darkwolf Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Merci . Pacat. Am crezut ca e roman ! speram sa iau ceva relatii Pentru cine e mai ager la privire,cutia si grupul sunt de simson,sau de ce ?! da cutia si diferentialul sunt de simsonin rest ce se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frank Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 stiu un tip care a pus un motor VW aircooled pe cutie+grup de simson cu o flansa adaptoare, jumate din arcurile din ambreiajul broastei scoase, fatza (inclusiv o parte din cadru) de pe ceva IJ (planeta parca) o ducea la intalniri intr-o duba (tot VW). este pe undeva intr-un topic o poza cu contraceptia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Pentru cine e mai ager la privire,cutia si grupul sunt de simson,sau de ce ?! Cutie de Simson,da,cu flansa de adaptare. Daca nu se grabeste prietenul tau cu motorul ala de vw 1,6,cred ca pana la urma am sa-l inghesui eu intrun cadru taiat de r35,sa vad ce-o iesi. Au reusit si altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Cutie de Simson,da,cu flansa de adaptare. Daca nu se grabeste prietenul tau cu motorul ala de vw 1,6,cred ca pana la urma am sa-l inghesui eu intrun cadru taiat de r35,sa vad ce-o iesi. Au reusit si altii. Mare pacart de cadru ! Pe mine ma tenteaza varianta '"poloneza"', ca eu am deja un motor boxer ca ala din clip . Cat despre ce are de gand colegu', asta nu am idee,de cand i-am dat nr. de tel. nu mai stiu nimic.Sper ca n-a iesit ceva nasol, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Nu,nu,stai linistit,omul mi s-a parut ok,numai ca probabil e prins cu treburi.Eu nu ma grabesc oricum si daca mai are interes,cu siguranta ma va contacta. Sigur ca e pacat de cadru,numai ca ce s-o putut strica pe el s-a stricat deja,adica i-au modificat spatele.Pe mine unul nu ma tenteaza sa refac acea zona,mai ales ca stiu ca nu va iesi niciodata cum a fost.In plus e numai bun de pus un motor mare pe el ptr. ca nu are delimitare intre zona motor/cutie vit. si roata de spate si ar fi suficient loc de jonglare acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Hai cu niste roti de Ij, poate stie cineva de la ce or fi. Si o juma de rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
69R69S Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 are cineva habar despre urmatoarele? an fabricatie, ce au echipat , motorul ce capacitate? claxonul e de vanzare? scrie ceva pe el? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Ajutor identificare Ceas : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Hai cu niste roti de Ij, poate stie cineva de la ce or fi. Si o juma de rezervor. Jumatea de rezervor e de Puch S4 sau GS, anii 40, iar prima roata este de Indian. A doua roata stie cineva? Editat Aprilie 21, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebi2006bc Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 stie cineva de la ce motocicleta provine?e pe 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) E de la Zundappul meu de 500, multumesc frumos ca mi-o faci cadou/vinzi. Â Editat Mai 15, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebi2006bc Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 E de la Zundappul meu de 500, multumesc frumos ca mi-o faci cadou/vinzi. Â ok.vb pe privat.te sun miine cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Salve! Pinioanele si axele cu came din foto is neclare. Stie cineva ce e cu ele? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ajutor identificare Ceas : Salut! Ceasornicul provine de la o utilitara GAZ, model 63 sau 69 ( stramosii IMS-ului ). Am avut un GAZ 69. Daca te intereseaza, am un ceas vitezometru identic in perfecta stare, cred ca si alte elemente de la bord. Numai bine! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Merci Vlad ptr ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_rosu5 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) ma poate ajuta cineva cu identificarea motocicletei ? ironia a facut ca dunga ceea a gardului sa cada fix pe mijlocul siglei,poza e facuta de departe si nu a putut sa mearga mai aproape de gard -motorul e in Livada,sau ceva de genul,intr-o curte cu vechituri Editat Mai 17, 2012 de dani_rosu5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 ma poate ajuta cineva cu identificarea motocicletei ? Atala Rizzato Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_rosu5 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 merci de raspunsul rapid inca o chestie legata de motoreta asta-ce pasi trebuie parcursi pentru a putea circula cu ea? din putinele informatii despre ea,cred ca are 48cc nu ma refer la reconditionare ma intereseaza partea cu inmatriculatul & co-trebuie inmatriculata? are nevoie de acte? intreb toate astea deoarece un prieten este tentat sa o cumpere,dar nu vrea sa o tina in vitrina;cele mai mari sanse is ca motorul nu are acte........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Daca nu are acte poate doar sa stea in vitrina. Important e sa nu ajunga la fier vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 merci de raspunsul rapid inca o chestie legata de motoreta asta-ce pasi trebuie parcursi pentru a putea circula cu ea? din putinele informatii despre ea,cred ca are 48cc nu ma refer la reconditionare ma intereseaza partea cu inmatriculatul & co-trebuie inmatriculata? are nevoie de acte? intreb toate astea deoarece un prieten este tentat sa o cumpere,dar nu vrea sa o tina in vitrina;cele mai mari sanse is ca motorul nu are acte........ Poti sa o inmatriculezi lejer pe primarie cu numar galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Actele necesare înregistrării scuterelor, mopedelor Âşi motoretelor Condiții tehnice: capacitatea cilindrică max. 50 cm Viteză max. 45 Km/h Putere max. 4 kw - numai pentru vehihulele electrice 1.FIÂŞĂ DE ÎNREGISTRARE - Se completează de către solicitant,scris la maÂşină sau la calculator , datele despre deținător (A) Âşi datele despre vehicul ( 2.ACTUL DE IDENTITATE AL SOLICITANTULUI (în original Âşi copie pentru persoane fizice) - CERTIFICATUL DE ÎNMATRICULARE AL SOLICITANTULUI (în original Âşi copie pentru persoane juridice, însoțit de delegație tip) 3.ACTUL DE PROPRIETATE ASUPRA VEHICULULUI (în original Âşi copie) 4.DOVADA EFECTUĂRII INSPECĂIEI (în original Âşi copie) - pe care să se menționeze că vehiculul este apt de a circula pe drumurile publice Âşi nu prezintă pericol pentru participanții la trafic. 5.CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI (în original Âşi copie) 6.DOVADA PLĂĂII TAXEI DE ÎNREGISTRARE(în original Âşi copie) - În valoare de 40 RON, plătită în contul RO92TREZ70121360250-01, deschis la Direcția de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 1. 7.DOVADA PLĂĂII CONTRAVALORII CERTIFICATULUI DE ÎNREGISTRARE (în original Âşi copie ) - În valoare de 24 RON, plătită în contul RO92TREZ70121360250-02, deschis la Direcția de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 1. 8.DOVADA PLĂĂII CONTRAVALORII PLĂCUĂEI CU NUMĂRUL DE ÎNREGISTRARE (în original Âşi copie ) 1.Plăcuțele cu numerele de înregistrare Âşi certificatele de înregistrare se înmânează personal solicitantului sau delegatului acestuia. 9.DOVADA PLĂĂII CONTRAVALORII ASIGURĂRII OBLIGATORII A VEHICULULUI PENTRU MINIM 6 LUNI Astea sunt de la Bucuresti, dar valabile in toata tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Motor necunoscut. Jap, Mag sau Ajs? Mda, se pare ca este un AJS. Eu am centrat, eu am dat cu capul si nemtii si finlandezii mi-au raspuns, informati cotropitorii astia. Editat Mai 19, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 de la ce este roata pe 19?merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Actele necesare înregistrării scuterelor, mopedelor Âşi motoretelor Condiții tehnice: capacitatea cilindrică max. 50 cm Viteză max. 45 Km/h Putere max. 4 kw - numai pentru vehihulele electrice 1.FIÂŞĂ DE ÎNREGISTRARE - Se completează de către solicitant,scris la maÂşină sau la calculator , datele despre deținător (A) Âşi datele despre vehicul ( 2.ACTUL DE IDENTITATE AL SOLICITANTULUI (în original Âşi copie pentru persoane fizice) - CERTIFICATUL DE ÎNMATRICULARE AL SOLICITANTULUI (în original Âşi copie pentru persoane juridice, însoțit de delegație tip) 3.ACTUL DE PROPRIETATE ASUPRA VEHICULULUI (în original Âşi copie) 4.DOVADA EFECTUĂRII INSPECĂIEI (în original Âşi copie) - pe care să se menționeze că vehiculul este apt de a circula pe drumurile publice Âşi nu prezintă pericol pentru participanții la trafic. 5.CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI (în original Âşi copie) 6.DOVADA PLĂĂII TAXEI DE ÎNREGISTRARE(în original Âşi copie) - În valoare de 40 RON, plătită în contul RO92TREZ70121360250-01, deschis la Direcția de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 1. 7.DOVADA PLĂĂII CONTRAVALORII CERTIFICATULUI DE ÎNREGISTRARE (în original Âşi copie ) - În valoare de 24 RON, plătită în contul RO92TREZ70121360250-02, deschis la Direcția de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 1. 8.DOVADA PLĂĂII CONTRAVALORII PLĂCUĂEI CU NUMĂRUL DE ÎNREGISTRARE (în original Âşi copie ) 1.Plăcuțele cu numerele de înregistrare Âşi certificatele de înregistrare se înmânează personal solicitantului sau delegatului acestuia. 9.DOVADA PLĂĂII CONTRAVALORII ASIGURĂRII OBLIGATORII A VEHICULULUI PENTRU MINIM 6 LUNI Astea sunt de la Bucuresti, dar valabile in toata tara. Se pare ca nu in toata tara.(vorbesc din experienta) Editat Mai 22, 2012 de etarulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Salutare tuturor! Va rog o mana de ajutor din partea celor care cunosc, au avut, sau mai au asa ceva. Este un motoras in 4 timpi, capacitate cca. 200 cmc. pe care vroiam sa-l restaurez si sa-l pun in functiune. Ii lipsesc din pacate capacul dinspre ambreiaj (pe care se afla probabil si comanda acestuia), pistonul si boltul, sistemul de aprindere, dar dintre acestea capacul ambreiajului este cel mai important, restul se rezolva cumva. Vroiam sa stiu in primul rand de la ce motocicleta provine exact. Sunt interesat sa-l completez cu piesele lipsa, eventual daca pot gasi si restul motocicletei pentru un proiect de restaurare, asa ca daca ma poate ajuta careva... Sunt deschis oricarei colaborari. Numai bine! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.