halex Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 care va uitati la paris-dakar ati vazut yamaha cu tractune integrala??e super misto! se spune ca poti merge mult mai tare prin curbe deoarece cum pierzi aderenta in spate, trage fata si te scoate. la fel pe teren alunecos sau nsipos. tractiunea pe fata e pneumatica (ca la chestia aia de sparg asfaltul cu ea - pick-hammer). o pompa pozitionta in baia de ulei si actionata de un lant transmite presiunea la roata fata si cupleaza doar atunci cand roata din spate pierde aderenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halex Postat Ianuarie 7, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2004 detaliiii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 din ce stiu eu nu este nici un fel de dozare pentru forta transmisa rotii fata.trege tot timpul la fel,nu doar in momentele grele.solutia e interesanta si se pare ca are suficiente avantaje pentru a se dezvolta ideea.marele dezavantaj imi pare insa greutatea suplimentara adaugata rotii fata, insa e ceva nou.poate peste 10 ani o sa me miram cum puteam sa mergem pe motorete cu tactiune doar spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 Daca nu reusesc cei de la Yamaha sa se impuna cu prototipul intr-o competitie de gen nu cred ca va intra in productie (pt ca reclama vinde marfa). Dupa ce reusise sa castige etapa a 2 a (in Spania) Yamaha este pe locul 15 la general (conform Eurosport din 6 ianuarie). Poate o fi de vina si motorul mai mic de 450 cc si 45 CP, fata de KTM-urile 660 LC 4 Rally Raid si 90 LC 8 care in versiunea de serie au vreo 93 CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 tot Wr 450 F scula o am in garaj da nu integrala stie cineva se poate achizitiona sistemu si daca da de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 dupa cum vad eu problema cred ca e mai degraba hydraulik decat pneumatic. Puterea este mult mai mare pe ulei de cat pe aer si daca era aer nu erau 2 conducte era numai 1 pentru ca aeru nu trebuie recirculat. Eu zic ca 100% E CU ULEI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 Daca nu reusesc cei de la Yamaha sa se impuna cu prototipul intr-o competitie de gen nu cred ca va intra in productie (pt ca reclama vinde marfa).Dupa ce reusise sa castige etapa a 2 a (in Spania) Yamaha este pe locul 15 la general (conform Eurosport din 6 ianuarie). Poate o fi de vina si motorul mai mic de 450 cc si 45 CP, fata de KTM-urile 660 LC 4 Rally Raid si 90 LC 8 care in versiunea de serie au vreo 93 CP DE UNDE AI SCOS CA WR 450 ARE NUMAI 45 CAI ARE CATRE 57-60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Ianuarie 8, 2004 Share Postat Ianuarie 8, 2004 Asa a zis comentatorul de la Eurosport: 45 CP sa mor eu de nu! Si mie mi se pare putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 8, 2004 Share Postat Ianuarie 8, 2004 sistemu este hidraulic desigur.e un sistem de 3 pistonase care imping in angrenaj.e clar ca pt a avea suficienta forta un sistem pt aer trebuia sa fie o pompa f mare.poate ca wr 2x2 are 45 cp oricum ideea e intesesanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Ianuarie 8, 2004 Share Postat Ianuarie 8, 2004 IAR DISCUTAM DE ASTA???? http://www.pro-bike.ro/bb/index.php?showtopic=3229 http://www.pro-bike.ro/bb/index.php?showtopic=2588 Baieti, daca cititi forumul cu atentie o sa descoperiti multe lucruri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 8, 2004 Share Postat Ianuarie 8, 2004 IAR DISCUTAM DE ASTA???? http://www.pro-bike.ro/bb/index.php?showtopic=3229 http://www.pro-bike.ro/bb/index.php?showtopic=2588 Baieti, daca cititi forumul cu atentie o sa descoperiti multe lucruri noi. Stai usurel nu sari ca telescopu ca noi numa acum am aflat! S-apoi crezi ca am timp sa citesc toate temele de pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Ianuarie 8, 2004 Share Postat Ianuarie 8, 2004 Andrei, daca de fiecare data cand te loghezi verifici doar post-urile noi (link in fereastra, dreapta sus), este foarte usor sa urmaresti totul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 9, 2004 Share Postat Ianuarie 9, 2004 Pai cred ca de asta nu s-a vorbit, se poate si mecanic !!!!!!! daca s-a vorbit ,,,scuze Sunt curios daca o fi facuta de rusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 9, 2004 Share Postat Ianuarie 9, 2004 Da. Interesanta ideea. Probabil mai e un lantz pe partea opusa, care aduce rotatia de la roata din spate, de pe o alta foaie pana la un pinion aproape "coaxial" cu cel care se vede langa furca. Numai ca pinionul din stanga nu e legat de asta din dreapta care se vede printr-un ax rigid, ci printr-o bucata de planetara - o articulatie cardanica practic care sa poata transmite miscarea de rotatie in unghi. Mai complicata mi se pare problema compensarii functionarii telescoapelor de pe fatza... Lantul ar avea o bataie variabila destul de mare... chiar nu inteleg cum ai putea face un asemenea intinzator... aaa.. m-am mai uitat o data pe poza. Se pare ca furca fatza e rigida... deci adio suspensii pe fatza... Hm... la o a doua privire, vad ca pinionul de atac al rotii din fatza este solidar cu furca aia rigida iar lucrul furcii va fi preluat tot de "planetara" respectiva. De fapt "bataia" lantului care vine din spate va fi mult mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Ianuarie 9, 2004 Share Postat Ianuarie 9, 2004 Ultima solutie tehnica pare destul de putin fiabila din punct de vedere al conceptului. Retin ca am vazut cu multi ani in urma un alt prototip 2 X 2 la care tractiunea fata era pe cardan, acesta fiind bagat prin unul din tuburile de la furca. Din motor (cutie de viteze) urca un cardan pana la juguri si de acolo printr-un diferential cobora prin telescop sau pe langa, nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 9, 2004 Share Postat Ianuarie 9, 2004 am un cumparator aici linga mine e prototip sau daca esti destul de dement poti s-o achizitionezi ? da si tu un url Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halex Postat Ianuarie 10, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2004 paris-dakar: yamaha are 45 de cai pentru ca e modificata pentru raliu iar ktm-urile (660cmc) nu au nici ele mai mult de 50 de cai !!! si asta pentru ca sunt construite special ca sa aiba un cuplu motor mare la turatii mici, altfel mori si cu treapta a l-a printre dune pe acolo... nu comparati motoarele de serie cu cele 'speciale'. caii putere nu spun mare lucru. mai important este cuplul motor sau torque-ul sau forta de torsiune sau... etc. yamaha cu tractiune integrala a cazut pe locul 15 acum la paris-dakar (dupa ce s-a aflat pe primul loc in europa) din cauza ca are doar 160 de kg!!!! iar asta e un dezavantaj f mare la etapele de viteza pentru ca nu are stabilitate suficienta in mers... acum e mai clar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoreta007 Postat Ianuarie 13, 2004 Share Postat Ianuarie 13, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoreta007 Postat Ianuarie 13, 2004 Share Postat Ianuarie 13, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoreta007 Postat Ianuarie 13, 2004 Share Postat Ianuarie 13, 2004 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttx Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 Andrei - sitemul a fost dezvoltat de Yam impreuna cu Ohlins si oricum nu e ceva foarte nou !! Prin 1988- 89 - Suzuki a scos un concept -prototip NUDA care era moto de viteza ( ciudatenie mare la vremea aia) si care avea tractiune 2x2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 Andrei - sitemul a fost dezvoltat de Yam impreuna cu Ohlins si oricum nu e ceva foarte nou !! Prin 1988- 89 - Suzuki a scos un concept -prototip NUDA care era moto de viteza ( ciudatenie mare la vremea aia) si care avea tractiune 2x2. stiu stiu da eu vreau sa stiu daca se comercializeaza sistemul si unde mi-ar fi de folos prin padurile pe unde mergem noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 22, 2004 Share Postat Ianuarie 22, 2004 pai spun ei ca te ar ajuta in teren greu(mlastina, namoale) unde spatele se ingroapa in mod normal.trage si fata si te mai ajuta.ma gandesc eu ca la praguri(bolovani,busteni) unde opresti inainte sa asezi roata te ajuta.fata se urca singura, nu tre sa mai impinga spatele.se mai spunea ca ajuta in curba deoarece derapajul e mai usor de controlat, unghiul de ajustare al ghidonului fiind mai mic.tot pe acolo parca se spune ca ajuta si la franarea inainte si in curba, deoarece e mult mai greu sa blochezi fata si sa te versi pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttx Postat Ianuarie 22, 2004 Share Postat Ianuarie 22, 2004 stiu stiu da eu vreau sa stiu daca se comercializeaza sistemul si unde mi-ar fi de folos prin padurile pe unde mergem noi Hai ca intreb si te sun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.