Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

...

eu nu reusesc sa merg fara geaca, fie si 40 de grade. daca nu o am am senzatia in fiecare secunda ca o sa cad. imi da un fel de senzatia de falsa securitate, da' important e senzatia sa fie. in schim,b pantaloni/protectii nu port si nu o sa port niciodata in oras. da' sa nu faceti cum face popa etc.

 

Cu pasager nu se simte deloc. Pare foarte buna explicatia cu amortizorul, pentru ca am si feedbackul destul de mare dat la amortizor.

Am observat tangajul si pe la viteze mai mici (120) dimineata, deci poate sa fie si faza cu vantul. Ma intreb daca si carenatele au aceeasi chestie (?!) .

Deci ar fii bine sa pun un amortizor. Speram sa spuneti asta ca sa am motiv sa cheltuiesc bani :D .

Cea mai tare faza cu vantul am patit-o pe un pod de m-a mutat de pe banda 1 pe banda 2. Nu m-am opus ca nu stiam cand se termina.. rafala, nu podul.

Calin si eu am patit-o tot pe Transfagarasan, tot acolo. Imi facea curu in toate partile si nu am putut sa ma bucur deloc de curbele alea. Ma intreb daca o sa-l repare.

faza e ca eu n-am ajuns pe TF, m-a enervat asa de tare drumul ala ca m-am intors in BV inainte sa incep sa urc.

asa, ca simpla coincidenta :cheers: amortizor gasesti la mine, de GSXR 600/750. merge pe Pop dar e posibil sa-ti trebuiasca kit de inaltare dupa, ca e mai scurt (cred, trebuie sa ma uit cind ajung acasa).

 

eu am o intrebare..calin tu ar trebui sa stii ca ai avut amortizorul in mana: are BUCSI (pe capete, in "inelele" alea)?! Pentru ca daca bucsele sunt duse, atunci se intampla cam ce spuneti voi ...

 

Iceman: la mine nu fac asa acele :D ca e Kult

evident ca are bucse, cum sa fie prins altfel? are bucsa sus si furca jos. bucsa nu e dusa 100%, verific din cind in cind jocul pe acolo. ca sa ajunga sa faca in stilul ala ar trebui sa fie varza, zic eu. amortizorul stock de Bandit chiar este un gunoi chiar si cu bucse noi :10:

 

 

chestia cu miscatul acelor pina in capat si inapoi la contact nu e de moft, e calibrarea "end stop"-ului, adica senzorul de pozitie de la ace sa stie unde e capatul. asta ca trivia :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi daca e reglat bine intinzatorul lantului.

 

Atat timp cat huligan nu se refera la huliganul de fotbal, sunt d-acord!

 

Lantul e intins de 2 saptamani. Reglat bine te referi la ? ?

 

Huligan : a cruel and brutal fellow motorcycle.

 

asa, ca simpla coincidenta :cheers: amortizor gasesti la mine, de GSXR 600/750. merge pe Pop dar e posibil sa-ti trebuiasca kit de inaltare dupa, ca e mai scurt (cred, trebuie sa ma uit cind ajung acasa).

chestia cu miscatul acelor pina in capat si inapoi la contact nu e de moft, e calibrarea "end stop"-ului, adica senzorul de pozitie de la ace sa stie unde e capatul. asta ca trivia :D

 

Mi-s pe Kult deci nu se pupa. Si faza e ca la final de an eu as vrea sa dau kult-ul si sa-mi iau un b6,5 din 2005 sau 2007 ori alt naked dar mai cu umph. Nuj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu reusesc sa merg fara geaca, fie si 40 de grade. daca nu o am am senzatia in fiecare secunda ca o sa cad. imi da un fel de senzatia de falsa securitate, da' important e senzatia sa fie. in schim,b pantaloni/protectii nu port si nu o sa port niciodata in oras. da' sa nu faceti cum face popa etc.

chestia cu miscatul acelor pina in capat si inapoi la contact nu e de moft, e calibrarea "end stop"-ului, adica senzorul de pozitie de la ace sa stie unde e capatul. asta ca trivia :cheers:

Te obisnuiesti fara ea in maxim 2 zile :D

Desi mersesem 2 ani fara geaca pe ciopăre, cand am lasat geaca acasa prima oara pe bandit mergeam f prudent si speriat, dar mi-a trecut.

Oricum, aveam de ales: ori risc sa ma belesc mergand fara geaca, ori risc sa leshin pe motor de cald. Desi nu merg incet sau...legal, nu merg nici riscant sau reising.

la fel: nu faceti ce face popa :10:

 

Lantul e intins de 2 saptamani. Reglat bine te referi la ? ?

Huligan : a cruel and brutal fellow motorcycle.

Mi-s pe Kult deci nu se pupa. Si faza e ca la final de an eu as vrea sa dau kult-ul si sa-mi iau un b6,5 din 2005 sau 2007 ori alt naked dar mai cu umph. Nuj.

Adica daca e reglat in furca bine, sa nu ai mai mult sau mai putin intr-una din parti si sa stea roata stramb.

cu huliganu e de bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohhh buna intrebare: Candidati sunt : GSR 600 -2007 ; Bandit 650 >= 2005; FZ6 ( no year planned ) ; No S-es. Si un speed triple imi suna frumos ...daaar e mai sofisticat ala, mi se pare ca cere mai mult, comunitatea fiind mai mica. N-am calarit nici una din cele spuse. Ceva mai mult cuplu in turatii inferioare sper si cel putin aceeasi comoditate + >= aceeasi manevrabilitate (desi am inteles ca e greu sa pupi manevrabilitate ca la Bandit-zicea unu pe forum la engleji ca e motocicleta pe care o apleaca cel tarziu inainte de o curba si ca ar fi renumita pentru chestia asta ) .Momentan asta e planu. Nu stii cum se manifesta viitoru. In alta parte nu cred ca poti sa te duci spre nakeduri de la bandit. 1200-le e prea agresiv si mai am de papat asfalt pana apuc sa-mi iau unu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z750 adica asta ? :cheers:)

Z750 -2005 suna a exact ce vreau eu. Destul de mult cuplu ... relativ jos ( 8000 rpm ) De abia astept sa il simt sub mine, pe hartie suna purrrRRrrfect. Multam mult de sfat.

Cosmine, te tin minte la urmatoarea intalnire :D.

Toate sunt de incercat. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z750 adica asta ? :cheers:)

Z750 -2005 suna a exact ce vreau eu. Destul de mult cuplu ... relativ jos ( 8000 rpm ) De abia astept sa il simt sub mine, pe hartie suna purrrRRrrfect. Multam mult de sfat.

Cosmine, te tin minte la urmatoarea intalnire :D.

Toate sunt de incercat. :10:

 

Din pacate are rapoartele de transmisie destul de lungi si nu il ajuta deloc. Vorbesc din carti. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu v-am povestit ce am mai facut la motor.

pai... mi-am pus xenon pe faza lunga. 95 de ron de la userul ovidius de pe forum. la faruri din astea cum am eu (duble tip "Dominator") nu se poate pune bixenon, ca nu incape actuatorul ala electromagnetic in carcasa farului. mai exista o varianta cu filament incandescent pe o faza si xenon pe ceallata, dar omu' nu avea. asadar mi-am luat kit cu H7 si am facut un adaptor din soculul unui bec normal H4. ma asteptam ca spotul propriu zis sa fie varza (tocmai de asta l-am pus pe faza lunga) dar a iesit mult mai bine decit ma asteptam. balastul e fixat cu soricei sub rezervor. il am deja de citeva saptamini si se pare ca nu il deranjeaza caldura (in oras merg tot timpul cu faza lunga).

Mesaj completat

PS: ala e CBR-ul vecinului de la etaju' 6

post-24366-1276800051_thumb.jpg

post-24366-1276800055_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

balastul e slim, nu?!

se vede bine...chiar orbitor de bine, si asta in poza :cheers:

balastul nu e slim, are parca 25 mm grosime.

in poza se vede mult mai luminos decit in realitate. sincer sa fiu lumina nu mi se pare mult mai intensa decit cea de la bec (am Philips Extreme Vision sau ceva de genul, care e o porcarie scumpa si nimic mai mult), in schimb e alba (6500K) si in felul asta se observa mult mai bine.

oricum, nu am remarcat vreo schimbare de atitudine din partea conservarilor. cred ca abia daca mi-as monta TIR la motocicleta ar incepe sa mai dea prioritate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cu pasager nu face asa e posibil sa simti beshina de amortizor stock.

nu stiu daca are vreo legatura, da' FWIW.... acum doi ani, cind am fost la intrunire la Brasov, am zis sa ma duc cu un tip din iasi pe Transfagarasan. drumu' Brasov-Fagaras era in reparatie. circulatie doar pe un sens pe multe portiuni iar pe altele nu era pus stratul final de asfalt. pe portiunile astea trecuse un fel de comrpesor care lasa niste santulete mici, in zig-zag (probabil pt ca stratul urmator sa adere bine). ei bine, pe portiunile alea Banditu' meu facea ca naiba, efectiv nu puteam sa tin o trasa nici in linie dreapta si avea tendinta sa o ia razna in toate partile. tipul celalalt era cu un Kawasaki EN500 (chopper, adica mai lung si cu greutate mult mai mare pe spate) si nu parea sa aiba vreo problema. cei 100km de drum din asta m-au facut sa ma intorc in BV din Fagaras, sper sa nu mai am parte de experiente de tipul asta.

Mesaj completat

o ata chestie legata de amortizorul stock de la Bandit. se observa cit de prost e inj special la mersul cu pasager. e o portiune de drum in Iasi pe un pod, in curba la dreapta si simultan la vale, plus ca era (au reparat intre timp) si foarte denivelat. ei bine, portiunea aia am facut-o de multe ori si cu pasager si fara, si pot sa zic ca fara pasager simteam spatele cum se duce cu perseverenta spre exterior, cu pasager sta teapan. diferenta de la cer la pamint.

daca as avea Pop si nu Kult nici n-as mai sta pe ginduri sa-mi pun alt amortizor. la Kult nu prea ai de unde alege pt. ca nu se gasesc amortizoare de pe alte motoare care sa fie suficient de scurte. cred ca pina la urma o sa merg pe amortizor de B12 Kult, ca m-am saturat sa tot caut.

 

m-am linistit partial. si la mine facea la fel (am Kult). cum dadeam de asfalt razuit sau de denivelari in curba (aplecata fiind) isi pierdea stabilitatea si ma simteam ca naiba. CBR-ul F de 600 pe care il am nu face deloc asa de exemplu.

am crezut initial ca e de vina cauciucul pe spate (aveam unul de 180) acu mi-a pus unul nou de 150 (cat scrie la carte) si face la fel adica nu observ o diferenta.

la service mi s-a spus ca e din cauza amortizorului. toate bune si frumoase numai ca unul stock nou (care oricum ziceti ca e un cacao) e vreo 500 euro.

 

deci sa caut un amortizor de B12 kult?... asta rezolva problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am linistit partial. si la mine facea la fel (am Kult). cum dadeam de asfalt razuit sau de denivelari in curba (aplecata fiind) isi pierdea stabilitatea si ma simteam ca naiba. CBR-ul F de 600 pe care il am nu face deloc asa de exemplu.

am crezut initial ca e de vina cauciucul pe spate (aveam unul de 180) acu mi-a pus unul nou de 150 (cat scrie la carte) si face la fel adica nu observ o diferenta.

la service mi s-a spus ca e din cauza amortizorului. toate bune si frumoase numai ca unul stock nou (care oricum ziceti ca e un cacao) e vreo 500 euro.

 

deci sa caut un amortizor de B12 kult?... asta rezolva problema?

treaba e asa (am mai scris dar n-o sa te pun acuma sa sapi).

amortizorul stock de B6 Kult are 295 mm lungime. daca pui altul mai lung, esti limitat la o lungime maxima determinata de gradul maxim de rotatie al bratului de legatura dintre capatul inferior al amortizorului si cadrul (linkage arm in terminologia engleza). cind pui amortizor mai lung bratul ala trebuie sa pivoteze citeva grade in jos, in jurul prinderii de pe cadru. nu poate pivota prea mult, din cauza ca il opresc urechile de prindere a cricului central. in final, lungimea maxima e cam 310 mm si daca gasesti un amortizor care sa se incadreze... go for it. dar nu sint multe. amortizorul de B12 Kult (dar NUMAI Kult) are fix 310 din cite stiu. Emppu are din asta pe B6 deci sigur merge. cit de mult imbunatateste el poate sa-ti zica da' eu cind m-am vazut cu el avea guma de 180 fara "chicken strips", daca ma pricepi ce vreau sa zic :cheers: deci cred ca ajuta.

mai trebuie sa tii cont ca-ti inalta spatele si daca esti scund poate sa te deranjeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul de obicei se arde! Balastul poate doar la supra incalzire sau belele pe alternator/releu...dar in rest, nu am auzit de balast ars :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit pe ebay..amortizoarele de KultB12 au 310 mm. Si sunt scumpe..noi! Daca le iei SH, atunci mai mere! Dar ce garantie ai ca e bun? Doar sa nimeresti un motor busit...

 

preturile sunt de pe la 400 euro la 620 euro, fara transport!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea ai cum sa-ti dai seama. balastul ala scoate pulsuri de inalta tensiune, nu-ti baga nasul acolo :D

heheh deja inginerul din mine incerca sa faca o schema,dar pana la urma cred ca iau mai intai alt bec(nu de alta dar la balast e un calvar sa ajung unde e pus)...e doar 120ron :cheers: daca se duce si urmatorul asa repede trec inapoi pe halogen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus balastu fix sub rezervor, nu am scos decit plasticul ala triunghiular din fata, tu unde-l ai pus?

sub rezervor aproape de locul unde pivoteaza furca si tot prin locul unde este platicul acela(la mine e ornament cromat).oricum daca as fi copil probabil af fi accesul usor asa imi cam manc nervii ca nu-mi intra mainile :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu exceptia lui KMIHAI ( care e in timisoara si nu poate sa ma ajute atat de rapid ) care mai dezmbembreaza un bandit prin bucuresti ca am nevoie de o scarita de pasager stanga gen .. fast. B6 Kult. Dar cred ca merg si altele. Pretty please :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...