Sari la conținut

Suzuki Gsf 400 Bandit


carstoc
 Share

Postări Recomandate

Am gasit o motoreta de genu asta. Imi place cum arata. Am renuntat la un cbr 600 f4 in favoarea ei, pt ca sunt incepator. Cine mai are de asta. Datziva cu parerea. 3000 de euro pe una de dupa 95 e un pretz bun ? Cat consuma? Cam ce echipament mi sar potrivi pe una ca asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer , mi se pare un pic cam mult , dar la fel de bine poate sa merite daca este in perfecta stare.Daca efortul financiar nu este prea mare cred totusi ca un cbr 600 ar fi mai bun pt. ca te scuteste de toata agitatia de a te chinui sa o vinzi si apoi sa cumperi ceva mai mare.Si crede-ma , asa se va intampla in maximum 1 an.Iar faptul ca esti incepator , daca esti un individ rational , nu ar trebui sa te sperie. CBR-ul poate sa mearga si incet.Deasemenea Banditul este in stare de mult mai mult decat o sa poti tu controla.Eu as alege-o pe cea care se prezinta mai bine din pdv tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu renunta la CBR F4 in favoarea lui GSF400(daca era de 600 era alta treaba,problema e ca exista foarte putine GSF-uri de 400 asa ca e problema mare cu piesele plus ca mie mi se pare mai versat CBR-ul!) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Ma dau cu un Bandit 400V din septembrie si am de zis numa' de bine pana acum.

E prima motoreta si pentru mine si am facut in total ~5000 km, majoritatea in perioada septembrie - noiembrie.

Am citit despre Bandit-ul 400 ca e foarte manevrabil si mi s-a confirmat: pe curbe si serpentine te dai MULT mai tare decat multa lume, fara pic de efort sau emotii. Asta cred ca e din cauza faptului ca are centrul de greutate destul de sus si se inclina foarte usor atunci cand vrei asta, dintr-un simplu gest. De fapt impresia pe care o creezi mergand linistit cu Banditul este ca te dai ca un nebun (cu miscari bruste).

Puterea este suficienta pentru oras, asta fiind si scopul Bandit-ului pe lumea asta (orasul). In aglomeratie e excelent, foarte usor de bagat printre benzi dar tre' sa-l tii in mers destul de alert pentru ca la viteze mici centrul de greutate ridicat incepe "sa se opuna". De asemenea treptele de viteza tre' manevrate corespunzator ca sa stai peste 4-5k rpm, noroc ca ambreiajul merge foarte usor.

Cel mai lung drum facut de mine este Bucuresti - Timisoara. Atunci mi-am dat seama ca e adevarat ce zice AdrianP (as fi avut ce face cu cativa kw in plus la drum lung, dar acolo este locul CBR-ului de exemplu, nu al Bandit-ului... Oricum nu poti sa te dai FOARTE tare cu Banditul, pe la 180km/h abia poti sa-ti tii capul pe umeri din cauza curentului si lipsei carenelor.). Consumul a fost de ~5l/100km pe drumul asta, in conditiile in care am cautat sa nu scad sub 100km/h in localitati si sub 150km/h in afara (deci l-am cam "urecheat" pe Bandit).

Estetic vorbind, cred ca Banditul 400 e cel mai frumos dintre toti "Banditii", pacat ca nu se mai fabrica, look-ul e foarte "la moda" (vezi Ducati Monster). Cat despre echipament mi se pare destul de clar: motor de oras, echipament la fel, de streetfighter, sau de racing. Sau costum & cravata daca te tzine, ca Alain Delon acu' 20 de ani :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...