pepsi Postat Februarie 18, 2006 Share Postat Februarie 18, 2006 Buna domnilor etzisti Daca aveti careva un kablu de kilometraj pt etz, care sa aiba capatu de la roata din spate intact, va rog puneti o poza/schita ce si cum e. La roata din cate stiu trebe ceva pinion, care invarte cablul, aveti careva asa ceva??? cum arata... ceva idei varog. mi-am facut ceasul da imi tre cablu, si nu vreau sa cumpar unu...(ca adun $$$ pt suzi) deci pls ajutatima careva. PS: daca fac din bofden , din ala ca la manetele de frana de la bicicletete (cu ceva mai gros) o sa reziste oare? MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 18, 2006 Share Postat Februarie 18, 2006 Parca aveam eu unul de mz 250 dela vechi... als ca ma uit mane si iti zic:friends: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 ms, axi domnilor etz-isti, unde sunteti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Nu se va potrivi nimic in afara de un cablu de ETZ sau unul de MZ TS sau ES (nu stiu sigur daca se potriveste) , exclus bovdenuri si alte avioane Cam asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 da o poza cu capatul cablului poti face??? ca vreau sa fac cablul io... sau cat ar costa unu nou de la zoli okany ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Poza nu am , loc de improvizatii nu prea este , iar cablu nu cred sa fie mai mult de 15 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 oki ms pt toate info, poate am sa iau de la zoli cablul, da oricum va trebui sa o modific si pe aia, ca nu am kilometraj original de etz ci unu de dacie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 cablul costa intr-adevar 15 lei,dar sincer daca nu vrei neaparat sa bagi bani in motor, nu ai foarte mare nevoie de kilometraj. Improvizatiile sitiganiile de tot felul nu cred caisi au rostul. un ceas e intradevar scump: 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 nu ii asa de scump cablul, da oricum nu o sa-mi potriveasca la ceas, si acum sa iau una doar ca sa ii vad cum ii capatul de la roata nu merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 o poza cu kilometrajul meu, cel original are capatul asemanator? oare s-ar potrivi cablul original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 (editat) Salut. M-am kinuit si eu o bucata de vreme cu vitezometrul si cu turometrul. SFAT: daca iei pionioane pt. turometru/vitezometru precum si roti dintate de la Okanyi, MAI INTAI piesele noi sa le duci la intarit, adica la cimentat, ca piesele respective nu sunt originale, in principiu, au material f. prost. Uite, aici sunt pozele de la pinioane pt. kilometraj. Editat Februarie 22, 2006 de Miki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 ma gandesc ca poza 2 si 4 sunt aceasi piese iar la fel 1 si 3.. nu? si pinionul din poza 2 antreneaza cel din poza 1? in poza 3 ii capatul de la cablul de kilometraj introdus in acea roata melcat???? PS: ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 DA, ai nimerit totul. Tot ce ai scris mai sus este EXACTA. (vedere laterala/de sus) In poza 3 la capatul axului este ca si capatul a unei surubelnite, pe asta inconjoara capatul cablului de km. (capatul cablului de km. e ca un cui de diametrul de cca. 1 cm in care, pe mijloc, este taiat in planul lungimii "cuiului" Stiu ca nu am fost tare explicit, dar pozele te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 si unde intra cablul la ceas seamana ceva cu cel postat de mine pe oag. anterioara|??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) O metoda mai balcanica si destul de ieftina. Iei un kilometraj de bicicleta si montezi senzorul pe roata de fata. Masoara pana 100 si arata tot la ce ai nevoie. Cand opresti isi ceasu. Senzorul nu fura nimeni. Chestia asta m-a salvat fundul meu de la politai vreo 20 de ori ca nesimtitii stau cu radar aproape in fata portii noastre. Bafta la surubare Editat Februarie 23, 2006 de fricz-ko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 si unde intra cablul la ceas seamana ceva cu cel postat de mine pe oag. anterioara|??? Dat fiind faptul ca din pozele tale nu prea pot da seama cum e la intrare ceas, dar la ceasul ETZ cablul km. la capat e patrat, forma patrata intra in ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 (editat) Buna domnilor etzisti Daca aveti careva un kablu de kilometraj pt etz, care sa aiba capatu de la roata din spate intact, va rog puneti o poza/schita ce si cum e. La roata din cate stiu trebe ceva pinion, care invarte cablul, aveti careva asa ceva??? cum arata... ceva idei varog. mi-am facut ceasul da imi tre cablu, si nu vreau sa cumpar unu...(ca adun $$$ pt suzi) deci pls ajutatima careva. PS: daca fac din bofden , din ala ca la manetele de frana de la bicicletete (cu ceva mai gros) o sa reziste oare? MS Tu ai vazut in viata ta cablu de kilometraj??? "bofden" de frana de la biciclete... Habar nu ai cum functioneza si tu te apuci de improvizatii .. modificari... "Proiectari" ai grija cu improvizatiile la cablul de Kilometraj, fiindca conteaza sensul de rotatie .. Nu e mai simplu totusi sa faci la loc cum a fost original cablu, ceas, etc...sau incerci cu unul electronic de bicicleta.. decat sa pui cana aia cu ceasul de dacie care in veci nu v-a merge cum trebuie... Dar fii optimist..esti pe drumul cel bun!!! Editat Februarie 24, 2006 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 24, 2006 Autor Share Postat Februarie 24, 2006 Tu ai vazut in viata ta cablu de kilometraj??? "bofden" de frana de la biciclete... Habar nu ai cum functioneza si tu te apuci de improvizatii .. modificari... "Proiectari" ai grija cu improvizatiile la cablul de Kilometraj, fiindca conteaza sensul de rotatie .. Nu e mai simplu totusi sa faci la loc cum a fost original cablu, ceas, etc...sau incerci cu unul electronic de bicicleta.. decat sa pui cana aia cu ceasul de dacie care in veci nu v-a merge cum trebuie... Dar fii optimist..esti pe drumul cel bun!!! ma arpade, no offence da am vazut cabluri de km, si is 100 % sigur ca mai multe ca tine infine daca stiam ca nui ok cu bofden asemanator celor de la bicla nu intrebam, nu? si oricum am cablu de km de dacia, si mai bine fac din ala, din spusele lui miki nui mare lucru. PS: termina cu posturile batjocoritoare , ca numa de te faci de ras, fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 (editat) si poza cu kilometrakul gata... acum mai trebe doar cablul... asa ca daca puteti ajutatima in leg cu asta PS: termina cu posturile batjocoritoare , ca numa de te faci de ras, fara suparare Ma supara faptul ca un mucos ca tine isi bate joc de munca proiectantilor care au contribuit la aparitia marcii MZ ...ETZ... Tu esti "marele maistru"!!! Mars ma!!! diferenta intre cablul de kilometraj si cel de frana este enorma... Primul e proiectat sa reziste la rasucire celalalt la intindere.. Au impletitura total diferita!!!! Editat Februarie 24, 2006 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 24, 2006 Autor Share Postat Februarie 24, 2006 nu isi bate nimeni joc de numele MZ stiu care e diferenta intre structura sa zic asa a celor 2 cabluri, si io nu am zis ca cablu de frana, am zis ca ceva asemantor, citeste mai atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.