MotoRocker Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 si cum ramane cu galeria? a strans-o careva pana acum, ati avut nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 datorita coeficietul de dilatare diferit aluminiu-otel(bloc motor-surub) si a vibratiilor eu consider ca nu este exclus in timp sa apara desfilatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) cum adica etrier fix si etrier flotant ? nu stiu daca la modelul tau etrierele fata sint flotante, dar la Kult si Pop (1995-2003) sint. adica nu are pistonase decit pe o singura parte (economie). pentru ca totusi sa fie pozibila frinarea, o jumatate a etrierului (cea fara pistoane) gliseaza in cealalta cu ajutorul unor cuie. sistemul genereaza o groaza de probleme. la nici o motocicleta sport n-o sa vezi asa. datorita coeficietul de dilatare diferit aluminiu-otel(bloc motor-surub) si a vibratiilor eu consider ca nu este exclus in timp sa apara desfilatare. inseamna ca trebuia sa te chem pe tine cind am scos evacuarile de la a mea beam un PET si-i explicam oleaca de fizica la evacuarea aia, ca de mine n-au ascultat kkturile de suruburi acuma serios, la Vishco au iesit foarte usor, da' el pe Pop le are de inox, ale mele-s otel penal. acum am si eu tot de inox. Editat Iunie 21, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 nu stiu daca la modelul tau etrierele fata sint flotante, dar la Kult si Pop (1995-2003) sint. adica nu are pistonase decit pe o singura parte (economie). pentru ca totusi sa fie pozibila frinarea, o jumatate a etrierului (cea fara pistoane) gliseaza in cealalta cu ajutorul unor cuie. sistemul genereaza o groaza de probleme. la nici o motocicleta sport n-o sa vezi asa. aha chiar m-am uitat acum 2 saptamani la un hornet 2008 sau 2009 si pe fata nici ala nu are pistonase pe ambele parti , o porcarie de ss stiu , toate au Mesaj completat nu stiu daca la modelul tau etrierele fata sint flotante, dar la Kult si Pop (1995-2003) sint. adica nu are pistonase decit pe o singura parte (economie). pentru ca totusi sa fie pozibila frinarea, o jumatate a etrierului (cea fara pistoane) gliseaza in cealalta cu ajutorul unor cuie. sistemul genereaza o groaza de probleme. la nici o motocicleta sport n-o sa vezi asa. aha chiar m-am uitat acum 2 saptamani la un hornet 2008 sau 2009 si pe fata nici ala nu are pistonase pe ambele parti , o porcarie de ss stiu , toate au merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Nu e chiar o porcarie, exista argumente pro si contra. La cel flotant, pistonasele imping placuta pe disc, dupa care, din cauza fortei de impingere a pistonaselor si pentru ca placuta este lipita de disc, acestea (pistonasele) nu se mai pot deplasa, ducand la impingerea etrierului in directia opusa celei in care pistonasele imping placuta pe disc. Urmare aceste miscari a etrierului, cealalta placuta este "trasa" spre disc si astfel discul este prins sandwish!! Avantaje: un disc mai uzat/ovalizat/ etc va frana, chiar daca va vibra! Costuri reduse; Dezavantaje eficienta la franare; La etrierul fix, un disc ovalizat poate rupe etrier/placuta...asta pentru ca una din placute poate presa discul inainte de a presa si celalalt. Este insa mult mai eficienta franarea cu etrierele fixe! Costuri ridicate! Editat Iunie 21, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Are cineva idee ce serie au rulmentii de la jug la un bandit 600 din 97? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 acum ziceti-mi si mie ce amortizoare spate merg la banditul kult de 600. in afara de ala de B12 kult. ceva de gsxr nimic? si care ar fi cel mai indicat. am gasit un post pe un site german cu unu care isi pusese pa b12 kult amortizor reglabil (cu gaz) de gsr 1100... daca merge pe b12 nu o merge si pe b6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 intreaba-l daca i-a ridicat spatele. daca i l-a ridicat inseamna ca nu merge pe B6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salut baieti! Sunt pe cale sa imi iau un badit de 400 cc din '97. Spuneti-mi, va rog, se mai gasesc piese pt acest model?? Nu as vrea sa dau banii de pomana mai ales pe praful asta... Banditul e ok, l-am probat, nu plange pe nicaieri, l-am pornit la rece, la cald ...in fine, sunt pornit sa il iau. Cred ca e potrivit pt un incepator. Mai ramane problema pieselor... Multumesc anticipat pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Piese se gasesc, nu-ti fa probleme! Ideea e ca... de unde il iei, ce bani ... ca e posibil sa iti iei 600 in aceiasi bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Piese se gasesc, nu-ti fa probleme! Ideea e ca... de unde il iei, ce bani ... ca e posibil sa iti iei 600 in aceiasi bani! 1000 iepuroi de la un baiat din Cta. La banii astia nu cred ca gasesc de 600...si fiind incepator, ma cam feresc de 600. Multam fain. M-ai linistit, pot sa il iau cu inima impacata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Ca incepator, bandit de 600 este foarte bun... e foarte prietenos, nu smuceste, nu te surprinde cu puterea ascunsa, e foarte manevrabil, e usor... plus ca arata un pic mai bine decat un bandit 400. la pret chiar nu ma bag pentru habar n-am cu cat se mai vand motoarele acum, so... las pe altcineva sa spuna daca se gasesc b6 la 1000 E. Oricum, orice ai alege, multa bafta, multi km si bine ai venit in clubul posesorilor de banditi! Cheers! Editat Iunie 22, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 fiind incepator, ma cam feresc de 600. bag seama ca n-ai citit lucrarea mea de doctorat "Mituri si eresuri in motociclismul romanesc". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 /index.php?showtopic=541234 asta e banditul ce tre' sa vina la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 /index.php?showtopic=541234 asta e banditul ce tre' sa vina la mine! mie-mi place cum arata!oricum,multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Multam pt primirea calduroasa. Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salut baieti!Sunt pe cale sa imi iau un badit de 400 cc din '97. Spuneti-mi, va rog, se mai gasesc piese pt acest model?? Nu as vrea sa dau banii de pomana mai ales pe praful asta... Banditul e ok, l-am probat, nu plange pe nicaieri, l-am pornit la rece, la cald ...in fine, sunt pornit sa il iau. Cred ca e potrivit pt un incepator. Mai ramane problema pieselor... Multumesc anticipat pt raspuns. Da' de ce vrei tu neaparat banditul de 400 din '97? iti spun eu, care mi l-am luat ca e frumos, super pt incepator, insa o sa ai probleme cu el. nu te astepta sa mearga ca nou pt ca e imposibil. cu siguranta vei avea multe piese de schimbat la el doar la o prima vedere si astea se gasesc greu. il am de o luna si o saptamana si abia ieri am reusit sa ies cu el pt ca am avut probleme cu:bateria, releul de incarcare, acum cu semeringurile si sper din suflet sa nu fie si alternatorul. ieri am plecat la plimbare si mi s-a oprit in mers fix langa bloc. S-A OPRIT! unele piese se potrivesc cu modele de bandit 600 fabricate intre '95-'97, e migalos sa cauti, d'apai sa gasesti! gandeste-te foarte bine inainte sa-l iei, altfel presimt ca o sa facem schimb de numere de tel si ca o sa avem facturi foarte mari incercand sa gasim rezolvari la problemele mobrelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Da' de ce vrei tu neaparat banditul de 400 din '97? iti spun eu, care mi l-am luat ca e frumos, super pt incepator, insa o sa ai probleme cu el. nu te astepta sa mearga ca nou pt ca e imposibil. cu siguranta vei avea multe piese de schimbat la el doar la o prima vedere si astea se gasesc greu.il am de o luna si o saptamana si abia ieri am reusit sa ies cu el pt ca am avut probleme cu:bateria, releul de incarcare, acum cu semeringurile si sper din suflet sa nu fie si alternatorul. ieri am plecat la plimbare si mi s-a oprit in mers fix langa bloc. S-A OPRIT! unele piese se potrivesc cu modele de bandit 600 fabricate intre '95-'97, e migalos sa cauti, d'apai sa gasesti! gandeste-te foarte bine inainte sa-l iei, altfel presimt ca o sa facem schimb de numere de tel si ca o sa avem facturi foarte mari incercand sa gasim rezolvari la problemele mobrelor. Hai maaa ... nu speria omu' Se intampla ... la oricare bandit, si oricare motocicleta .. asta nu inseamna ca toate de 400 sunt parashute ... sau nu sunt fiabile ... Depinde de multe aspecte. Cum l-a intretinut fostul proprietar ... cum il intretine viitorul ... etc. Nu zic ca al tau n-a fost intretinut ... sau tu nu l-ai intretinut ... dar deobicei problemele se leaga ... se phoote releu, din cauza lui, se mai duce si alternatorul, apoi crapa bateria .. etc ... se tin lantz. Daca observi problemele din timp ... se pot remedia "de la radacina" si atunci lantul se opreste. Uite SAM78 are bandit de 400 ... e drept, cred ca an mai vechi, dar e super multumit de el, si merge foarte fain. Nu exista lucru Second Hand care sa fie ca nou ... si nici lucru Nou nu mai e cum era o data ... Cred ca omul stie in ce se baga ... altfel si-ar lua una noua ... Bafta bobitza! E dragutel ... pare ingrijit. Sa ai parte de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 nu vreau sa-l sperii. nu sunt subiectiva si chiar imi place motocicleta asta! este foarte frumoasa si potrivita pt incepatori. doar ca problemele astea te fac sa te gandesti de ce dracu' n-ai asteptat sa-ti permiti una noua. spun doar ca piesele se gasesc greu si asta e o realitate "simtita" pe pielea mea. poate n-o avea ghinionul meu, ce sa zic, doar ca e frustrant sa o vad cat e de frumoasa si sa nu ma bucur de ea(ieri m-am bucurat de ea de la 19 pana la 23 si tot mi s-a oprit IN MERS!!!! langa casa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 nu vreau sa-l sperii.nu sunt subiectiva si chiar imi place motocicleta asta! este foarte frumoasa si potrivita pt incepatori. doar ca problemele astea te fac sa te gandesti de ce dracu' n-ai asteptat sa-ti permiti una noua. spun doar ca piesele se gasesc greu si asta e o realitate "simtita" pe pielea mea. poate n-o avea ghinionul meu, ce sa zic, doar ca e frustrant sa o vad cat e de frumoasa si sa nu ma bucur de ea(ieri m-am bucurat de ea de la 19 pana la 23 si tot mi s-a oprit IN MERS!!!! langa casa) Asta e pagina 666 Sper sa scrieti numa' lucruri bune ... Deci Valo ... daca am avea toti bani de motorete noi .. cine dracu ar mai muncii in tzara asta ? Sa fim seriosi ... un bandit nou 5790 euro (fara taxe) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Nu vreau sa creez vreo polemica, dar orice patzanie povestita de voi ma ajuta sa imi fac o parere si astfel sa iau o decizie. Stiu ca un sh nu se compara cu una nou-noutza, dar nici banii investiti nu sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 acum, cred ca imi vars frustarrile pe aici, gandindu-ma ca sunteti banditi si ca ma intelegeti:)) repet, nu vreau sa-l sperii, dar realitatea e asta:greu cu piese(nu pot fi combatuta aici!!!), care mai sunt si al dracu' de scumpe...asta e! am vrut-o, muncesc pt ea. oricum, toate sh-urile au probleme ascunse, asta-i clar! si trebuiesc luate prin eliminare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu, pana cum, am intalnit doi banditi de 400 in stare foarte buna (sam78 si un fost coleg de serviciu). motoretele functioneaza impecabil (lasand la o parte micile probleme cauzate de varsta). faza e ca nu l-am auzit pe niciunul dintre ei sa se planga ca nu gasesc piese. nu zic ca sunt pe toate drumuril, pentru ca din ce am observat, b4 e destul de rar, in romania cel putin. dar daca stii sa cauti, sigur gasesti, si daca te straduiesti un pic mai tare, sigur gasesti piesa respectiva si la un pret decent. multa bafta bobitza cu alegerea facuta, si ValoXM, multa bafta in repararea micului talhar. Sa va bucurati de banditi ca merita toata aprecierea noastra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 acum, cred ca imi vars frustarrile pe aici, gandindu-ma ca sunteti banditi si ca ma intelegeti:))repet, nu vreau sa-l sperii, dar realitatea e asta:greu cu piese(nu pot fi combatuta aici!!!), care mai sunt si al dracu' de scumpe...asta e! am vrut-o, muncesc pt ea. oricum, toate sh-urile au probleme ascunse, asta-i clar! si trebuiesc luate prin eliminare... Varsa-le ... suntem psihologi buni Ne plac frustrarile fetelor Eu sunt gixxerist ... cu motor de bandit, asa ca te inteleg ... si am discutat pe tema "mecanicului" tau. Sa stii ca toate piesele de la motociclete sunt scumpe, inafara de garnituri si semiringuri. Practic, mai mult de 30% din veniturile unei marci de motocicleta vine din vanzarea pieselor de schimb. Cele mai scumpe piese sunt cele care-ti trebuie dupa cazatura : carene, autocolante originale, capace laterale motor, scarite, leviere, etc. N-ai ce-i face ... sa nu crezi ca unul cu o honda sau un kawasaki nu plateste tot atat de mult pe releu ... fi sigura ca plateste la fel. Sau macar raportul dintre pretul sa zicem bandit / gsxr se reflecta si in pretul pieselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 tocmai pt ca a fost dragoste la prima(si a 3-a) vedere, nu o las. e calutul meu si trag pt el acum. nu vreau sa fiu catalogata drept rautacioasa, poate am avut doar eu ghinion, insa pe termen lung,m tre' sa stii la ce sa te astepti, ref. la piese. Baiatul mi-a scris(sper ca nu comit vreo indiscretie) ca vanzatorul vine pe ea din alt oras, la el. Cred ca e un lucru bun..tutosiale si sfaturi de "la ce sa te uiti cand cumperi un sh" ii trebuiesc acum. eu sunt paranoica,mai nou, si ma gandesc ca poate vanzatorul vrea sa-i arate ca mobra merge impecabil, sau e disperat sa scape de ea;(si eu ,la drum intins, n-am nici cea mai mica problema cu ea) Cosmin, thx. OFF:am scapat de pagina 666? Mesaj completat Varsa-le ... suntem psihologi buni Ne plac frustrarile fetelor Eu sunt gixxerist ... cu motor de bandit, asa ca te inteleg ... si am discutat pe tema "mecanicului" tau. Sa stii ca toate piesele de la motociclete sunt scumpe, inafara de garnituri si semiringuri. Practic, mai mult de 30% din veniturile unei marci de motocicleta vine din vanzarea pieselor de schimb. Cele mai scumpe piese sunt cele care-ti trebuie dupa cazatura : carene, autocolante originale, capace laterale motor, scarite, leviere, etc. N-ai ce-i face ... sa nu crezi ca unul cu o honda sau un kawasaki nu plateste tot atat de mult pe releu ... fi sigura ca plateste la fel. Sau macar raportul dintre pretul sa zicem bandit / gsxr se reflecta si in pretul pieselor. frustrarile fetelor legate de motocilete, banuiesc, ca doar nu esti kamikaze sa le auzi pe toate:)) asa e cu piesele, eu doar am fost surprinsa sa vad cate cautari se fac pt o piesa pt banditel din '97...unele nu se gasesc in SUA, trebuiesc comandate din Japonia, unele merg de pe alte modele dar tre' sa te incadrezi intre niste ani.... puii mei, sa fie Dracul meu sanatos si ale voastre..si sa iasa soarele ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.