Achile Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 am rezolvat etrierul cu un spray si am constatat ca nu mere pompa cum trebuie.... dau la leviar cu conducta de frana desfacuta de la etrier si nu "scuipa" lichid de frana ce sugerati?? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 poate ai furtunul infundat , defa pe bucatzi si vezi pe unde are dop sau dc vine din pompa , verifica segment cu segment sin instalatzia de franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 (editat) Simti presiune cand "dai la levier"? - atunci poate e infundat furtunul. Daca merge in gol, poti desface capacul vasului cu lichid. Da-l jos, da jos si membrana si vezi daca "scuipa" lichid (ar trebui sa-l "scuipe" direct afara din vas daca strangi tare de levier - pe bord , fereste-ti ochii - si acopera bordul si "imprejurimile" (rezervor, etc)). Daca "scuipa", vezi daca nu cumva ai prb. chiar cu membrana. Alta idee nu am acum. Succes Edit: vad ca a raspuns just_him inaintea mea... Editat Februarie 21, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 am tinut doar pompa fara garnitura si capac, fara furtun(l-am controlat) si nu scuipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 (editat) Cand dai de levier, deci cand pompezi, nu se formeaza nici un "curent" in lichidul din vas??? Nici o miscare, nimic? Ai lichid indeajuns - adica e la "nivel"? Are de unde sa traga lichid? Da de...mult mai multe ori, sa nu cumva sa ai aer pe furtun - dar atunci ar trebui sa ai bule de aer... Cum adica "ai tinut"? Nu e pe ghidon? Editat Februarie 21, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 am lasat pompita pe ghidon, capacul si garnitura scoase, cursa levierului reglata si conducta desfacuta nu se observa nici un curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Pai mai ramane doar pompita....e in regula? Ar trebui sa aiba si aia un pistonas cu o garnitura pe el. Daca puteam vedea ce e acolo, era cu totul altceva, dar asta e. Poate schema asta iti mai da si alte idei? Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.