Sari la conținut

Suzuki Gsf 400 Bandit


carstoc
 Share

Postări Recomandate

Am gasit o motoreta de genu asta. Imi place cum arata. Am renuntat la un cbr 600 f4 in favoarea ei, pt ca sunt incepator. Cine mai are de asta. Datziva cu parerea. 3000 de euro pe una de dupa 95 e un pretz bun ? Cat consuma? Cam ce echipament mi sar potrivi pe una ca asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer , mi se pare un pic cam mult , dar la fel de bine poate sa merite daca este in perfecta stare.Daca efortul financiar nu este prea mare cred totusi ca un cbr 600 ar fi mai bun pt. ca te scuteste de toata agitatia de a te chinui sa o vinzi si apoi sa cumperi ceva mai mare.Si crede-ma , asa se va intampla in maximum 1 an.Iar faptul ca esti incepator , daca esti un individ rational , nu ar trebui sa te sperie. CBR-ul poate sa mearga si incet.Deasemenea Banditul este in stare de mult mai mult decat o sa poti tu controla.Eu as alege-o pe cea care se prezinta mai bine din pdv tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu renunta la CBR F4 in favoarea lui GSF400(daca era de 600 era alta treaba,problema e ca exista foarte putine GSF-uri de 400 asa ca e problema mare cu piesele plus ca mie mi se pare mai versat CBR-ul!) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Ma dau cu un Bandit 400V din septembrie si am de zis numa' de bine pana acum.

E prima motoreta si pentru mine si am facut in total ~5000 km, majoritatea in perioada septembrie - noiembrie.

Am citit despre Bandit-ul 400 ca e foarte manevrabil si mi s-a confirmat: pe curbe si serpentine te dai MULT mai tare decat multa lume, fara pic de efort sau emotii. Asta cred ca e din cauza faptului ca are centrul de greutate destul de sus si se inclina foarte usor atunci cand vrei asta, dintr-un simplu gest. De fapt impresia pe care o creezi mergand linistit cu Banditul este ca te dai ca un nebun (cu miscari bruste).