radu101 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare tuturor.Am o mtocicleta marca "caw"(cred ca asa se scrie)de 175cmc,are pe emblema 2 iepurasi,modelul cu 4 viteze,care nu vrea sa porneasca.Motocicleta cred ca sta(nu a fost pornita)de 10 ani.S-a oprit dintr-o data si asa a ramas.Am verificat fisa care merge la bujie si nu are curent pe ea(in momentul in care am actionat pedala).Poate sa fie problema din bobina?Sau este magnetoul de vina(in acest caz as putea adapta un magnetou de drujba?) Vreau neaparat sa o aud cum suna asa ca m-am gandit s-o pornesc cu o fisa trasa de la suzuki sau de la o dacie,astfel incat in momentul in care dau la automat ,bujia o sa faca scateie iar in acel moment sa actionez pedala pentru a pornii motocicleta(pedala si datul la automat efectuate simultan normal). VA ROG FRUMOS SA VA DATI CU PAREREA DESPRE PROBLEMA PE CARE O POATE AVEA MOTOCICLETA LA PARTEA ELECTRICA,DAR SI DACA METODA DESCRISA DE MINE MAI SUS POATE AVEA EFECTE NEGATIVE ASUPRA MOTOCICLETEI. VA MULTUMESC ANTICIPAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 metoda descrisa de tine e complet fantezista si n-are nici o treaba cu pornirea unui motor. OK, n-ai curent la fisa. Ia-o pe instalatie in sus: schimba fisa si vezi daca asta ajuta. Daca nu, mergi mai departe: bobina, magnetou sau ce ai acolo, habar n-am ce motor ai si cu ce se mananca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare tuturor.Am o mtocicleta marca "caw"(cred ca asa se scrie)de 175cmc,are pe emblema 2 iepurasi,modelul cu 4 viteze,care nu vrea sa porneasca. Baga o poza cu ''vaca'' si te rog nu aplica inca nici una din ideile pe care le-ai expus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare tuturor.Am o mtocicleta marca "caw"(cred ca asa se scrie)de 175cmc,are pe emblema 2 iepurasi,modelul cu 4 viteze,care nu vrea sa porneasca.Motocicleta cred ca sta(nu a fost pornita)de 10 ani.S-a oprit dintr-o data si asa a ramas.Am verificat fisa care merge la bujie si nu are curent pe ea(in momentul in care am actionat pedala).Poate sa fie problema din bobina?Sau este magnetoul de vina(in acest caz as putea adapta un magnetou de drujba?) Vreau neaparat sa o aud cum suna asa ca m-am gandit s-o pornesc cu o fisa trasa de la suzuki sau de la o dacie,astfel incat in momentul in care dau la automat ,bujia o sa faca scateie iar in acel moment sa actionez pedala pentru a pornii motocicleta(pedala si datul la automat efectuate simultan normal). VA ROG FRUMOS SA VA DATI CU PAREREA DESPRE PROBLEMA PE CARE O POATE AVEA MOTOCICLETA LA PARTEA ELECTRICA,DAR SI DACA METODA DESCRISA DE MINE MAI SUS POATE AVEA EFECTE NEGATIVE ASUPRA MOTOCICLETEI. VA MULTUMESC ANTICIPAT Dupa cele scrise aici inteleg ca esti paralel cu problema in cauza,deci nu cred ca te ajuta explicatiile de pe forum.Mai bine cauta pe aici un "comunist" cu vechime,care sa te ajute la fata locului.Sunt sigur ca si pe la voi sunt o multime care au avut macar un ETZ si au lucrat prin ele,asa ca nu o sa iti fie prea greu sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare tuturor.Am o mtocicleta marca "caw"(cred ca asa se scrie)de 175cmc,are pe emblema 2 iepurasi,modelul cu 4 viteze,care nu vrea sa porneasca.Motocicleta cred ca sta(nu a fost pornita)de 10 ani.S-a oprit dintr-o data si asa a ramas.Am verificat fisa care merge la bujie si nu are curent pe ea(in momentul in care am actionat pedala).Poate sa fie problema din bobina?Sau este magnetoul de vina(in acest caz as putea adapta un magnetou de drujba?) Vreau neaparat sa o aud cum suna asa ca m-am gandit s-o pornesc cu o fisa trasa de la suzuki sau de la o dacie,astfel incat in momentul in care dau la automat ,bujia o sa faca scateie iar in acel moment sa actionez pedala pentru a pornii motocicleta(pedala si datul la automat efectuate simultan normal). VA ROG FRUMOS SA VA DATI CU PAREREA DESPRE PROBLEMA PE CARE O POATE AVEA MOTOCICLETA LA PARTEA ELECTRICA,DAR SI DACA METODA DESCRISA DE MINE MAI SUS POATE AVEA EFECTE NEGATIVE ASUPRA MOTOCICLETEI. VA MULTUMESC ANTICIPAT Daca merge K ul cu sistemul de aprindere de Dacia incearca sa mai tragi ceva fire sa nu mai dai la pedala banuiesc ca vei reusi sa folosesti si demarorul masinii :lol:Cauze pentru care nu porneste pot fi f. multe banuiesc ca are magnetoul original deci peste vreo 40 de anisori deci demagnetizat etc. cauta pe cineva care se pricepe sa te ajute. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Cauze pentru care nu porneste pot fi f. multe banuiesc ca are magnetoul original deci peste vreo 40 de anisori deci demagnetizat etc. Sau platine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 o sa mearga cu siguranta numa sa sincronizezi perfect scanteia si sa tii cont si de avans daca nu cauta un MZrias sau unul care a avut macar un nipru restul e''can can''si ai sa descoperi secretele porniri unui motor statut vro 'spe ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 asta e scoala si vrajeala dar daca cumva ma insel pune niste poze sa vedem si noi minunea P.S http://www.youtube.com/watch?v=bNbTkqcQvKM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Da vreau sa vad si eu minunea! Din descriere mie imi pare un Voshod ... 175 cc , 4 viteze....magnetou.. deci niste poze te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Da vreau sa vad si eu minunea! Din descriere mie imi pare un Voshod ... 175 cc , 4 viteze....magnetou..deci niste poze te rog! Voshodul este urmasul ”K”-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 dupa descriere voshod este... verifca cu bujia scoasa daca ai scanteie; apoi verifica daca iti sta fisa in bobina cum trebuie; daca e de la bobina merge perfect una de dacie... multa bafta la porneala si verifica si carburatorul...sa nu fie infundat etc... sa postezi sa ne spui ce ai facut!!! bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Da vreau sa vad si eu minunea! Din descriere mie imi pare un Voshod ... 175 cc , 4 viteze....magnetou..deci niste poze te rog! poze modelul este "k175" La sfarsit de saptamana o sa plec acasa si o sa incerc sa o pornesc,macar cu putina benzina in capul pistonului,iar dupa aia restaurarea carburatorului si a motocicletei. P S:carburatorul trebuie sa aiba cam acelasi principiu ca si la japoneze,numai ce este un singur carburator,nu? Editat Mai 28, 2009 de radu101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 asta e scoala si vrajealadar daca cumva ma insel pune niste poze sa vedem si noi minunea P.S http://www.youtube.com/watch?v=bNbTkqcQvKM Stimate iubitorule de motociclete(indiferent marca si anul),prin ceea ce ai scris tu mai sus,partea cu "asta e scoala si vrajeala" si filmuletul de pe youtube,aplicat de catre dumneata,ai vrut si poate mai vrei, sa arati ca motocicleta descrisa de mine i "vrajeala" si ca m-as comporta ca si in filmul postat de catre tine(adica sa scriu,si sa cer sfaturi despre ceva ce nu am),chiar daca nu ma cunosti.Ce ai incercat prin acest reply mi se pare o lipsa de un minim bun simt. PS:va multumesc celor care ati raspuns la intrebarile mele. ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Sigur are 4 viteze ? Am avut si eu unul si avea 3 si nu numai al meu avea 3 Nu fac misto mai numarale o data sa fii sigur, ala nu e busonul original de la rezervor, cel original este din cauciuc, se pune ca dopul la damigeana, nu are nici un blocaj Bafta cu resuscitarea Editat Mai 28, 2009 de CatalinRUSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Sigur are 4 viteze ?Am avut si eu unul si avea 3 si nu numai al meu avea 3 Nu fac misto mai numarale o data sa fii sigur, ala nu e busonul original de la rezervor, cel original este din cauciuc, se pune ca dopul la damigeana, nu are nici un blocaj Bafta cu resuscitarea Sunt si cu trei si cu patru.Al meu are patru. Vad ca acesta are in spatele farului o chestie (asemanatoare cu cea de pe RT).A din fabrica sau e artizanala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Sau platine.. Sa inteleg ca te plictisesti rau....singurul forum pe care nu esti in RO e ala de mamici gravide.... Editat Iunie 5, 2009 de sconx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.