Sari la conținut

Bujie incapatanata


Postări Recomandate

Salutare, am avut si eu dorinta azi sa schimb bujiile si m-am lovit de o problema foarte dubioasa: o bujie are pe portiune unde intra cheia de bujii o garnitura de cauciuc care imi impiedica cheia sa intre si sa o pot desface.Problema devine si mai complicata datorita faptului ca bujia se afla ingropata in chiulasa aproximativ 10 cm si nici gand sa ajung jos cu mana poate cel mult cu o surubelnita lunga.Se pare ca garnitura aia de cauciuc ar fi ramas acolo de la o cheie de bujii si s-a indesat mai rau in incercarea de a pune cheia pe filet sa o desfac.Cine are solutii le astept cu mare interes, eu ma gandisem ori la o substanta care sa dizolve sau sa inmoaie cauciucul ori la ceva cu care sa macin acea garnitura....astept pareri

 

am uitat, mobra este un kawasaki zx-6r din 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am avut si eu dorinta azi sa schimb bujiile si m-am lovit de o problema foarte dubioasa: o bujie are pe portiune unde intra cheia de bujii o garnitura de cauciuc care imi impiedica cheia sa intre si sa o pot desface.Problema devine si mai complicata datorita faptului ca bujia se afla ingropata in chiulasa aproximativ 10 cm si nici gand sa ajung jos cu mana poate cel mult cu o surubelnita lunga.Se pare ca garnitura aia de cauciuc ar fi ramas acolo de la o cheie de bujii si s-a indesat mai rau in incercarea de a pune cheia pe filet sa o desfac.Cine are solutii le astept cu mare interes, eu ma gandisem ori la o substanta care sa dizolve sau sa inmoaie cauciucul ori la ceva cu care sa macin acea garnitura....astept pareri

 

am uitat, mobra este un kawasaki zx-6r din 1997

oare treaba aia de cauciuc nu ii pusa pe fisa ca sa etanseze, sa nu intre apa sau mai stiu io ce la bujie? atunci, poti sa il scoti cu ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un patent cu falcile subtiri si lungi .....am luat asa ceva din Kaufland cu vreo 8 ron , asta il foosesti si dupa ce desfiletezi bujia ca sa o tragi afara ( sau o pensa de chirurgie ) bafta la mesterit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia o sarma otelita si fa-i un varf de carlig de pescuit. Decaleste-o la varf, indoaie la 180 grade 2-3mm, ascute si varful si agatatoarea, recaleste-o (inrosit la foc + apa).

 

Pe urma incerci sa o strecori pe langa garnitura, ca sa o apuci si sa o tragi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia o sarma otelita si fa-i un varf de carlig de pescuit. Decaleste-o la varf, indoaie la 180 grade 2-3mm, ascute si varful si agatatoarea, recaleste-o (inrosit la foc + apa).

 

Pe urma incerci sa o strecori pe langa garnitura, ca sa o apuci si sa o tragi.

 

Am incercat si metoda asta...mare problema este ca sunt ingropate rau de tot in chiuloasa si nu prea ai acces decat la una, dar tot degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si metoda asta...mare problema este ca sunt ingropate rau de tot in chiuloasa si nu prea ai acces decat la una, dar tot degeaba.

 

 

incearca sa folosesti o cheie de bujii fara garnitura aia , poate intra la loc. daca e deja rupta e mai complicat. cauciucul ala e destul de dur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, nu se poate nimic...

Ceea ce zici tu am incercat si asa...cu niste chei de bujii d-alea tiganesti, goale pe dinauntru.

 

Am facut o schita rapida sa vedeti care e treaba.

 

Bujia e alb

Rosu e cauciucu respectiv

Negru e chiuloasa.

 

Nu se poate intra cu nici o cheie deoarece acel cauciuc este exact intre bujie si chiuloasa, cheia nu apuca deloc bujia pentru a fi desfacuta. Nu are nimic in cap unde intra fisa este doar un soi de garnitura de cauciuc exact cum am desenat pe imaginea alaturata, se afla cauciucu exact acolo.

post-10925-1242982294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat-o pana la urma.Am folosit o alta cheie de bujii decat cea a motocicletei care avea un profil mai ascutit si am reusit sa imping garnitura mai adanc si sa prind cu cheia pe filet.Faza tare a fost ca garnitura a ramas acolo si dupa ce am scos bujia noroc ca am avut o sarma otelita cu care am agatat-o.Faptul ca motorul a fost cald cand am facut toata manevra cred ca a fost un avantaj si s-a mai inmuiat cauciucul ala...

 

 

 

Mai era o problema la alta bujie (4) ca nu intra cheia dar am fortat un pic si a intrat f bine...

 

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat-o pana la urma.Am folosit o alta cheie de bujii decat cea a motocicletei care avea un profil mai ascutit si am reusit sa imping garnitura mai adanc si sa prind cu cheia pe filet.Faza tare a fost ca garnitura a ramas acolo si dupa ce am scos bujia noroc ca am avut o sarma otelita cu care am agatat-o.Faptul ca motorul a fost cald cand am facut toata manevra cred ca a fost un avantaj si s-a mai inmuiat cauciucul ala...

 

 

 

Mai era o problema la alta bujie (4) ca nu intra cheia dar am fortat un pic si a intrat f bine...

 

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi

 

Bravo! Ne videm diseara;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este ca la motorul meu, si probabil ca da, acea garnitura e posibil sa fie cazuta de pe fisa. Fisele mele au in capat o garnitura rotunda care au rolul de a etansa spatiul din jurul bujiei pentru a impiedica sa intre acolo apa sau alte mizerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...