sorinma Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salutare Am o problema cu un rs 2005 , de la un timp imi face frana de motor in valuri, se simte intre 5000-6000 ture.Recent am facut revizia la UM unde mi-au zis ca din cauza lantului insa acum e intins bine si tot face.Aveti vreo idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinma Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Sa inteleg ca nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 pai eu zic sa mergi la un mecanic sa mearga cu ea pentru ca e greu sa dai diagnostic fara proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 patineaza ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare Am o problema cu un rs 2005 , de la un timp imi face frana de motor in valuri, se simte intre 5000-6000 ture.Recent am facut revizia la UM unde mi-au zis ca din cauza lantului insa acum e intins bine si tot face.Aveti vreo idee de la ce poate fi? Probabil e lantu uzat inegal si degeaba 1l strangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Probabil e lantu uzat inegal si degeaba 1l strangi. Exact. Ceva de genul asta era si la mine cu lantul vechi, aceeasi problema, aceeasi manifestare. Curata lantul bine si verifica apoi daca ai jos inegal. Daca ai => kit nou (indiferent cit de strins e lantul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinma Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 Chestia e ca lantu e nou , are 1500 km ,am fost de curand in service la revizie la United motors si mi-au zis ca e din cauza lantului care era un pic lasat.Si ambreiajul a fost reglat .Problema a aparut dupa schimbarea kitului motor cu unul mai mare polini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinma Postat Iunie 1, 2009 Autor Share Postat Iunie 1, 2009 Un prieten cu ceva experienta in mecanica mi-a sugerat ca ar putea fi de la simeringurile de la baia de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Un prieten cu ceva experienta in mecanica mi-a sugerat ca ar putea fi de la simeringurile de la baia de ulei rs-ul nu are baie de ulei:)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Un prieten cu ceva experienta in mecanica mi-a sugerat ca ar putea fi de la simeringurile de la baia de ulei Banuiesc ca ai inteles gresit tu sau prietenul tau s-a exprimat gresit. Cred ca se referea la simmeringurile dintre cutia de viteze si carter dar chiar si asa nu prea vad relevanta. Daca ar fi asa ar trebui sa-ti consume uleiul din cutie, implicit sa scoata fum alb pe esapament mai mult decat de obicei dar nu ar afecta prea mult mersul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinma Postat Iunie 1, 2009 Autor Share Postat Iunie 1, 2009 Posibil sa fi inteles eu gresit , in fine chestia e ca e foarte deranjant sa imi sacadeze asa cind las gazul. Ma gandeam ca nimeresc pe cineva sa se fi lovit de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Daca mersul la relanti este neregulat atunci si frana de motor va fi la fel. Verifica filtrul de aer si circuitul de mers la relanti, exista un circuit separat in carb care se regleaza cu un surub de amestec la relanti (exact asa se cheama - si nu e surubul de relanti). Daca acest circuit nu functioneaza, nu o sa ai frana de motor cum trebuie. Totul e din carburattor, nu din baie nu din camara, nu din beci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinma Postat Iunie 2, 2009 Autor Share Postat Iunie 2, 2009 Multumesc de sfat,cred insa ca nu e de aici fiindca relantiul e regulat , problema apare doar intre plaja 7000-5000 ture cind las gazul.O sa merg la un mecanic sa se uite, fiindca la united motors m-am lamurit.Nu recomand la nimeni.EVER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Multumesc de sfat,cred insa ca nu e de aici fiindca relantiul e regulat , problema apare doar intre plaja 7000-5000 ture cind las gazul.O sa merg la un mecanic sa se uite, fiindca la united motors m-am lamurit.Nu recomand la nimeni.EVER si la mine se intampla la fel (tot 2t) dar e din cauza lantului care e prea slab. cand face asa inseamna ca e timpul sa il intind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.