Buster Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 CBR XX, Hayabusa si ZX 12-R -----> toate la aceasi categorie: SPORT TOURING. Daca au putere kklau nu inseamna automat ca-s supersport-uri. Cu gabarit de vapor si masa de balena albastra nu ai ce cauta pe citcuit. avantaje si dezavantaje... Beton mobrele! auzi "hypersport" no offence. Ia fii atent aici la motorul care vine din urma........ Recunoasteti balena? CBR_1100XX_pe_pista.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 Pai ,daca ailalti erau varza...e ca si cum m-ai pune pe mine cu Rossi ,care imi da clasa si daca conduce el un minsk si eu o hayabusa ....e prea relativa faza aia filmata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 eu doar am citat un comentariu care mi-a starnit curiozitatea cu privire la Hayabusa.Oricum,avantajul protoxidului de azot se cunoaste mai ales in accelerarea in treptele inferioare. mai departe o comparatie obiectiva se poate face numai pe un cronometru super-performant deoarece acolo cred ca se poate discuta in milionimi de secunda. Regretele mele stimabile, dar NOS-ul nu se foloseste in treptele inferioare decat daca cumva ai jumatate din motor construit din aliaje ultra-speciale...gandeste-te si tu ce-ar pati cutia ta de viteze in cazul unei dublari a puterii aplicate... NOS-ul se foloseste in ultimele 2 trepte...pentru ca acolo, ungerea motorului este diferita, cutia suporta acceleratia, si, cel mai important, acolo, ai SANSE ca sistemul de racire sa faca fata turatiei mult mai ridicate... Oricum...dream on... ON TOPIC ....din cate imi aduc aminte, cea mai puternica Busa de pe piata, a aparut in 2005 si are 700 de cai...preparata prin Germania...atat imi mai aduc aminte de articolul ce l-am vazut anul trecut intr-o revista autohtona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Ia fii atent aici la motorul care vine din urma........ Recunoasteti balena? Pilotul... Asa si io am filmulet unde unu cu un ZXR 400 care da de pamant cu toti pe acolo. Si aia is cu 600-1000. La o adica pe un circuit de viteza cred ca io daca ma dau cu un 600 ma executa unu care stie cu un supermoto. E f relativa faza asa ca... Afara orice varza isi permite sa iasa pe un circuit si aia nu inseamna ca daca are R1 chiar stie... Mie chiar imi place XXul si daca m-ar da banii afara din casa l-as alege pe el dintre toate cele trei (ZX, Busa, XX), chiar daca e cel ma islabut la viatza. Insa hai sa fim seriosi: pe circuit acelasi pilot ar scoate timpi mult mai buni pe un 1000 supersport decat pe sporttourerle astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Asa si io am filmulet unde unu cu un ZXR 400 care da de pamant cu toti pe acolo. Il vreau si eu, daca se poate. Cit de mare e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Mie chiar imi place XXul si daca m-ar da banii afara din casa l-as alege pe el dintre toate cele trei (ZX, Busa, XX), chiar daca e cel ma islabut la viatza. Adica? La ce te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Adica? La ce te referi? Ma refer la putere, modelul a fost limitat la 150 sau 152 de cai (la liber avea in jur de 160). Dintre cele trei e cea mai slaba la acceleratie, reprize si viteza maxima insa a fost si prima care a aparut (in '96 daca nu ma insel) si a dat cu ZZRul 1100 (care era de boss la speed) de pamant. Totusi are in jur de 20 de cai in minus si asta se simte. Sint in egala masura fan Suzuki so Honda insa designul Hayabusei mi se pare repulsiv. La Kawa nu ma bag, nu comentez. Nu ma intereseaza performantele de varf si diferentele de zecimi de secunda pt. ca sunt constient ca in viata reala acestea nu conteaza insa cum spuneam as alege clar CBR XX in ciuda faptului ca e mai slaba. Sistemul Dual CBS e genial iar ca se sort-tourer mi se pare cel mai bun. Daca vreau performanta de varf fara nici un compromis si brutalitate ma duc mai de graba la clasa supersport 1000. Toate trei sunt faine insa pt mine CBR XX is the one. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Primul model de XX a aparut in 1997. In 1998 i-au fost reparate mici neajunsuri la sistemul de racire, dar in mare parte e acelasi. Din 1999 apare injectia si limitarea de care vorbesti tu, odata cu rezervorul mai mare (24 de litri fata de 22 primele doua modele). Si da, CBS-ul e o placere la frinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.