kerosen Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 (editat) la mers normal aproape ca tzin, dar la tavaleala nu. am vazut o nipra cu telescoape de mz, dar nu imi inspira incredere Editat August 20, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 Nipru cu fata de MZ cica a mers si nu a avut probleme...din pacate poza nu e prea elocventa,si nu am una din fata... Si cateva poze.......Inca nu e gata dupa cum se vede........mai e ceva de lucru.....Cardanul nu l-am deviat prea mult pt ca nici roata nu este lata.....Si nici nu am lungit nimik.......am vrut sa fie cat mai simpla.......si sa aiba o tenta old.......restul se vede in poze........roata,etc Mie i-mi place linia ei,dar as rotunji marginile de la aripa de pe spate....ai incercat si o pozitie putin mai"culcata"pt.rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Practic o data la doua zile daca mergi cu motocicleta peste tot, iti iei cate o groapa nasoala, cel putin asta e cazul meu. Decat o furca de mz, mai bine una de enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZzPuB Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Stie cineva cotele de reparatie ale pistoanelor si cilindrilor la Dnepr? Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttcostin Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Da becul se vede noaptea chiar daca incarca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 daca accelerezi brusc si moare nu ai carburile sincronizate,cuiele alea lungi ar trebui sa fie la acelasi nivel,cablurile sa deschida amandoua in acelasi timp,nivelul in camera de nivel constant sa fie la fel ,etc. vezi ca o sa gasesti in cartulia aia care esi pe aici pe forum la share (aia in limba romana)cam toate reglajele,eu am reglat ultima oara dupa ceea ce scrie acolo si vad ca se comporta bine cat despre relanti e mai greu sa tina cu motorul rece pe vremea asta.......aaaa....si vezi sa nu traga aer pe undeva cu multe chestii cred ca nu s-au obisnuit nici rusii care au facut motoarele astea............ salut! te rog mult, poti s aimi faci si mie rost de acea carte cu date tehnice despre nipru?...am si eu unul, il iubesc tare, si vreau sa-l intretin pe cat posibil...si acea carte m-ar ajuta zic eu....ID meu de messenger este andrey_ftw, te rog, ajuta-ma, eu nu prea ma pricep sa caut prin site asta:( bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.