ticalosu Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 sal ! avind o discutie pe acest forum despre reparatii de calitate (sau raportul pret/calitate) m-am gindit sa deschid aceasta tema. cred ca este o tema foarte interesanta pentru toti. deschrie-ti si voi experientele avute. eu cred ca prima imagine a unui atelier iti spune totul despre cum o sa-ti iasa reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 sal ! eu cred ca prima imagine a unui atelier iti spune totul despre cum o sa-ti iasa reparatia. nu este adevarat. Cel putin nu in Romania. Iti pot da exemple cu zecile de ateliere chiar de la firme mari...( apropo..din Germania care lucreaza execrabil...daca nu de tot rahatul.Eu lucrez foarte mult cu nemtii si pot sa iti spun ca sufera de" complexul de superioritate " daca pot sa spun asa , desi nu se bazeaza pe nimic, dar asta e o alta discutie. Sa revenim la imaginea atelierelor .Imi fac un atelier super adevarat, dotat cu tot ce trebuie , specificul reparatii moto...si ...surpriza : angajez cofetari:)) . Crezi ca imaginea mi-a spus totul despre cum va iesi reparatia? Aici la noi conteaza cel mai mult renumele respectivului atelier si gradul de multumire al clientilor. sal ! deschrie-ti si voi experientele avute. Hai sa iti spun o intamplare veche...de acum vreo 10 ani.Am avut un accident cu masina si avariile erau, pe langa bara de protectie, aripa , capota, far distruse si torsionarea unuia din lonjeroane. Am inceput sa caut ateliere, service-uri cu renume, etc..etc. Toti imi spuneau ca indreptarea lonjeronului e foarte greu de facut, ca ba trebuie un cal hidraulic , ba trebuie taiat si schimbat ...si culmea,,,cereau ffff mult si nici macar nu garantau ca va iesi bine. Intamplarea face, ca imi iese in cale, pe o straduta laturalnica, un panou vechi, ruginit, pe care scria execut tinichigerie auto .Am zis, hai sa incerc sa vorbesc cu omul de acolo. Era un moshulica.Il intreb daca poate sa imi faca masina.Se uita la ea, pipaie lonjeronul si zice da...du-te si adu-mi un far nou ( cel vechi fiind spart).Il intreb : cat dureaza si cat ma costa? Si surpriza : imi cere cam 1/6 din cat cereau acele service-uri "valoroase" si imi spune ca pana seara e gata. Eu , curios, am cumparat farul si am stat langa mos sa vad ce face.Imi demonteaza toate de pe masina, leaga lonjeronul cu un lant gros pe care il leaga de un stalp de telegraf si baga in marsarier si trage odata brusc. Surpriza, lonjeronul a revenit la forma initiala, singurul lucru dupa care iti dadeai seama ca a fost indoit era faptul ca ii sarise vopseaua in locul unde a facut cuta. Maisina respectiva am mai folosit-o inca 2 ani...fara sa am nici un fel de problema.Directia era perfecta, unghiul de fuga era ok, nu tocea cauciucurile, era ca la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 5, 2006 Autor Share Postat Februarie 5, 2006 Hai sa iti spun o intamplare veche...de acum vreo 10 ani.Am avut un accident cu masina si avariile erau, pe langa bara de protectie, aripa , capota, far distruse si torsionarea unuia din lonjeroane. Am inceput sa caut ateliere, service-uri cu renume, etc..etc. Toti imi spuneau ca indreptarea lonjeronului e foarte greu de facut, ca ba trebuie un cal hidraulic , ba trebuie taiat si schimbat ...si culmea,,,cereau ffff mult si nici macar nu garantau ca va iesi bine. Intamplarea face, ca imi iese in cale, pe o straduta laturalnica, un panou vechi, ruginit, pe care scria execut tinichigerie auto .Am zis, hai sa incerc sa vorbesc cu omul de acolo. Era un moshulica.Il intreb daca poate sa imi faca masina.Se uita la ea, pipaie lonjeronul si zice da...du-te si adu-mi un far nou ( cel vechi fiind spart).Il intreb : cat dureaza si cat ma costa? Si surpriza : imi cere cam 1/6 din cat cereau acele service-uri "valoroase" si imi spune ca pana seara e gata. Eu , curios, am cumparat farul si am stat langa mos sa vad ce face.Imi demonteaza toate de pe masina, leaga lonjeronul cu un lant gros pe care il leaga de un stalp de telegraf si baga in marsarier si trage odata brusc. Surpriza, lonjeronul a revenit la forma initiala, singurul lucru dupa care iti dadeai seama ca a fost indoit era faptul ca ii sarise vopseaua in locul unde a facut cuta. Maisina respectiva am mai folosit-o inca 2 ani...fara sa am nici un fel de problema.Directia era perfecta, unghiul de fuga era ok, nu tocea cauciucurile, era ca la inceput. sal ! cred ca ai gresit topicul! "Sa revenim la imaginea atelierelor .Imi fac un atelier super adevarat, dotat cu tot ce trebuie , specificul reparatii moto...si ...surpriza : angajez cofetari:)) . Crezi ca imaginea mi-a spus totul despre cum va iesi reparatia?" acest topic a fost deschis pentru cei ce au avut experiente placute sau mai putin placute cu ateliere ca clienti si nu pentru cei ce au asa ceva,vor sa-si deschida sau incearca sa-si faca reclama! aici se arunca pietre! /index.php?showtopic=34830 dar daca tot am inceput ... povesti cu fat frumos si ileana cosinzeana ...... orice mecanic stie ca dupa un accident cum l-ai avut tu (lonjeron strimbat) unghiul de cadere si directia nu mai poate fii buna! dar dacia cea fabricata la uap nu stiu daca poate fii incadrata la aceasta categorie. prin anii 80 china a refuzat un lot de 5000 de autoturisme dupa ce au incercat sa schimbe usile intre 2 masini si nu s-au potrivit, nu ma refer la culoare! asta e un caz de care stiu de la un prieten care lucra atunci la ei! "Iti pot da exemple cu zecile de ateliere chiar de la firme mari...( apropo..din Germania care lucreaza execrabil...daca nu de tot rahatul. un vehicol paraseste atelierul dupa ce a fost verificat de un maistru! pentru cultura ta generala nu poti deschide un atelier de raparatii fara sa ai diploma de maistru, si aici nu se ia pe spaga (diploma)! "Aici la noi conteaza cel mai mult renumele respectivului atelier si gradul de multumire al clientilor." e drept exista si aici ateliere cu lucrari de rahat dar sint cunoscute si in general sint evitate ceea ce duce direct la faliment! "Eu lucrez foarte mult cu nemtii si pot sa iti spun ca sufera de" complexul de superioritate " daca pot sa spun asa , desi nu se bazeaza pe nimic, dar asta e o alta discutie." ca sufera de "complexul de superioritate" asta stiu si eu, dar daca ai fii baiat destept nu te-ar deranja asa ceva! eu ii las in pace si cind le e lumea mai draga le dau cu tifla! sa vezi ce mici se fac si am o stisfactie fooooarte mare.daca ai vrut sa te iei de mine, finut, ai dat in bara, sint cetatean roman cu actele la zi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 (editat) sal ! cred ca ai gresit topicul! cum sa gresesc topicul cand tu spui urmatoarele cuvinte: "deschrie-ti si voi experientele avute.eu cred ca prima imagine a unui atelier iti spune totul despre cum o sa-ti iasa reparatia." cred ca ti-am descris o experienta avuta...si ti-am si zis ca nu prima imagine iti spune cum o sa iasa calitatea., deci nu am gresit catusi de putin topicul.Daca nu stii ce vrei sa se spuna aici, incearca sa reformulezi altfel si poate asa voi reusi si eu sa inteleg ce vrei sa spui "acest topic a fost deschis pentru cei ce au avut experiente placute sau mai putin placute cu ateliere ca clienti si nu pentru cei ce au asa ceva,vor sa-si deschida sau incearca sa-si faca reclama! " ti-am spus eu ca vreau sa imi deskid ceva sau sa fac reclama??Ti-am relatat pur si simplu o succesiune de evenimente neplacute pt mine, solutionate in final de unul care nu lucreaza intr=un mare service , care are imagine asa cum spui tu.Deci imi garanteaza calitatea..Rahat...stii si tu foarte bine ca astea sunt niste aberatii.Da...se aplica probabil in Germania in 90% din cazuri,,.,dar nu in Romania. "dar daca tot am inceput ... povesti cu fat frumos si ileana cosinzeana ...... orice mecanic stie ca dupa un accident cum l-ai avut tu (lonjeron strimbat) unghiul de cadere si directia nu mai poate fii buna! dar dacia cea fabricata la uap nu stiu daca poate fii incadrata la aceasta categorie. prin anii 80 china a refuzat un lot de 5000 de autoturisme dupa ce au incercat sa schimbe usile intre 2 masini si nu s-au potrivit, nu ma refer la culoare! asta e un caz de care stiu de la un prieten care lucra atunci la ei!" ai dreptate...general vorbind un vehicol paraseste atelierul dupa ce a fost verificat de un maistru! pentru cultura ta generala nu poti deschide un atelier de raparatii fara sa ai diploma de maistru, si aici nu se ia pe spaga (diploma)! nu contest asta....probabil ai dreptate 100% . Sunt nevoit sa iti repet iar, pt cultura ta generala, eu vorbesc de ce se intampla in Romania si nu e vorba despre Dacia/Renault ci de firme nemtesti...sau cel putin care reprezinta imaginea autoturismelor germane. "e drept exista si aici ateliere cu lucrari de rahat dar sint cunoscute si in general sint evitate ceea ce duce direct la faliment!" deci , in sfarsit iti dai seama ca peste tot nu exista padure fara uscaturi. ca sufera de "complexul de superioritate" asta stiu si eu, dar daca ai fii baiat destept nu te-ar deranja asa ceva! eu ii las in pace si cind le e lumea mai draga le dau cu tifla! sa vezi ce mici se fac si am o stisfactie fooooarte mare.daca ai vrut sa te iei de mine, finut, ai dat in bara, sint cetatean roman cu actele la zi! N-am zis ca ma deranjeaza, doar am afirmat ceva despre atitudinea lor , atitudine nefondata.Si eu le dau cu tifla in multe randuri, dar sunt asa fraieri ca nici macar nu isi dau seama cand gresesc.Oricum, asa cum ti-am spus anterior, asta e alta discutie. Si nu, nu am vrut sa ma iau de tine finut, nu sunt genul de om care sa ia pe cineva pe ocolite. Pur si simplu am vrut sa iti arat ca gresesti intr- o singura afirmatie , dar se pare ca nici acum nu iti dai seama: "eu cred ca prima imagine a unui atelier iti spune totul despre cum o sa-ti iasa reparatia".Sau poate nu inteleg eu despre ce imagine este vorba. Oricum , a doua oara nu ma obosesc sa iti mai explic, consider ca este suficient ca mi-am pierdut cateva minute din timpul meu sa iti explic tie niste chestii pe care oricum le ignori. Numai bine. Editat Februarie 5, 2006 de adip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Subscriu , imaginea si gradul de inzestrare cu tehnologie noua, ordinea in atelier nu garanteaza calitatea reparatiei, e drept ca "ajuta" Experienta personala: Service de Roti la "Autozone" , langa piata Matache. Pretentii, scule, salopete , "profesionisti la roti moto" samd, ma duc cu roata spate cu pana. Imi pun astia un petic la camera intr-o ora (!!!) , ma ard grav de tot la bani ( de 4 ori pretul pt o pana la o vulcanizare "normala" ) , si imi instaleaza camera rasucita in caciuc , fara sa observ. Intr-o saptamana ghici cine impingea iar de zor la motor, pe pana, cu camera frecata si perforata ? Je Vorba aia: "Pe afara vopsit gardul, inauntru stim noi ce " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 10, 2006 Autor Share Postat Februarie 10, 2006 (editat) sal adip ! "Sa revenim la imaginea atelierelor .Imi fac un atelier super adevarat, dotat cu tot ce trebuie , specificul reparatii moto...si ...surpriza : angajez cofetari:)) . Crezi ca imaginea mi-a spus totul despre cum va iesi reparatia?" "ti-am spus eu ca vreau sa imi deskid ceva sau sa fac reclama??" pina la urma ce faci? "eu cred ca prima imagine a unui atelier iti spune totul despre cum o sa-ti iasa reparatia" da ... poate m-am exprimat gresit .... scuze ! aveti dreptate ... am avut si eu un amic a facut odata cin doua aripi de dacie una! daca nu vede-ai diferenta de culori jumatate galbena jumatate rosie si sudura .... zice-ai ca-i noua! lucra intr-un atelier si conditii de c...t ce ar fii daca un tinichigiu din asta ar lucra si intr-un atelier curat? sa nu-mi spui ca nu ar mai face treaba buna! sau sa te duci la un atelier mecanic unde nu se "lucreaza" cu ciocanul si dalta pentru ca nu are o cheie de 22....... sau exemplul lui axa atelier nou, modern si ai belele dupa aia......... si mai sint o gramada de exemple pe aici pe forum. mie imi este indiferent unde si ce-ti faci tu la motocicleta sau masina, eu am crezut ca voi ajuta lumea sa-si gaseasca mai usor un atelier unde se lucreaza calitativ bine (si ieftin)! trebuie sa te gindesti ca multi cu moto sint incepatori sau practic nu se pricep la asa ceva, ala daca se duce la vreun "mecanic" si ala ii spune ca i-a cazut relantiul in carter si-l costa 100 sa-l faca, ala plateste! ACUM SPER CA AI INTELES CE-AM VRUT SA ZIC ! acum poti da un exemplu de atelier si sa ne descrii experienta avuta si te rog DOAR atit! Editat Februarie 10, 2006 de ticalosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 pina la urma ce faci? nu fac nimic ...nu ma ocup cu asa ceva, am alt domeniu de activitate .Era descrisa doar o situatie ipotetica incercand sa iti explic ca nu imaginea conteaza. ACUM SPER CA AI INTELES CE-AM VRUT SA ZIC ! am inteles si prima oara ce ai vrut sa zici..doar ca am vrut sa te corectez putin. acum poti da un exemplu de atelier si sa ne descrii experienta avuta si te rog DOAR atit! am numai exemple negative cu ateliere...asa ca nu are rost sa le pun aici.Marea majoritate fac lucru de mantuiala si iau si bani nejustificati pentru o munca indoielnica. Nu zic ca nu exista si oameni profesionsti, dar aia sunt foarte rari si daca am avut sansa sa cunosc un asemenea om, nu am scapat ocazia sa invat tot ce trebuie de la el.Asa ca absolut orice problema as avea , ma descurc singur sau cu prietenii. Sper ca ai inteles si tu punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 10, 2006 Autor Share Postat Februarie 10, 2006 sal ! daca tot m-ai inteles de la inceput nu era mai simplu sa spui (scrii): " bai vezi ca te-ai exprimat gresit, eu am inteles ce vrei sa spui tu si cam asta e parerea mea ........ nu crezi si tu ca decit sa purtam o discutie aiurea (care nu are nici un rost)mai bine am face (toti de pe acest forum) ceva bun? sa-i ajutam pe incepatori si pe ce-i care nu le au cu mecanica cu un sfat bun? eu cred ca m-as simtii mai bine daca i-as spune unuia cu probleme : asta e un mecanic (atelier) bun! ... ca dupa aia ala sa-ti multumeasca si poate sa-ti dea o bere (nu-mi trebuie multumesc-ul sau berea dar asa ca idee) sper ca m-am exprimat coerent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 sal ! daca tot m-ai inteles de la inceput nu era mai simplu sa spui (scrii): " bai vezi ca te-ai exprimat gresit, eu am inteles ce vrei sa spui tu si cam asta e parerea mea ........ nu crezi si tu ca decit sa purtam o discutie aiurea (care nu are nici un rost)mai bine am face (toti de pe acest forum) ceva bun? sa-i ajutam pe incepatori si pe ce-i care nu le au cu mecanica cu un sfat bun? eu cred ca m-as simtii mai bine daca i-as spune unuia cu probleme : asta e un mecanic (atelier) bun! ... ca dupa aia ala sa-ti multumeasca si poate sa-ti dea o bere (nu-mi trebuie multumesc-ul sau berea dar asa ca idee) sper ca m-am exprimat coerent ! ai dreptate numai ca eu ca si tine, suferim la capitolul exprimare mi-au trebuit mai multe cuvinte ca sa explic ca de fapt te-ai exprimat gresit. Dar tre sa iei in considerare ca nu aveam de unde sa stiu ca te-ai exprimat gresit, ci poate asa gandeai.In fine...acum am priceput. Cel mai bun sfat din partea mea ,,,pentru oricine, este ca lucrul facut de tine, personal, va iesi cel mai bine chiar daca prima oara gresesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gangster Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 baieti! potoliti-va! aveti dreptate amandoi,ma scuzati ca ma bag ca musca in lapte, adevarul este ca in tara noastra cultura pe doua roti nu a avut norocul sa se dezvolte la nivelul tarilor invecinate,stiti de ce,ma rog, vreau sa evidentiez faptul ca sunt putini oameni care s-au nascut langa doua roti ,si lipsa de motociclete moderne a creeat o captivitate, chiar invidie intre "mecanicii de motociclete" fiecare incercand sa domine piata cat mai captiv cu stiinta lor saraca, parerea mea e urmatoarea: nu prea conteaza look-ul atelierului, conteaza persoana care lucreaza in el,conteaza daca este un mecanic receptiv la evolutia mecanicii,si sa lucreze din pasiune,si nu dupa coroana cu lauri,sa nu fie un fomist dupa bani si faima,si atunci cred ca ar iesi treaba buna. cat despre experiente neplacute,sa speram ca cei pacaliti vor fi mai atenti,si vor gasi un loc unde sunt baieti brava!! imi cer scuze daca am vorbit aiurea, bafta la reparatii si mecanici buni!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.