b86dtm Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Sincer m-am uitat si pe schema si la moto dupa pozitia lui in mufa cdi la mine este dintr-o bucata rosu cu alb(nu se inadeste si se duce in manunchi unde este izolat dupa schema electrica se pare ca duce catre pickup coil probabil la tine a fost inlocuit cablul si a lasat capatul care iese din cdi sa stie ce culoare are pe viitor . Singurele mufe papuc pe care le am sunt cele originale de la -/+ baterie care sunt groase cam de 3mm.Daca firul ala negru vine din manunchi inseama ca e prelungirea celui rosu cu alb( nu prea se vede bine in pozele facute de tine) Sper ca ti-am putut fi de folos .App misto conversia mai ramane fatza:) Fata o las cum este,am toate carenele frontale,inclusiv aripa fata din fibra de carbon marca SIDI si nu ma indur sa le dau jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 Fata o las cum este,am toate carenele frontale,inclusiv aripa fata din fibra de carbon marca SIDI si nu ma indur sa le dau jos. Dap misto .... ai rezolvat cu firul ala? Daca ai desfacut carburatoarele .. spune-mi si mie la ce inaltime sunt puse cuiele de dozaj ................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Dap misto .... ai rezolvat cu firul ala? Daca ai desfacut carburatoarele .. spune-mi si mie la ce inaltime sunt puse cuiele de dozaj ................. Nu am rezolvat cu firul...am pornit motorul fara sa-l leg ..tot nu am inteles daca este +sau- Te referi la cuiul pontou? sau la suruburile de amestec? Eu am reglat cuiul pontou sa inchida la jumatatea cursei iar cele de dozaj la amestec sunt reglate sa impinga motorul cat mai tare. Am inchis definitiv surubelele si pe urma le-am dat 1,5 ture deschis la toate..mergea bine dar nu impingea motorul ca lumea si aveam un consum cam de 8%..pe urma am inceput sa le reglez individual cu motorul mergand si le-am deschis si la 4 ture pe unele din ele..acum motorul impinge grozav..dar imi consuma 12% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Nu am rezolvat cu firul...am pornit motorul fara sa-l leg ..tot nu am inteles daca este +sau- Te referi la cuiul pontou? sau la suruburile de amestec? Eu am reglat cuiul pontou sa inchida la jumatatea cursei iar cele de dozaj la amestec sunt reglate sa impinga motorul cat mai tare. Am inchis definitiv surubelele si pe urma le-am dat 1,5 ture deschis la toate..mergea bine dar nu impingea motorul ca lumea si aveam un consum cam de 8%..pe urma am inceput sa le reglez individual cu motorul mergand si le-am deschis si la 4 ture pe unele din ele..acum motorul impinge grozav..dar imi consuma 12% impinge grozav in benzina si eu care i-mi faceam griji de ce 7% consum................. ma refeream la cuiele care sunt in interiorul membranei(slider) ii spune needle jet pozitia 21 din foto . Cred cai ai amestecul foarte bogat ai facut o sincronizare de carburatoare? Standardul la amestec este 2.5 ture daca vrei am manualul de service daca i-l vrei.Nu prea stiu cum am sa-l postez ca are 66mb. Mesaj completat impinge grozav in benzina si eu care i-mi faceam griji de ce 7% consum................. ma refeream la cuiele care sunt in interiorul membranei(slider) ii spune needle jet pozitia 21 din foto . Cred cai ai amestecul foarte bogat ai facut o sincronizare de carburatoare? Standardul la amestec este 2.5 ture daca vrei am manualul de service daca i-l vrei.Nu prea stiu cum am sa-l postez ca are 66mb. citeste aici poate te va lumina ..http://hobbymoto.ro/?s=Totul+Despre+Carburator&x=0&y=0 Editat Februarie 10, 2011 de gaius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Nu am umblat in carburatoare,in august au fost curatate,sincronizate..doar am deschis surubelele de amestec si am umblat la un cui pontou deoarece nu mai inchidea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 Pai si atunci cum de-ti consuma asa mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliwtf Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Noroc, Am si eu o rugaminte la voi, baieti. De curand am achizitionat acest model de motocicleta si am o problema majora si anume, e dus amortizorul spate, cel pe gaz. Deci, cumpar amortizor spate pe gaz, daca are cineva, daca imi poate da cineva un sfat e bine venit. Nou am gasit si eu, multumesc. Numai bine, Iuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Va salut....sunt si eu un nou posesor de YZF 750R din '95. Ce sa zic, sunt inca incepator si l-am luat in iarna asta (ian 2011) si inca este la service ptru pregatire..(sa zic asa). L-am luat pe la 1000 E, si am revopsit carenele, schimbat cauciuc spate, ulei , filtre, alte membrane la carburator ca erau duse, placute fata - spate, revizie cabluri electrice si refacute unde era cazul, revizie ambreiaj si cablu acceleratie, ce sa zic..sa zicem ca am mai bagat 5-600 euroi in ea...dar vreau sa fie ok cand ies cu ea pe strada.. De la cel ce am luat-o (un baiat foarte ok) am inteles ca el nu a menajat-o deloc...adik mers sportiv...si consumul a fost rezonabil avand in vedere raportul uzura/ putere / cilindree, si anume 10/11 l urban. Eu unul nu m-as plange, mai ales ca stiu ce inseamna consum in regim de putere si o oarecare vechime a motorului...ca masina am avut numai motoare peste 2.500 benzina si peste 180 HP ( BMW E30 mai exact ) si rupe la consum mai ales in ture ....asa ca daca ne uitam la consum...YZF ul isi justifica oarecum consumul.... In rest..ce sa zic..poate sezonul asta..care mai sunteti din Bucuresti si de prin apropiere si mai aveti YZF uri.(si nu numai).poate aranjam niste intalniri..niste iesiri , mai ales ca sunt nou in materie de motorete si as avea o gramada de invatzat. La sun ID de mess "ursulet_bjp" poate legam noi pritenii cu pasinunea asta nebuna a noastra.... Bafta all! Editat Februarie 23, 2011 de filip_rus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Noroc,Am si eu o rugaminte la voi, baieti. De curand am achizitionat acest model de motocicleta si am o problema majora si anume, e dus amortizorul spate, cel pe gaz. Deci, cumpar amortizor spate pe gaz, daca are cineva, daca imi poate da cineva un sfat e bine venit. Nou am gasit si eu, multumesc. Numai bine, Iuli Man sa stii ca asta e boala de-a lor. Eu am avut aceeasi problema, am gasit un YZF la dezmembrat, am luat amortizorul pe care am dat o carutza de bani iar dupa cateva drumuri a inceput sa "transpire" ulei si asta. L-am mai intarit un pic si am vazut ca daca nu iau pasager (si n-o sa mai iau ca n-am de ce) nu mai "plange". Sa vad cat o sa tina... Amortizorul vechi care era muci (borshea ulei peste tot) l-am demontat cu chinuiala, atentie si sarguintza (n-as mai face asa ceva) si urmeaza sa ii gasesc pe undeva simeringuri si sa il asamblez la loc. Cel mai bine e de gasit ceva compatibil dar sa moara ma-sa lu' Stefan cel Mare daca am gasit vreo informatie plauzibila in sensul asta. Adica de la ce alta motocicleta s-ar potrivi. Dar mai facem cercetari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Salut Ăhlins Amortizor intre 350-500 euro Second , Serie normal cam pe la 150-200 euro .Bine inteles in stare buna . Eu am Ăhlins pe a mea si e super pe soasea ! Intr-adevar Ohlins-urile au fost "de aur" pe YZF-urile astea. Al meu a avut Ohlins numai ca s-a dus naibii, sper sa il pot restaura. Interesant e ca probabil era pus de vreun fost proprietar fiindca abia dupa 1995 s-au pus Ohlins pe ele. In fine... Ideea e ca sigur se potriveste un amortizor de la altceva ce poate fi gasit ieftin la dezmembrari (spiduri troznite in spate cam rar vezi ) insa tre' cercetat cu privire la dimensiuni, potriveala, etc... Imi pare bine ca suntem din ce in ce mai multi YZF-isti. Pana nu de mult, acest model era cam rara avia la noi in tara, fiind mult mai raspandit, cunoscut si apreciat in SUA, UK, Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Foarte frumoasa Motocicleta dar as vrea sa o dau . Cine are Interess la un YZF intro stare superba sa imi dea un bip. Aici ceva date : YZF 750 R din 97 , Ăhlins Edition Mai devreme spuneai ca ai YZF 750 SP... deci care e varianta corecta? In alta ordine de idei toate YZF-urile SP au avut suspensie Ohlins, iar R-urile dupa 1995... Nu stiu sa fi existat o "Ohlins edition". Ca sa bagi poze, cand scrii postul vezi ca in dreapta jos sub casuta unde scrii ai BROWSE, dai sa caute poza, apoi ii dai pe butonul de langa Browse si anume UPLOAD. Tot acolo ai "Manage Current Attachments", dai un click sa vezi atasamentele si ai sa vezi cate un semn de plus "+" in dreptul fiecaruia, daca dai click pe el o sa introduca atasamentul in postul tau. Spor la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 YZF-urile voastre au un crontzanit usurel ca de diesel pe la 1500 - 2500 rpm? Unii (care au GSXR sau R1 zic ca sunt normale sunetele), altii zic ca e uzat lantul primar de transmisie... Care sa fie adevarul? Undeva la mijloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 YZF-urile voastre au un crontzanit usurel ca de diesel pe la 1500 - 2500 rpm? Unii (care au GSXR sau R1 zic ca sunt normale sunetele), altii zic ca e uzat lantul primar de transmisie... Care sa fie adevarul? Undeva la mijloc? Asa face si al meu dar numai pe relanti,cum il urc peste 2000rpm dispare.Cand l-am luat eram putin ingrijorat,dar dupa ce l-am forjat o vara si nu a cedat nimic m-am linistit si eu nu-l menajez deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Mda nu stiu unde sa gasesc un cablu de exup nu am nevoie sa fie nou ca ala ma usuca la bani....... care cunoaste dezmembrari ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Mda nu stiu unde sa gasesc un cablu de exup nu am nevoie sa fie nou ca ala ma usuca la bani....... care cunoaste dezmembrari ceva dar ce-are mai exact cablul? s-a rupt din mijloc? nu mai exista deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 dar ce-are mai exact cablul? s-a rupt din mijloc? nu mai exista deloc? Ba exista doar ca s-a rupt de unde intra in camasa. Am incercat sa fac unu dintr-un cablu de acceleratie numai ca ala e prea otelos si nu-l trage motorasul . Maine i-mi vine un cablu de exup sh de pe un r1 sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 dar ce-are mai exact cablul? s-a rupt din mijloc? nu mai exista deloc? Ba exista doar ca s-a rupt de unde intra in camasa. Am incercat sa fac unu dintr-un cablu de acceleratie numai ca ala e prea otelos si nu-l trage motorasul . Maine i-mi vine un cablu de exup sh de pe un r1 sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 dar ce-are mai exact cablul? s-a rupt din mijloc? nu mai exista deloc? Ba exista doar ca s-a rupt de unde intra in camasa. Am incercat sa fac unu dintr-un cablu de acceleratie numai ca ala e prea otelos si nu-l trage motorasul . Maine i-mi vine un cablu de exup sh de pe un r1 sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Saptamana trecuta am reusit sa-mi asamblez motoreta,dupa ce am vopsit cam tot ce era pe ea,am retapisat seile cu material alb,am schimbat toate consumabilele...a fost facuta bucati saracutza,nu ma gandeam ca mai stiu sa o fac la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Bine ca ai terminat-o. Arata asa... unic. E bine sa mai dai si o nota personala motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Aprilie 6, 2011 Autor Share Postat Aprilie 6, 2011 Arata superb felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Va salut...am postat si eu acum ceva timp aici. Am si eu un YZF 750 R pe care , dupa ce am luat carnetul , l-am scos la plimbare, dupa cam toata iarna a stat la "bibilit". Nu pot sa zic decat ca sunt f multumit de el, mecanicul meu, Ionut de la motosoft, a facut treaba buna, reglat de carburatie , vopsit etc. Nu troncane..motorul merge perfect rotund, am in el Motul 15W50,trage constant inca de la 2000 de ture, iar consumul este ok in raport cu cilindreea si puterea, nu prea as avea de ce sa ma plang. Uite pun si ceva poze...si las si un id, "ursulet_bjp", poate ne mai ajutam cei cu YZF. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Sunt curios cati suntem cu YZF in Bucuresti sau chiar in tara. Hai sa ne "notam" aici. Incep eu. Lupu - YZF 750 R 1993 Marin (un prieten / vecin care nu are cont pe forum) - YZF 750 R 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Eu 3, YZF 750 R 1995. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maku Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 4,MAK-YZF 750r '95.....next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.