Lupu Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Bine ca s-a rezolvat. Pentru viitor, de notat: "The pilot screw regulates the amount of fuel or air added to the pilot circuit from idle to 1/4 throttle (the pilot jet is only significant from zero to 1/4 throttle, after that the main jet takes over as the main supply of gas). It is called an air screw if it is behind the slide towards air box and it is called a fuel screw if it is in front of the slide towards the intake." Asta ca sa nu mai existe certuri aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Bine ca s-a rezolvat. Pentru viitor, de notat: "The pilot screw regulates the amount of fuel or air added to the pilot circuit from idle to 1/4 throttle (the pilot jet is only significant from zero to 1/4 throttle, after that the main jet takes over as the main supply of gas). It is called an air screw if it is behind the slide towards air box and it is called a fuel screw if it is in front of the slide towards the intake." Asta ca sa nu mai existe certuri aiurea. spune-i si lui marius care spune ceva degeaba..... marius, imi pare rau pentru tine, dar, cand io reglam carburatoare, tu te incaltai cu fesul. no offence, dar, mai citeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 22, 2009 Autor Share Postat Mai 22, 2009 Verifica pozitia la needle jet ( cel numerotat cu 21 in schita data de tine ) acesta trebuie sa fie la a-2-a maxim a -3-a crestatura de sus in jos , la yamaha in general modelele mai vechi aveau posibilitatea acestui reglaj . Am avut un fzr cu toate cele la zi si tot consuma in draci , in final a fost de la needle jet . Bafta ! La FZR-ul tau pana la urma la care l-ai pozitionat ... la mine era la 3 si l-am pozitionat la 2 maine ii fac un test sa vad cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) spune-i si lui marius care spune ceva degeaba.....marius, imi pare rau pentru tine, dar, cand io reglam carburatoare, tu te incaltai cu fesul. no offence, dar, mai citeste. asa din vorbe spun si eu , adevarul este ca si eu am fost prost si credeam acelasi lucru, si daca nu reglam in toate felurile posibil pilot screw-ul nu imi dadeam seama ca nu are efect doar in relanti desteptule, cum imi spui tu mie asta , cand realitatea este alta se modifica si sunetul motorului si felul in care trage in care porneste etc , nu are influenta extraordinar de mare asupra acestuia dar are , si daca nu erau oameni care si-au stricat bujiile din cauza amestecului sarac te mai credeam , eu nu vorbesc numai din carti, manuale, am si incercat aceste lucruri , nu am mers cu motorul numai in relanti, asa cum spui tu ca are efect, ca sa mi se albeasca bujiile sa imi dau seama ca ceea ce spun oamenii astia despre albitul bujiilor cand amestecul este sarac , este un lucru foarte adevarat pentru ca asta am si observat carburile la motociclete nu sunt la fel ca solexul sau carfilu de pe dacie , intelegi ? sunt un pic mai mult diferite Editat Mai 23, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.