Pannoniachopper Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Eu iti recomand Wolf-ul. Am prieteni in Austria, Ungaria, care au, si nu plange niciuna dintre ei, ca a cumparat-o. + este mare, arata foarrrrte bine, si e si unic din cauza motorului boxer. Nu este de mult pe piata, si este mentionat, ca Harley-ul estic, chiar si in SUA, Canada, unde se vinde frumusel. Oricum, banii tai, succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 - si testu asta ar trebui sa il dau inainte de a-mi lua permisul sau pot sa il dau si dupa? nu de alta dar in 3 saptamani o sa dau examenul. din cate shtiu eu, dar s-ar putea sa ma inshel, testul asta e prevazut doar in legislatzie!!! nu am auzit la nici o shcoala moto sa faca vre-un curs pentru a sustzine acest test!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 din cate shtiu eu, dar s-ar putea sa ma inshel, testul asta e prevazut doar in legislatzie!!! nu am auzit la nici o shcoala moto sa faca vre-un curs pentru a sustzine acest test!!!! mai mult decat atat, nici politia nu te intreaba de chestia asta daca nu gonesti ca nebunu... cred ca asta e o regula menita sa-i tempereze/limiteze oarecum pe baietii cu vitezane de la nea Iancu din Baneasa se putea lua un atestat de genul asta... da' eu cred ca nu e cazul sa te strofoci prea tare pe chestia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Legea, sau ce e asta, a fost introdusa ca o copie a legilor din UE. Acolo chiar este o astfel de lege, care zice exact ce ati scris si voi. Faza e, ca in teorie se aplica, in viata de zi nu. Ca si cum este cu modificarea motocicletelor: teoretic se poate, altfel nu, ca RAR-ul nu are echipament, care sa testeze durabilitatea unui cadru modificat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 de la nea Iancu din Baneasa se putea lua un atestat de genul asta... da' eu cred ca nu e cazul sa te strofoci prea tare pe chestia asta... eu daca sunt din bacau ar trebui sa vin in bucuresti pentru atewstatu r4espectiv, sau trebuie sa fie si la mine pe aici vreun loc de und esa il pot lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 stai ma linistit cu kktul ala de atestat ca nu se ia nimeni de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 Interesant! 9000E! Pai eu cred ca e prea putin sa-ti iei ceva nou si prea mult pentru un second. Si eu am avut la vremea respectiva exact aceeasi dilema. Dar am optat sa-mi iau un second k lumea decit unul nou dar cam strins la capacitate, putere, dimensiuni, etc. Adica sa fiu clar: aveam 9000E disponibil si decit sa iau un motor de max. 700cc nou, sau unul cu o forma mai putin de cruiser clasic (adica V-Twin) am preferat sa iau un second k lumea la 5500E cu 16.000km la bord model american, adica un Intruder VS1400. Si m-am felicitat pentru alegere. Adica daca tot faci un efort financiar cumpara-ti exact ceea ce vrei, fara compromisuri. In locul tau as lua un cruiser/chopper nou si k lumea cu 9000E avans si restul in leasing pe 1-2 ani. Macar sa-mi placa daca tot dau banii pe el. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 Interesant! 9000E! Pai eu cred ca e prea putin sa-ti iei ceva nou si prea mult pentru un second. Si eu am avut la vremea respectiva exact aceeasi dilema. Dar am optat sa-mi iau un second k lumea decit unul nou dar cam strins la capacitate, putere, dimensiuni, etc. Adica sa fiu clar: aveam 9000E disponibil si decit sa iau un motor de max. 700cc nou, sau unul cu o forma mai putin de cruiser clasic (adica V-Twin) am preferat sa iau un second k lumea la 5500E cu 16.000km la bord model american, adica un Intruder VS1400. Si m-am felicitat pentru alegere. Adica daca tot faci un efort financiar cumpara-ti exact ceea ce vrei, fara compromisuri. In locul tau as lua un cruiser/chopper nou si k lumea cu 9000E avans si restul in leasing pe 1-2 ani. Macar sa-mi placa daca tot dau banii pe el. Succes! ideea e ca eu nu dispun decat de vreo maxim 3000 cash cu care sa platesc avansu la leasing. Si dupa aia nu prea conteaza atat timp cat sunt rate, pt ca se gaseste de unde sa le platesc. Si am eu o parere, buna sau rea, inca nu stiu, dar la una noua am garantie . Ceeea ce eu consider ca e destul de important, si in plus nu ma prea pricep la mecanica ca sa ma apuc sa mesteresc la un second. Si mai e o chestie, eu nu vreasu de la o motocicleta sa mearga cu 300 la ora si sa mor, prefer sa merg cu 100-120 si sa ma simt eu bine. S-ar putea sa gresesc in gandirea mea , dar sunt inca incepator rau de tot, si de asta tot cer pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 Parerea mea e ca un motor de 750cc este suficient pentru un incepator, poate ca si 250cc ar merge, dar personal il gasesc totusi cam mic pentru un chopper cu care nu prea poti sa mergi turat. In momentul de fata Wolf-ul este singurul chopper nou de 750cc sub 7.000 Euro pret final, si pentru ca oricum are 2 ani garantie chiar daca ar avea probleme de fiabilitate (ceea ce repet, n-am auzit) nu se pune problema sa repari nimic la el. Iar dupa 2 ani poti sa-l schimbi pe ceva mai mare sau daca te intelegi bine cu el poti sa-l tii in continuare. Pe de alta parte daca ai unde sa-l tii peste iarna cred ca mai bine il cumperi acum (cred ca mai e o luna de mers pe motor) ca sa te obisnuiesti cu el, sa-i faci rodajul etc. si sa intri in sezon cu toate rezolvate, decat sa alergi la primavara dupa hartii ca sa faci leasingul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 Ia-ți frate ceva sh. Pe la 4.000 de euro găseÂşti motocicletă bună, un EN de 500 eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 Eu mi-am luat primul motor de 1400cc. Daca ai ceva abilitati si control, nu-ti place sa te dai rotund sau cu fitze-n cap, te descurci. Daca iti iei ceva de 500-700 peste max 1 an il schimbi ca vrei mai mult. Iar la revinzare pierzi bani, asta daca apuci sa-l achiti. Mai sunt importante si dimensiunile tale fizice. Daca ai peste 1,85 si 90 kg pe un motor mic stai aiurea, inghesuit. Raducule sa inteleg ca noi aici vorbim de cruisere. Un 400-500 e un baby cruiser. Fara suparare la cei care au asa ceva. Dar toti care si-au luat motor de 400-600 cc dupa 1-2ani max. au vrut sa-l schimbe. Nu te grabi, incearca-le pe toate sa vezi cum stai pe ele si apoi cumpara. parerea mea: nu te arunca la Wolf sau alte chestii d-astea ca te saturi repede. Ia japoneza sau americana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 chopperul nu se cumpara de nou chopper : motocicleta americana cu aripi cadru roti etc modificate basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 basty, ai putea sa-i faci o oferta de un chopper la banii ashtia shi poate chiar o accepta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Ia-ți frate ceva sh. Pe la 4.000 de euro găseÂşti motocicletă bună, un EN de 500 eventual. chopperul nu se cumpara de nou chopper : motocicleta americana cu aripi cadru roti etc modificate basty Inteleg toate astea, dar ideea e ca nici nu ma pricep la mecanica, si nici nu vreau sa iau o motocicleta la care sa umblu cu trusa de scule dupa mine. Poate ca as umbla, si cu siguranta ca o sa o fac candva, dar acum nu as avea timp de asa ceva. Inafara de pasiune, motocicleta o iau pentru relaxare. Poate pe viitor o sa imi iau o motocicleta pe care sa o modific exact asa cum mi-ar place, dar acu nici nu stiu cum si nici nu am am timpu necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goby Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Kawasaki Vulcan 800 Classic, 8.887 euro toate taxele incluse. Mai multe informatii -> mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Salut, am avut aceeasi dilema. Am rezolvat-o. Mi-am luat Suzuki Intruder M800 si sunt super incintat. Daca esti din Bucuresti o poti vedea pe a mea o sa-ti placa cu sigurantza. Am luat-o din Timisoara pt ca in Bucuresti nu exista vinzatori profesionisti la B&S, acolo am obtinut discount f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Salut, am avut aceeasi dilema. Am rezolvat-o. Mi-am luat Suzuki Intruder M800 si sunt super incintat. Daca esti din Bucuresti o poti vedea pe a mea o sa-ti placa cu sigurantza. Am luat-o din Timisoara pt ca in Bucuresti nu exista vinzatori profesionisti la B&S, acolo am obtinut discount f bun. cati bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Kawasaki Vulcan 800 Classic, 8.887 euro toate taxele incluse. Mai multe informatii -> mesaj privat. salut eu pot sa iti fac un chopper care sa nu trebuiasca sa stai cu trusa de scule linga tine cu motorizare harley davisdson generatie noua cu acte ok cu tot in banii care ai scris tu harley 1340 sau 1200 nu sportster totul e gata pina in primavara + ca il ai cum il vrei tuh basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 Salut, am avut aceeasi dilema. Am rezolvat-o. Mi-am luat Suzuki Intruder M800 si sunt super incintat. Daca esti din Bucuresti o poti vedea pe a mea o sa-ti placa cu sigurantza. Am luat-o din Timisoara pt ca in Bucuresti nu exista vinzatori profesionisti la B&S, acolo am obtinut discount f bun. exact! cati bani?. Eu sunt din Bacau dar fac scoala in Bucuresti, si luni o sa vin pana in capitala (o sa stau vreo 4 zile), si daca o sa am timp o sa te deranjez un pic, (dau si obere pt deranj) salut eu pot sa iti fac un chopper care sa nu trebuiasca sa stai cu trusa de scule linga tine cu motorizare harley davisdson generatie noua cu acte ok cu tot in banii care ai scris tu harley 1340 sau 1200 nu sportster totul e gata pina in primavara + ca il ai cum il vrei tuh basty e tentant , dar am plecat pe o idee , cum ca o sa il cumpar de nou si o sa merg pe ideea asta. De asta o sa il cumpar de la o reprezentanta. Luni dimineata fratele meu ajunge in Sebes si o sa discute cu cei de la MotoBoom, ca sa vada conditii de lesing si alte chestii. Si oricum cred ca o sa asteptam pana in primavara ca sa il cumparam. Am urcat oricum suma pana la 10000 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 5800 CIP, dar a fost o ocazie speciala, oricum chiar si fara ocazia asta era mai ieftin decit in Bucuresti. Aici era peste 6400. Acolo pretul de lista 6200... Oricum iata ceva detalii tehnice: Fiche technique Moteur : 805 cm3, 4 temps, bicylindre en V ? 45°, alĂŠsage mm x course mm, refroidi par eau, 2 ACT et 4 soup./cyl., 1 injection ĂŠlectronique diam. 34 mm, 5 vitesses, dĂŠmarreur ĂŠlectrique, transmission par arbre et cardan Puissance 53 ch. (39 kW) ? 6 000 tr/min, couple 6,9 daN.m ? 4 000 tr/min Partie cycle : cadre tubulaire double berceau en acier, fourche tĂŠlescopique diam. 41 mm, mono-amortisseur AR, freins AV 1 disque diam. 300 mm / ĂŠtrier 2 pistons - AR tambour diam. 180 mm, pneus AV 130/90 x 16 - AR 170/80 x 15 Gabarit : empattement 1 655 mm, chasse mm / angle , hauteur de selle 700 mm, rĂŠservoir 15,5 litres, poids ? sec 242 kg Performances : vitesse maxi env. 170 km/h, conso moy. de l'essai 6,5 l./100 km, autonomie moy. avant rĂŠserve env. 220 km suzuki intruder marauder vz vs 800 Mie imi consuma maxim 6% iar viteza maxima a fost de 180... nu am incercat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 M800, stai cumva prin Dristor sau prin apropiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Octombrie 30, 2005 Share Postat Octombrie 30, 2005 Da, stau linga Ambrozie. De ce? Esti din zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 30, 2005 Share Postat Octombrie 30, 2005 Exact. Te-am văzut de mai multe ori prin zonă. Stau în blocul de garsoniere de la Dristor 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 5800 CIP, dar a fost o ocazie speciala, oricum chiar si fara ocazia asta era mai ieftin decit in Bucuresti. Aici era peste 6400. Acolo pretul de lista 6200... Oricum iata ceva detalii tehnice: Fiche technique Moteur : 805 cm3, 4 temps, bicylindre en V ? 45°, alĂŠsage mm x course mm, refroidi par eau, 2 ACT et 4 soup./cyl., 1 injection ĂŠlectronique diam. 34 mm, 5 vitesses, dĂŠmarreur ĂŠlectrique, transmission par arbre et cardan Puissance 53 ch. (39 kW) ? 6 000 tr/min, couple 6,9 daN.m ? 4 000 tr/min Partie cycle : cadre tubulaire double berceau en acier, fourche tĂŠlescopique diam. 41 mm, mono-amortisseur AR, freins AV 1 disque diam. 300 mm / ĂŠtrier 2 pistons - AR tambour diam. 180 mm, pneus AV 130/90 x 16 - AR 170/80 x 15 Gabarit : empattement 1 655 mm, chasse mm / angle , hauteur de selle 700 mm, rĂŠservoir 15,5 litres, poids ? sec 242 kg Performances : vitesse maxi env. 170 km/h, conso moy. de l'essai 6,5 l./100 km, autonomie moy. avant rĂŠserve env. 220 km suzuki intruder marauder vz vs 800 Mie imi consuma maxim 6% iar viteza maxima a fost de 180... nu am incercat mai mult. Ural Wolf este 4.482 CIP - pret de lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 Ural Wolf este 4.482 CIP - pret de lista Tu compari suzuki cu ural ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.