Flaviu_2 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Sunt incepator nu am mai mers pe motor si as vrea sa imi cumpar un motor aprilia RS 250 ce parere aveti?Ce imi recomandati ceva sport. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 in nici un caz rs 250! ceva 4t si maxim 500 cmc! rs 250 este mai periculoasa decat un 600 4t, stai linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 rs 250 provine direct din campionatele de moto GP , e o motoreta superba, da clasa la multe motoare mai mari da cum zice stress nui pt incepatori, e un 2T foarte violent :cheets: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Si eu sunt de acord cu ceea ce scrie mai sus!!! Alege un alt motor de 125 sau ceva in 4 timpi de 400 ccm daca tot vrei motor sport!!! Si cu acelea trebuie sa ai mare mare grija Incearca un CBR125 sau un NSR 125 de la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Cei 55 de cai ai unei RS 250 sunt mult prea multi pt un incapator, mai ales ca e vorba de un 2T si ca e speed (pozitie destul de "in cap"). Bafta si daca e sa dai de un Suzuki RGV 250, aceeasi poveste ca doar ala e taticu RS-ului... Sfaturi cu ce sa-ti iei in loc de RS 250 nu-ti dau pt ca ar trebui sa repet ce s-a scris deja. Bafta si stai departe de 2T peste 125 pana prinzi ceva experienta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Daca sti care iti sunt limitele, sincer, eu mi-as fi dorit sa am un RS de 250. Nici dupa un sezon nu te-ai fi plictisit de el Grija mare si o viata lunga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 nu-i vorba de limite, e vorba ca ofera o explozie foarte mare de putere deodata, nu poti practic sa inveti nimic pe un motor de asta, ori te limitezi fiind constient de ce se poate intampla ori te fura in vreo curba si in cel mai bun caz ai facut doar motoru' praf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector18 Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 se merita o aprilia rs 250 pana in 15.000 km cu 2900 euro?? sau mai bine sa aleg ceva in 4 timpi??? cam cat tine mototrul daca se merge cu el, sa zicem normal, nu numai in zona rosie?? are cineva rs250??? ce parere aveti despre el? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 motoru' tine da' tu ai cel putin 15.000 km experienta pe 2t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGH Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 RS 250 este o motoreta de exceptie, asta in ciuda a ceea ce am tot auzit de prin alte parti. Am inceput cu experienta 0 pe acest motor. L-am tinut doua sezoane. Am invatat o groaza de lucruri cu el. Motocicleta pot spune ca m-a iertat de multe ori, unde cu siguranta un 4T nu o facea. Are o ciclistica perfecta. Nu ma obosea nici dupa 500 km. Si asta cu pasager. Drumurile montane sunt deliciul ei. Este foarte usoara, cu o repartitie a masei foarte buna si usor de corectat daca apar situatii limita. Am mers cu ea tare peste tot. Sincer o recomand. Nu m-a lasat in drum. Uleiul bun este cheia ei, precum si incalzirea corespunzatoare inainte de plecare. Are o cutie de viteze cum rar mai intalnesti. Mi-au mai trecut de atunci destule molociclete prin mana: R1, ZX9R..... Crede-ma ca inima-mi sta la RS. Acum merg pe un enduro.Eu ti-o recomand cu mentiunea de a verifica-o inainte. Daca vrei pot sa te insotesc la verificari. Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 cred ca ai vrut sa spui ca ciclistica te-a ajutat la greseli, nicidecum motorul 2t! ala daca il scapi accelerat intr-o curba si ajunge in plaja lui de turatii ai belit-o in cel mai barbar stil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector18 Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 BGH mersi mult pentru sfaturi...daca o sa imi iau un rs250 o sa apelez la tine k sa iti dai cu parerea...apropo...cum suna motorul...tot cam ca un rs de 125???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 in acelasi "2T-style" as putea spune Are 2 cilindrii , 2 tevi de esapament ....comparat cu 125 eu am ajuns la concluzia ca un 400 e mai sanatos , si mai usor de adaptat la mersul prin oras decat un RS250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 nu-i vorba de limite, e vorba ca ofera o explozie foarte mare de putere deodata, nu poti practic sa inveti nimic pe un motor de asta, ori te limitezi fiind constient de ce se poate intampla ori te fura in vreo curba si in cel mai bun caz ai facut doar motoru' praf! nu este adevarat, este o jucarie excelenta pentru un incepator. explozia de putere se intampla dupa 8-10.000 de ture. pana in 8.000 de ture este foarte blanda. daca iti place, ia-ti-o. e o motoreta frumoasa si care iti permite sa inveti, dar in acelasi timp poate sa-ti ofere senzatii foarte tari daca tragi de gaz dincolo de 8.000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 nu este adevarat, este o jucarie excelenta pentru un incepator. explozia de putere se intampla dupa 8-10.000 de ture. pana in 8.000 de ture este foarte blanda. daca iti place, ia-ti-o. e o motoreta frumoasa si care iti permite sa inveti, dar in acelasi timp poate sa-ti ofere senzatii foarte tari daca tragi de gaz dincolo de 8.000 de ture. Corect Eu am un rg de 250 usor tunat dar care mai are un pic pana la performantele unui rs , si tin sa spun ca este foarte docila daca ai un pic de control asupra gazului. puterea la un motor in 2t nu este liniara ca la motoarele in 4t unde ai putere mare indiferent de turatie. dupa 8000 de ture intra toba in rezonanta se deschit power valvele si ai o putere aproape dubla , si de-abia atunci incepe sa fie distractiv. daca nu tragi ca handicapsatul de acceleratie este ok si in oras si este buna si pt. un incepator, iar cand iti dai seama ce si cum devine mai mult decat distractiv. Devine un VIS din care nu mai vrei sa te trezesti si iti da satisfactii enorme. + usurinta cu care ia curbe o motocicleta usoara ca rsu' o face mult mai usor de condus de un incepator. PAREREA MEA. Sper sa mergeti pe un doi timpi de viteza si dupa aceea sa imi ziceti daca gresesc. @ Flaviu: Numai tu decizi , nu te lua dupa noi . Eu unul sunt invidios pe tine ca ai ocazia sa iti iei rs, desi nu ma plang de monstruletul meu In rest asfal uscat la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 nu este adevarat, este o jucarie excelenta pentru un incepator. explozia de putere se intampla dupa 8-10.000 de ture. pana in 8.000 de ture este foarte blanda. daca iti place, ia-ti-o. e o motoreta frumoasa si care iti permite sa inveti, dar in acelasi timp poate sa-ti ofere senzatii foarte tari daca tragi de gaz dincolo de 8.000 de ture. pai asta e ideea, dupa 8000 rupe! sa fim seriosi, ca incepator tot ii dai in gura! si te poate surprinde urat diferenta de putere pe care o ai deodata intre picioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 stress vad ca noi avem divergente de opinie rsu' e o moto buna (parerea mea), si ca incepator asa este ii dai in goarna urat, dar daca esti cat de cat responsabil si ii dai unde iti permiti e ok (parerea mea iar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 pai asta e ideea, dupa 8000 rupe! sa fim seriosi, ca incepator tot ii dai in gura! si te poate surprinde urat diferenta de putere pe care o ai deodata intre picioare! si eu am fost incepator. si eu i-am dat in gura, dar nu de la inceput. la motocicletele astea nu sare turatia asa usor in 8.000 de ture, trebuie sa tragi un pic mai mult de ea ca sa ajungi acolo. nici nu se pune problema sa sara din greseala peste 8.000 de ture. in rest ciclistica e deosebita si e o motocicleta care te poate satisface si al doilea sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 @zahei: cine stie cunoaste, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 stress vad ca noi avem divergente de opinie rsu' e o moto buna (parerea mea), si ca incepator asa este ii dai in goarna urat, dar daca esti cat de cat responsabil si ii dai unde iti permiti e ok (parerea mea iar) n-am spus ca nu e buna, eu unul sunt innebunit dupa ea! dar m-am dat pe una odata si m-a cam surprins explozia de putere! e adevarat ca era si un pic modificata dar totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 e normal sa te fi surprins chiar si in ture mici la ce motociclete ai listate la profil, banuiesc ca pe astea ai experienta si cu astea esti obisnuit. nu au nimic in comun cu japonezele, care in plus au o acceleratie mult mai sensibila decat comunistele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 CORECT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 e normal sa te fi surprins chiar si in ture mici la ce motociclete ai listate la profil, banuiesc ca pe astea ai experienta si cu astea esti obisnuit. nu au nimic in comun cu japonezele, care in plus au o acceleratie mult mai sensibila decat comunistele. da, si asta e adevarat! n-am avut italianca, japoneza, etc. pe mana mai mult de o zi si aia a fost 4t! p.s. tot mi se pare brutala si misto motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 ia-ati un moped pt inceput si apoi un 125.........si pe urma etc. ai viata inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 (editat) ia-ati un moped pt inceput si apoi un 125.........si pe urma etc. ai viata inainte o innebunit lumea. omu intreaba de motocicleta si tu ii zici sa-si ia moped? macar ai citit tot topicu sau te bagi ca musca? NO offence Editat Aprilie 8, 2006 de parly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.