Sari la conținut

Ce imi recomandati pt primul motor la categoria asta?


Daaaaan
 Share

Postări Recomandate

:) , foarte tare ce ai spus. Acum fiecare citeste ce vrea din cele scrise. Eu i-am dat un exemplu de hard enduro, si un baiat care face acest lucru la modul cel mai frumos, din punctul meu de vedere. Toti sunt specialisti pe forum, si in iarba* isi lasa apa din motoare sub forma de vapori.

 

Daaan, iti urez bafta in gasirea DR-ul cautat si sa postezi niste poze din iesirile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt nou pe acest forum , dar si in domeniul motocicletelor. Ca sa nu deschid un alt topic, am zis sa postez aici , pentru ca ideea e aceeasi.

Doresc sa achizitionez un motor de mers pe camp, dealuri si coclauri. Fiind incepator, vreau sa incep cu ceva mic - 125cc. Ce motor imi recomandati, in calitatea mea de incepator pe 2 roti?

(putina experienta off-road pot spune ca am, dar pe 4 roti)

Ma intereseaza ceva gen motocross.( daca se poate si cu far/stop, asemeni modelului EXC de la KTM, pe care nu stiu in ce categorie sa-l incadrez)

Am doar 16 ani , 1.95m si 95kg~100kg. Bugetul ar fi cam 1500e, max 2000.

 

P.S.(intrebare de-ncepator) pe un motocross se poate monta ulterior far ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2T trage brusc si este foarte usor yz 125 are 50cp si 80kg 4T este un pic mai lin si greu exc 125 100kg si ~40cp eu zic sa mai pui 200-300e pentru echipament

 

Cizme 200e

casca 200 e

armura 200e

genuchiere 100e

pantaloni si "tricou" 150e

Frate cam mult ai pus pentru echipament , nu il speria, eu am luat armura cu 80 eu, cizeme 150eu (shi gasesti shi mai ieftine) genuchiere la 30 Eu sunt Ok, iar pantaloni shi tricou gasesti 25 eu + 80 eu, sa nu uitam ca baiatul este la inceput asa ca nu il speria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) :

Salut Daaaane, nu o sa iti dau nici un sfat legat de enduro. Iti spun doar ca si eu m-am imbolnavit de enduro de la un prieten, am incercat motorul lui KTM 450 EXC(avea atunci raport de 13-50 nu foarte tare) in ziua urmatoare am citit jumatate din Coltul enduristilor in gasirea unui raspuns legat de dorinta mea de a achizitiona rapid un motor ''tare'', dar nu aveam un buget foarte mare vreo 2000 euro(acum 2 ani). Toti spun/recomanda Suzuki DR 350, pt ca este fiabila, piese gasesti usor, relativ ieftine, DAR este foarte important ce vrei tu sa faci si ce intelegi prin enduro: plimbare pe dealuri sau urcari cu gazu' pornit :cheers: (hard enduro). O sa te obisnuiesti cu motorul f repede mai ales ca nu esti lipsit de putere si energie la semnalmentele pe care le tot repeti, dupa acel moment o sa fii frustrat de greutatea motorului(130 kg cred ca gol, raportul de transmisie nu stiu cat o sa te ajute la capacitatea de 350 cmc). Am avut si eu un DR iar dupa o luna de zile nu stiam cum sa-l vand mai repede, l-am luat cu 1900 e si l-am dat anul trecut cu 1500 e.

Iti recomand sa iti iei ceva in functie de dorinta ta legata de enduro.

 

Bafta la enduro si vezi ca sunt multe topicuri deschise pe subiectul asta.

 

Mihai

:P Perfect de acord

 

 

man...nu vreau plimbare pe dealuri...ca asa imi luam un cal

la inceput nu o sa pot sa il duc eu in turatie maxima, dar cu timpul ma invat...deci altfel spus...dupa cateva luni de tatonare, o sa ajung unde vreau de fapt, la hard enduro. asa ca...pt ASTA imi tre motorul.

 

si se pare ca am ajuns de unde am plecat, daca tu zici ca DR-ul nu e chiar pt asta...la fel mi-a mai zis si un prieten endurist, si acum sunt in dubiu din nou.

 

asa ca mai intreb o data "ce imi recomandati pt hard enduro, pana in 1500-1700 eur?...ca sa imi ramana si de echipament"

 

deci...topicul ramane deschis, pt cine are alte sugestii / pareri :blink:

Deci daca tot vrei asha ceva parerea mea este sa mai stai un pic (sa-ti stringi niste banuti) si bagate la un Ktm exc 400 ii super bun si crede-ma ca pe coclauri nu ai nevoie de ceva mai puternic shi nici mai slab multa vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nou pe acest forum , dar si in domeniul motocicletelor. Ca sa nu deschid un alt topic, am zis sa postez aici , pentru ca ideea e aceeasi.

Doresc sa achizitionez un motor de mers pe camp, dealuri si coclauri. Fiind incepator, vreau sa incep cu ceva mic - 125cc. Ce motor imi recomandati, in calitatea mea de incepator pe 2 roti?

(putina experienta off-road pot spune ca am, dar pe 4 roti)

Ma intereseaza ceva gen motocross.( daca se poate si cu far/stop, asemeni modelului EXC de la KTM, pe care nu stiu in ce categorie sa-l incadrez)

Am doar 16 ani , 1.95m si 95kg~100kg. Bugetul ar fi cam 1500e, max 2000.

 

P.S.(intrebare de-ncepator) pe un motocross se poate monta ulterior far ?

 

Eu am 16 ani, 184 cm, 76 Kg si am ales Kawasaki kx 125, 2 timpi! pentru ca de asta am avut bani. Initial doream si eu ceva cu far si sa il pot inmatricula sa pot ajunge cu el la padure.

La inceput a fost dificil sa invat deoarece nu aveam cu cine sa ma dau, dupa 3 luni de dat in fiecare wekeend o sa te dai tu cu el nu el cu tine. Daca esti dispus sa renunti la problema cu inmatricularea pentru problema cu banii iti recomand un KX, CR, YZ de 125 cc, bine inteles daca te intereseaza doar OFF ROAD fara ON ROAD.

E adevarat ca nu ai acelasi cuplu ca si la un enduro dar pentru inceput, pentru invatat si pentru banii pe care ii ai, eu spun ca e bine!

 

Succes in alegerea motocicletei si aculta de cei experimentati !

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 16 ani, 184 cm, 76 Kg si am ales Kawasaki kx 125, 2 timpi! pentru ca de asta am avut bani. Initial doream si eu ceva cu far si sa il pot inmatricula sa pot ajunge cu el la padure.

La inceput a fost dificil sa invat deoarece nu aveam cu cine sa ma dau, dupa 3 luni de dat in fiecare wekeend o sa te dai tu cu el nu el cu tine. Daca esti dispus sa renunti la problema cu inmatricularea pentru problema cu banii iti recomand un KX, CR, YZ de 125 cc, bine inteles daca te intereseaza doar OFF ROAD fara ON ROAD.

E adevarat ca nu ai acelasi cuplu ca si la un enduro dar pentru inceput, pentru invatat si pentru banii pe care ii ai, eu spun ca e bine!

 

Succes in alegerea motocicletei si aculta de cei experimentati !

Bafta

 

nu imi iau cross nici sa ma mi-l dai gratis...m-am lamurit cu ele, nu e un motor pe care sa incepi sa te dai...cel putin la cele 95 kg ale mele, cand ma da odata de pamant dupa ce se ridica sub mine cand se deschide gazul...nu e chiar deloc placut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
nu imi iau cross nici sa ma mi-l dai gratis...m-am lamurit cu ele, nu e un motor pe care sa incepi sa te dai...cel putin la cele 95 kg ale mele, cand ma da odata de pamant dupa ce se ridica sub mine cand se deschide gazul...nu e chiar deloc placut :D

 

 

NU poti fi cu toate mai Dan :moto:)

 

Stai linistit nu e chiar asa rau iti iei un cross care e mult mai ieftin decat un enduro si suplimentezi banii ramasi de la enduro pt echipamentul de protectie!

 

Iar apoi mai ai nevoie de vointa si curaj !

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nou pe acest forum , dar si in domeniul motocicletelor. Ca sa nu deschid un alt topic, am zis sa postez aici , pentru ca ideea e aceeasi.

Doresc sa achizitionez un motor de mers pe camp, dealuri si coclauri. Fiind incepator, vreau sa incep cu ceva mic - 125cc. Ce motor imi recomandati, in calitatea mea de incepator pe 2 roti?

(putina experienta off-road pot spune ca am, dar pe 4 roti)

Ma intereseaza ceva gen motocross.( daca se poate si cu far/stop, asemeni modelului EXC de la KTM, pe care nu stiu in ce categorie sa-l incadrez)

Am doar 16 ani , 1.95m si 95kg~100kg. Bugetul ar fi cam 1500e, max 2000.

 

P.S.(intrebare de-ncepator) pe un motocross se poate monta ulterior far ?

 

 

 

daca te intereseaza am eu o Honda CRF 250 4 timpi din 2004 in perfecta stare

da-mi PM sa discutam

]motorul este in prezent in Brasov

pretul initial era de 2600 E dar discutam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul zice din primul post ca e incepator si ca are ~1500 euro pt. motor, de ce ii recomandati exc450?! Deja sariti calul. La banii care ii ai, gasesti modele foarte bune de inceput, foarte fiabile chiar daca sunt din 90. Eu recomand motocicleta japoneza (sa nu-mi sariti in cap astia cu ktm!), in 4t, gen dr350, ttr350, xr400.

Eu detin un dr350 din 92, cu motor original, are 50.000 km si merge de sparge!

De ce crezi ca multi enduristi de pe forum iti recomanda dr350? Raspund tot eu: e foarte fiabil (abuzezi de el si te intrebi cand se strica :bounce: eu asta fac, vreau motiv sa-i pun kit de 400 sau 441), gasesti piese usor si nu sunt scumpe, usor de reparat, foarte bun pt. on-off, foarte comod in comparatie cu WR, EXC, RM, dar astea sunt de enduro-hard si e normal sa nu aiba un fotoliu sub cu.r, potential de tuning imens, pierzi foarte putini bani sau deloc la revanzare dupa ce te saturi de el.

Eu il folosesc si pe asfalt si pe deal si ce-l mai mare minus il consider rezervorul de doar 9 litri care iti da autonomie de doar 200 km pe sosea ca pe deal nu cred ca face cineva 150 de km in regim hard. Autonomia se poate rezolva cu un rezervor de la Acerbis de 15 l, dar costa cam mult nou, in jur de 350 - 400 euro.

Chiar daca vrei sa faci hard enduro in viitor, o sa vezi ca se poate face si cu motor mai vechi care cantareste 130 kg. Degeaba iti iei motor de 95 de kile daca nu stii sa te dai cu el!

Iti doresc bafta in alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul zice din primul post ca e incepator si ca are ~1500 euro pt. motor, de ce ii recomandati exc450?! Deja sariti calul. La banii care ii ai, gasesti modele foarte bune de inceput, foarte fiabile chiar daca sunt din 90. Eu recomand motocicleta japoneza (sa nu-mi sariti in cap astia cu ktm!), in 4t, gen dr350, ttr350, xr400.

Eu detin un dr350 din 92, cu motor original, are 50.000 km si merge de sparge!

De ce crezi ca multi enduristi de pe forum iti recomanda dr350? Raspund tot eu: e foarte fiabil (abuzezi de el si te intrebi cand se strica :D eu asta fac, vreau motiv sa-i pun kit de 400 sau 441), gasesti piese usor si nu sunt scumpe, usor de reparat, foarte bun pt. on-off, foarte comod in comparatie cu WR, EXC, RM, dar astea sunt de enduro-hard si e normal sa nu aiba un fotoliu sub cu.r, potential de tuning imens, pierzi foarte putini bani sau deloc la revanzare dupa ce te saturi de el.

Eu il folosesc si pe asfalt si pe deal si ce-l mai mare minus il consider rezervorul de doar 9 litri care iti da autonomie de doar 200 km pe sosea ca pe deal nu cred ca face cineva 150 de km in regim hard. Autonomia se poate rezolva cu un rezervor de la Acerbis de 15 l, dar costa cam mult nou, in jur de 350 - 400 euro.

Chiar daca vrei sa faci hard enduro in viitor, o sa vezi ca se poate face si cu motor mai vechi care cantareste 130 kg. Degeaba iti iei motor de 95 de kile daca nu stii sa te dai cu el!

Iti doresc bafta in alegere!

 

:bounce:

 

Very good post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma scuzati ca ma bag k musca'n lapte....dar poate cineva doreste un Dr 650 RSu din 90 in stare impecabila. Motorul este complet nou, piston nou, lant nou, frane noi, pentru informatii dati un click in semnatura.

 

Asfalt uscat si sa ne vedem sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...