Sari la conținut

Zgomot metalic deranjant


Postări Recomandate

Salut.

 

Am si eu o problema. De 2 saptamani la motor se aude un zgomot metalic ca si acela cand se ciocnesc doua bile sau doua monede.

 

Zgomotul apare in jurul la 4000-5000 de turatii, la decelerare, atunci cand schimb in treapta inferioara (de exemplu zgomotul respectiv se aude cand intru in localitate si reduc viteza, dupa ce schimb din viteza a 5-a in a 4-a, cand trece prin plaja de turatii 5000-4000 rpm). In turatii de peste 5000 sau sub 3500-4000 nu se mai aude.

 

Cand este la relanti se aude doar un fel de clickait foarte slab sesizabil, atunci cand motorul incepe sa se incalzeasca sau cand este deja cald.

 

Este in garantie. Am dus-o la service, au desfacut-o, s-au uitat in ea baietii de acolo si n-au gasit nimic in neregula. Au presupus ca zgomotul poate proveni de la tacheti dereglati sau de la distributie insa dupa ce au desfacut-o au spus ca totul este in regula.

 

Zgomotul persista in continuare si ma deranjeaza la ureche, asta-i destul de naspa.... Oare este normal sa existe in conditiile in care a mea este monocilindrica?

 

Va multumesc si rog pe cine stie sa-mi dea si mie ceva sfaturi si indrumari...

 

Andrei,

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bag mana-n foc, dar cred ca-i vorba de decompresor. Un prieten cu F650GS are aceleasi simptome. Am desfacut un motor cumparat de el pentru piese si, in timp ce ma jucam eu cu decompresorul, el mi-a spus ca aude fix acelasi zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica... este stricat sau se poate regla?

 

(scuze dar eu sunt paralel cu mecanica, de aia si cer sfaturi celor care au afinitati pt aceasta._

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact la fel am patit si eu la cbr, aceleasi simptome, doar ca la mine era un ''ZVRRRR'', un zornait care se auzea numai la decelerari in intervalul 6000-4500 rpm, zornaia lantul de distributie. cand acceleram nu se auzea in nici intr-un interval de turatii. am scapat prin varianta cea mai ieftina(schimbat uleiul cu alta marca) si de 3000 km cat am pana acum sezonul asta nu s-a mai auzit macar o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri i-am pus motul 5100 15w50 si se pare ca s-a rezolvat in parte, adica s-a redus intensitatea zgomotului iar cand este foarte cald motorul, adica in mers, nu se mai aude deloc. posibil sa fi fost uleiul de vina. urmaresc problema in continuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul nu prea poate fi cauza. E ca si cum ai pune un pansament pe o batatura la deget cand, de fapt, pe tine te doare maseaua. Te face sa te simti putin mai bine, dar nu rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi de la decompresor, cum zicea colegu mai sus. Ala e de fapt o tija care apasa culbutorul de evacuare. Daca atinge in mers chiar si foarte putin, rapaie ca dracu. Incearca sa reglezi cablul sa nu fie absolut deloc intins. Sau trage usor de el cu motorul mergand sa vezi daca auzi zgomotul.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YBRu' nu cred ca are si kick pentru a avea deko manual. Oricum, la XT 125, care are si kick si starter, decompresorul e automat. In cazul asta nu stiu cum se poate verifica daca el e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se auzea zi la mine, am spus ca sunt tachetii, i-am reglat si problema persista, am desfacut motorul si am constatat ca patina de la lantu de distributie era rupta in 2 si lantul lovea blocu motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai este nici o problema; uleiul era de vina, acum, dupa ce l-am schimbat nu se mai aude nimic; in ultimile doua-trei zile zgomotul s-a diminuat incet incet si acum a disparut de tot, cred ca s-a facut ungerea cum trebuie intr-un final :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Salut.

 

Am si eu o problema. De 2 saptamani la motor se aude un zgomot metalic ca si acela cand se ciocnesc doua bile sau doua monede.

 

Zgomotul apare in jurul la 4000-5000 de turatii, la decelerare, atunci cand schimb in treapta inferioara (de exemplu zgomotul respectiv se aude cand intru in localitate si reduc viteza, dupa ce schimb din viteza a 5-a in a 4-a, cand trece prin plaja de turatii 5000-4000 rpm). In turatii de peste 5000 sau sub 3500-4000 nu se mai aude.

 

Cand este la relanti se aude doar un fel de clickait foarte slab sesizabil, atunci cand motorul incepe sa se incalzeasca sau cand este deja cald.

 

Este in garantie. Am dus-o la service, au desfacut-o, s-au uitat in ea baietii de acolo si n-au gasit nimic in neregula. Au presupus ca zgomotul poate proveni de la tacheti dereglati sau de la distributie insa dupa ce au desfacut-o au spus ca totul este in regula.

 

Zgomotul persista in continuare si ma deranjeaza la ureche, asta-i destul de naspa.... Oare este normal sa existe in conditiile in care a mea este monocilindrica?

 

Va multumesc si rog pe cine stie sa-mi dea si mie ceva sfaturi si indrumari...

 

Andrei,

Dar e bine să facă acel zgomot metalic. AÂşa te faci auzit in trafic! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea proasta era ca-l auzeam doar eu "centrat" in casca :cheers:

 

de 2 ore am vandut-o si-s multumit ca si noul proprietar este ok si i-a placut mult motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...