomandate

Confectionez furca fata pentru "Dnepr" tip atas (furca basculanta cu telescoape de bascula spate) identica cu originalul , articulatia pe rulmenti , la 150 de eur. Se vopseste in culoarea ceruta ! Execut piese de motoccileta la comanda (dupa model sau desen) strunjite sau frezate , la nevoie reconditionez piese care necesita sudura si prelucrare pe masini unelte, furci "springer" din otel inox sau otel carbon, suduri in mediu protector(MIG,TIG-WIG) ! Sunt in Cluj ,tel. 0741132335

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu Ural Gear-Up cu furca cu bascula si intradevar ii prieste foarte bine pe drumuri grele, si cum Nipru lcu atas se sprijina destul de mult pe fata o sa duca rapid la o imbunatatire a tinutei de drum si a virajului. Nu le faceti insa prea ridicate de fata sa nu mentineti motorul inclinat cu sorbul de ulei pozitionat relativ in fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant,poti sa pui si poze cu lucrarile de pana acum??

Sal ! Pai una dintre lucrarile care mi-a placut foarte mult, a fost un Simson modificat , cu furca springer complet din inox , prezentat acum cativa ani la intrunirea de la Cluj. Alta lucrare ar fi "Nepra " rosie a lui Radu Berchez, etc , etc. Daca reusesc sa descarc ceva poze , voi arata si "isprava" de acum , furca de Dnepr , care clar si dupa parerea mea este net superioara celei telescopice. Numai bine domnilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Merci Mihai, sint cu ochii tinta pe "butelia" Earles. Astept mai multe amanunte. Ptr. user-ul gtr 1000. Ceea ce voi scrie acum sa nu te faca sa-ti schimbi parerile si atitudinea. Sint interesat de o asemenea furca. Hai sa lamurim mai multe aspecte. Furca user-ului km 435 este confectionata de tine? In faza de livrare, in pretul postat furca are montate pe ea amortizoarele si aripa? Are si tija ptr. contrafrina? Se poate adapta si la butucul de fata de Nipru? S-au, se poate adapta butucul de furca clasica de Nipru dupa sistemul furcii confectionate? Tu personal, crezi ca respectiva furca prezinta siguranta atit ptr. motocicleta cit si ptr. conducator in trafic? Consider ca nu "am sarit calul" cu intrebarile astea. Repet, sint interesat de o astfel de furca. Am condus un Simson, un BMW si un MZ 250 ES echipate cu Earles ( la Simson era confectionata home-made). La Simson si MZ nu se simt chiar asa tare efectele furcii, dar la BMW pur si simplu aveam senzatia de plutire usoara. Fiind si motorul si motocicleta mai grea, pur si simplu motocicleta nu simtea gropi, hopuri, dimburi si toate cele. Furca clasica de la Nipru este greoaie, dura, mai cu seama in trasee virajate puternic efectiv i-ti "rupe umerii". Cind m-am intors de la 7 scari m-a mincat undeva sa vin pe Cheia. Credeti-ma, m-a cocosat. Nu-mi mai trebuie pe Cheia cu motocicleta cu atas in viata mea. Mai bine ocolesc 200 km decit sa mai trec prin Cheia. In final daca ai poze cu "produsul" chiar te-as ruga foarte mult sa le postezi. Daca consideri ca am fost circotas, i-mi cer scuze, nu este cu intentie, vreau doar sa clarific ptr. mine niste aspecte. Multumesc. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Merci Mihai, sint cu ochii tinta pe "butelia" Earles. Astept mai multe amanunte. Ptr. user-ul gtr 1000. Ceea ce voi scrie acum sa nu te faca sa-ti schimbi parerile si atitudinea. Sint interesat de o asemenea furca. Hai sa lamurim mai multe aspecte. Furca user-ului km 435 este confectionata de tine? In faza de livrare, in pretul postat furca are montate pe ea amortizoarele si aripa? Are si tija ptr. contrafrina? Se poate adapta si la butucul de fata de Nipru? S-au, se poate adapta butucul de furca clasica de Nipru dupa sistemul furcii confectionate? Tu personal, crezi ca respectiva furca prezinta siguranta atit ptr. motocicleta cit si ptr. conducator in trafic? Consider ca nu "am sarit calul" cu intrebarile astea. Repet, sint interesat de o astfel de furca. Am condus un Simson, un BMW si un MZ 250 ES echipate cu Earles ( la Simson era confectionata home-made). La Simson si MZ nu se simt chiar asa tare efectele furcii, dar la BMW pur si simplu aveam senzatia de plutire usoara. Fiind si motorul si motocicleta mai grea, pur si simplu motocicleta nu simtea gropi, hopuri, dimburi si toate cele. Furca clasica de la Nipru este greoaie, dura, mai cu seama in trasee virajate puternic efectiv i-ti "rupe umerii". Cind m-am intors de la 7 scari m-a mincat undeva sa vin pe Cheia. Credeti-ma, m-a cocosat. Nu-mi mai trebuie pe Cheia cu motocicleta cu atas in viata mea. Mai bine ocolesc 200 km decit sa mai trec prin Cheia. In final daca ai poze cu "produsul" chiar te-as ruga foarte mult sa le postezi. Daca consideri ca am fost circotas, i-mi cer scuze, nu este cu intentie, vreau doar sa clarific ptr. mine niste aspecte. Multumesc. Numai bine.

Multumesc Niku Chopper pentru pozele cu motoarele facute de mine! Merci mult, eu am pierdut pozele astea de pe calc. Si acum pentru user-ul Rocknroll, remarcile tale mi se par de bun simt. Da, e vorba de furca aceea (km 453), la care lipseste intradevar tija ptr. contrafrana, care la momentul fotografierii nu era montata. Acum am terminat-o , si pot sa-ti spun , ca da, se modifica pur si simplu butucul de roata fata de pe "Nipra"(cel cu jambele telescopice). Mai simplu era cu un butuc de pe atas, dar nu am dispus de unul. In privintza sigurantei in trafic , nu am avut probleme niciodata cu "piesele " facute de mine . Dupa cum vezi in pozele de mai sus, am modificat radical cadre si componente (bascula spate de Dnepr, la care au disparut celebrele probleme cu prinderea grupului) si nu au fost probleme , nici macar "bolile copilariei" , care nu prea ocolesc nici pe marii constructori de motoare ( referire la Discovery Chanel cu ale sale emisiuni despre motoare si constructorii lor). Cat priveste echiparea, este in "pielea goala", fara fara elemente gen telescoape, aripa, juguri, axul rotii, etc. La fabricare, am nevoie de jugurile pe care urmeaza a fi montata , si pentru simplul fapt ca piesele de Dnepr, nu prea seamana intre ele, fiind necesara o centrare a axelor in timpul fabricarii! Acum eu zic sa asteptam frumos, cu rabdare , pana scot "Nepra" de pe "linia" de fabricatie , va fi testata in mers , si veti putea schimba idei si pareri cu detinatorul . Mi se pare cel mai corect , nu? Stima , respect, si salutari cu farul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cred ca este corect. Multumesc ptr. raspuns. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Confectionez furca fata pentru "Dnepr" tip atas (furca basculanta cu telescoape de bascula spate) identica cu originalul , articulatia pe rulmenti , la 150 de eur. Se vopseste in culoarea ceruta ! Execut piese de motoccileta la comanda (dupa model sau desen) strunjite sau frezate , la nevoie reconditionez piese care necesita sudura si prelucrare pe masini unelte, furci "springer" din otel inox sau otel carbon, suduri in mediu protector(MIG,TIG-WIG) ! Sunt in Cluj ,tel. 0741132335

Va salut...Am gasit anuntul dumneavoastra,vad ca este de ceva ani postat aici.Va mai ocupati de asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...