Sari la conținut

Problema ciudata


Postări Recomandate

Salutare

 

Am o problema cu un rs 2005 , de la un timp imi face frana de motor in valuri, se simte intre 5000-6000 ture.Recent am facut revizia la UM unde mi-au zis ca din cauza lantului insa acum e intins bine si tot face.Aveti vreo idee de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am o problema cu un rs 2005 , de la un timp imi face frana de motor in valuri, se simte intre 5000-6000 ture.Recent am facut revizia la UM unde mi-au zis ca din cauza lantului insa acum e intins bine si tot face.Aveti vreo idee de la ce poate fi?

 

 

Probabil e lantu uzat inegal si degeaba 1l strangi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e lantu uzat inegal si degeaba 1l strangi.

Exact. Ceva de genul asta era si la mine cu lantul vechi, aceeasi problema, aceeasi manifestare. Curata lantul bine si verifica apoi daca ai jos inegal. Daca ai => kit nou (indiferent cit de strins e lantul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia e ca lantu e nou , are 1500 km ,am fost de curand in service la revizie la United motors si mi-au zis ca e din cauza lantului care era un pic lasat.Si ambreiajul a fost reglat .Problema a aparut dupa schimbarea kitului motor cu unul mai mare polini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu ceva experienta in mecanica mi-a sugerat ca ar putea fi de la simeringurile de la baia de ulei

 

Banuiesc ca ai inteles gresit tu sau prietenul tau s-a exprimat gresit. Cred ca se referea la simmeringurile dintre cutia de viteze si carter dar chiar si asa nu prea vad relevanta.

Daca ar fi asa ar trebui sa-ti consume uleiul din cutie, implicit sa scoata fum alb pe esapament mai mult decat de obicei dar nu ar afecta prea mult mersul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fi inteles eu gresit , in fine chestia e ca e foarte deranjant sa imi sacadeze asa cind las gazul.

Ma gandeam ca nimeresc pe cineva sa se fi lovit de problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mersul la relanti este neregulat atunci si frana de motor va fi la fel.

 

Verifica filtrul de aer si circuitul de mers la relanti, exista un circuit separat in carb care se regleaza cu un surub de amestec la relanti (exact asa se cheama - si nu e surubul de relanti). Daca acest circuit nu functioneaza, nu o sa ai frana de motor cum trebuie.

Totul e din carburattor, nu din baie nu din camara, nu din beci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat,cred insa ca nu e de aici fiindca relantiul e regulat , problema apare doar intre plaja 7000-5000 ture cind las gazul.O sa merg la un mecanic sa se uite, fiindca la united motors m-am lamurit.Nu recomand la nimeni.EVER

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat,cred insa ca nu e de aici fiindca relantiul e regulat , problema apare doar intre plaja 7000-5000 ture cind las gazul.O sa merg la un mecanic sa se uite, fiindca la united motors m-am lamurit.Nu recomand la nimeni.EVER

si la mine se intampla la fel (tot 2t) dar e din cauza lantului care e prea slab. cand face asa inseamna ca e timpul sa il intind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...