Macke Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Mie GSR-ul imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Z750 adica asta ? ) Z750 -2005 suna a exact ce vreau eu. Destul de mult cuplu ... relativ jos ( 8000 rpm ) De abia astept sa il simt sub mine, pe hartie suna purrrRRrrfect. Multam mult de sfat. Cosmine, te tin minte la urmatoarea intalnire . Toate sunt de incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Z750 adica asta ? ) Z750 -2005 suna a exact ce vreau eu. Destul de mult cuplu ... relativ jos ( 8000 rpm ) De abia astept sa il simt sub mine, pe hartie suna purrrRRrrfect. Multam mult de sfat. Cosmine, te tin minte la urmatoarea intalnire . Toate sunt de incercat. Din pacate are rapoartele de transmisie destul de lungi si nu il ajuta deloc. Vorbesc din carti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Dar sambata asta, daca nu ploua, bem si noi o bere n/a? cine s-ar mai baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) nu v-am povestit ce am mai facut la motor. pai... mi-am pus xenon pe faza lunga. 95 de ron de la userul ovidius de pe forum. la faruri din astea cum am eu (duble tip "Dominator") nu se poate pune bixenon, ca nu incape actuatorul ala electromagnetic in carcasa farului. mai exista o varianta cu filament incandescent pe o faza si xenon pe ceallata, dar omu' nu avea. asadar mi-am luat kit cu H7 si am facut un adaptor din soculul unui bec normal H4. ma asteptam ca spotul propriu zis sa fie varza (tocmai de asta l-am pus pe faza lunga) dar a iesit mult mai bine decit ma asteptam. balastul e fixat cu soricei sub rezervor. il am deja de citeva saptamini si se pare ca nu il deranjeaza caldura (in oras merg tot timpul cu faza lunga). Mesaj completat PS: ala e CBR-ul vecinului de la etaju' 6 Editat Iunie 17, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 balastul e slim, nu?! se vede bine...chiar orbitor de bine, si asta in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 balastul e slim, nu?!se vede bine...chiar orbitor de bine, si asta in poza balastul nu e slim, are parca 25 mm grosime. in poza se vede mult mai luminos decit in realitate. sincer sa fiu lumina nu mi se pare mult mai intensa decit cea de la bec (am Philips Extreme Vision sau ceva de genul, care e o porcarie scumpa si nimic mai mult), in schimb e alba (6500K) si in felul asta se observa mult mai bine. oricum, nu am remarcat vreo schimbare de atitudine din partea conservarilor. cred ca abia daca mi-as monta TIR la motocicleta ar incepe sa mai dea prioritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 daca cu pasager nu face asa e posibil sa simti beshina de amortizor stock.nu stiu daca are vreo legatura, da' FWIW.... acum doi ani, cind am fost la intrunire la Brasov, am zis sa ma duc cu un tip din iasi pe Transfagarasan. drumu' Brasov-Fagaras era in reparatie. circulatie doar pe un sens pe multe portiuni iar pe altele nu era pus stratul final de asfalt. pe portiunile astea trecuse un fel de comrpesor care lasa niste santulete mici, in zig-zag (probabil pt ca stratul urmator sa adere bine). ei bine, pe portiunile alea Banditu' meu facea ca naiba, efectiv nu puteam sa tin o trasa nici in linie dreapta si avea tendinta sa o ia razna in toate partile. tipul celalalt era cu un Kawasaki EN500 (chopper, adica mai lung si cu greutate mult mai mare pe spate) si nu parea sa aiba vreo problema. cei 100km de drum din asta m-au facut sa ma intorc in BV din Fagaras, sper sa nu mai am parte de experiente de tipul asta. Mesaj completat o ata chestie legata de amortizorul stock de la Bandit. se observa cit de prost e inj special la mersul cu pasager. e o portiune de drum in Iasi pe un pod, in curba la dreapta si simultan la vale, plus ca era (au reparat intre timp) si foarte denivelat. ei bine, portiunea aia am facut-o de multe ori si cu pasager si fara, si pot sa zic ca fara pasager simteam spatele cum se duce cu perseverenta spre exterior, cu pasager sta teapan. diferenta de la cer la pamint. daca as avea Pop si nu Kult nici n-as mai sta pe ginduri sa-mi pun alt amortizor. la Kult nu prea ai de unde alege pt. ca nu se gasesc amortizoare de pe alte motoare care sa fie suficient de scurte. cred ca pina la urma o sa merg pe amortizor de B12 Kult, ca m-am saturat sa tot caut. m-am linistit partial. si la mine facea la fel (am Kult). cum dadeam de asfalt razuit sau de denivelari in curba (aplecata fiind) isi pierdea stabilitatea si ma simteam ca naiba. CBR-ul F de 600 pe care il am nu face deloc asa de exemplu. am crezut initial ca e de vina cauciucul pe spate (aveam unul de 180) acu mi-a pus unul nou de 150 (cat scrie la carte) si face la fel adica nu observ o diferenta. la service mi s-a spus ca e din cauza amortizorului. toate bune si frumoase numai ca unul stock nou (care oricum ziceti ca e un cacao) e vreo 500 euro. deci sa caut un amortizor de B12 kult?... asta rezolva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 m-am linistit partial. si la mine facea la fel (am Kult). cum dadeam de asfalt razuit sau de denivelari in curba (aplecata fiind) isi pierdea stabilitatea si ma simteam ca naiba. CBR-ul F de 600 pe care il am nu face deloc asa de exemplu.am crezut initial ca e de vina cauciucul pe spate (aveam unul de 180) acu mi-a pus unul nou de 150 (cat scrie la carte) si face la fel adica nu observ o diferenta. la service mi s-a spus ca e din cauza amortizorului. toate bune si frumoase numai ca unul stock nou (care oricum ziceti ca e un cacao) e vreo 500 euro. deci sa caut un amortizor de B12 kult?... asta rezolva problema? treaba e asa (am mai scris dar n-o sa te pun acuma sa sapi). amortizorul stock de B6 Kult are 295 mm lungime. daca pui altul mai lung, esti limitat la o lungime maxima determinata de gradul maxim de rotatie al bratului de legatura dintre capatul inferior al amortizorului si cadrul (linkage arm in terminologia engleza). cind pui amortizor mai lung bratul ala trebuie sa pivoteze citeva grade in jos, in jurul prinderii de pe cadru. nu poate pivota prea mult, din cauza ca il opresc urechile de prindere a cricului central. in final, lungimea maxima e cam 310 mm si daca gasesti un amortizor care sa se incadreze... go for it. dar nu sint multe. amortizorul de B12 Kult (dar NUMAI Kult) are fix 310 din cite stiu. Emppu are din asta pe B6 deci sigur merge. cit de mult imbunatateste el poate sa-ti zica da' eu cind m-am vazut cu el avea guma de 180 fara "chicken strips", daca ma pricepi ce vreau sa zic deci cred ca ajuta. mai trebuie sa tii cont ca-ti inalta spatele si daca esti scund poate sa te deranjeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 salut ieri am observat ca kitul de bixenon nu mai functioneaza.a mai avut cineva problema aceasta?cum imi pot da seama daca s-a ars becul sau balastul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Becul de obicei se arde! Balastul poate doar la supra incalzire sau belele pe alternator/releu...dar in rest, nu am auzit de balast ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 nu prea ai cum sa-ti dai seama. balastul ala scoate pulsuri de inalta tensiune, nu-ti baga nasul acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ma tot uit pe ebay..amortizoarele de KultB12 au 310 mm. Si sunt scumpe..noi! Daca le iei SH, atunci mai mere! Dar ce garantie ai ca e bun? Doar sa nimeresti un motor busit... preturile sunt de pe la 400 euro la 620 euro, fara transport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 nu prea ai cum sa-ti dai seama. balastul ala scoate pulsuri de inalta tensiune, nu-ti baga nasul acolo heheh deja inginerul din mine incerca sa faca o schema,dar pana la urma cred ca iau mai intai alt bec(nu de alta dar la balast e un calvar sa ajung unde e pus)...e doar 120ron daca se duce si urmatorul asa repede trec inapoi pe halogen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 eu am pus balastu fix sub rezervor, nu am scos decit plasticul ala triunghiular din fata, tu unde-l ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 eu am pus balastu fix sub rezervor, nu am scos decit plasticul ala triunghiular din fata, tu unde-l ai pus? sub rezervor aproape de locul unde pivoteaza furca si tot prin locul unde este platicul acela(la mine e ornament cromat).oricum daca as fi copil probabil af fi accesul usor asa imi cam manc nervii ca nu-mi intra mainile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 a, am inteles. mie scosul rezervorului mi se pare operatie simpla spre foarte simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Cu exceptia lui KMIHAI ( care e in timisoara si nu poate sa ma ajute atat de rapid ) care mai dezmbembreaza un bandit prin bucuresti ca am nevoie de o scarita de pasager stanga gen .. fast. B6 Kult. Dar cred ca merg si altele. Pretty please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 o nedumerire: am etriere de 1200 kult si 2 pompe de frana, una de 600 pop si una de 1200 kult pop-ul de 600 are etriere flotante in 2 pistonase kult-ul de 1200 are etriere fixe in 4 pistonase pe etrierele de kult 1200 pot folosi pompa de pop 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Incearca si vezi cat de bine franeaza, insa eu zis ca la pompele care se imperecheaza cu etriere flotante presiunea in instalatie e mai mica.. (parerea mea ) Ca idee, desfa cele 2 pompe si verifica sectiunea pistonasului din pompa. La KultB12 trebuie sa fie mai mare Editat Iunie 18, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Macke, conteaza si maneta, adica cita multiplicare mecanica da functie de geometrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 corect, insa intrebarea era doar referitoare la pompa. e adevarat ca maneta poate cumpensa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 corect, insa intrebarea era doar referitoare la pompa. e adevarat ca maneta poate cumpensa .. si maneta nu e prinsa de frina? pompa fiind integrala cu rezervorul e clar ca era vorba de tot ansamblul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Si pompa e prinsa de motocicleta Vishco: de ce vrei sa le combini? Astepti un rezultat superior la franare sau cum?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) omu' are frinele de pe B6 f.utute si a luat fata completa de B12. numai ca rezervorul (care include pompa, remember) de B12 l-a luat julit de la o cazatura si vrea sa puna pompa de B6. ambele pompe merg, nu are legatura cu performantele. Editat Iunie 18, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.