yo4hgx Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Singura chestie e ca nu prea ai cum sa atingi marginea gumei pentru ca ar trebui sa te inclini imposibil de mult.... Guma NU arata mai lata, chiar daca e de 190, pentru ca are marginile trase mai in interior. Inca un motiv in plus ca pe janTe de 5.5" nu se merita 190... Eu am avut initial 170/60/17 pe janta de 5.5" si la un moment dat l'am schimbat cu 180/55/17. Diferenta nu a fost uriasa insa pot afirma cu certitudine ca e sesizabila, in curbe stranse spatele coboara o idee mai greu. Merge insa dus la capat fara probleme. Ar mai fi un aspect pe care nu'l ia nimeni in seama, tipul si respectiv forma unei anvelope. Un tip "road" va fi mai turtit in balon pe cand un "sport" mai bombat si chiar oarecum ascutit. Din acest caz, desi masurile propriu-zise sunt identice, doua tipuri diferite de anvelope vor influneta in mod diferit asieta si respectiv ciclista unei motociclete... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Inca un motiv in plus ca pe janTe de 5.5" nu se merita 190... Eu am avut initial 170/60/17 pe janta de 5.5" si la un moment dat l'am schimbat cu 180/55/17. Diferenta nu a fost uriasa insa pot afirma cu certitudine ca e sesizabila, in curbe stranse spatele coboara o idee mai greu. Merge insa dus la capat fara probleme. Ar mai fi un aspect pe care nu'l ia nimeni in seama, tipul si respectiv forma unei anvelope. Un tip "road" va fi mai turtit in balon pe cand un "sport" mai bombat si chiar oarecum ascutit. Din acest caz, desi masurile propriu-zise sunt identice, doua tipuri diferite de anvelope vor influneta in mod diferit asieta si respectiv ciclista unei motociclete... Ride Safe! \mai pe scurt sun anvelope cu profil " U " -cum am avut michelin pilot sport si acum am D208RR care fata de michelin e cu profilul " V", mai ascutit, dar e proiectat sa obtina pata optima de contact... vorbesc de acelasit tip de pneu .... 180/55 dar conceptii putin diferite.....nu ma numar printre cei care au schimbat de la 180 la 190...dar stiu pe cineva care avea un 1000RR si avea de 200/... si nu ii placea cum sta mobra pe viraje...cand si-a pus 190/50... standard era alta mobra, si mai stiu care are pe R1 190/55 in loc de 190/50 si atinge cu toba pe asfalt , la viraje Editat Mai 27, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 mai pe scurt sun anvelope cu profil " U " -cum am avut michelin pilot sport si acum am D208RR care fata de michelin e cu profilul " V", mai ascutit Confirm, eu am pus Dunlop GP Racer, este vizibil mai ascutit ca Pirelli-urile din fabrica. In consecinta pata de contact pe viraje este mai lata. In plus desenul nu merge pana la muchie, ci se opreste la aproximativ 2 cm, asa ca jos de tot in viraj merg practic pe slick. Sunt foarte importanti ultimii centimetrii din pneu, acolo cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Daca va complexeaza asa de tare latimea, luati-va un cauciuc mai de touring, cu profil mai plat. Iluzie optica garantata, eu eram convins ca un Pilot Road de 160 e 180. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Marimea conteaza, bre. Unii ar face orice pentru un centimetru in plus. Unii n-au nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Unii n-au nevoie Sau unii ar vrea cativa centimetrii mai putin..... frateeeeeeeeeee scoate-mi cascavalu asta de 325 dintre bascula spate ca a cracanat-o de tot, si da-mi un 190 pe jambon de 6" ... hic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Marimea conteaza, bre. Unii ar face orice pentru un centimetru in plus. Unii n-au nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3v1l_mast3r Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 eu pe tdm in talon am 150 sau 160/70/17 sau ceva de genu si acum am 180/55/17 si nu e nicio diferenta....e vorba de obisnuinta....si am de gand sa imi pun 190/50/17....si nu doar de dat prin fata teraselor ) ci de placerea mea ca am cauciuc lat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 eu pe tdm in talon am 150 sau 160/70/17 sau ceva de genu si acum am 180/55/17 si nu e nicio diferenta....e vorba de obisnuinta....si am de gand sa imi pun 190/50/17....si nu doar de dat prin fata teraselor ) ci de placerea mea ca am cauciuc lat Motocicleta voastra se simte nesatisfacuta? Poate incercati o operatie de marire de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.