maddok Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Salut, Am o problema cu un suzuki GSX-F 600 din 1999. A inceput acum vreo 3 saptamani cand am venit de la munca... am oprit in parcare si am vrut dupa 5 minute sa plec iar cu motoru dar nu mai pornea .... am apasat butonu ala de vreo 10 ori si pana la urma a pornit ... totul bine si frumos ... am plecat la mare si cand s-a oprit motorul in mers (intrasem pe rezerva ) la fel .... nu a mai pornit ... dupa 100 de incercari a mers .... m-am uitat dupaia la cele 2 fire care intre in butucul de la butonul START si le-am gadilat putin in speranta ca rezolv ceva de acolo dar nimic .... problema s-a repetat de vreo 5 ori dupaia si initial am crezut ca poate maneta de ambreaj este de vine (trebuie tras ambreajul ca sa porneasca ) dar se pare ca nu era de acolo.... in seara asta am venit acasa si am incercat sa plec cu motoru ... nu pornea .... m-am pus eu pe mesterit (fara lumina ) si am luat cu un patent mic papucul acela cu 2 fire care intra in starter .... a facut o scanteie mare si mi s-a stins bordul (becul de neutru , becul indicator de far aprins , uleiul semnalele etc) dupa inca cateva incercari a pornit si motorul dar nu se aprinde stopul cand pun frana , nu merge semnalizarea sub nici o forma , nu merge turuometrul si nici vitezometrul.... nu stiu ce sa mai fac am oprit motorul si am incercat sa il pornesc la loc dar nu a mers ... ma poate ajuta cineva cu o idee macar ? se poate sa fi ars eu o siguranta ? se poate sa nu mai mearga alternatorul ? se poate sa nu mai am baterie ? se poate sa fie totul doar o problema cu butonul de start ? acum e clar ca nu mi se mai aprinde nimic in bord si ca ori e ars ... ori are un scurt .... ori e arsa o siguranta .... astept ideile voastre ! multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 poate fi tot din ce ai enumerat .......incepe si verifica totul (sigurante arse e cam 80% posibil sau un scurt pe undeva asta dupa ce ai facut scantei ) incearca bateria cu un ampermetru daca iti mai da amperajul necesar ( cu motorul oprit apoi pornit ca sa vezi daca si incarca ) cand ramai fara benzina e normal sa porneasca greu pana trage benzina in carburatoare dureaza un pic !!! mai e varianta cu mizerie sau carb. dereglate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 poate fi tot din ce ai enumerat .......incepe si verifica totul (sigurante arse e cam 80% posibil sau un scurt pe undeva asta dupa ce ai facut scantei ) incearca bateria cu un ampermetru daca iti mai da amperajul necesar ( cu motorul oprit apoi pornit ca sa vezi daca si incarca ) cand ramai fara benzina e normal sa porneasca greu pana trage benzina in carburatoare dureaza un pic !!! mai e varianta cu mizerie sau carb. dereglate multumesc pentru sfaturi ! ideea e ca nu pot sa il pornesc ca sa imi dau seama daca incarca sau nu .... in cazul in care am facut scurt se poate sa fie nevoie sa inlocuiesc tot bordul ? P.S. motorul nu porneste deloc ... adica nici electromotorul .... nu cred ca este o problema de carburatoare .... daca ii dau start nu face sunetul ala "tssssssss ssssss" ca si cum invarte da nu vine benzina .... dau start si nu face nimic .... dupa 100 de incercari porneste la sfert ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinaciooo Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) Daca faci scurt se ard sigurantele , nu are cum sa se arda bordul . - verifica sigurantele ptr lumini ; Ptr pornire : Cum adica dai start si nu se intampla nimic ? Nu invarte sau invarte dar nu porneste ? Daca invarte si nu porneste pun pariu ca sunt bujiile chiar daca le-ai schimbat sau nu de curand . Daca umbli la ele vezi in ce fel sunt arse si cat de mare e distanta la electrod . Daca ar fi de la bujii ar trebui sa dea si ceva rateuri etc. Daca nu invarte este bateria sau demarorul ( mai mult ca sigur bateria ) . Batfa si sa ma anunti de la ce a fost ; pe mess macar Editat Mai 22, 2009 de Florinaciooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR_ybis Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 salut, si eu am probleme cu pornirea, dar am vazut ca-i bateria in cazul meu. Incearca si porneste-o de pe un redresor conectat direct. Apoi verifica toate cele (curent, voltaj, sigurante etc) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Verifica siguranta mare de sub carena stanga, chiar langa sa, e de 30 A...sigur s-a ars...ai facut scurt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Mai 23, 2009 Autor Share Postat Mai 23, 2009 salutare tuturor si multumesc pentru replyuri ! aseara am schimbat sigurantele de la semnale si stop si acum se aprinde totul in bord ... si N si semnale si ulei ..... de pornit tot nu porneste .... daca nu mai am baterie nu ar trebui sa nu mearga nici farurile ? @ Florinaciooo : nu invarte ..... apas start si nu se intampla absolut nimic nimic nimic ..... aseara am desfacut si tot butucul acela cu butoane de pe partea dreapta si le-am luat la rand (cel de faruri ) power ON / OFF (cel roshu ) si si cel de START..... le-am curatat si le-am dat cu spray degripant si tot nu merge ..... am apasat butonu ala pana i-a venit rau ..... credeti ca e bateria ? P.S. daca era siguranta aia mare de 30 de care zice kinder nu trebuia sa nu mai mearga nici farurile si restu ?? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 da poate sa fie si bateria, chiar daca ti se aprind farurile, nu mai are putere sa invarta electromotorul poate sa mai fie chiar electromotorul, pt inceput verifica-i firele verifica si releul de pornire incearca s-o pornesti impinsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBR Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Patent? Ai remarcat cumva daca in mers (inainte de a se opri motorul) semnalele clipeau mai repede? Intensitatea farurilor este aceeasi? Cand dai la demaror scade intensitatea farurilor? De ars nu-ti poti arde "bordul". Sigurantele joaca rolul de protectie (primele pt verificat). Baterie, alternator (periile), releu de incarcare... BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 salutare tuturor si multumesc pentru replyuri ! aseara am schimbat sigurantele de la semnale si stop si acum se aprinde totul in bord ... si N si semnale si ulei ..... de pornit tot nu porneste .... daca nu mai am baterie nu ar trebui sa nu mearga nici farurile ? @ Florinaciooo : nu invarte ..... apas start si nu se intampla absolut nimic nimic nimic ..... aseara am desfacut si tot butucul acela cu butoane de pe partea dreapta si le-am luat la rand (cel de faruri ) power ON / OFF (cel roshu ) si si cel de START..... le-am curatat si le-am dat cu spray degripant si tot nu merge ..... am apasat butonu ala pana i-a venit rau ..... credeti ca e bateria ? P.S. daca era siguranta aia mare de 30 de care zice kinder nu trebuia sa nu mai mearga nici farurile si restu ?? Multumesc, Verifica siguranta principala. Apoi verifica daca electromotorul primeste curent cand apesi butonul "start". Daca nu, pune in scurt contactele releului care comanda electromotorul. Daca tot nu invarte (dar electromotorul primeste curent) este posibil sa ai carbunii uzati... sau tot electromotorul ars. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 salut baieti si va multumesc inca 1 data tuturor pentru sugestii si ajutor ! astazi la 8 am impins mobra pana la capatul strazii la mecanicul meu fidel si i-am dat de cap problema era la ambreaj... la suzuki din cate am observat, trebuie sa tragi ambreajul ca sa porneasca.... chiar si pe neutral ... si la mine acolo la maneta era un buton mic care nu mai facea contact ... l-am scos l-am sters l-am pus la loc si merge .... daca se mai strica pe viitor nici nu conteaza pentru ca pot sa pun firele alea pe direct .... nu le mai bag in papucul ala si le leg intre ele si porneste din prima la sfert de cheie cum s-ar spune numai bine tuturor si ride safe !!! :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Cam ciudat sistemul tau de ambreitaj ai incercat si cu cricul ridicat pentru ca ai un circuit plin de intreruparoare pana la butonul pe care apesi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Cam ciudat sistemul tau de ambreitaj ai incercat si cu cricul ridicat pentru ca ai un circuit plin de intreruparoare pana la butonul pe care apesi tu mereu numai cu cricul ridicat am incercat problema era numai la acea maneta de ambreaj numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yorgo Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 salutare tuturor si multumesc pentru replyuri ! aseara am schimbat sigurantele de la semnale si stop si acum se aprinde totul in bord ... si N si semnale si ulei ..... de pornit tot nu porneste .... daca nu mai am baterie nu ar trebui sa nu mearga nici farurile ? @ Florinaciooo : nu invarte ..... apas start si nu se intampla absolut nimic nimic nimic ..... aseara am desfacut si tot butucul acela cu butoane de pe partea dreapta si le-am luat la rand (cel de faruri ) power ON / OFF (cel roshu ) si si cel de START..... le-am curatat si le-am dat cu spray degripant si tot nu merge ..... am apasat butonu ala pana i-a venit rau ..... credeti ca e bateria ? P.S. daca era siguranta aia mare de 30 de care zice kinder nu trebuia sa nu mai mearga nici farurile si restu ?? Multumesc, salutare maddok aceeasi problema am avut-o si eu nu era de la baterie,nici macar claxonul nu mai avea curent... sa-ti explic mai pe larg:cand am venit intr-o zi acasa am oprit motorul iar dupe ce am vrut sa-l pornesc...teapa ca nu mai vroia dar totusi se aprindea neutralul si becul de ulei...apoi am desfacut carena si codita ca eu am modelul mai vechi si trebuie sa dai jos codita sa te uiti la sigurante ..erau bune toate sigurantele insa tot nu pornea...am desfacut toate contactele de la butoane sa nu fie ceva gresit p-acolo... in fine am stat eu cateva ore plin de nervi,s-a facut seara si am renuntat sa mai caut buba... deja sunasem la mecanici electricieni sa merg a doua zi sa rezolv problema. ...a doua zi de dimineata ca nici noaptea nu am avut somn de nervi am iesit sa incerc iar sa-l fac sa porneasca insa tot nu vroia...dupa care am scos iar saua sa ma uit iar la baterie si tineam cu o mana apasat claxonul iar cu cealalta miscam bornele trageam de fire ....si surpriza!!! toata beleaua era de la un fir care pleaca de la minus pe dedesupt care taie tot curentul de la motor daca nu face contact cum trebuie. am pus degripant pe papucei de la cablul respectiv si a mers...de atunci am mai patit odata cand am trecut mai cu viteza peste niste linii de tramvai si m-am enervat si am lipit papuceii intre ei si de aici am rezolvat problema. a fost singura problema care am avut-o p.s. sa verifici si tu poate e aceeasi problema salut baieti si va multumesc inca 1 data tuturor pentru sugestii si ajutor ! astazi la 8 am impins mobra pana la capatul strazii la mecanicul meu fidel si i-am dat de cap problema era la ambreaj... la suzuki din cate am observat, trebuie sa tragi ambreajul ca sa porneasca.... chiar si pe neutral ... si la mine acolo la maneta era un buton mic care nu mai facea contact ... l-am scos l-am sters l-am pus la loc si merge .... daca se mai strica pe viitor nici nu conteaza pentru ca pot sa pun firele alea pe direct .... nu le mai bag in papucul ala si le leg intre ele si porneste din prima la sfert de cheie cum s-ar spune numai bine tuturor si ride safe !!! :* bine ca ai rezolvat acum am citit mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 merci yorgo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Asa e la Suzuki - nu porneste chiar de pe neutral daca nu a ambreiajul tras- Am patito si eu la munte la 8 seara dupa ce am trantito - nu mai pornea - nu mai facea nimica - si plin de draci nu mi-am dat seama ce era - Aceiasi problema - mufa care itnra la ambreiaj era sparta si iesita - eu am porniyto atunci impinsa si am ajuns acasa- un mic rahatel dastea daca nu te gandesti la el iti da mari probleme de cap - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Mai 30, 2009 Autor Share Postat Mai 30, 2009 Asa e la Suzuki - nu porneste chiar de pe neutral daca nu a ambreiajul tras- Am patito si eu la munte la 8 seara dupa ce am trantito - nu mai pornea - nu mai facea nimica - si plin de draci nu mi-am dat seama ce era - Aceiasi problema - mufa care itnra la ambreiaj era sparta si iesita - eu am porniyto atunci impinsa si am ajuns acasa- un mic rahatel dastea daca nu te gandesti la el iti da mari probleme de cap - mama stiu ce spui frate .... chiar te ia cu toti nervii mai ales cu vremea buna care era era lumea toata pe motoare si numai eu cu metorul salivam dupa baietii de pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.