daddyf12 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 sal...revin din nou cu probleme.. am dus scuteru la service..nu imi mai pornea...baietii de acolo mi l au facut sa porneasca..o ia la sfert acum...dar nu se accelereaza ca lumea..merge in "suturi"....baietii de acolo au zis ca ar fi cazul sa schimb carburatorul care e electronic deoarece acesta nu i mai da benzina si aer ca lumea...ei au zis sa i puna unul clasic care sa ii pot regla aerul si benzina cu surubelnita...costa 240 de ron un astfel de carb...ce ziceti sa il schimb?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 sal...revin din nou cu probleme..am dus scuteru la service..nu imi mai pornea...baietii de acolo mi l au facut sa porneasca..o ia la sfert acum...dar nu se accelereaza ca lumea..merge in "suturi"....baietii de acolo au zis ca ar fi cazul sa schimb carburatorul care e electronic deoarece acesta nu i mai da benzina si aer ca lumea...ei au zis sa i puna unul clasic care sa ii pot regla aerul si benzina cu surubelnita...costa 240 de ron un astfel de carb...ce ziceti sa il schimb?? parerea mea ca da,plus daca cumperi un carburator de 17,5 sau mai mare,creste puterea scuterului simtitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 man nu da sfaturi...tu ai vazut ce a scris? Carburator electronic. NU EXISTA ASA CEVA. Ori nu ai inteles tu bine, ori aia de la service sunt niste jepati. Daca nu se accelereaza ca lumea nu e bine reglat, clar. Carburator electronic este echivalentul injectiei dar in nici un caz nu se numeste asa. In cel mai rau caz e carburator pe soc electric, dar nu are de-a face cu suturile. Injectie poisbil sa ai, si daca ai, nu poti sa schimbi cu carburator, trebuie sa schimbi tot motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 man nu da sfaturi...tu ai vazut ce a scris? Carburator electronic. NU EXISTA ASA CEVA. Ori nu ai inteles tu bine, ori aia de la service sunt niste jepati. Daca nu se accelereaza ca lumea nu e bine reglat, clar. Carburator electronic este echivalentul injectiei dar in nici un caz nu se numeste asa. In cel mai rau caz e carburator pe soc electric, dar nu are de-a face cu suturile. Injectie poisbil sa ai, si daca ai, nu poti sa schimbi cu carburator, trebuie sa schimbi tot motoru. mi s-a parut si mie un pic dubios "carburator electronic" dar nu am fost sigur si asa am lasat pe altii sa zica defapt cum sta treaba...din greseli se invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 7, 2009 Autor Share Postat Mai 7, 2009 scz...poate m am exprimat eu gresit...deci din carburator pleaca 2 fiere catre cdi...ei vor sa anuleze acele fire..au zis ca benzina si aerul se regleaza electronic nu are 2 suruburi cu care sa reglezi cum vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 alea 2 fire sunt de la soc care intradevar e electronic! parerea mea e sa schimbi mecanicul pt ca acolo ai alte probleme nedepistate inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 sal...revin din nou cu probleme..am dus scuteru la service..nu imi mai pornea...baietii de acolo mi l au facut sa porneasca..o ia la sfert acum...dar nu se accelereaza ca lumea..merge in "suturi"....baietii de acolo au zis ca ar fi cazul sa schimb carburatorul care e electronic deoarece acesta nu i mai da benzina si aer ca lumea...ei au zis sa i puna unul clasic care sa ii pot regla aerul si benzina cu surubelnita...costa 240 de ron un astfel de carb...ce ziceti sa il schimb?? Daca vrei carburator,am eu Dellorto PHBG de 19MM pt soc manual,200RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 7, 2009 Autor Share Postat Mai 7, 2009 pacat ca tg neamt este un oras mic si singurul service ala e la care m am dus eu :-< ce probleme ascunse ar putea avea?? aia m iau zis ca scuterul nu primeste corect aer sau benzina...motorul e stas se aude perfect pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Eu nu am auzit de carburator , care sa nu il poti regla. Sincer .. Si daca chiar nu merge , schimba un jiglor ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ce spui tu e efectul ............ dar care e cauza? ...... gandeste-te logic!!! cauza exacta nu abureli de genul 'nu se alimenteaza' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 La service ce i-au facut ? Doar ti-au zis ca e "electronic" si ca nu se poate regla ? Nu exista asa ceva E evident ca alimentarea e problema. Acum cateva zile am avut cam aceeasi problema , mergea " in suturi". Am desfacut si am curatat tot ce tine de alimentare : carburator , rezervor , furtunase, site , etc. Incearca pt. ca mare filozofie nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 NU EXISTA SOC ELECTRONIC. E doar soc electric, si e mult spus si asta. Pentru ca in socul propriu-zis are o substanta, care isi schimba starea de agregare: la rece solid si la cald lichid. Cand e rece cuiul de la soc e prins in substanta, astfel da voie la mai multe aer/benzina sa intre, cand se incalzeste se lichefiaza si cuiul intra la locul lui... Oricum daca ai probleme cu carburatorul ,te rezolv eu cu unul fix pentru tine, stock, ca nou, 100 lei cu tot cu transport platit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 am schimbat azi carburatorul,segmentii si muzicuta..acum scuterul merge brici..nu prea are plecare nu stiu de ce...dar cat de cat sunt multumit acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlazE_R27 Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Detin un Leonardo de 150 cmc din 2002. Ieri am incercat sa-l readuc la viata ,adica sa-l pornesc. Mi sa descarcat bateria si pana la urma i.am dat curent de la masina si a pornit. Foarte greu. Dupa vreo 15 min de mers ,pornea perfect. Astazi la rece nu a mai pornit. Stie cineva care poate sa fie cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 NU EXISTA SOC ELECTRONIC. E doar soc electric, si e mult spus si asta. Pentru ca in socul propriu-zis are o substanta, care isi schimba starea de agregare: la rece solid si la cald lichid. Cand e rece cuiul de la soc e prins in substanta, astfel da voie la mai multe aer/benzina sa intre, cand se incalzeste se lichefiaza si cuiul intra la locul lui... Oricum daca ai probleme cu carburatorul ,te rezolv eu cu unul fix pentru tine, stock, ca nou, 100 lei cu tot cu transport platit bine punctat.........de fapt e o capsula cu ceara care la rece tine cuiul tras-deschis- iar la cald il inchide e o greseala sa suprimi alimentarea socului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.