Sari la conținut

Gsxr1000 Vs R1 Vs Zx10r Vs Cbr1000rr -an 2006


SILVIU.C
 Share

Care e cea mai cea dintre cele patru?  

311 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Daca ai sa mergi cu un Ducati 999 cumparat din magazin ai sa intelegi ca ala nu o sa se tina intr-o mie de ani dupa un ZX 10, GSXR, sau R1...[/quoteDeci astia din revista mint iarasi ,nu?] :cheers:
. STIU CA NU-TI AMINTESTI, tocmai spuneam ca nu am citit nicaieri ca ZX 10 2004-2005 sa fi fost in fata K5-ului iar tu spui ca expun numai testele unde ZX 10 iese primul Frate esti Dumnezeul imbecilitatii, te IUBESC!!!! Vreau sa te cunosc!!! NEAPARAT!!!!
Ma cunosti ,stai linistit. Ti-am dat si numarul revistei in care zx10-le a iesit in fata k5-ului si a tuturor ,dar iarasi te eschivezi si nu stiu de ce nu pui mana pe revista si citeste testul acela....dar e mai bine asa ,cu eschivari ,nu?

 

Cum poti sa spui ca Ono si Denis sunt mult sub nivelul meu?
DE UNDE NAIBA AI SCOS CHESTIA ASTA ?!....unde am spus eu chestia asta ca sant sub tine??....iarasi incerci ,in disperarea ta ,sa pui vorbe in gura mea pe care nu le-am spus. Denis stiu ca avea un timp (in jurul a 1.09....daca ma insel ,scuze ) iar tu ai 1.08(iarasi daca nu ma insel-cu o mica eroare) ,iar cu Ono ,te-ai dat pe circuit si am vazut si clipuletul.....dar de la a ajunge sa spui ca AM ZIS EU CA ONO SI DENIS SANT SUB TINE ,mi se pare o lipsa crunta de FAIR-PLAY :baldy:

La celelalte "replici" nu mai raspund ,caci nu as face alteceva decat sa ma repet ,dar tie vad ca-ti place sa te invarti in jurul cozii ,dar cu alte cuvinte si exprimare :baldy:

 

 

@Sabin-in cazul tau iti raspund si spun doar atat(fara sa am "frica" ca ma banezi si aici) decat sa ma duc la curse si sa ma duc doar de dragul de a ma duce si sa ma intorc acasa la fel cum am plecat ,mai bine stau in casa. Dar ,parca da mai bine asa ,cand tipa cursierul din tine ,nu? :D :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

TU ai zis: "Pascota e Rossi?! Participat la aceiasi CATEGORIE si iarasi ma repet ,cum te simteai bine ca l-ai facut pe Ono sau pe Denis pe acel circuit(ma refer ca timp) ,nu stiu de ce fugi de pascota in halul asta .De fapt stiu ,tu inceri sa "evoluezi" dandu-te cu unii MULT mai slabi(ca experienta) decat cu unii mai buni.Jenant...Jenant"

 

Si acum intrebi unde ai spus tu ca Ono si Denis sunt mai slabi si mai neexperimentati decat mine? VAI CE MEMORIE AI... Zi mah, tu porti casti de-alea cu mp3? Pe care ai inregistrate doua cuvinte ce se repeta la infinit? "Inspira" "expira" :cheers: Dar ce te faci cand uiti ce inseamna unul si ce inseamna altul, sau cand le incurci intre ele? :D doamne ce viata palpitanta ai, ai dreptate, da-le dracu de curse ca n-ai nici o senzatie acolo.... :baldy: :baldy: :baldy: :P :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce deductii faci :cheers: .Daca i-ai "batut" pe cei 2 pe acel "circuit"(pe care esti in stare sa si dormi pe el) ,asta inseamna ca Ono si Denis sant sub tine?!?! :D ...nu tinere ,te inseli amarni ,eu ma uit la rezultatul unor CURSE reale si dupa acel rezultat imi spun o parere ,in nici un caz pe un "mare circuit" unde incerci cu mare disperare sa-i atragi pe toti sa se dea cu tine ,care repet ,esti in stare sa dormi pe el :baldy: .Adevarata valoare se vede la o cursa reala(pe placi de beton ,pe un circuit ADEVARAT etc etc) ,nu pe acea alee pe care o cunosti ca in palma si desi o cunosti ,pascota...mai bine ma abtin :P

 

Daca ai sa mergi cu un Ducati 999 cumparat din magazin ai sa intelegi ca ala nu o sa se tina intr-o mie de ani dupa un ZX 10, GSXR, sau R1
Eu de exemplu am acceptat destul de senin acel rezultat ,adica ca 999 a iesit in fata k5-ului :P si hai sa-ti spun si de ce. In primul rand nu sant un mare profesionist(asa ca tine :baldy: ) ca sa pot sa storc un motor 100% si apoi sa-mi formez o opinie. Binenteles ca tu esti peste cei care le-au testat si esti mult mai credibil ,iar aia sant niste aurolaci ,nu?....dar nu te gandesti ca poate unul dintre testeri are experienta mai multa decat noi toti la un loc si poate chiar a putut sa stoarca un Ducati de tot ce are el ,iar pe un zx10 poate nu i-a ajuns asa la limita....asta nu te gandesti...Bine ca santeti voi pilotii cu cele mai CREDIBILE spuse ,iar cei care le testeaza ADEVARAT ,aia mint cu nerusinare ,nu? :baldy:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva pe aici spunea ca nu-ti poti da seama de diferente intre motociclete, GRESIT!!! Iti poti da seama de motocicleta inca de la primele doua trei ture pe circuit :baldy: Se pare ca nu a prea mers pe motociclete de viteza si nu prea are informatii....

 

Serios? :cheers: Poate ai citit prea repede si ai scapat esentialul :D M-am referit la cei care pot folosi aceste motociclete la MAXIM si nu la amatori(cum te exprimi si tu daca nu ma insel).Am mers pe destule viteziste pe strada(mai putin pe zx10 recunosc) ca sa pot face cateva diferente dar care din lipsa de experienta pe circuite sa fie total aiurea.Din acest motiv nici nu am spus ca una ar fi mai tare si alta mai slaba.Ii las pe cei mai in "tema" sa se exprime :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios? :baldy: Poate ai citit prea repede si ai scapat esentialul :baldy: M-am referit la cei care pot folosi aceste motociclete la MAXIM si nu la amatori(cum te exprimi si tu daca nu ma insel).Am mers pe destule viteziste pe strada(mai putin pe zx10 recunosc) ca sa pot face cateva diferente dar care din lipsa de experienta pe circuite sa fie total aiurea.Din acest motiv nici nu am spus ca una ar fi mai tare si alta mai slaba.Ii las pe cei mai in "tema" sa se exprime :baldy:

 

Hai sa-ti spun ceva! Exista un Race Studio care se numeste AIM MXL Pista. Pe scurt, el iti inregistreaza toti parametrii in care folosesti motocicleta pe timpul unei curse. Un fost campion de AMA SBK a facut test pe motocicleta lui Rosi si cand s-a dat jos s-a dus la mecanicii lui ROSI si super excitat le-a spus "Am facut cel mai rapid tur de circuit din viata mea, MOTOCICLETA ASTA ESTE FANTASTICA". Mecanicii s-au distrat la maxim cu el care radea si mai tare cand s-a uitat pe grafice si a vazut ca a folosit 17 % din capacitatiile motorului. :cheers: Mecanicii i-au spus ca nici Rosi nu foloseste 100% din motocicleta. In calificari a avut un singur varf de 95% in rest fiind putin peste 90% iar in timpul cursei foloseste intre 80- 88% din capacitatile motocicletei. :D

 

Asta nu inseamna ca motocicleta nu-l ajuta sau nu juta pe orice pilot fie el si incepator... Nu stiu daca ai franat cu mai multe super sportive sa vezi ce diferente apar, ai sa ramai surprins dupa ce ai sa faci cateva masuratori si ai sa vezi ca unele pot mai mult decat o franare perfecta in conceptia ta de pana atunci :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine dintre noi foloseste motocicletele la maxim? Dar la procentul la care le folosim noi simti diferentele intre motociclete. Ca nu simti zecimile de secunda cum sunt in reviste e altceva. Dar ca tu te impaci mai bine cu o motoreta si iti place e altceva si din revista nu-ti poti da seama. Daca o sa ai ocazia cum am avut eu sau Mos Craciun sa mergem cu toate motocicletele mi se pare normal sa-mi exprim punctul de vedere. Ai ceva cu asta dimi? Uite de exemplu m-a sunat un prieten din Constanta si m-a intrebat ce motor sa-si ia...K6 sau ZX10-2006. Eu stiind pentru ce si-l ia i-am recomandat K6, am mers si cu zx10 si cu k5...k5-ul se ridica mai repede pe o roata si e mai de fitza...zx10 e orientat spre curse, nu se ridica asa pe o roata, e mai stabil, altfel pune puterea jos. Asta ca sa nu zici ca stiu doar Kawasaki.

 

 

Asa ca voi, gazetarilor faceti bine si testati si dupa aia vorbiti. Dimi esti in stare sa mergi mai bine ca mine la curse sau pe strada? Daca da...tot respectul meu. Daca nu...vorbesti doar ca sa nu adormi.

 

 

Te mai intreb ceva ca vad ca te-ai luat de mersul meu la curse....Suzuki in GP de ce se mai duce? Ca sa aiba de unde pleca? :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In calificari a avut un singur varf de 95% in rest fiind putin peste 90% iar in timpul cursei foloseste intre 80- 88% din capacitatile motocicletei.
Deci ,gandesc eu logic ,daca pe un motor de motogp foloseste 90% din capacitatea ei(asta in medie) inseamna ca pe un model de super-bike foloseste totul ,nu? Bun ,ma bucur pt asta ,dar el e ROSSI ,iar voi ajungeti sa spuneti ca "hai la curse ca sa-ti demonstrez ce poate un zx10' ,de parca si voi folositi tot 100% din el si vreti sa demonstrati ceva gen ca e mai bun ca un K5 ....deci ma bucur pt voi ca ati ajuns la performanta la care puteti pune un K5 sau un zx10 in inferioritate ,ma bucur ca le-ati ajuns la limite ,desi am MARI INDOIELI :moto: .Daca ajungeti sa spuneti sa nu-i mai credem pe aia din reviste (care sant niste PROFI ,cu niste rezultate in cariera) si sa va credem pe voi ,deja santeti la un stadiu prea avansat pt toti ceilalti ,dar iarasi am mari indoielimari indoieli :moto:
k5-ul se ridica mai repede pe o roata si e mai de fitza...
Deci in comparatie cu noul zx10 ,se ridica mai repede sau in comparatie cu vechiul zx 10?

 

Asa ca voi, gazetarilor faceti bine si testati si dupa aia vorbiti.
Ma bucur ca ai ajuns sa testezi diverse motociclete. Cumva ai contract si cu kawasaki ,honda ,suzuki ,yamaha ca sa le fii pilot de incercari? :D :baldy: :baldy: .Caci la felul cum pui problema esti deja prea profi pt restul lumii si m-as bucura sa ajungi sa fii si pilot de teste al celor 4 mari ,desi iarasi ma cam indoiesc si pur si simplu nu ma pot abtine din rassssss :baldy: :P

 

Dimi esti in stare sa mergi mai bine ca mine la curse sau pe strada? Daca da...tot respectul meu. Daca nu...vorbesti doar ca sa nu adormi.
]NU am spus asta ,doamne fereste. Dar cand te duci la curse ,ai alti oameni cu care concurezi ,e cu totul alta mancare de peste si decat sa ma duc ca sa am de unde ma intoarce(macar in primii 3 sa ies de cateva ori) mai bine stau naibii acasa si las pe altii care au intr-adevar SKILL :cheers: . Si daca as sta acasa si tot ma tenteaza cursele ,m-as pregati 1 sezon ,doua si apoi as participa ca sa am habar si sa plec cu UN REZULTAT ,nu de dragul artei :moto:

 

Te mai intreb ceva ca vad ca te-ai luat de mersul meu la curse....Suzuki in GP de ce se mai duce? Ca sa aiba de unde pleca?
Suzuki in motogp se duce la fel cum se ducea si Yamaha pana sa vina Rossi ,adica spera si ea ca poate la urmatorul contract sa-l prinda si ei pe Rossi(daca e posibil asta) si apoi sa renasca la fel cum a facut si Yamaha. Dupa cum spuneam: eu pun ACCENTUL pe pilot ,voi spuneti "luati kawa ca e cea mai tare" si "omiteti" lucrul cel mai important: PILOTUL .Ti-am lamurit si "dilema" asta? :moto:

 

 

Nu stiu daca ai franat cu mai multe super sportive sa vezi ce diferente apar, ai sa ramai surprins dupa ce ai sa faci cateva masuratori si ai sa vezi ca unele pot mai mult decat o franare perfecta in conceptia ta de pana atunci
Stiam(tot din revista) ca cea mai buna la capitolul franare e Honda ,dar binenteles ca pt voi e o marturie mincinoasa ,nu si nu trebuie crezut? :P :lol: Binenteles ca la franare tot kawa e cea mai buna si mint aia din revista cand spun ca Honda e cea mai buna ,nu?? :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu la tine incapatinarea e maxima!!!

Se vede ca si necunoasterea e pe masura!

Eu sincer ma bucur si recunosc cand cineva e mai bun decat mine! tu demonstrezi ca nu esti capabil sa accepti ca cineva poate sa cunoasca mai multe lucruri!

In motociclism nu inseamna totul numai revista!!! Experienta la ghidon fie pe strada fie pe circuit iti da dreptul sa ai o anumita parere!

Ok Sabin, Mos Craciun si eu ti-am dat argumente in favoarea Kawasaki, de la inovatii pana la valorile pe care aceasta marca le promoveaza!

Poate o data o sa accepti si macar sa incerci sa vezi diferentele!

Apropo ZX9R avea un motor de 899 ccm si se lupta cu K1 de 998ccm cu R1 de 998ccm si Fireblade care ajunsese pe vremea aceea la 954ccm deci? cum e cu puterea si manevrabilitatea?

K1 aducea foarte mult cu ZX9R gen 2000-2001 atat la gabarit cat si la manevrabilitate!

O data cu ZX10R lucrurile s-au schimbat dramatic!!! citeste testeaza apoi afirma!!!!

Eu am mers pe K3 si in perceptia mea nu tragea este o parere nu trebuie sa te enervezi ca eu am avut o asemenea perceptie!!

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu la tine incapatinarea e maxima!!!
Cumva nu am recunoscut ca e posibil ca si chiar ducati 999 poate fi super-extra-bun??????!!!.....hai ce naiba si tu incepi sa pui cuvinte in gura mea pe care nu le-am spus. EU AM PUTUT ACCEPTA CA UN 999 E MAI BUN CA UN K5 ,dar MC a spus CLAR CA NU ,asa ca cine nu poate accepta ceva?!...sau vorbim asa ,de dragul artei? :cheers: .Doar am spus ca si in acel numar kawa zx10(vechiul model) a fost in fata lui K5 ,deci cine naiba nu a recunoscut ceva?!?!.....am spus ca acum si noul zx10 e in fata lui k5 ,deci cine nu recunoaste iarasi?!?!?.....dilema o am doar referitor la acele secunde ,in rest ma doare la basca daca zx10 e in fata sau spatele lui k5.....deci ,care NU RECUNOASTE??!???!

 

Apropo ZX9R avea un motor de 899 ccm si se lupta cu K1 de 998ccm cu R1 de 998ccm si Fireblade care ajunsese pe vremea aceea la 954ccm deci? cum e cu puterea si manevrabilitatea?
Hahahhahahaaaaaa ,iar suzuki pe acea vreme concura impotriva lui zx9 r cu un gsxr 750(care avea 132cp din 750cmc)....hahahahaaaa .....si facea fata cu BRIO in fata lui zx9r.Cand a aparut primul gsxr1000(K1) ,a fost LA ANI LUMINA DISTANTA fata de zx9r si asta vreme DE ANI BUNI :D .Asta daca chiar vrei si ai si tu curajul sa recunosti LA FEL cum am recunoscut si eu :baldy:

 

K1 aducea foarte mult cu ZX9R gen 2000-2001 atat la gabarit cat si la manevrabilitate!
EXACT CE-TI SPUNEAM :baldy: .E logica ca primul K1 sa aduca cu zx9r ,era doar din aceiasi vreme nu,asa era moda atunci ,dar ca putere ERA MULT PESTE .Deci ,cam slab "argumentul" tau ,sau vrei sa compar cumva un K1 cu un zx10r doar ca sa fiu pe placul tau?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXACT CE-TI SPUNEAM :cheers: .E logica ca primul K1 sa aduca cu zx9r ,era doar din aceiasi vreme nu,asa era moda atunci ,dar ca putere ERA MULT PESTE .Deci ,cam slab "argumentul" tau ,sau vrei sa compar cumva un K1 cu un zx10r doar ca sa fiu pe placul tau?

 

 

Dimi, vad ca nu mai este cazul sa intervin. Toata lumea s-a prins cat esti de aberant, ilogic si afon esti. Din acest moment oamenii se uita la tine sa vada ce motocicleta lauzi ca nu cumva sa faca greseala sa o ia tocmai pe aia.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce am fost afon?!....ca am comparat un K1(2001) cu un zx9r(tot din acelasi an-2001)??!??!....cu asta am fost afon?! Cumva voiai sa compar un K1 cu ultimul zx10 doar ca sa-ti fac pe plac?!?! Iar daca-mi spui ca un zx9r(2000-2003) e mai bun ca un K1 ,o sa imi dau seama de "cultura" ta moto si de cine e afon :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ci pentru ca faci comparatii intre motoare vechi. Doar eu am spus ca abia in 2003 s-au facut schimbarile in Kawasaki si ca in 2004 a aparut primul model de calitate... Insa la ce memorie ai tu, cu siguranta nu-ti mai aduci aminte. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana in 2004 au creat niste pobede de motociclete ,asta dupa cum spui tu ,nu? :cheers: Foarte "vasta cultura ta moto" :D .Nu am nimic cu kawa ,dar sa spui ca DOAR dupa 2004 au creat un model de calitate ,mi se pare jenant caci au fost destule modele si pana atunci de super-calitate ,dar ma rog la "cultura ta moto" e posibil.... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu ce zici te bagi la o tura cu motoarele? Pe strada sa vedem despre afoneala asta de care tu vb?

Poate o data o sa ajungi sa ne si cunoastem si atunci mai vb despre afoneala!!!

Cat despre conparatia ta!!!!!! astept sa te mai gandesti!!

Inca o data Kawasaki e foarte sportiv!!! Si mie imi place mai mult decat K.......uri in general.

Succes in continuare astept de la tine o veste!!!

ZX12 pe strada ce zici? Modelul pe care eu il am acum este din anul 2000 ce zici e din era aia care tu spui despre ea ca era Kawa de kkao!

Deci poate ai sanse!! Tu supersupersport si eu cu o vaca mare dupa tine? sau in fata ta :cheers:)))

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ,NU-MI VINE SA CREDDDDD!!!....eu spun de un zx9 din 2000-2003 ,tu imi vii cu un balaur de zx12 :cheers: ....frateeeee ,unde e logica?!....am spus eu ceva de zx12 comparativ cu K1?!?!

 

Silviu ce zici te bagi la o tura cu motoarele? Pe strada sa vedem despre afoneala asta de care tu vb?
La PLIMBARE ,DA cu cea mai mare placere. Daca e vorba de altceva ,care tinde spre o "intrecere" ... :D :baldy: :baldy: :baldy: NICIODATA !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-mi si mie ce era kawa intre 2000-2004?!!?....mi-e si jena sa gandesc. Cand a aparut primul K1 ,kawasaki a fugit intr-un colt si a inceput sa planga si a venit nenea Suzuki si ca sa-l impace putin i-a dat o acadea ,adica un mic contract de colaborare. Si asa ABIA au reusit sa scoata un zx10 care sa fie un competitor bun pt gixxer ,dar in nici un caz peste gixer. A condus LEJER SI DE LA DISTANTA ENORMA primul K1 ,asa ca ce naiba tot vorbim de kakasaki :baldy: :baldy: :D :P

 

dar inainte de K1 era R1 de la Yamaha care cand a aparut a revolutionat tot ce se numea motocicleta sportiva ... (de prin 1997)

 

upside-down-ul pe care il lauda sabin il avea FZR-1000 (tot de la Yamaha, evident) de prin 1991

ram-air-ul (care l-a pus Mos Craciun ca inovatie) il avea R1 din 2004

nu mai vorbim de cadru ... cand exista deltabox kawa (si nu numai) mergeau pe cornier sudat

de design nu mai vorbim ca nu are sens ... desi e vorba de "care e cea mai ... nu doar puternica"

 

P.S. - Poate sunt subiectiv, imi place yamaha ...

 

vraja - vraja ... da' cu masura :baldy: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZXR750 a introdus primul upside-down-ul nu FZR-ul in 1988

Ram Air-ul tot pe acest model isi are prima aparitie de serie in anul 1990 deci cu mult inaintea R1 2004

Yamaha are EX-up pe FZR Genesis daca tot e sa vb de inovatii

Si Suzi a foslosit RAM AIR pe GSXR750 SRAD din 1998 inca asa ca R1 mai la coada in aceasta privinta.

Totodata este adevarat ca Yamaha a reusit cu R1 sa revolutioneze clasa sportivelor de 1000 prin greutatea totala in primul rand nu prin putere neaparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar inainte de K1 era R1 de la Yamaha care cand a aparut a revolutionat tot ce se numea motocicleta sportiva ... (de prin 1997)
Categoric si nu te contest deloc. Dar cand a aparut primul R1 ,suzuki incerca sa faca fata printr-un gsxr 750 unui motor de 1000 cum era R1(fusese si salupa de gsxr1100 ,dar era prea imensa ca motocicleta).....si asa suzuki bagase la bataie un 750 impotriva lui R1 ,se tinea dupa el in anumite limite ,dar era de 750 pana la urma.

 

Totodata este adevarat ca Yamaha a reusit cu R1 sa revolutioneze clasa sportivelor de 1000 prin greutatea totala in primul rand nu prin putere neaparat!
Eu zic ca a revolutionat mai mult ca(virgula) COMPACTITATE ....mie unul mi s-a parut CEA mai compacta dintre toate la vremea aceea ,se vedea de la distanta ca era MULT mai mica :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca o ti sus cu 750-ul...stiai ca in 2003 cand a aparut 636-le...a batut gsxr-ul de 750 2003 pe circuit? Daca nu ma crezi iti arat test...bineinteles in revista ca sa fie "credibil" pentru tine. Ce zici de asta?

 

 

Nu o mai da in balarii cu 750-ul care se tinea dupa r1 si alte nebunii d-ale tale.

 

 

Tare sunt curios cum ma pot antrena pentru curse in alta parte decat la curse? Tu crezi ca te duci direct si iesi pe locurile din fata? Daca tu consideri ca e atat de usor te invit la o etapa sa vezi despre ce e vorba, ca de stat in scaunel si privit la niste "fraieri" care alearga pe dale de beton si sa-ti dai cu parerea este usor. Urca-te pe motor si hai sa vedem cat de usor e :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar inainte de K1 era R1 de la Yamaha care cand a aparut a revolutionat tot ce se numea motocicleta sportiva ... (de prin 1997)

 

Si inainte de R1 era CBR 900 RR Fireblade, care in 1992 a revolutionat poate cel mai radical categoria supersport prin handling nemaivazut pana atunci si un raport greutate/putere de vis...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca o ti sus cu 750-ul...stiai ca in 2003 cand a aparut 636-le...a batut gsxr-ul de 750 2003 pe circuit? Daca nu ma crezi iti arat test...bineinteles in revista ca sa fie "credibil" pentru tine. Ce zici de asta?
Stiu testul dragul meu ,dar este stupid rau tare de tot acel test. Fratele meu cum sa compari un model la sfarsitul perioadei sale de productie cu unul proaspat iesit?!?!?....binenteles ca n-ai sa intelegi ce am vrut sa-ti spun ,dar iti cer doar atat:DA-MI UN TEST ACUM INTRE NOUL GSXR750 SI ZX6R si daca zx6-le iese in fata gsxr-ului ,atunci raman fan kawasaki la fel ca voi. Adica ma refer ,ca AMBELE MODELE sa fie proaspat lansate....sper ca ai inteles ce vreau sa spun :crack:

 

Tare sunt curios cum ma pot antrena pentru curse in alta parte decat la curse? Tu crezi ca te duci direct si iesi pe locurile din fata? Daca tu consideri ca e atat de usor te invit la o etapa sa vezi despre ce e vorba, ca de stat in scaunel si privit la niste "fraieri" care alearga pe dale de beton si sa-ti dai cu parerea este usor. Urca-te pe motor si hai sa vedem cat de usor e
Hai sa-ti dau un exemplu:COXANELU(in afara unor dispute ,ii apreciez talentul la curse) a participat pt prima data si pt prima data a iesit pe primul loc. Ce zici de asta? Binenteles ,poate e un talent ,dar macar in primii 3 sa ma clasez ,nu sa ies pe primul dar macar in primii 3....dar se pare ca principiile mele nu sant la fel ca ale tale si nici nu am de gand sa ti le impun ,dar asta e gandirea mea ,de cat sa particip doar de dragul de a ma numi cursier ,mai bine o frec singur pe acasa si nu ma fac pe acolo de rusine(nu te faci la una ,doua ,trei curse la care participi ,dar cand deja nu tinzi nici spre primii 3 si asta culmea la AMATORI ,mai bine ma plimb aiurea pe strazi). :crack:

 

 

@Emmpu ai dreptate :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inainte de R1 era CBR 900 RR Fireblade, care in 1992 a revolutionat poate cel mai radical categoria supersport prin handling nemaivazut pana atunci si un raport greutate/putere de vis...

:crack:

 

 

corect ... sunt niste istorioare misto despre dominatia fireblade-ului pina in 1997-1998 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti dau un exemplu:COXANELU(in afara unor dispute ,ii apreciez talentul la curse) a participat pt prima data si pt prima data a iesit pe primul loc. Ce zici de asta? Binenteles ,poate e un talent ,dar macar in primii 3 sa ma clasez ,nu sa ies pe primul dar macar in primii 3....dar se pare ca principiile mele nu sant la fel ca ale tale si nici nu am de gand sa ti le impun ,dar asta e gandirea mea ,de cat sa particip doar de dragul de a ma numi cursier ,mai bine o frec singur pe acasa si nu ma fac pe acolo de rusine(nu te faci la una ,doua ,trei curse la care participi ,dar cand deja nu tinzi nici spre primii 3 si asta culmea la AMATORI ,mai bine ma plimb aiurea pe strazi). :ok:

@Emmpu ai dreptate :ok:

 

 

Hai sa-ti mai dau un exemplu...stii ca Pascota cand a venit la curse nu era printre primii? Stii ca ani la rand nu s-a urcat pe podium...ce trebuia sa faca? Sa se lase? Sa se plimbe pe strada aiurea? Cam asta vrei tu sa zici. :crack:

 

Coxanelu anul asta se va da la AVANSATI...ce o sa faca daca nu iese in primii 3? O sa se lase ca asa zice dimi? Se va face de ras ca asa zice marele dimi? :blbl:

 

Tu spui ca in loc sa mergi pe motor stai acasa, probabil ca asta si faci si de aia vorbesti din reviste...e clar...multumim ca existi! :D

 

Si testul ala "stupid" (probabil ca e stupid ca si-a luat-o GSXR) nu l-am facut eu ca sa ma intrebi pe mine cum de le pot compara, probabil ca niste oameni la fel de "stupizi" s-au gandit sa faca acest test. :crack:

Editat de sabin_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...