Sari la conținut

Nu E Roata De Masina, Domnu Politai...!


Pannoniachopper
 Share

Postări Recomandate

nu... ce am vrut sa spun e ca sunt prost sudate piesele si sa iti dau un singur exemplu: butucul rotii spate era sudat de flansa in 3 puncte (trei) si la un moment dat s-a rup sudura si nu mai aveam tractiune> La asta ma refeream ca sunt proaste sudurile. sincer mi-e cam naspa pt k nu stiu ce s-ar mai putea intampla si nu am cum sa verific (am avut probl si cu pedala de start, cricul si comanda de la schimbatorul de viteze - toate de la sudura = s-au rupt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi roby, chiar e o achizitei buna...singurul lucru care m-a dezamagit (si ma dezamageste) sunt sudurile care au fost ff rau facute.

Cu omologarea individuala nu cred ca e posibil - cel putin pt buzunarele majoritatii cu comuniste

anul trecut am pus sineu ochiul pe niprul care este acum al tau.....motorul mi-a placut dar cand m-am interesat daca pot sa il inmatriculez am aflat ca fiecer piesa care nu e origimala trebuie omologata......omologare care costa cam cat s-a spus mai sus,30milioane si sa fie proiectata de un inginer :D ....eu am vrut sa il inmatriculez in mod absolut legal...pana la urma mi-am dat seama ca nu merita,iar daca il inmatriculam cu pile,riscam la un accident (la care nici sa nu fiu de vina) sa ma aleg cu dosra penal...asa ca am renuntat la ideel,dupa ce l-am inebunit pe proprietar cu intrebari...pt ca chiar mi-a placut motorul si il doream :P

 

oricum ,se putea inmatricula cu pile si relatii...dupa cum m-am convins ulterior cu motorul actual,care nici nu a fost la rar.....si niici poze nu a vazut,(dar cu el nu riscam nimic):10: X-( :moron:

 

totul depinde de persoana peste care dai la rar :ok:

undertaker,fdelicitari pentru achizitie...si cat mai multi km :bore:

:finger: ;) :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi...culmea a fost ca NU AM DAT ABSOLUT NIMIC la RAR, desi aveam 500000 pregatiti in buzunar. De motor s-a ocupat domnul Albu de la RAR Pitesti, toata stima pentru dansul, e un om de milioane

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai multe posibilitati:

1. o omologhezi individual (sunt un milion de Nepre in situatia asta, majoritatea modificate puternic. De exemplu, vezi Natasha lui Escu)

2. mergi la inspectie si dai si tu o bomboana ca sa o pozeze cu atasul langa ea, fara sa fie neaparat montat, ca doar nu pozeaza prinderile ;)

3. daca varianta 2. nu merge la tine in oras, mergi de te intereseaza in alta parte. Multi baieti din Iasi faceau inspectii la BT. O data la doi ani merge sa investesti intr-un drum mai lung.

 

 

Eu sincer iti recomand sa mergi la RAR sa vezi ce se poate rezolva.

 

Bafta :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am fost la rar in buc.

un inginer facea poze la 3 motoare si m-am dus si l-am intrebat de modificari

rar nu accepta modificari la: cadru( sa nu te vada cu suduri ca la revedere), la furca, bascula

daca vrei sa schimbi dimensiunea rotii trebuie sa ii faci testul de franare , care costa

omu a zis ca si cu un cadru proiectat de un inginer trebui sa intre in testarile pt omologare, care costa extrem de mult.

asa ca ... daca aveti bani si nu aveti ce face cu ei , daca aveti timp de pierdut bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si Alveola,la BT nu au fost niciodata probleme de genul asta......totul depinde de cei de la RAR.....Am destui care au fost cu Nepre modificate total si au trecut fara probleme si fara spaga....Stiu un nipru cu cadru facut d la 0 si nu au zis nik......Cat timp seriile au fost ok si sudurile facute klumea......ca sunt sigur ca si-au dat seama......La noi mai mult pana sa se ajunga la un sistem de omologare ca in alte tari mai civilizate.....ar trebui schimbate prea multe lucruri.....din cate stiu in State si in Canada dak ai un motor cu modificari automat platesti taxe si asigurari mai mari......dak ai bani sa customizezi(care e considerat un lux in afara)tre sa ai bani si de taxe speciale.......deci nu cred sa fie vreo tara in care sa nu-ti zica nimeni nimic si sa nu platesti nici extra pt chestia asta......doar poate prin tari uitate de prin Africa unde lumea are ca probleme supravietuirea nu sa verifice dak nu-i cadrul la nipru taiat si lungit........:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu in State si in Canada dak ai un motor cu modificari automat platesti taxe si asigurari mai mari......dak ai bani sa customizezi(care e considerat un lux in afara)tre sa ai bani si de taxe speciale.......

in nici un caz nu e considerat un lux afara sa customizezi un motor....dar depinde si la ce customizari te referi....

daca motorul este omologat ca si show bike ...asigurarea este mai mica si se considera ca acel motor nu merge toata ziua buna ziua......cel putin in usa asa este....

si asta stiu sigur si o va putea confirma chiar si KATA care intra aici pe forum,el este in usa...si stiu asta de la el...

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu in State si in Canada dak ai un motor cu modificari automat platesti taxe si asigurari mai mari......dak ai bani sa customizezi(care e considerat un lux in afara)tre sa ai bani si de taxe speciale.......deci nu cred sa fie vreo tara in care sa nu-ti zica nimeni nimic si sa nu platesti nici extra pt chestia asta......doar poate prin tari uitate de prin Africa unde lumea are ca probleme supravietuirea nu sa verifice dak nu-i cadrul la nipru taiat si lungit

:finger: tre sa intzelegi diferentza intre custom, show bike si motocicleta de zi cu zi,

CUSTOMUL ii ala pe care tzi-l fac aia de la O.C.C. sau West Coast Choppers, ei cind ii gata motocicleta itzi dau un V.I.N. (vehicle identification number a.k.a. seria stantzata pe cadru) si un talon cu alea mergi la politzie si itzi dau numere, dupa ce platesti asigurarea(care ii destul de mult pt un custom),

SHOW BIKE ii ala care il fac tot aceelasi genuri de oameni dar nu se pot inmatricula din cauza ca de multe ori nici nu au semnalizatoare, stopuri, (VIN), etc LA ASTEA NU SE POATE FACE ASIGURARE ,

motocicleta de zi cu zi (pe care cam totzi o avem) se poate modifica atita timp cit se pastraza VIN-ul intact deci cu alte cuvinte, pozti sa tai sa sudezi cadrul atata timp cit nu tai seria de pe git jos, asigurarea este in limitele pe care le-ai facut cind ai imnatriculat moto, asta ii cazul aci in state

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incurcat eu anumite lucruri mai sus :finger: dar acum din ce a scris KATA se poate intelege clar cu stau lucrurile in USA in acest domeniu.....

-la noi in europa is legile astea aiurea cu omologarile astea ...din care are de castigat statul oricarei tari.......naspa dar asta este adevarul....

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Panoniachoper,sa-ti zic ceva...daca te duci cu ceva bani ,da faci si pe copilul necajit te lipesti de unu de la RAR si se poate face chiar schimbarea de talon pe solo!Ex real Mihai din Resita a pus pe un cadru de nipra,un motor HD sportster!SI l-a omologat,eu am vazut talonul,si m-am crucit!!!D-nepr solo ,capaitate 1200 cc!!!asa scrie!!!totul a costat vreo 7 mil.Deci se poate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kata,daca cumpar un motor din state,si ramane pe numere de state,il aduc in romania.....mai platesc asigurare in state?

eu stiu ca asig in state se plateste doar daca circuli cu motoru,daca il ti in garaj ,nu.

B.

MAI BLACK pai acelasi lucru e valabil si in europa,daca tii motorul in garaj si nu circuli cu el ,nu te obliga nimeni sai faci asigurarea....sau chiar daca circuli cu el...faza e ca daca te prinde fara asigurare...platesti o amenda...sau daca dai de niste politai caposi in europa...iti...ia motorul pina in momentul care tu iti platesti asigurarea si dupa acea poti sa te duci sal iei de la depozit...bineinteles platind si o amenda.....

De exemplu aici sa zicem ca as aduce un motor in ro,si cind motorul este in ro imi expira asigurarea pe motocicleta cu nr dee spania,nu ma obliga nimeni sa mai fac asigurarea, as circula pe riscul meu,fara asigurare...intelegi....

 

 

salut :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta spuneam si eu ca pentru un custom platesti asigurare mai mare.....aici se vorbea de motorul cu care ne plimbam zi de zi si care are aduse modificari la cadru fata de modelul original...si care zic eu ca e tot custom....Un prieten din Canada mi-a spus faza cu asigurarea mai mare.....Ca si el e in aceeasi situatie.Adik a modificat unghiul la cadru si spunea ca trebuie sa faca asigurare speciala pt custom care e mai scumpa si neavand bani circula cu o asigurare normala.....Acuma is curios cat e asigurarea aia pt custom avand in vedere ca aia normala era de cam 600$ pe an parca......Oricum ce vroiam eu sa zic e ca peste tot trebuie sa platesti o taxa dak modifici cadrul.......ca la noi te ajung taxele mai mult decat toata motocicleta.....asta e Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta spuneam si eu ca pentru un custom platesti asigurare mai mare.....aici se vorbea de motorul cu care ne plimbam zi de zi si care are aduse modificari la cadru fata de modelul original...si care zic eu ca e tot custom....Un prieten din Canada mi-a spus faza cu asigurarea mai mare.....Ca si el e in aceeasi situatie.Adik a modificat unghiul la cadru si spunea ca trebuie sa faca asigurare speciala pt custom care e mai scumpa si neavand bani circula cu o asigurare normala.....Acuma is curios cat e asigurarea aia pt custom avand in vedere ca aia normala era de cam 600$ pe an parca......Oricum ce vroiam eu sa zic e ca peste tot trebuie sa platesti o taxa dak modifici cadrul.......ca la noi te ajung taxele mai mult decat toata motocicleta.....asta e Romania

 

MA tu nai inteles ce a zis KATA ia uite aici inca o data...

KATAmotocicleta de zi cu zi (pe care cam totzi o avem) se poate modifica atita timp cit se pastraza VIN-ul intact deci cu alte cuvinte, pozti sa tai sa sudezi cadrul atata timp cit nu tai seria de pe git jos, asigurarea este in limitele pe care le-ai facut cind ai imnatriculat moto, asta ii cazul aci in state

 

ASIGURAREA IN CAZUL ACESTA EXPUS MAI SUS RAMINE ACEIASI CARE AI STABILITO CIND AI ASIGURAT MOTORUL SI POTI MODIFICA ORICE ATIT TIMP CIT NU ATINGI SERIA

 

salut :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kata,daca cumpar un motor din state,si ramane pe numere de state,il aduc in romania.....mai platesc asigurare in state?

eu stiu ca asig in state se plateste doar daca circuli cu motoru,daca il ti in garaj ,nu.

B.

trebuie platita asigurare daca ai numere (placutze de inmatriculare). eu de ex am motorul bucatzi dar asigurare tot platesc, chit ca ii iarna.

se poate tzine inmatriculata moto aci atata timp cind ai asigurare,cind itzi intrerupi asigurarea compania de asigurari trimite un fax la politzie cum ca vehicolul X nu mai are asigurare, din momentul ala ai 14 zile sa dai placutzele inapoi sa sa faci alta asigurare, dk nu ai cam 200$ amenda in prima luna iar dupa aia 50$/zi de intirziere, deci la orice ne gindim noi, altzii sau gindit deja :finger:

eu platesc asigurare pt harley ca 1200/an deci nu ii tocmai lesne (am asiguare ''full'')

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...