Sari la conținut

BMW R60/5


Pelerinul
 Share

Postări Recomandate

LEXX mersi de informatie am sa merg la notarul ala daca nu o scot la capat cu cei de la finante.

Mesaj completat

Scafbikes am cartea Englezeasca pe numele meu findca am lucrat un an jumate acolo iar dovada de radiere nu am chiar daca am radiato mai inainte sa plec de acolo. In Anglia birocratzia este redusa la maxim, am sa-ti explic cum stau lucrurile pe acolo pe carte ai un paragraf (daca ma exprim bine asa) care inlocuieste actul facut de mana de vanzare cumparare unde semneaza vanzatorul si cumparatorul iar vanzatorul trimete prima foaie( pe care se afla paragrafu de vanzare cumparare) din carte la politia de circulatie si cumparatorul ramane cu alta parte din a doua foaie unde are numele lui si este ca dovada ca el este noul propietar, si asteapta cam 2-3 saptamani pana-i vine cartea acasa prin posta.Si tot pe adoua foaie are alt ... e asa ca un formular mic care se desloca din foaie pentru radierea vehiculi pe care-l complectezi si-l trimti la politie mentionand ca-l radiezi si atat. Tu nu primesti nimic ca dovada ca lai radiat... poate o sa-ti para ciudat dar asa stau lucrurile acolo cum tiam zis birocratia e redusa la maxim faci tot prin posta nu trebuie sa-ti pierzi zile intregi pe la cozi la notar si la politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine... nu mi se pare a fi ceva iesit din comun. Stiu foarte bine cum e sa nu ai batai de cap prin simplificarea procedurilor de radiere si inmatriculare. Am zis si in postul anterior: exista o simplificare in procedura de radiere... din cate stiu eu. Poate gresesc, inca nu m-am interesat exact si nici nu am fost nevoit sa procedez in felul urmator, dar am auzit ca se poate. Practic, daca nu ai dovada radierii din tara de provenienta, biroul de inmatriculari Romanesc e obligat sa comunice serviciului de inmatriculare din tara in care este inmatriculat vehicului ca proprietarul de drept (cel din contractul de mana) doreste inmatricularea in Romania si astfel este solicitata oficial radierea din circulatie din tara respectiva si evident realizarea acestei. Nu am folosit niciodata calea aceasta, desi am auzit ca se poate face si asa. Cert, pot sa spun cum merge varianta inversa, chiar daca pare incredibil, stiu cazuri in care masini si motociclete moderne au fost vandute in vest, poate si din cauza pretului de vanzare mai mic.... deh... criza asta te obliga la multe. Binenteles ca Romanul nostru este inventiv, iar la solicitarea unei radieri pentru export din Romania, am primit sec raspunsul ca radierea definitiva din Romania se realizeaza numai in momentul in care pot sa dovedesc ca s-a realizat inmatriculara in alta tara si ca pana la momentul respectiv o sa fiu obligat sa platesc impozit in continuare. Sunt plictisit de vorbe, toate se schimba de la o zi la alta, nici nu mai sti ce sa crezi. Toti se dau "rotunzi" ca stiu ei mai bine, mai pe la toate institutiile. Daca intampini probleme... cere raspuns in scris, nu pe vorbe ca o sa te plictisesti de umblat.

 

Ca o mica paranteaza, sa iti explic cum decurge o inmatriculare pentru mine la o masina sau motocicleta ....LA CARE NU AM NICI UN FEL DE ACT.

-Delaratie pe proprie raspundere ca masina/motocicleta este proprietate personala dobandita prin mijloace licite (nu ii intereseaza de la cine, cu cat sau cum)

-Verificare tehnica (care de obicei o fac LEGAL la mine in curte cu un reprezentant autorizat in asa ceva)

 

Cu cele doua acte merg la inmatriculari, care dupa ce verifica seria prin interpol (dureaza destul de mult procedura), ca sa nu fie furata imi inmatriculeaza vehiculul. Din pacate, toate astea nu se intampla in Romania.

 

Cred ca s-a discutat destul de mult offtopic si ar fi mai bine sa incheiem aici inainte de a avea repercursiuni. Succes la inmatriculare si sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scafbikes ai dreptate cu offtopic problema asta ar fi trebuit discutata pe... Legislatie, acte, vama.Oricum multumesc pentru sfaturi si idei.

Mesaj completat

Salut veni vremea sa-mi prezint BMW-ul, este modelul R100 RT din 1983 si este cool cool cool.

Mesaj completat

Inca o poza...

post-52663-1256392114_thumb.jpg

post-52663-1256392666_thumb.jpg

post-52663-1256392809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

In continuare caut piese de R60/5, R80 eventual.

 

Stefan 0723 287 411

Mesaj completat

Sorry, doream alta poza..

Mesaj completat

Extraordinar, avem aici un soft meserias; intai imi spune ca nu pot edita mesajul, deci nu pot schimba poza, apoi o schimba totusi fara sa-mi spuna si in cele din urma in loc sa adauge replica cu sorry..., adauga la acelasi mesaj. Beton. :o

 

iata si o poza din perioada scurta (o luna) de resuscitare, prin 2005

 

si sa raspund unui post mai vechi, pretul de achizitie a fost promotional, vreo 900 de euri, dar statuta, pe janta, seminte de busuioc in coturile de esapament, saua varza, etc. Oricum nu regret o clipa investitia - care a ajuns pe la vreo 2400 pana la urma, si nu s-a terminat...

post-85-1262790185_thumb.jpg

post-85-1262790414_thumb.jpg

post-85-1262790656_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

GREU CU BANII....TREBUIA SA FIE ACASA DE DOUA LUNI... MAI LUNGIM TREABA CU MAXIM 3 LUNI... SPER SA VINA,SI SPERAM SA MAI FIE VALABILA TREABA....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Domnilor, a venit vremea. Nu mai pot doar pe asfalt. Trebuie sa ma despart de batranica, vreau un enduro touring (transalp 600 sau Dr650, etc)

Am fost cu un amic cu Africa Twin pana la Muntele Rosu si am crezut ca nu ajung pana sus. Evident ca am ajuns, chiar cu tot cu pasager :). Insa tura asta m-a hotarat. Desi iubesc fierul asta, nu pot sa am doua deodata in perioada actuala, iar timpul trece si eu stau pe asfalt...

 

Concret, o dau la schimb cu Transalp 600 sau DR650 + 1000 Euro. Am piese zestre, are atestat de vehicul istoric deci e scutita de impozit, iar de anul viitor se promite si asigurare free. Cine e interesat ma cauta si vedem ce se poate face.

 

Acelasi Stefan 0723 287 411

post-85-0-50046700-1346873797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate vedea pe 15 septembrie, la Parcul Carol. Primii 1500 de doritori pot face si uilii cu ea.

 

Stefan, sper sa o cumpere cineva care sa aiba grija cel putin la fel de mult ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, speram sa nu vezi asta ..

si iarta-ma, nu pot tine doua deodata, dar asta mai vorbim pe 15 septembrie cand ne vedem.

 

(poate iese lozul cel mediu si pot tine doua??)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te hazardezi sa o vinzi, cu 5-600 euro ar trebui sa poti sa achizitionezi un DR600 cu care sa poti face si enduro si asfaltul pana acolo, motor ieftin si fiabil, si platesti si tu un impozit si o asigurare si tii doua. Pana in primavara e vreme destula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mda pai sa vedem, sa cantarim, sa masuram..

 

Rectificare de ultim moment: Schimbul e valabil pentru Transalp 600 (97-99) + 1000 Eur sau DR650 + 1500 Eur, maximum 40000km. Se accepta DOAR fiare originale, nemacelarite, fara "inginerii" made in RO. Exclus monocilindri gama F650, Aprilia, etc. Multumesc

 

PS. Evident ca am redus sansele unui schimb spre 0, dar daca tot fac, macar sa fie ce vreau.

 

Ei, am asteptat cu gand de patriot, ca cineva iubitor de 60/5 sa ajute la pastrarea acestei motociclete in Romania. Vaz ca e prea greu pentru amatorii romani.. :)

Asa ca pusei pe mobile.ro, cu id 168549873, sa vedem daca cei de afara apreciaza mai bine istoria romana.

post-85-0-61411600-1347966700_thumb.jpg

post-85-0-74845400-1349062055_thumb.jpg

post-85-0-55977500-1349062069_thumb.jpg

post-85-0-93504400-1349062084_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum apreciaza conationalii un R60/5 se putea vedea si aici. Propietarul a plecat de la 3000 euro si ajunsese la 2000 negociabil...

Acum cu strainii: am mai spus-o pe undeva, dar cica de o varsta incepi sa te repeti. Cand mi-am pus R100 GS-ul pe moto.it (l-am avut si pe mobile, dar acolo cei mai activi straini erau scammerii nigerieni) au sarit locuitorii cizmei foarte repede la interval. Cum auzeau de Romania, cum se taiau ca maioneza: le este si teama de teapa, majoritatea sunt si foarte comozi, iar ceilalti sunt pragmatici, isi fac bine calculele – transport, inmatriculare, alte costuri. Eu le-am spus ca sunt disponibil sa vin cu ea pe roti pana la Arad/Timisoara, adica vreo 900 km pentru mine si 1000+ pentru ei. Conditia era sa-mi trimita banii de carburant in avans pe card. Nici asa nu s-a invoit vreunul, dar am avut o oferta sa o aduc in nordul Italiei si primeam 3500. Grazie mille, dar insemna cel putin patru zile pe drumuri, dus si intors, ceea ce nu-mi permit eu.

 

La final nu pot decat sa va urez sa obtineti ceea ce doriti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru moment motocicleta se scoate de la vanzare. Orice referinta la anuntul initial este de astazi nefondata si inutila pana la noi precizari. Multumesc tuturor pentru atentia acordata acestui topic.

 

Domnilor, spre marea mea bucurie fierul a ramas in tara si a plecat astazi spre Cluj. Sa-l stapaneasca sanatos, caci stiu sigur ca urarea lui Mihai s-a adeverit si grija ce se va oferi frumoasei va fi minimum celei ce eu am avut de dansa (cam lunga fraza, dar emotia m-a coplesit). Darul a fost reprezentat de modica suma de 3000.

post-85-0-27785200-1352983759_thumb.jpg

Editat de Pelerinul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...