Sari la conținut

Vreau SM


ebdesign
 Share

Postări Recomandate

Am vazut azi KTM-ul,ce sa zic este schimbat cam tot prin motor fiindca persona se ocupa cu cross profesional si tatal sau e mecanic-si nici nu stiu ce sa zic..motorul cam "pocneste" pe esapament cind scad girii la motor.Dar intradevar e usor si fain ...problema e ca nustiu daca face sa te bagi in asa ceva dupa ce a fost folosita in cross binisor adica 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut azi KTM-ul,ce sa zic este schimbat cam tot prin motor fiindca persona se ocupa cu cross profesional si tatal sau e mecanic-si nici nu stiu ce sa zic..motorul cam "pocneste" pe esapament cind scad girii la motor.Dar intradevar e usor si fain ...problema e ca nustiu daca face sa te bagi in asa ceva dupa ce a fost folosita in cross binisor adica 2 ani.

 

 

Inseamna ca este sxf 250 si din cate stiu costa ceva sa ii pui lumini dar problema cea mai mare nu ar fi asta, fiind un motor de cross nu te tine prea mult motorul pe strada si o sa il omori repede. Acum daca a fost folosit in competitii sau antrenament clar e posibil sa trebuiasca facut motoru ceea ce costa mult la 4 t (depinde si cum a fost intretinut).

Acum daca tragi linie mai bine iei unu de strada si folosit mai cu blandete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult icv45 pu sfat ..cam asa ma gindeam si eu.

Dar oare cea as mai putea alege...ca deja mam inurcat rau...? Vreau ceva de la 125-450cm3

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-195916.html

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-172021.html

 

Ca idee, nu recomand 125 de nicio culoare, si nici 2t. Poti sa cauti in functie de buget pe siteuri gen bikeshop.

450 ul ala nu e batut in cuie. Sunt multe mobre supermoto de 600 mai slabe si mai potrivite pentru incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok daca iti place, dar sa iti faci si un buget de reparatii pentru ca deobicei nu se vand de bune, foarte putini le repara inainte de vanzare. Daca nu ai bani sa bagi in el mai bine te indrepti spre ceva gen yamaha ttr 600 http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca WR sa nu fie cu probleme.

 

Daca proprietarul mai mult o forjeaza decat o intretine, o sa fie.

Dar la banii astia ce te astepti? Una noua e 8000 - 9000 si asa in varianta enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supermoto nu prea. Si nici altele.

Cand cumperi o mobra, nu e ca si cum ai cumpara o jucarie mai scumpa. Mobra se intretine si intretinerea costa. Cu cat e mai proasta/veche, cu atat intretinerea costa mai mult.

Numai o pereche de cauciucuri supermoto noi e 200 300 de euro. Un kit de lant cam 150 euro, si mai sunt ulei, filtre, placute, sprayuri, etc. Majoritatea trebuie cumparate odata cu mobra, fiindca putini o vand cu consumabilele la zi.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faci un compromis si iti iei SM de 5 mii de euro si nu mai ai bani de consumabile si nici de echipament....

 

gaseste ceva mai iefitn 3800 3500 si de restul banilor ... o pereche de gume , un costum , si restul consumabilelor care trebuiesc pe parcurs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohh sorry da atitea bani nu am dar in inima imi arde un foc de motociclist care nu poate fi stins de multi ani ,cu toate ca foarte multi prieteni,parintii imi spun ca chiar si 3mii euro investiti in 120kg de moto este prea mult....eu insa continui sa lupt si sa imi implinesc visul.

De probleme tehnice nu prea am frica ca am mai reparat si alte motoare si mirosul de ulei si benzina sunt ceva placut deja!Ca doar reparind un motor intelegi cum totul functioneaza ceea ce inseamna mult pu cel ce il conduce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supermoto nu prea. Si nici altele.

Cand cumperi o mobra, nu e ca si cum ai cumpara o jucarie mai scumpa. Mobra se intretine si intretinerea costa. Cu cat e mai proasta/veche, cu atat intretinerea costa mai mult.

Numai o pereche de cauciucuri supermoto noi e 200 300 de euro. Un kit de lant cam 150 euro, si mai sunt ulei, filtre, placute, sprayuri, etc. Majoritatea trebuie cumparate odata cu mobra, fiindca putini o vand cu consumabilele la zi.

 

mda si pe langa asta mai poate oricand sa crape ceva in motor si sa te faci de o paguba cat bugetu tau pentru motor :cheers: asa ca strange bani si cauta ceva bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi nu vrem sa te convingem sa nu-ti iei motocicleta.

Poti de exemplu sa incerci totusi un naked. Nakedurile sunt in general mai intretinute, mai putin forjate, mai fiabile si intretinerea lor e mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gindit mai inainte la un naked dar chestia ca ele sunt mai grele nu asa de manevrabile si suspensia nu poate inghiti bine drumurile FOARTE proaste ce sunt la noi in RM.

Ar mai fi o si ceva de genu enduro/turing adica ca pegaso,dominator dar el sunt foarte urite... si parca sunt pu mosnegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gindit mai inainte la un naked dar chestia ca ele sunt mai grele nu asa de manevrabile si suspensia nu poate inghiti bine drumurile FOARTE proaste ce sunt la noi in RM.

Ar mai fi o si ceva de genu enduro/turing adica ca pegaso,dominator dar el sunt foarte urite... si parca sunt pu mosnegi.

 

cum ti-am zis cauta o yamaha ttr 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da care e treaba cu TTR-ul ce e asa de bun la el? Scuze dar nu prea inteleg.Pe mobile se incep de la 3200eur ceia ce parca e mult mai bine acel XT660 din 2004,nu?

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-198328.html

 

deoarece si pentru ca, dupa mine ttr 600 si drz de la suzuki sunt niste motorete fiabile aproape indistructibile si asta cu pretul unei greutati in plus si o performanta scazuta.

ttr 600 are motorul de xt racit pe aer, am un prieten care are un xt600 an de fabricatie 1987 si iese cu ea la enduro soft fara sa il doara capu si nici buzunarul.

din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte buna pentru inceput si pentru cine nu are bani sa intretina un monocilindru pretentios.

Ca sa intelegi un KTM excf 250 4 timpi in da ceata chiar daca ttr are motorul de 600 cc dar se si termina repede :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-198328.html

 

deoarece si pentru ca, dupa mine ttr 600 si drz de la suzuki sunt niste motorete fiabile aproape indistructibile si asta cu pretul unei greutati in plus si o performanta scazuta.

ttr 600 are motorul de xt racit pe aer, am un prieten care are un xt600 an de fabricatie 1987 si iese cu ea la enduro soft fara sa il doara capu si nici buzunarul.

din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte buna pentru inceput si pentru cine nu are bani sa intretina un monocilindru pretentios.

Ca sa intelegi un KTM excf 250 4 timpi in da ceata chiar daca ttr are motorul de 600 cc dar se si termina repede :rock:

 

Adica XT din 1990 are motor indistructibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-198328.html

 

deoarece si pentru ca, dupa mine ttr 600 si drz de la suzuki sunt niste motorete fiabile aproape indistructibile si asta cu pretul unei greutati in plus si o performanta scazuta.

ttr 600 are motorul de xt racit pe aer, am un prieten care are un xt600 an de fabricatie 1987 si iese cu ea la enduro soft fara sa il doara capu si nici buzunarul.

din punctul meu de vedere este o motocicleta foarte buna pentru inceput si pentru cine nu are bani sa intretina un monocilindru pretentios.

Ca sa intelegi un KTM excf 250 4 timpi in da ceata chiar daca ttr are motorul de 600 cc dar se si termina repede :D

 

 

nu vreau sa va spulber visele dar numai eu stiu cate drz-uri au ajuns de aproape noi in service (ultimul a venit pt un schimb complet de motor!!!! de la piston la chiuloasa 2007)

si acum revenin omu ce vrea din cate vad eu, e sportivitatea cilcistica buna si sa fie usoara si peste toate (supermoto)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa va spulber visele dar numai eu stiu cate drz-uri au ajuns de aproape noi in service (ultimul a venit pt un schimb complet de motor!!!! de la piston la chiuloasa 2007)

si acum revenin omu ce vrea din cate vad eu, e sportivitatea cilcistica buna si sa fie usoara si peste toate (supermoto)!

 

 

Eu cred ca iti spulberi tu singur visele daca crezi ca mobre gen WR sau Husqvarne sunt la fel de fiabile ca un DRZ. Eu am vazut un Husaberg in service care avea pamant in filtrul de aer si uleiul neschimbat in 3000 de km. Sau Honda cu motorul praf din cauza ca nu avea pic de ulei in ea. Si nu mi-am spulberat niciun vis.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca iti spulberi tu singur visele daca crezi ca mobre gen WR sau Husqvarne sunt la fel de fiabile ca un DRZ. Eu am vazut un Husaberg in service care avea pamant in filtrul de aer si uleiul neschimbat in 3000 de km. Sau Honda cu motorul praf din cauza ca nu avea pic de ulei in ea. Si nu mi-am spulberat niciun vis.

 

ce legatura are pamantul din filtrul de aer si uleiul neschimbat din neglijenta fata de motor a unui posesor de husaberg cu husqvarna si wr(care este model nu marca si pe langa asta SIGURA de la yamaha care este folosita la competitii de supermoto si hardenduro, probabil ca e ceva de capul wr-ului) cu fiabilitatea drz-ului?

 

e cum as zice de ccm-ul tau ca nu e bun ca nici nu ai cric la el si il ti rezemat de cladire cand il parchezi

 

frate macar sa fie lumea on topic! omu vrea supermoto

1 nu ii mai recomandati naked

2 nu mai faceti o ciorba din topicul omului care vrea si el niste pareri legate de supermoto ce dreaq? mai lipseste sa intre un ktmist convins si sa inceapa si omu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care nu stie sau nu vrea sa intretina o mobra o sa tot umble cu ea prin service. Chit ca e DRZ.

Acum vezi legatura?

 

P.S. Am cric la CCM. Dar am ales sa sprijin Universitatea sa nu cada. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care nu stie sau nu vrea sa intretina o mobra o sa tot umble cu ea prin service. Chit ca e DRZ.

Acum vezi legatura?

 

P.S. Am cric la CCM. Dar am ales sa sprijin Universitatea sa nu cada. :D

Eu sincer nu prea inteleg .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...