madras Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 salut vreau sa-mi faca niste galerii din inox pentru dnepran... sunt chestii de care trebuie sa tin cont? grosimea tevii de exemplu...? cum se comporta in timp inoxul pus pe post de galerie? trebuie tratat in vreun fel s au chestii de genul asta? ca sa stiu ce sa cer de la meserias... stiu ca topicul nu-i de mare interes, dar tre sa stiu ceva pareri multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 De ce nu le duci p'alea vechi drept model?Eu am cumparat de la Tunaru dar drept sa spun s-au cam naspit si am cam dat si o caruta de bani pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 io am inox toata tevaraia la Nipru si tine foarte bine de cativa ani/proprietari incoace. Dar pastreaza toba originala ca e pacat. Un lucru poti sa faci: daca tot iti faci tu galerii uneste-le cu o teava intermediara pentru un mers mai uniform al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 salutare la toti bikerii! eu am vazut mai demult pe forum , ca si-a facut cineva din inox si ca se fac in bucuresti! uite nr de tel:0722699167 NU PREA AM SUNAT DA' AM RETINUT INFORMATIA:) POATE VA AJUTA CU CEVA! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 ICISA---->/index.php?showtopic=8836 /index.php?showtopic=8836 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madras Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 io am inox toata tevaraia la Nipru si tine foarte bine de cativa ani/proprietari incoace. Dar pastreaza toba originala ca e pacat. Un lucru poti sa faci: daca tot iti faci tu galerii uneste-le cu o teava intermediara pentru un mers mai uniform al motorului. Tobele anterioare nu erau originale, ci de Jawa, doar ca-s foarte botite si lipsesc si ceva filtre din ele. Am gasit o pereche de tobe nezgariate, aproape neatinse, tot de Jawa si de aia schimb si galeriile...astea vechi is tare ruginite si deformate... Ideea cu teava intermediara e excelenta insa. Ceva in genul solutiei constructive de la BMW, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 tin sa iti spun ca tobele de inox is garantate pe viata.nu trebuie tratate cu nici o soluti trebuie sa gasesti pe cineva care sa aiba un habar cat de cat nu orice ciuruc ca nu e usor de lucrat cu inoxul.eu am tobe de inox de un jumate si nu au nimik si cred ca o sa mai tina inca vrfeo 100 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.