Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos, crash bar-uri am mai gasit si eu dar nu reusesc sa dau de crashpad decat undeva prin polonia.

Editat de Ciprian Gabriel Butacu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am tot rasfoit aria "service si intretinere", dar tot nu am gasit un raspuns la problema mea.

Ce ulei ar fi mai bun pentru mers preponderent in oras, vara?

Mentionez ca nu folosesc motoreta daca temperatura e sub 10 grade.

Pana in prezent am folosit Motul 10w40, cum recomanda manualul, insa as fi vrut sa trec la 15w50, avand in vedere regimul de ultilizare mentionat.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa treci fara teama la 15w50, dar renunta la MoRtul!

Eu am fost multumit de Belray exs, dar am auzit lucruri bune despre Eneos si o gramada de alti producatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bandit răcit numai cu ulei , e suficient 10w50 , rezista mai bine la temperaturi mari ale motorului , nu se rupe pelicula. In schimb daca ai bandit răcit și cu apa , poți să mergi in continuare numai cu 10w40.

Nu știu de ce moțul are atâția hateri , eu zic că și 5100 e ok dacă nu vrei sa dai banii pe full sintetic 7100.

Oare cine a inventat tehnologia ester ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea

 

Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun

Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea

 

Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun

Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km

Eu am luat ptr banditul meu de 1200 - Yacco MVX Race 15w50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea

 

Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun

Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km

Ce inseamna reparatii ? Al meu e din 96 are 75k acum pe ceas, dar cred ca real are undeva la 150k. Inafara de reglat supape, nu am umblat la motor din alte cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zven

placute de frana , ulei si filtru ...., nici macar lantul nu i l-am schimbat . L-am luat la 30k si pare sa fie pe bune , ca stiu proprietara ( o tipa din Italia care avea 54 de ani atunci )

 

@AparTeGeorge

Daca ochi oblici da in carte 10W40 stie el de ce face asta ,...iar daca vrei sa mergi supersportiv cu el , numai pe rosu , nu cred ca banditului ii prieste sa il tii in blana cu turatia , ca nu este GSX-R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zven

placute de frana , ulei si filtru ...., nici macar lantul nu i l-am schimbat . L-am luat la 30k si pare sa fie pe bune , ca stiu proprietara ( o tipa din Italia care avea 54 de ani atunci )

 

@AparTeGeorge

Daca ochi oblici da in carte 10W40 stie el de ce face asta ,...iar daca vrei sa mergi supersportiv cu el , numai pe rosu , nu cred ca banditului ii prieste sa il tii in blana cu turatia , ca nu este GSX-R

Am mai intrebat si eu pe ici pe colo,mecanici vechi in domeniu si cu experienta (Duțu,de la kawa, Stan din balta alba) si mi-au zis sa bag fara probleme 15w5o ca ii face mult mai bine iar asta cu ce recomanda producatorul este cu dus si intors si e mult de discutat pe tema asta , acum plm, ramane de vazut ,cat despre mers numai in rosu, nu pot spune ca merg numai in rosu, mai tot timpul merg in prima jumatate a turometrului dar sunt si perioade cand mă anturez cu lumea la vreo iesire si merg mai mult in a doua jumatate a turometrului - 5000-10.000 ture ptr ca Banditul de 1200 chiar are ceva de spus dupa 6000 de ture...

Si faza cu "priitul" stai linistit ca ii priesc banditului turele, atata timp cat sunt in mers si are ulei bun nu are nici o problema

» Post actualizat in 14 Mar 2018 11:14

Daca te vei uita pe youtube, ai sa vezi multe streetfightere facute din bandit de 1200 iar pe la intruniri multe burn'uri in asa hal date de sar scantei pe toba si inrosesc galeriile pana la toba ,si tinute in limitare minute in sir pe loc ,nu am vazut unul sa se blocheze ,in schimb am vazut motoare racite cu apa sa cedeze la burn'uri date si la tinut mana in limitate

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Caut cu disperare un suport de scarita stanga spate pentru un B12 din 99 (Se potrivesc suportii din intervalul 96-99). Daca aveti de vanzare sau cunoasteti vreunul disponibil va rog sa-mi dati mesaj. Nu gasesc nimic pe OLX sau bikeshop, parca nu mai dezmembreaza nimeni banditi in tara.

Asfalt uscat si "Hai CALDURAAAA!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut baieti

Si eu am nevoie de un radiator pentru un Bandit 1250 SA din 2008, poate auziti ceva. Al meu a fost refacut dar nu sunt multumit cum raceste (porneste electroventilatorul cam des si cand n-ar prea trebui).

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Are cineva de vanzare consola de comenzi de pe partea stanga (semnalizari/faruri). La mine s-a pierdut butonul de "PASS" (flash).

Motocicleta este un GSF600 Bandit din 2004

 

Multam

Editat de silviu2688
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am eu asa ceva (bloc comenzi), de unde esti?

Salut. Sunt in Bucuresti

» Post actualizat in 11 Apr 2018 10:39

Salut!

 

Ma poate indruma cineva catre ca un service ok in Bucuresti? Trebuie sa curat si sa sincronizez carburatoarele la Banditul de 600.

Pe unde am mai sunat se poate doar saptamana viitoare si as fi vrut pana vinerea asta...

:)

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut! Am lansat in urma cu aproximativ o luna o intrebare legata de schimbul de ulei, anume, sa trec de la 10w40 la 15w50.Vad ca mai multa lume a facut aceasta trecere si voiam sa intreb daca a intampinat cineva vreo particularitate. De exemplu in cazul meu (GSF600-2001) in treapta 3,4,5 daca o fortez, de la 7000 incolo scapa(slip) ambreiajul.Am mai sapat pe diferite forumuri si multi au spus ca fiind uleiul mai subtire ambreiajul se poate comporta astfel.inainte de a schimba uleiul, nu conta cat de abuzata era motoreta, nu se comporta astfel.
Revin cu intrebarea, a mai observat cineva astfel de comportament in situatia mai sus mentionata?
Multumesc

Editat de MrZee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...