cristian78 Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 Salut! Am o problema destul de dificila .... totusi nu e urgenta... nu stiu cu ce sa-mi desfac motoru'. STIE CAREVA CE FEL DE PRESE SA FOLOSESC PENTRU A SCOATE AMBIELAJUL si RULMENTII DE PE CARTER ?????? CREDETI ca se potrivezc prese de la alte "chestii" (de la rulmentiii de dacie de ex.)??? VOI CARE AVETI JAWA ce folositi????? MERCI! PS: Anu' trecut am fost nevoit sa-mi desfac motoru de la JAWA .... cu ciocanu' si cu dalta (bineintzeles cu grija mare sub indrumarile lui Axa, care are experienta mai multa)..... dar nu am reusit sa scot ambielajul din ambele cartere ...... acum vreau sa-i schimb alte chestii (separator, semeringuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 ti le faci singur daca nu gasesti si in orice caz SA NU BATI CU CIOCANU ca ai pus-o bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 a si vezi ca e cineva care dezmembreaza o jawa (la topicul de piese si accesori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Ianuarie 15, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2004 Merci .... am vazut anuntul, dar specifica la piese nefolosibile si separatorul de cartere. Stiti nu prea vreau sa ma apuc acum de proiectat prese .... poate are careva si imi poate spune si mie dimensiuni/schitze etc.... PS: Imi era mila sa lovesc tare cu ciocanu ..... dupa ce dadusem destui bani sa-mi repare ambielajul (am folosit un ciocan invelit in plastic, dala' rosu'). Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 16, 2004 Share Postat Ianuarie 16, 2004 Vezi ca e posibil sa nu fie vorba de separatorul de cartere care e stricat, ci de carterele insasi.Caz in care ....e groasa rau Presa de care zici are 2 craci=suruburi care se infileteaza in gaurile din carterul stang si cu un surub central impinge in conul ambielajului.Asta se face dupa ce scoti pinionul primar de pe ambielaj cu o presa cu 3 craci "caracatita ", cu multa bataie de cap ca ala e presat acolo pe con. Rulmentii de la cutie se scot cu ciocanul spre interior,pentru rulmentii de pe ambielaj (aia din capete) trebuie o presa cu 3 craci dar ...problema: cracii nu incap intre rulment si "sunca" ambielajului. La rulmentul central nu am umblat niciodata, dar trebuie demontat ambielajul si pe urma centrat la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Ianuarie 16, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2004 Eu prefer sa cred ca e separatorul . Pana acum am merfs foarte bine cu garnitura aia ...... si inca mai merge, dar il desfac sa vad cum arata si sa ii pun una din aluminiu.... Daca imi fac prese il desfac detot. Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 Presa "caracarita" cu 3 craci am vazut sambata in Obor la targu de fiare...erau intre 150-->200.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.