Sari la conținut

consum marit benzina


Postări Recomandate

Bine ca s-a rezolvat.

 

Pentru viitor, de notat:

 

"The pilot screw regulates the amount of fuel or air added to the pilot circuit from idle to 1/4 throttle (the pilot jet is only significant from zero to 1/4 throttle, after that the main jet takes over as the main supply of gas). It is called an air screw if it is behind the slide towards air box and it is called a fuel screw if it is in front of the slide towards the intake."

 

Asta ca sa nu mai existe certuri aiurea.

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bine ca s-a rezolvat.

 

Pentru viitor, de notat:

 

"The pilot screw regulates the amount of fuel or air added to the pilot circuit from idle to 1/4 throttle (the pilot jet is only significant from zero to 1/4 throttle, after that the main jet takes over as the main supply of gas). It is called an air screw if it is behind the slide towards air box and it is called a fuel screw if it is in front of the slide towards the intake."

 

Asta ca sa nu mai existe certuri aiurea.

 

:unsure:

spune-i si lui marius care spune ceva degeaba.....

marius, imi pare rau pentru tine, dar, cand io reglam carburatoare, tu te incaltai cu fesul.

no offence, dar, mai citeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica pozitia la needle jet ( cel numerotat cu 21 in schita data de tine ) acesta trebuie sa fie la a-2-a maxim a -3-a crestatura de sus in jos , la yamaha in general modelele mai vechi aveau posibilitatea acestui reglaj . Am avut un fzr cu toate cele la zi si tot consuma in draci , in final a fost de la needle jet . Bafta !

 

La FZR-ul tau pana la urma la care l-ai pozitionat ... la mine era la 3 si l-am pozitionat la 2 maine ii fac un test sa vad cum merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-i si lui marius care spune ceva degeaba.....

marius, imi pare rau pentru tine, dar, cand io reglam carburatoare, tu te incaltai cu fesul.

no offence, dar, mai citeste.

 

asa din vorbe spun si eu , adevarul este ca si eu am fost prost si credeam acelasi lucru, si daca nu reglam in toate felurile posibil pilot screw-ul nu imi dadeam seama ca nu are efect doar in relanti desteptule, cum imi spui tu mie asta , cand realitatea este alta se modifica si sunetul motorului si felul in care trage in care porneste etc , nu are influenta extraordinar de mare asupra acestuia dar are , si daca nu erau oameni care si-au stricat bujiile din cauza amestecului sarac te mai credeam , eu nu vorbesc numai din carti, manuale, am si incercat aceste lucruri , nu am mers cu motorul numai in relanti, asa cum spui tu ca are efect, ca sa mi se albeasca bujiile sa imi dau seama ca ceea ce spun oamenii astia despre albitul bujiilor cand amestecul este sarac , este un lucru foarte adevarat pentru ca asta am si observat

carburile la motociclete nu sunt la fel ca solexul sau carfilu de pe dacie , intelegi ? sunt un pic mai mult diferite

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...